Tegnap vett ismerõs egy VW Passat Variant-ot, 1995-ös. Benzin/gáz üzemû. Ukrán közelében vettük így nem tagadták, hogy tekerve volt a km óra, benzint hoztak vele(100l-es tank), meg c!g!t. :) Májusban volt mûszakin, elõtte lett felújítva a motor, és a gázt is vizsgáztatták(?). 260e lett ráköltve vizsgával együtt. 300e volt, de költeni kell még rá pár tízest. Szerelõvel voltunk, átnézte és azt mondta egész jó(Õ vezette hazafele). Mivel sokat lesz használva jó választás volt. Hát kíváncsi leszek. :)
Sziasztok! Szombaton indulok múzeumlátogatási körútra. :D Wolfsburgi VW, ingolstadti Audi, stuttgarti Porsche, Mercedes és talán sinsheimi múzeum. A képeket majd feltöltöm valahova! :) És ha valaki tud bármelyik múzeumról egy listát, hogy milyen autók vannak ott, azt megköszönném. :)
Hali! Hát ja jólenne, csak nem találok ithon usa lámpát.. ebay on van egy pár de, nemtudom, hogy mennyibe jönne le pl az usa-bol.. Biztos nem olcsó.. Ma voltam érdeklõdni lámpák után és hát nem bíztattak.. :D De viszont szélességjelzõt díszléccel találtam, csak a díszléc 30.000e +5.500ft/db a szélességjelzõ, szóval 41.000ft ból lehetne gyári szélességjelzõm.. Szóval szerintem majd egy ügyes karosszériásra fogom bízni a díszlécemet, hogy mûtse bele szépen a szélességjelzõt.. :D A lámpával kapcs meg ha minden kötél szakad akkor befestem a búrát ha találok olyan szint.. De azis lehet, hogy kikevertetem.. Nemtudom, hogy mi lehet a szinkódja.. :D
Szerintem könnyebb ha veszel USA-s lámpát és a mostanit meg eladod és talán "ingyen" veszed az USA-s lámpát.
Sziasztok! A kis borámat szeretném most egy pár dologgal feldobni és segítségeteket kérném. Mint tudjuk a bora usa ban Jetta (2001-es rõl van szó) és az usa modellben a helyzetjelzõ elõl a index búrában van benne. Na most ha én szeretném megcsinálni ugyan úgy az én eu-s modellemmel szerintetek, hogy tegyem? Nézegetem már régóta és úgylátom h az usa modellnek bevan festve kadmiumsárgára az index lámpa, gondolkoztam h megcsinálom énis úgy, hogy befestem kap szépen egy olyan izzót mint a hátsó lámpákban van az a két száras és átkötöm a helyzetjelzõt rá. Szerintetek megoldható és jólenne úgy? Várom a javaslatokat. Usa modell:
EU modell:
Volkswagen Bora http://kobcenti.hu/index.php?option=com_ezautos&Itemid=&task=detail&id=89
Sosem értem az autógyártók egy részét. Pl.: a Fiat évekig volt veszteséges és csõd közelében, erre meg akarta venni az Opelt, persze hitelbõl. Mit hisznek? Ennyire hataloméhesek? A Porsche is kicsit elszállt magától. Hogy majd õk felvásárolják a VW-t hitelbõl. Hát most úgy néz ki visszájára fordul minden és a VW vásárolja fel a Porsche-t. Úgy kell nekik...
hallgass az ösztöneidre :DD meg nézz meg sok kocsit. én is ugy vettem most, egy honapja megvan, de tegnap voltam vele elöször a szerelõmnél. végignézte alul-felül, azt mondta pöpec, tip-top, jó vétel volt :) ugyhog megnyugodtam :)
VW polo 75 PDTDI ótót neztem ki magamnak. Akinek volt ilyen, esetleg hosszabb tavon, lenne kedves megosztani velem hogy milyen bajai voltak, esetleg mire kellett sokat kolteni. Term. hasznaltan vennem.
koszi ;)
Beijing 2008: FAW-VW New Bora
Javított a Volkswagen csoport
A legfrissebb eladási statisztikák szerint a Volkswagen konszern májusban másfél százalékos javulást ért el az újautók értékseítése terén. Az autógyártó-óriás ezzel egyébként egy hónap alatt nem kevesebb, mint 556.700 darab jármûvet értékesített. A legjobb eredményt egyértelmûen az anyacég érte el tíz százalékos javulást produkálva és így annak ellenére javultak a konszern statisztikái, hogy a Skoda 7,3, a Seat pedig tíz százalékkal gyengült. Az eladások növekedését állítólag a Golf VI sikere hozta, amely Németországban igen sikeres volt, ezen kívül pedig a kínai piacon erõsödtek sokat a németek.
Új R-Line csomagot kap a Volkswagen Touran
A Volkswagen Touran formatervét nézve nem igazán tartozik az izgalmasabb családi egyterûk közé, bár a korábbi modellfrissítés kétségkívül barátságosabbá tette az autót. A wolfsburgiak azonban azoknak is kedveskedni akartak, akik kicsit sportosabbá kívánták varázsolni a család kedvencét, így egy új R-Line csomagot is kínálnak a modellhez. Az egyedi csomaggal felszerelt Touranok kissé módosított lökhárítókat és egyedi,18 colos könnyûfém felniket kapnak, és az utasteret is igyekeztek feldobni a tervezõk többek között alumínium betétekkel és pedálokkal, sportosabb ülésekkel és R-logós háromküllõs bõrkormánnyal. Az új Touran R-Line hasmagassága is csökken 15 mm-rel, és feszesebbre hangolták a felfüggesztést is. Az új csomag kétféle TSI és háromféle TDI motorral elérhetõ, az 1,9-es TDI változat alapára pedig 30 800 euró Németországban.
Új arcot kap a Volkswagen Phaeton
2010-ben kerülhet forgalomba
Megjelentek az elsõ kémfotók a Volkswagen Phaeton modellfrissített változatáról. A német autógyár zászlóshajója fõképp külsejében újul meg és a mai trendnek megfelelõen várhatóan hibrid hajtással is elérhetõ lesz az autó. Az átkozmetikázott Phaeton leghamarabb 2010-ben kerülhet az autószalonokba.
A konkurencia feladta a leckét a Volkswagen mérnökeinek, hiszen a közelmúltban mutatkozott be a vadonatúj 7-es BMW és a modellfrissítésen átesett Mercedes S-osztály, így a Volkswagen is zászlóshajójának átkozmetikázott változatán dolgozik. A vállalkozás egyáltalán nem reménytelen, pláne ha a Phaeton tavalyi modellfrissítés utáni megnövekedett eladásaiból indulunk ki.
Az amerikai Left Lane News honlapján láttak napvilágot az átkozmetikázott Phaetonról készült kémfotók. Az autó leginkább külsejében változik majd, az új dizájn pedig várhatóan a hatodik generációs Golf formatervét követi majd. Ugyan sok információ nem szûrhetõ le a képekbõl, annyit mégis észrevehetünk, hogy a Phaeton módosított lökhárítókat, átformált hûtõrácsot és lámpákat, valamint a gyalogosvédelmet elõsegítõ motorháztetõt kap. Fotók hiányában az autó utasterérõl sajnos még semmi konkrétat nem mondhatunk, ám elõreláthatólag csak apróbb változtatásokat eszközölnek a wolfsburgi gyár mérnökei. A Phaeton meghajtásáról várhatóan az eddig is rendelhetõ, tekintélyes lökettérfogatú erõforrások gondoskodnak majd, ám a mai trendnek megfelelõen nagy esélye van új, kedvezõbb fogyasztással rendelkezõ erõforrások, vagy akár egy hibrid hajtáslánc bekerülésére is.
Az átkozmetikázott Volkswagen Phaetonnal leghamarabb 2010-ben találkozhatunk Európa utcáin, bár borsos árának köszönhetõen akkor sem túl gyakran.A luxusautó tengerentúli forgalmazásáról még nem döntött a német gyártó.
320 lóerõs Sciroccot készített a HS Motorsport
6,6 másodpercig tart a százas sprint az autónak
A német HS Motorsport kezelésbe vette a Volkswagen kompakt sportkocsiját, a Sciroccot. A tuningmûhely mérnökei nagyobb turbó, új légszûrõ és kipufogórendszer segítségével 320 lóerõre izmosították a kétliteres motort.
A Sciroccot sokan már a bemutatása óta az egyik legszebb Volkswagennek tartották, ráadásul az autó technikája is rászolgált a dicséretekre. Modern, részterhelésen kis fogyasztású turbómotor, duplakuplungos váltó, remek futómû. Hiányzott azonban a kínálatból egy igazán ütõs változat. A gyártónál érezték is ezt, ezért elkészítették az R változatot, amely már 265 lóerõs.
A HS Motorsport szakemberei azonban még ezzel sem elégedtek meg, és tovább élesítették a remek, kétliteres turbómotort. Az új, nagyobb feltöltõnek, a légszûrõnek, valamint a kipufogórendszernek köszönhetõen a Remis-re keresztelt autó sofõrje immár 320 lóerõvel gazdálkodhat. Az erõátviteli rendszer ugyanakkor maradt a régi, csupán a fékeket cserélték a Brembo által gyártott, nagyobb teljesítményû darabokra. Négykerékhajtást sem kapott az autó, ezzel magyarázható, hogy a százas sprint 6,6 másodpercig tart. A kocsi végsebessége 242 km/h, bár némileg meglepõ, hogy a kis kompakt nem éri el a 250 km/h-t. A müncheni székhelyû tuningcég a motoron kívül nagy hangsúlyt fektetett az autó formájára is, ennek megfelelõen vadították meg a Sciroccot. A hatalmas, 20 hüvelykes felnik a fehér peremükkel igen látványosak, és az autót körbeölelõ, mélyre nyúló spoilerek sem éppen visszafogottak. A 245/30-as kerekek szinte teljesen kitöltik a sárvédõ-íveket, a beltérben pedig egyedi Recaro sportülések várják majd a tulajdonosokat.
A HS Motorsport által kezelésbe vett Scirocco ára egyelõre ismeretlen, de a változtatásokat látva biztosak lehetünk benne, hpgy mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki ilyet szeretne.
Már tesztelik az új Volkswagen Sharant
Tolóajtókkal, hétszemélyes kivitelben mutatkozik be õsszel
A Volkswagen már javában teszteli nagyméretû családi egyterûjének második generációját, amely TDI és TSI motorokkal, DSG-váltóval és oldalsó tolóajtókkal érkezik. Az új Sharanból lesz kis fogyasztású, gázüzemû, valamint négykerék-hajtású változat is.
A német gyártó hamarosan leváltja palettájának jelenlegi legöregebb modelljét, a Sharant. A nagyméretû családi egyterû immár tizennégy éve van a piacon, igaz, közben három kisebb-nagyobb frissítésen is átesett. A modellváltásnak már csak azért is igencsak itt az ideje, mivel a Sharannal korábban közös alapra épített Galaxyt a Ford már három éve lecserélte.
Az utód már javában futja tesztköreit, és bár vastag álca fedi, egyértelmûen felismerhetõek rajta az utóbbi évek Volkswagenjeinek részletei. A hûtõmaszk golfos, míg az autó oldalán ott találjuk a Passatról ismerõs határozott, emelkedõ élt. A Sharan továbbra is igen magas, hatalmasak maradnak az üvegfelületek is. Az autó méreteirõl annyit tudni, hogy a Touran és a Multivan között helyezkedik majd el. Ami a motorkínálatot illeti, a belépõ motor szerepét az 1,4 literes TSI 150 lóerõs változata kapja meg. Dízelekbõl nagyobb lesz a választék, egyelõre csupán a kétliteres TDI beépítése biztos, amely 140 és 170 lóerõvel is elérhetõ lesz. A német Auto, Motor und Sport magazin információi szerint lesz gázüzemû, és alacsony fogyasztású, BlueMotion változat is. A Sharan 2010 nyarától már DSG-váltóval is rendelhetõ lesz, késõbb pedig elõdjéhez hasonlóan kapható lesz négykerékhajtással is, igaz, még nem tudni, mely motorokkal lesz párosítható a 4Motion rendszer. A Sharan egyik legnagyobb újdonsága az oldalsó tolóajtó lesz, amelynek köszönhetõen a leghátsó sorban ülõk könnyebben szállhatnak ki-be.
Ahogy elõdjébõl, úgy az új Sharanból is lesz Seat-jelvényes modell, Alhambra néven. A németek új egyterûje valószínûleg a szeptemberi Frankfurti Autószalonon debütál, forgalmazása pedig 2010 elején kezdõdik.
Elkészült az egymilliomodik Volkswagen Transporter T5
A Volkswagen hannoveri gyára nemrég legyártotta az egymilliomodik Transporter T5-öt. A jubileumi, tornádó piros modellben egy 1,9 literes, 84 lóerõs TDI motor dolgozik majd. A Volkswagen Haszongépjármûvek vezetõje, Stephan Schaller elmondta, hogy az egymilliomodik T5 bebizonyította, hogy a Transporter továbbra is piacvezetõ Európában, azon belül pedig Németországban, Nagy-Britanniában, Hollandiában és Ausztriában kategóriájának legsikeresebb modellje. A Volkswagen Transporter aktuális szériájának gyártása egyébként 2003 márciusa óta folyik Hannoverben és Poznanban.
Szerintem nem lehetetlen...Volt egy régi bogár reklám, abban is valamilyen buszt elhúzott. Bár 20-25 lóerõs motorral egy buszt...Nem tudom, hihetetlennek tûnik, de fene tudja, hogy igaz-e...
#3" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)"> Ez talán nagyobb lett.
Hát volt mit gittelni
Egyelõre gyári a motor.A kipufogó lett kicsit átalakítva.(Gyári rendszer,új csövekbõl,középdob nélkül)Késõbb tervezek módosításokat,de motorcserét nem szeretnék.(Meg diákként a pénztárcám sem bírná)Egyébként 1.6 TD.A belteret még nem fényképeztem,mert egy mûszerfal még kéne!Az egész belsõ szürke volt,kék elsõ ülésekkel,mostmeg 85-ös évjáratú gyári barna belsõ van benne.(kivéve mûszerfal,azt még nem találtam eladót sehol,meg nincs még tetõkárpit az új tetõ miatt) A tetõ egy twingo-ból való.Manuálisan elhúzható vászontetõ.Poloból szerettem volna,de azoknak brutális áruk van! Az egész mûvelet vételárral átiratással mindennel együtt olyan 600-650 ezret emésztett fel.2 évnyi gyûjtögetés,meg ballagási lóvé,meg nyári munka bevétele,meg ösztöndíj!8hónapot állt a garázsban pénzhiány miatt,meg a fémmunkát kivéve mindent én és a haverjaim csináltunk,és ez így rengeteg idõt vett igénybe. De még kéne egy futómû(még vágottrugós megoldás van,ez a felni is kölcsönbe van nálam.(itthon figyel a 15-ös GTI Pirelli felni,csak még nincs rá gumim,mer kurvadrága)
Kihirdették az Év Motorja díj gyõzteseit. A Volkswagené a fõdíj, de a kisebb kategóriákban is a németek vitték a prímet.
Az Év Motorja választás legszorosabb befutóját produkálva a Volkswagen 1,4-es Twincharger motorja elhódította a 2009-es díjat a tavalyi elsõ BMW 3,0 literes duplaturbósától. A 65 tagú zsûritõl 354 pontot kapott a kompresszorral és turbóval szerelt wolfsburgi motor, szemben a kisebb és nagyobb turbóval felvértezett bajor gép 350 pontjával.
Azonban nemcsak a fõdíjat hódította el a VW különlegessége, az 1-1,4 literes hengerûrtartalmúak versenyében is legjobbként zárt, de az igazi fegyvertény, hogy 2009 legjobb zöld motorjának is megválasztották, megelõzve a Honda Insight hibrid erõforrását. Emellett a Volkswagen-csoport másik motorja, a 2.0 TFSI az 1,8-2,0 literesek között nyert.
Három-három kategóriában hódította el az elsõséget a BMW és a Mercedes-Benz. Elõbbinél a PSA-val közösen fejlesztett, 1,6-os turbómotort, a már említett 3,0 literes, kettõs feltöltésût, illetve az M3-as V8-asát díjazták. A csillagos márkánál az AMG 6,2-ese mellett egyetlen dízelként a 2,1 literes motor volt a nyerõ.
A német sikert a Porsche tette teljessé, a megújult 911-esbe szerelt, immár közvetlen befecskendezéses, 3,8-as boxerja a legjobb új motor 2009-ben. A legkisebbeknél 2007 és 2008 után idén is a Toyota háromhengeres, 1,0 literes motorja a legkiválóbb.
A 2009-es kategóriagyõztesek:
A Nemzetközi Év Motorja 2009: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, SEAT Ibiza Cupra)
2009 legjobb új motorja: Porsche 3.8 boxer (911)
Az év zöld motorja: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, SEAT Ibiza Cupra)
A legfrissebb eladási statisztikák szerint a Volkswagen konszern májusban másfél százalékos javulást ért el az újautók értékseítése terén. Az autógyártó-óriás ezzel egyébként egy hónap alatt nem kevesebb, mint 556.700 darab jármûvet értékesített. A legjobb eredményt egyértelmûen az anyacég érte el tíz százalékos javulást produkálva és így annak ellenére javultak a konszern statisztikái, hogy a Skoda 7,3, a Seat pedig tíz százalékkal gyengült. Az eladások növekedését állítólag a Golf VI sikere hozta, amely Németországban igen sikeres volt, ezen kívül pedig a kínai piacon erõsödtek sokat a németek.
Egy haveromnak van egy 1983-as 1.1-es Volkswagen Polo-ja. Azt szeretném megtudni, hogy a mostani négyes váltót ki tudná-e cserélni bármilyen 5-ös váltóra. Légyszíves segítsetek. Üdv. Krump-lee
Persze számos "szörny" mostani születésû, fõleg keleten vagy Dél-Amerikában van nagy divatjuk...
A Bogarak nagy erénye, hogy nagyon sokféle tuningnak jó alap volt fõleg a 90-es években. Sajnos sok állat is kiszemelte õket. Nos, néhány förmedvény, amire nem nagyon lehet szavakat találni:
Hát nemtudok mit csinálni, nagyon sajnálom a kiskocsit... Majd csinálok pár képet róla és megmutatom. Holnap intézem a biztosítós dolgokat. Majd rakok fel pár képet. Ja ha már itt tartunk, tud valaki olyan helyet ahonnan tudok szerezni Bora-ra hátsó csomagtartó fedelet de USA modelleset? Nagyon nagyot segítenétek mivel ha már lehet akkor inkább olyat raknék rá, ha már rakok rá szélességjelzõket is. Próbálom úgy építeni a járgányt, hogy amerikás legyen:)
Ha esetleg érdekel vkit, van 1.6 16V-s Borához homlokfalam, hûtõkkel, ventilátorokkal, zárhiddal, jobbos lámpáva, egyben 20eFt-ért. Van még egy hátsó gerendám, lökhárító merevítõm (kinek hogy tetszik :) )4eFt-ért