A brit Games magazin augusztusi számában friss és zaftos GTA IV. infók láttak napvilágot. A szerkesztõk egy kisebb bemutatót kaptak, mely a Times Square: Star Junction GTA IV-beli megfelelõjén játszódott. Viszonylag kevés gyalogos volt jelen, feltehetõleg a korai vagy még fejlesztés alatt lévõ kód miatt.
* A mobil telefonnal szerezhetünk csúzlikat. A demoban Niko felhívja egyik partnerét, Jacobot, a karib tengeri fegyverkereskedõt, megbeszélnek egy találkozót. Niko a helyszínre megy, kipengeti a manit és már készen is állnak a bevetésre a sokat zabáló és írtó sokat ürítõ "gyermekek". * Niko hívhat taxikat, hogy a város egyik részébõl gyorsan a másikba másszon. * A zsernyákok sokkal agresszívabbak, a nyakunkra lépnek, amint elkötünk egy járgányt, tehát az esetek többségében kevesebb felfordulással jár, ha hívunk egy taxit. * A demoban felbukkan egy simlis, Goldberg nevû ügyvéd is a Goldberg, Ligner & Shyster (GLS) képviseletében. Bárhol használhatjuk az internetet a játékban. A "Tw@ Café" nevû helyre mászva lehuppanunk egy PC elé, elküldjük a CV-nket az ügyvédi irodának, hogy interjúra hívjanak. Rövidesen csörög a telefonunk, idõpontot egyeztetünk. Goldberg még nem sejti mi vár rá az interjút követõen. Egyébként a netet használva számos apró-cseprõ dolgot intézhetünk, illetve érhetünk el a játékban. * A küldetések megszakíthatóak a játékban. (?) * Goldberg kinyuvasztása után Niko meglátogat egy McReary nevû fazont a Castle Gardensnél. McRearytõl valaki elcsent egy pendriveot, s szeretné, ha mielõbb visszahoznánk neki, mivel érzékeny adatokról van szó. Taxival a helyszínre utazunk, ahol a célpont számos ember között várakozik, ám ekkor még nem tudjuk pontosan kirõl is van szó. Szerencsére a telefonszáma megvan. Megcsörgetjük az illetõt, majd hátulról háromszor fejbe lõjük (három csillagos körözött státuszt kapunk cserébe), visszavesszük a pendriveot és spurizunk a helyszínrõl, mivel a zsernyákok már a nyomunkban vannak. * Ezúttal nehezebb dolgunk lesz, mivel bármilyen bûntettet is követünk el, azonnal ránk szállnak a zsaruk - feltéve, ha vannak szemtanúk. Miután körözött státuszt kapunk a térképen egy kör jelenik meg, melybõl ha idõben elkolbászolunk meglóghatunk a zsaruk elõl. Ha idõközben észrevesznek, a keresési kör újra ránk pozicionál, mi pedig kezdhetjük elölrõl a menekülési manõverezést. * A játékban minden utcának lesz neve, a zsernyákok pedig elõszeretettel szajkózzák az utca neveket, így érdemes lesz bemagolnunk a térképet, illetve figyelni merrõl is közelednek a rend õrei. Nincsenek Pay N' Spray's shopok, így mindenképp el kell húznunk a belünket a keresési körbõl, különben ránk akadnak a zsernyákok és lecsuknak. A demoban Nico profi módon kocsit váltott és így kényelmesen elhagyta a körözési övezetet (persze az újabb kocsi elkötését tanuk nélkül követte el). * Mielõtt Niko találkozna Goldberggel betér a Perseus férfi ruhaüzletbe, ahol 2000 dollárér megfelelõ öltözéket vásárol magának. Utána az ügyvédi irodához megy, a recepcióssal a kaputelefonon keresztül beszél, majd belép az épületbe. Egyenest Goldberg irodája felé veszi az utat, ahol golyót repít az ügyvéd fejébe. A titkárnõ azonnal bekapcsolja a riasztót. Ki kell fektetnünk néhány biztonsági õrt és zsernyákot, majd kiérve egy rendõrségi helikopter vár ránk... Minél jobban lesérülünk annál többet sebeznek rajtunk a további találatok és a harc is egyre kevésbe fog menni. Oh és ezúttal sérüléseinknek látható jelei lesznek. * A mobiltelefon funkciói: naptár, SMS küldés, emlékeztetõ hangjelzés, KAMERA!
forrás:HARDWIRED.HU
és képek is: http://img510.imageshack.us/img510/7308/scan001er0.jpg http://img266.imageshack.us/img266/4219/scan002me8.jpg http://img518.imageshack.us/img518/1900/scan003ja0.jpg http://img266.imageshack.us/img266/6581/scan004vm9.jpg http://img387.imageshack.us/img387/2853/scan005jk0.jpg http://img518.imageshack.us/img518/5338/scan006cs9.jpg http://img518.imageshack.us/img518/5929/scan007sh8.jpg
a gond az,hogy high bandwith usage miatt leszedi õket a mocskos imageshack
viszont a lényeg továbbra is az,hogy ez lesz minden idõk legjobb játéka.egyszerûen félelmetes hogy mit alkot a Rockstar
Nekem sem egyértelmû a dolog, de talán csak egy kisebb szerepet kap. Meg aztán gondolom anélkül nem is választját szinkronnak, hogy meghalgatnák elõtte, szóval valamennyire csak jó.
De miért énekest hívnak szinkronnak? Ez csak nekem nem egyértelmû? :S Kurvára nem ugyanaz, hogy jól tud énekelni, vagy az hogy jó színész. Színészek mocskosul tudnak játszani a hangjukkal, nemegy gyakorolja több évtizede, ezek a felkapott buta libák meg 2 éve énekelnek. Ennyi erõvel hívhatnák a zenetáboros 16éveseket is szinkronszínésznek. Célközönségnek tetszene is.. :\ Omg, kezdek félni ettõl a játéktól. :)
Jah jó, azt hittem kijött valami érdemleges hír a játékról, de látom csak tékelt a sok nyomoronc. :\ De így legalább nem maradtam el a friss hírek adta reményszagról.
Tökjó lesz, hogy az alapküldetésben elfuvarozzuk a fõnök lányát aki persze közben eltol valami cicababás szarszöveget és közben a rádióból is ugyanaz a rib@nc fog énekelni. :) Vagy csak én nem értem ezt a kis hírt? :S
Endorphin learning edition letöltése,ez teljesen ingyenes,nincs limitálva semmi,és olyan mozgásokat csinálhatsz vele,mint pl Niko lebegése a helin,kamionon!!!én még jó régen kipróbáltam,kell hozzá kód,amit ugyebár ingyen lehet igényelni,és gondoltam szólok,hogy nekem annó több mint egy hét volt mire megjött a mail,szal aki ki akarja próbálni,annak türelem!
MÁS:modikank nem kéne szólni,hogy szúrjanak be egy sort a banner alá,miszerint még nincs bejelentve PC-re?minden 3-ik ember ezt kérdezi,kicsit már unalmas...
A tegnapi nap folyamán ismét egy érdekes elõzetes látott napvilágot Németországban. A GTA4.net internetes rajongói weboldalnak köszönhetõen egy teljes angol fordítás látott napvilágot, melyet mi megpróbáltunk a lehetõ legjobban Magyar nyelvre fordítani. Igazság szerint nincs sok új információ az elõzetesben, de azért van olyan, amit eddig nem nagyon tudtunk.
A játékban különbözõ animáció "csomagok" kapnak majd helyet az autók rablásához, mely azt jelenti, hogy nagyon sok különbözõ módszert kapunk, melynek segítségével eltulajdoníthatjuk más járókelõk autóit. Ebbõl már egyet ismerünk, melyszerint Niko a könyökével töri be egy esetleges autó szélvédõjét, majd a mûszerfal mögött található kábelek segítségével indítja azt el. Ez a hír azért is érdekes, mert sokkal dinamikusabb animációkra számíthatunk, az Euphoria rendszernek köszönhetõen, azaz majdnem mindig másképp fogunk egy-egy autót vagy motort eltulajdonítani.
Niko autó lopás közben sokkal realisztikusabban fog reagálni a környezetére, tehát a folyamat végrehajtásakor néha láthatjuk, amint körbe néz a környéken, hogy nincs-e esetleg egy gyanús személy arrafelé.
Egy régebbi interjúban kijelentették a készítõk, hogy a játékban sokkal kevesebb unrealisztikus elemet fogunk megtalálni. Ez azt jelenti, hogy ezúttal nem lesznek különbözõféle nyilak meg jelzések térképünkön. Mivel már tudjuk azt is, hogy a mobiltelefon nagy szerepet fog játszani ebben a részben, ezért számíthatunk akár egy rendesen kidolgozott GPS rendszerre is. De ez egyenlõre nem megerõsített információ.
Tanulva az elõzõ részek gyengeségeibõl, ezúttal a fejlesztõk minden egyes utcának egyedi nevet fognak adni. Ezek kijelzésére még mindig a HUD szolgál majd, valamint különbözõféle jelzõtáblák, melyek feltehetõleg utcasarkokon és egyéb helyeken fognak irányt indikálni a játékosnak. Azon, hogy a játék elején egész Liberty City bejárható legyen, vagy korlátozott játéktérrel kezdjünk, még mindig gondolkoznak a készítõk.
A készítõk megkérdezték Dan Houser-t, hogy lesz-e különbség a játék Xbox360-as, valamint Playstation 3-ra készülõ verziói között, majd azt válaszolta, hogy megpróbálnak minél kevesebb különbözõ dolgot implementálni a játék két verziójába, valamint hogy egyik konzolnál sem veszik figyelembe, hogy valamivel jobb-e a másiknál. Mindkét konzolon ugyanolyan bonyolult a fejlesztési folyamat.
érdekes ez az artwork sarok, a GTA3-as borító mellett még van egy fekete bõrdzsekis alak akirõl gõzöm nincs hogy ki, mellette pedig szintén a régi Liberty-bõl 8-Ball
amúgy ha lesz benne repülõ kocsi cheat kód, és olyan lesz mint a SA-ban, akkor simán lehet majd repülõket gyártani rájuk