Én bízom benne, hogy jó kis game lesz. Lesz benne jónéhány újítás, teljesen másik bolygó, csak egy marék ember, akinek el kell látnia mindenféle feladatot, szóval jónak tûnik. Azt mondták, hogy most változatosabbak lesznek a pályák is, úgyhogy szerintem reménykedhetünk!
Én már nagyon várom, hogy legalább egy demót kiadjanak!
en is sz*rok a grafikara, itt a stilussal van a gond... egy Ufo jatek mindig is legyen kicsit paras, kicsit libaborozo, kicsit vilagvege hangulatu gamez... nezzetek meg a nagy regi Ufokat... ahhhh
Csak egy kicsit szokni kell, annyira nem vészes, szerintem.
Ja, az aftershock végén a warthog ürhajó is már elég rajzfilmszerü texturás, a földi pályák meg rohadtul nem változatosak, amugy jókis játék lenne, és a következõ rész is. Ha csak ezeket kijavitják, már marha sikeres lenne, na de ilyen grafikával. :S Megcélozták a 10éves korosztályt vagymi, el nem tudom képzelni miféle marketinges vagy fejlesztõ képzeli hogy ez sok embernek bejön majd.
ez tok kiddy lesz... 2 napja vittem vegig megint az aftermathot... az aftershock grafikai stilusa sem tetszik mar, de ez... (mar nem is merek a regi nagyokrol beszelni, amik anno besztek voltak)
neeeeeeeeeeeee, neeeeeeeeeeeee csinálják már ilyenreeeeeee :((
Mit is mondhatnék - a grafikán kéne valamit ügyködniük, mert szvsz borzalmasan gyerekes az egész... Már várom a screenshotot ahol duplo legóból épült házak között kergetik a pikacsukat...
Néhány változtatás:
Már a kis szürke ufókkal is lehetünk...
Ez csak egy bug: Hogy lehet, hogy Diego nem látja az elötte lévõ ellenséget???
A felszereléseket a saját katonáink/kutatóink fogják helyben legyártani, és mindenkit különféle projectekbe lehet majd beosztani.
És ez ugyanígy lesz a kutatásoknál is. Ott is te döntöd majd el, hogy ki, mit kutasson...
Ez meg már, olyan, mint a Sims...
Buzz Lightyear a Toy Story-ból :D
Hát akkor, ha Mustangnak sincs ellenére, akkor legyen a 4. kép. Csak annyi kellene, hogy egy link is legyen egyben a honlapjukra, meg akár alatta is ott lehetene... szerintem.
Amúgy ha olvasgatjátok az oldalt, kiderül hogy jó néhány változás lesz az elõzõ részekhez képest.
csak az AFTERLIGHT feliratból kijövõ fényefektet kéne szebbé tenni, mondjuk 3dsen jönne a vörös fény, klafa lenne :D
Features UFO: Afterlight is the next instalment in the UFO: Aftermath and UFO: Aftershock series, bringing a completely new insight to the story of Aftershock, this time from the perspective of lonely human inhabitants on Mars. Game play highlights General combination of global strategy and tactical missions completely new story built on the events from UFO: Aftershock large number of new technologies, weapons and equipment to develop completely new environments on a different planet than Earth highly replayable game because of the player’s key decisions on diplomacy and research strong RPG elements, the player knows his team by names Strategy new enemies and new alien races with variable weapons and battle tactics several character classes with different attributes, skills and trainings diplomacy has strong influence on the game story research enables terraforming of the planet in later stages of the game improved and transparent construction and building management friendly interface and easy orientation in the game, useful information available at time and place where needed Tactics advanced tactical part of the game with the possibility to enter buildings, thermo visions and more player may use different height and destructible elements of environment to his advantage tactical missions controlled by intelligent scripts guarantee reasonable behavior of enemies authentic physical model player must adapt his tactics during the game as the enemies change and grow stronger, hardly two missions are the same aliens and robots in your team hostile environment requiring the use of different types of spacesuits opportunity to mind-control your enemies and use psionic abilities
Hi!
Remélem nem bántalak meg Mustang, de arra kérnék minden látogatót, hogy látogasson el erre az oldalra, és szavazzon, hogy melyik logót tegyük ide bannernek.
Én a silver-blue-ra szavaznék.... Persze, ha van valakinek jobb logója dobja fel ide, és megszavazzuk.
Remélem nem gond Mustang.
Azért örülök, hogy egy ici-picit még te is bízol benne, hogy esetleg tényleg játszható lesz. Én szeretném kipróbálni, nem azért mert annyira jó volt az elmúlt 2 rész, hanem mert a nagy elõdökkel játszottam kora-gyermekoromban, és megmaradt, hogy az UFO egy nagyon jó játék, és csak emiatt szeretem igazán. Zöldfülüként nem biztos hogy játszanék vele...
"szokás szerint körökre osztott stratégia" - ??????????????????
X-Com: Terror from the Deep (ismertebb nevén: UFO 2) óta nincs körökre osztás
és ami még bántja a szemem: "sikeres stratégia-szerepjáték harmadik darabja"
sikeres? hol? ttommal az "1. rész" (UFO Aftermath) még népszerü volt (talán csak az UFO név miatt), és végigvihetõ a sok bugja ellenére (megszokni az uj rendszert kicsit nehéz volt néhány embernek - nekem is) inkább azt irnám UFO AM-tõl kezdve,h idõszabályzós RTS-RPG keverék,de azt tutira nem irnám,h sikeres... na mind1...) a "2. rész",az UFO Aftershock meg nagyon nem tartozik azon tényleg népszerû játékok körébe,amit az ember ujra elkezdene,miután végigvitte (szvsz több hiba volt benne,mint az Aftermath-ban) :) nameg talán az is közrejátszott,h az Aftermath olyan volt,amilyenre senki nem számitott... nem volt meg az igazi régi UFO érzés, ugyh tényleg csak a mexállott fanatikusok élvezték a játékot...
na,majd ha végre eljutnak odáig,hogy visszahozzák az igazi körökre osztottságot, akkor tényleg sikeres lesz,és mindenki elégedett lesz,aki anno az igazi UFO sorozatot szerette :P persze az se ártana,ha méltoztatnának az Afterlight-ba mesterséges intelligenciát tenni,nemcsak grafikát "spécizni"... (direkt az idézõjel) ja,és az elõzõ 2 rész hibáit nagyon jo lenne,ha kijavitanák,de még idegesitõbb ujakat nem tennének bele :PPP tom, ez már oltári,mondhatni teljesithetetlenül lehetetlen elvárás :)
A PC Dome meg azt se tja,mi az a sikeresség :P csak leolvas vmi távoli nevesincs anonim oldalrol 1 cikket, aztán leirja saját szavaival... demo kiprobálása nélkül meg mirõl makognak? akkor irják,h sikeres,ha minden UFO részt 100millio példányban adnak el... na mind1, SF ide v oda, letöltöm, kibuherálom,azt meglátjuk, jo lesz-e... megvenni ugyse lesz érdemes számomra,mer az elõzõ 2 már elvette a kedvem attol,h megvegyem... bár az 1. részt még talán... de a 2.at soha :) 2. nélkül meg mit ér 3.??? (feltételezve,h sokat javitanak az elõzõkhez képest)
remélem azért az 1. proba után nemcsak fikázni tom majd (az eddig 2 rész alapján nem várok sokat,de sok ujdonságot se...)
A PC Dome-ról:
2006. október 25.
UFO: Afterlight februárban Madrac
Az Altar Games bejelentette, hogy sikeres stratégia-szerepjáték keverékének harmadik darabja az UFO: Afterlight február 23-án kerül majd a boltokba. Szokás szerint egy körökre osztott taktikai részben játszhatjuk le a csatákat, míg a nyersanyaggazdálkodás egy másik felületen történik. Természetesen tovább finomodnak a dolgok most is, új szerepjáték és stratégiai elemek jellenek majd meg.
UFO: Extraterrestrials 2006. július 13. 11:22, Csütörtök - Németh Szabolcs
Az UFO volt talán az egyetlen körökre-osztott stratégia amit végigjátszottam még ifjú koromban. Éppen ezért dobbant nagyot a szívem az UFO: Extraterrestrials láttán.
Az UFO már megélt nem egy sikeres és kevésbé sikeres folytatást, de azt az igazi hangulatot ami az eredeti játékot jellemezte egyik próbálkozás sem adta vissza maradéktalanul. Most viszont képek érkeztek az UFO: Extraterrestrialsból, amik láttán ugyan sokan kifejezhetik nemtetszésüket, hiszen a program grafikája hagy kívánnivalót maga után, de sokakat valószínûleg pont ez a lágy retro-stílus ragadhat meg.
Természetesen a játék lényege: megvédeni az emberiséget a csúnya idegenektõl. A várható kiadási idõpont még nem ismert.
Sziasztok és azért ne felejtsük el a PPC-sekrõl mert ott is van egy pár UFO FAN akik megcsinálták a „maguk” kis UFO szériájukat. Szerintem az elsõ részt készítették el PocketPC-re, de ez az Én véleményem csak. A link: http://www.pdamania.hu/soft/476/ A hangulata jó hosszú vonatokon utazás közben eltöltött idõre.
Emlékezetbõl nem tudok mit mondani, de nem lehetett olyan nagyon bonyolult... olyasmi rémlik, hogy semmi extrát nem kellett csinálni, csak várni amig a járgány beér a célépületbe. Neked már repül? Nem csapatszállitó van az elején... tiszta káosz, ha végzek az aftershockkal akkor megnézem az apocalypsot is. Elvégre annó nem tudtam befejezni mert az utolsó pálya fájljait véletlenül kirippelték a krakkerek.
te tudtál játszani az apocalypse-szel??? az ugye az X-Com: terror from the deep utáni? lenne 1 kérdésem,mert ezexerint csak én vagyok béna,de végigtoltam az elsõ 2t. aztán feltettem az apocalypse-t,és fullra nem tudtam micsináljak :D kijelezte,h vmelyik raktárban UFO tevékenység van... nagy nehezen betettem 2 embert a szállitoba,és kirepültem a helyszinre... aztán maradt a naaagy semmi,a városnézet ugyanugy felsõrészû maradt, kiszállni nem tudtak az emberkék, szal érdekelne,hogy abban hogy a fenébe is lehetne mozgolodni :)
Na aki ezt irta, az se játszik az aftershockkal... :) mert ugye az az alap, hogy az épületek belsejében kóricálunk.
Én toltam minden X-Com epizódot (még az FPS-t is kipróbáltam :) ) meg az Ufokat is (az aftershock éppen most megy), nekem a maga módján mindegyik bejön. A legjobban az Apocalypse tetszett, annak a megacity-nek volt egy kis Syndicate feelingje.
"az XCom : interceptor és mégegy" és mégegy = UFO: Alliance
h legyen kicsit ON is: remélem ezt nem nyomják szét bughalmazokkal,mint az aftershockot :)
Az 1.-ben repülõ páncél, pusztító bomba kilövõ és pszi fegyver volt a nyerõ páros (gyakorlatilag halhatatlan voltál).
Kiváncsi vagyok az afterlight-ra, bár ez a Mars-os dolog meg, hogy idegeneket is toborozhatunk már nem annyira jön be.
És a legelsõvel is játszottuk a legjobbat. Felejthetetlen órák a késõi téli estéken, mikor hallod a motozást (nagy hangfalak a hátad mögött ofkoz), majd a következõ körben seggbelõnek vagy épp paralizálnak :P Talán még az Apocalypse volt jó... a többi felejtõs. Nekem nem jött be.
Hi! Az elsõ rész az UFO : Enemy Unknown (Ismeretlen ellenség), a második az XCom : Terror from the deep (terror a mélybõl), a harmadik az XCom : apocalypse , volt még 2 rész, az XCom : interceptor és mégegy, Aztán UFO : Aftermath (következmény),UFO : Aftershock (utórezgés), és most UFO : Afterlight (nem végleges cím). AZ elsõ résznek az volt a neve UFO, mindegyik hivatalos UFO/XCom rész.
Egyébként pont olvastam az Aftershock cikket Guruban vagy GameStarban és írta a teszter, hogy kíváncsi milyen szót fognak még ezzel a ficsõrrel hozzátenni ...
Ne haragudj... hányadik? most nem számolom össze, de már vagy a 7-8-adik...(az elsõket még X-Com-nak hívták, de mindenki UFO-nak hívta, azóta már a név is változott..)
Hurrá. Az elsõn kívül nem tudtak összehozni értelmes játékot...
Egyelõre még csak munkacím, de UFO: Afterlight címmel készül az UFO taktikai-stratégiai sorozat harmadik darabja. Láthatóan nem erõltették meg magukat a címadással, az Aftershock és Aftermath alcímek után :) Ezúttal a hangsúly a Marson élõ embereken lesz a hangsúly. Némileg átalakították az erõforrás rendszert, és fontos szerepet kap a terraformálás is a játék elõrehaladtával. A lerombolható környezet, a hõtérkép, a magaslatok, és mélységek kihasználhatósága, az épületek belsejébe lépés mind-mind újdonságnak számítanak. A szerepjáték elemekre is odafigyeltek a készítõk, ennek megfelelõen a történet is összetettebb. Egyelõre megjelenési idõpont nem ismeretes.
(Gamestar.hu)
Banner???
(bluesnews) - ALTAR Games bejelentette legújabb fejlesztését az UFO: Afterlight-ot. Akik nem tudnák ez a híres UFO sorozat harmadik felvonása. Ha minden igaz:
- izgalmas történetet - új környezet - teljesen átdolgozott diplomáciát - több RPG elemet - az oldalunkon harcoló fajok bõvítését ( idegenek, robotok és droidok) - új ellenségeket és új idegeneket - új eszközöket, - rengeteg új technológiát - új taktikai elemeket
kapunk a végleges verzióban a készítõk ígérete szerint. A megjelenési dátumot egyenlõre nem árulták el.