Na ez az egyezkedés meg csak duma:) a Gazdi/németek/ már rég kimondták hogy mi legyen.
Hmm, azt hittem hogy már rég lezsírozott dologról van szó. Fentrõl jött az ukáz és már megvették a több tonna rózsaszín festéket. Egyébként vicces, mert ezt a felmondok-mert-nincs-rajtad-sapka dolgot is már a T szineiben követték el, tehát még azt sem lehetett az Axelero-val együtt levetkõzni. Másrészt Sugár András és Straub Elek már elbúcsúztak egymástól, kezet ráztak, stb, vége, konyec. Úgyhogy ez nekem eléggé formalitás szagú :)).
én eddig frankón úgy tudtam hogy a kettõ egy és ugyanaz :DDDDD
Erre most mit lehet mondani....hurrá! Egyébként meg a f*sz se kiváncsi rá?!
Még jó hogy nem közösülnek...
Most ismét a centralizációs hullámba értünk, aztán majd megint jön a decentralizációs hullám és szintén szétválnak, csak hogy a papírgenerátoroknak legyen mit csinálni!!
Csatlakozom az elõttem szólóhoz. Szervezetlenek,szerencsétlenek,kizsákmányolók, vagyis csak helyi multik,ennyi a hibályuk.
Nekem mindegy. Messzirõl kerülöm a big-big T-t a levédett szinével együtt. Többször is bebizonyították, hogy nem korrektek
Én olyan tájékozott vagyok, hogy azt hittem, hogy a két cég ugyanaz, illetve hogy csak két féle megnevezés ugyanarra a cégre. :) Miket nem tudok még... :)
Azt fejezi ki, hogy több beavatkozás (vagy egy beavatkozás több összetevõvel) együttes eredménye, illetve hatása nagyobb, mint a külön-külön vett hatások összege (pl. valamely beavatkozás egy repülõteret finanszíroz, ami viszont segít az ugyancsak a beavatkozás által finanszírozott idegenforgalomban).
ez mi? nem az hogy mit jelent (mert az gondolom az utána következõ bekezdések), de mit jelent maga ez a fogalom? szinergiára hasonlító szót utoljára az arckrémnél hallottam :) MERT MEGÉRDEMLED :)
Így mûködik a multinál a "hatékonyságnövelés": - elõször brandot és image-t váltanak jó sok pénzért, utána megszûntetik
t-offline
és mindkettõre van példa :D
Az elsõre a vodafone házimobil (http://www.sg.hu/cikkek/39832), a másodikra meg a zsinornélküli telefonok (nagyon nyomatják most a tévében a reklámját)