Az okmányirodával nekem sincs semmi bajom, leszámítva az olyan apróságot, hogy az ügyintézés közepén a kezembe nyomtak egy csekket hogy húzzak át a postára befizetni. Majd ugye vissza és akkor onnan folytattuk fél óra múlva az aktust. Ha a digitális fényképet helyben le tudták venni, akkor legalább egy kártyaleolvasót telepíthettek volna, ha már ez a XXI. szd. Na mindegy, 5 napon belül (hétvégével együtt) a kezemben volt a passzus, és a köv héten már húzhattam is hidegebb égtájakra.
Szal nekem csak az a gondom, hogy van ez a magyarorszag.hu portál vagy melyik, és hiába van fenn valami útlevél ügyintézéses menüpont, az gyak semire nem jó.
De nemsokára kell lakcímkártyát meg személyit is csináltatnom, azokkal is letesztelem majd;)
"187 on an undercover cop..." - Snoop Doggy Dogg :DD
Látom az inteligencia megint kiüt egyesek hozzászólásából. Gondolkodni ..... azt kéne bizony.
a 189-en fut majd össze minden kormányzati és államigazgatási kérdéssel kapcsolatos segítségkérés a jövõben
A jövõben a kormány meg kívánja tiltani a minisztériumoknak, hogy saját Call Centert üzemeltessenek, ehelyett ez a közös felület szolgál majd ki minden igényt, hiszen "a front office-t és a back office-t szét kell választani"
Nem tom maga találta-e ki, vagy a szájába adták de ez két piszok fontos mondat. Miértis? Megszûnik végre a szerencsétlen ügyfél (azaz állampolgár) ide-oda kapcsolgatása Lefixált rendszer szerinti ügyfélkezelés Nem csak 1 mucus csücsül a telefon mellett pölö egy minisztériumban (amikor épp nem kávézik, vagy >->o ) Talán végre komolyan bevezetik az ügyfél csak egyvalakivel beszél elvet (és minden információ átadást belül maguknak kell megoldaniuk), tehát nem neked kell a különbözõ állami szervek között rohangálnod mindenféle idióta papírokkal hónapokon keresztül (kis skizofrén országunkban)
A Sykes jólismert profi. Aki pesti már tuti beszélt velük (pölö Elmû-s dolgok egy része is ki van adva nekik -észre se veszed-) Minõségileg profi Call Center rendszerük van (amit nemsok állami intézmény engedhet meg magának, így ugyebár nekik nincs is) És mivel ott nem 1-2 user csücsül, hanem >100 (nem tom mára mennyire bõvült), így sokkal kisebb a várakozás valószínûsége és mértéke (pláne, ha szokás szerint a szolgáltatási szintet szerzõdésben rögzítették, azaz pölö megszabva hogy hány %-a a hívásoknak várakozhat >30 mp-et max. Alapból a rendszer is bekapcsol + usereket megnövekedett hívásszám esetén, illetve a supervisor-ok átsorolhatnak usereket más csoportokból)
Egyszóval ez végre egy értelmes lépés volt, gratula
7es kép... csontig nyali...
Hmm, érdekes. Én tavaly január elején csináltam, odamentem csak úgy, és kb félóra alatt okmányostul fotózással, nyomtatványkitöltéssel megvolt minden adminisztráció. 5 munkanappal rá be lehetett slattyogni érte. Mindez jan 3 vagy hasonló idõszakban, amikor mindenki kómás :).
Greg #11, és miért mentél be a Váci utcába? Fel lehet venni Ferihegyen is felszállás elõtt úgyszintén külön pultnál.
Óóóó de bánom hogy a multkor kihagytam a lehetõséget és nemrántottam rá erre a baromarcura a kormányt,most nemkéne ilyen barom híreket olvasni és a tahó fejét nézni....
Ez mar megint egy lepes a semmibe. Mennyen a francba nekem hiaba kampanyol,minden korulmenyek kozott a fideszre szavazok. orban viki rulez
Elõbb léteznie kéne magyar e-kormányzati rendszernek, utána lehetne mérlegelni, minek van hozzá köze és minek nincs.
Akkor hogy legyen egy kivétel is a sok negatív vélemény között: Én meddig 3x vettem Malév repülõjegyet online, és mindháromszor "soron kívül" vehettem át a jegyet a Váci úti irodájukban. Ugyanis a Neten vásárolt jegyeket külön sorszámmal kezelik. Én mind a 3 esetben azonnal átvehettem a jegyet, nem volt elõttem senki, míg a többi asztalhoz több tucat ember várt hogy sorra kerüljön :D
Ez igy van. A technika sajnos hiába van már bevezetve, Mo.-n többnyire minden ilyen szarul mûködik. Még a netes vásárlásnál is kétszer meggondolom hogy magyar oldalról rendelek-e...nem hogy hivatalos okmány ügyben.
Btw anno még a jogsit én is megpróbáltam neten keresztül intézni. Kértem idõpontot. Hát nagy ívben sz@rtak rá, hogy én neten milyen idõpontot kaptam, mikor odamentem :D
Ezek a kormányzati informatikai portálok, meg egyebek elég silányul mûködnek.
Amultkor éppen útlevelet akartam csináltatni, nosza fel az okmányirodás portálra. Elvileg lehetett volna idõpontot kérni, de csak 2 héttel késõbbi dátumra!!!!????? Azt meg hogy majd neten keresztül küldök ûrlapot meg hasonló nyalánkságok, azt el kell felejteni ugye.
Szal 1 órás netes bohóckodás után felhívtam az okmányirodát, akik félorán belül a lebeszélt idõpontban fogadtak.
Röhej!;(
valakinek megint kitömték a zsebét :(
"Az államférfi a következõ nemzedékre gondol, a politikus csak a következõ választásokra. "
Jönnek a választások, jön a pattogás. Szvsz errõl is most hallottunk elõször (kis túlzással), és utoljára majd kicsit késõbb valami botránnyal kapcsolatban fogunk.
Tény, hogy jó lenne ha az ember megúszná a különbözõ hivatalokba járkálást. De mondjuk ebbõl a cikkbõl egyáltalán nem derül ki, hogy konkrétan ezt mire használhatom, egy link a megfelelõ infokhoz lehetne benne minimum...
Minden, amivel meg lehet spórolni, hogy ki kelljen lépni a lakásból, csak jó lehet.
Otthoni munka, vásárlás, tanilás, és ügyintézés.
A fizikai közlekedés meg maradjon meg szórakozának :D