amúgy Pedro pont neked kell magyaráznom hogy mi is az az fps mikor mi nem 1 hónapot mohaa-ztunk annó? akkor mint third person shooter egyben first person shooter? pl Splinter Cell, Tomb Raider, Hitman? ne máááá
"Még ennél is fontosabb azonban, hogy a harcrendszerben megszûnnek a kötött szabályok és a pusztán szerepjátékos, képesség-alapú harcról áttérnek az egyéni ügyességen alapuló rendszerre. MMORPG-ben szokatlan módon szerepet kap a célzás, és az összecsapások az FPS játékokra emlékeztetnek majd." erre gondolsz? mert akkor a Max Payne is fps pl...
Nem annyira drasztikus a helyzet, mint amennyire írják. A 9bõl 3szakmát kipróbáltam, és abszolút játszható, nem FPS játékot tapasztalok.
Aki ismeri, amolyan Star Trek: Hidden Eviles beütése van. Sokkal jobb, mint vártam. A CUtól sokkal, de sokkal jobban tetszik.
Fenrir elõbb olvass, utána értelmezz, és végül ne írj marhaságokat
köze sincs az fps-ekhez ennek a játéknak, ezt sok tc-n járt ember tanusíthatja...úgyhogy máskor tisztelt Gyurkity Péter úr máskor ne légbõlkapott infók után írjon mindenféle híreket hanem stabil tények után...btw a CU nem volt kudarc mert a saját bevallásuk szerint a jtl kiadása óta csinálják ezt, hogy a cu mire volt jó az eddig tisztázatlan
Egy ideig nyomtam én is (SWG), de amikor kezdett túl addiktívvá válni (napi 6+ óra), akkor gyorsan abba hagytam. Többek között ez volt az oka, hogy a WOW-ot már ki se próbáltam, az állítólag még jobb. Na mindegy, azért jó müka volt, amíg tartott.
vizzesen=viccesen
Ha már itt tartunk a periférikus látás akár 180 fok fölé is mehet, de a látómezõ szélén - a periférián - csak mozgásokat érzékelünk. Ha kicsit "beljebb jövünk" akkor már érzékelünk alakokat is, és csak a "belsõ részeken" érzékeljük a színeket is. Na most ha ezt így jelenítenék meg egy fps-ben, akkor vagy vizzesen nézne ki, vagy egy bazi széles képernyõ kellene hozzá, de leginkább mind a kettõ
fejleszti lololo ez jóó
és ezt most véglegesen átalakítják? ez azért kicseszés azokkal akik pénzt adtak ezért a játékért, azért ezért és nem egy másikért mert olyan amilyen...
WoWban mondjuk van szerepe a mozgásnak, de azért nem FPS. A különbözõ sebességû net kapcsolatok miatt szerintem valami minél inkább FPS lesz, annál bosszantóbb lesz hogy a két fél nem pont ugyanazt látja egy-egy harc alatt (pvp-re gondolok természetesen). WoWban így is simán elõfordul wowban hogy én úgy látom hogy 10 méterre van az illetõ egyik pillanatban másik pillanatban meg már meg is csapott, közelharc fegyverrel, ehhez nem is kell még nagyon durva lag sem. Amúgy is elég gáz ez az MMORPG->MMOFPS átalakítás, mert szerintem már az alapokat is máshogy kellene felépíteni, ha valaki MMOFPS-t akar csinálni. FPSben eszméletlen nagy a szerepe annak, hogy a dolgok szinkronban történjenek. Míg MMORPG-ben elég pingrõl beszélni - mennyi a reakció ideje a szervernek - és amíg ez bizonyos érték alatt van addig nincs nagy gáz, ha sok akkor meg nincs mit tenni -, addig MMOFPSben már rendesen számolni és korrigálni kellene ezt a várható idõbeli eltérést, és meg kellene oldani hogy mondjuk a stabil 400msec ping közel olyan jó legyen mint a stabil 40msec ping. Így MMOFPSben nem csak ping idõrõl kell beszélni, hanem inkább ping szórásról (mennyire tér el egy átlagtól, amit a szerver feltételez az aktuális kapcsolatról, és amit próbál korrigálni). Szóval szerintem igazán jó MMOFPS-t az alapoktól kezdve lehet jól megírni, nem utólag beletúrva egybe. Ha egyátalán meg lehet írni.
Egyértelmû a képlet: Nem veszik meg a játékot elegen mer túl "komplex" (értsd: Jó, nem gagyi, egyedi, élvezhetõ), ezért "eccerûsíeni" (értsd: ELBASZNI) kell, hogy a sok 60as IQ-jú láma is tuggyon vele jáccani. Ahhhh, most a WoW a menõ.....nem szabad lemaradni az aktuális trend irányzatról.....köbö ez a lényeg.
én azért megnézem még tc-n...
Semmi extra nem történik. Amit már több, mint fél éve elrontottak, azt most tovább rontják. SOE már csak ilyen, pedig nagyon jó kis játék volt ez anno 2003-2004.
Szerintem a cél az életszerûség növelés, már pedig az élet FPS nézetben folyik :)
trySWG oldalon ne nagyon regisztráljatok station.com inkább
Yeah, nem gondoltam hogy ekkora vihart kavar, azthittem, hogy leragad a magyar scene-ben a téma.