Na erre kiváncsi vagyok,hogy mi fog kisülni! Nem ok nélkül fektet be vki ekkora összeget városi közlekedésbe! De egy biztos,ezzel megint a magyar buszgyárak kerülnek lépés hátrányba! Sajnos
De vannak: Csepel 344, D350, D450Ny, D752. Tûzoltók: Csepel D420, D710, Ikarus 526, Rába TÜ4 SLF 6000, Csepel D750 TÜ 1.1, IFA W50, Roman Diesel, UAZ 452. A többi az személyautó. Én a www.topcardkiado.hu oldalról rendeltem, egy naptárral együtt.
Borsod Volán-hoz jött most két ilyen Volvo 7700 busz. Qva jól néznek ki. (ugyan ilyen sárga mind kettõ csak annyi hogy nem Volánbusz hanem Borsod Volán van rá írva
Valoszinüleg akkor a Volán Egyesülés tendere által kerültek a Volvokból a Borsod Volánhoz is.
Nekem 97 áprilisig visszamenõleg az összes szám megvan!:D Én is voltam elõfizetéses rá,de én mindig késõbb kaptam meg,minthogy az újságosnál megvehettem volna.
Ilyen volt nekünk is. Még általánosba jártam és itt lakok a végállomástól 1-200méterre, és kemény hideg reggel volt jön a csuklós Ikarus, leállítja a motort menetrend szerint félkor indulna, nem indul a motor, na fasza. Hülyeségbõl odakiabáltunk a sofõrnek hogy betoljuk? És betoltuk 4-en vagy 5-en.
Igen, de ez troli, biztos elment az áram és rossz helyen ragadt a busz. Megesik Bp-n az ilyesmi, nem tudom mitõl "legalja". Bár lehet jobb lenne ha pl. a Hungária keresztezõdésben ragadna mondjuk, és várna 1 órát a vonalmûszakra, addig lehetne kerülgetni, kellõen lebénulna a város. :)
Én is egyet értek a sofõrökkel, ezt már elõbb kellett volna meglépni. Sajnos a helyzet az, hogy a sofõrök napról-napra az utasok és a saját épségüket kockáztatják, szarér-húgyér (már bocs a kifejezésér).
Hát igen bizottságra és végkielégítésre van pénz,alkatrészre,és sofõr bérekre nincs. a buszok állapotától függetlenül is az életükkel játszanak,annyi marha sofõr között egész nap a városban. A buszok meg nem csoda,hogy hamar beadják a kulcsot,nem ilyen körülményekre gyártották,fõleg az alacsonyabb padlósak Volvo+Ikarus 400-as széria. A 200-asok kicsit jobban bírják,de nagyrésze olyan öreg mint az országút.Az óra talán nem is egyszer fordult némelyben nullára.