Az a kartya dx9-es. ELÉG kell hogy legyen. Grafikai beallitasokkal nem jatszogattal kicsit? (kulonosen h defaultba 4x anti-aliasing volt bejelolve - nalam legalabbis)
na feltettem egy másik gépen ott müködik jobb graf kártya van benne és direkt megnéztem a debug-ot ugyanazt irja ki szóval nem azzal van a baj,szerintem a geforce FX52000 nem elég neki...
Jaja. Rá gondoltam, és sajnálom is nagyon, és mélységesen felháborít az ami vele történt.
Nem arról beszéltem, hogy nem adok pénzt játékért. De én is a kedvezményes árú csomagokra hajtok. Így vettem meg anno a Heroes of MM IV-et, kiegekkel együtt, ráadásul magyarul (beszélek angolul, de a magyar kiadásoknak van egy utánozhatatlan hangulata, személyesebb), vagy a Morrrowindot kiegekkel együtt szintén, vagy az anno 1602-õt, vagy az Il-2 FB + PF-et, stb, stb. Vagy a Wing Commander IV, Price of the Freedom-ot, stb, stb. Sõt, nekem a GalCiv 1 is megvan eredetiben. Általában úgy érzem, hogy akkor éri meg megvenni egy játékot, amikor kb. 1000 ft/CD az ára. Ráadásul mire ezt eléri, már egy "végleges" játékot kapsz a pénzedért, a Morrowind + kiegek csomag is az 1.6xxx-es végleges verziót tartalmazta.
Én a warezt elsõsorban a kipróbálás miatt tartom lényegesnek, sõt nélkülözhetetlennek. Manapság már minden játék kiadását jól felépetett marketingkampány elõzi meg, amibõl úgyis csak azt hallani, hogy milyen jó, milyen szuper, meg milyen korszakalkotó. Tehát úgyis csak akkor derül ki minden ha kpróbálja az ember. Ne legyenek senkinek kétségei, az úgynevezett független tesztek is a marketingkampány részei. Az újságok is a kiadókból élnek.
A különbözõ fórumok, rajongók véleményére érdemes odafigyelni, bár ezeket meg megpróbálják elnyomni. Jó példa erre az X3. Amikor jöttek az elsõ hírek arról, hogy nem lesz cockpit az ûrhajókban az emberek gyanakodni kezdtek, én is. Sõt, még azt is tudtuk, hogy azért nem lesz belsõ nézet, mert úgy akarják kiadni, hogy még nem értek a végére a fejlesztésnek. Ennek ellenére lehurrogtak bennünket, hogy nem is olyan nagy baj a cockpit hiánya, sõt még elõny is inkább. Persze a dolog utólag már lényegtelen, mert tényleg nem a belsõ nézet hiánya a legnagyobb probléma a játékkal, hanem az, hogy az egész grafikus motort nem optimalizálták. De erre rémálmainkban sem gondoltunk volna. Viszont a tanulság az, hogy a figyelmeztetõ hírekre igenis oda kell figyelni, és akármennyire vár vki vmi gamét, elõbb ki kell próbálni. Én is ezt szûrtem le az MOO3 esetébõl. Ha tetszik elõbb-utóbb megveszem, nagy gyûjtõ vagyok.
szerintem megvan a hiba belementen a debug-ba és ezek vannak: Debug Message: No files found matching mask C:\Documents and Settings\Dokumentumok\My Games\GalCiv2\*.StarSystems *DEBUG ERROR: ***Unable to find required tech ImpossibleTech for PirateShip. *** *DEBUG ERROR: ***Unable to find required tech ImpossibleTech for Starbase. *** Debug Message: No files found matching mask C:\Documents and Settings\Dokumentumok\My Games\GalCiv2\ships\*.shipclass Debug Message: No files found matching mask C:\Documents and Settings\Dokumentumok\My Games\GalCiv2\ships\*.shipcfg Debug Message: CustomRaceWnd: Cannot find OBJID CustomRace_Description_Text Debug Message: CustomRaceWnd: Cannot find OBJID CustomRace_Tab_Homeworld Debug Message: *************** Failed To Place Planet *************** szóval itt lesz a hiba ,de a megoldás nemtudom hol...
na most már kezdek ideges lenni ujratelepitettem,felpatcheltem,jok a driverek,és semmi ugyanazt csinálja,lehet az FX 5200 a baja ,de az nem lehet,más játék tökéletesen megy ,de ha akar valami az ember mindig van valami hiba
A torrentes verzio siman jatszhato volt eddig is nem kellett heggeszteni semmit h menjen, a belinkelt patch filet siman elinditottam, es elindul a jatek ahogy kell, sarokban jelzi is h 1.0x. Ja es a stardock central mostantol purchased software-nek ismeri fel a jatekot
Sztem ebben az esetben messze nem beszelheteunk felkesz jatekrol szvsz kevesebb bug van az 1.0-ban mint a civ4 1.0-ban volt pl...
Igazad van a félkész játékokkal, az bûncselekmény. Itt viszont te nem ilyet kapsz, hanem egy olyan 1.0 verziót, ami önmagában egész jó. A folyamatos patch-elés ugyan kijavít pár dolgot aminek nem kéne ott lenni, de inkább olyan apró változásokat és egyensúlyozást jelent, amit a vásárlók visszajelzései szerint csinálnak. A játék megállja önmagában a helyét, nem a patchekért fizetsz. Annak csak külön örülhetsz.
Én inkább ezeket veszem mint a mostani piac gyorsan kiadott játékait ahol nem éri meg patchel foglalkozni. Pl.: a Dungeon Lords gyönyörû példa, kb. 70%-ban volt kész, most meg újra eladnák Collectors Edition néven, ez már majdnem 90%-ban mûködõ.
Igenis megéri pénzt kiadni egy olyan termékért amit kézhezvétel után is támogatva van frissítésekkel, modokkal, stb. Példának hoznám a Minions of Mirth-et, ez egy MMORPG de lehet single módban is nyomni, végigkísértem a fejlesztését mert nagyon emlékeztetett kedvencemre a Demise-ra, és kedvezményes áron megvettem. Fõleg azért, mert tudtam késõbb csak még több dolgot kapok és valóban, az 1.0 óta rengeteg dologgal bõvült, meg nincs havidíj szóval ezt lehet így is. Vagy hoznám még a Mount&Blade-et, kiváló rpg/akció/valami keverék, igen nehéz besorolni most amolyan sandbox állapotban van. 0.731 a verzió és minél késõbb veszed annál drágább, érezni rajta a törõdést és biztos vagyok benne az 1.0 után is lesznek változások. Sok minden került bele a forumosok ötleteibõl ill. nagyon moddolható.
Lehet csak a kis fejlesztõk tudják ezt megcsinálni, bár félkészen adtál érte pénzt nekik is élni kell mert ugye nincs kiadó aki évekig nyomná a lóvét, viszont szinte benne vagy a fejlesztésben és nem hagynak cserben. Mert közvetlenül belõlünk élnek! Nem nyomhatnak le minden szart a torkunkon mint Atari, EA meg társaik.
Röhej. Az nem bûncselekmény, és az üzleti szélhámosság netovábbja, ha valaki félkész játékot ad ki? Van erre egy régi vicc: õk úgy tesznek, mintha fizetnének, én meg úgy teszek, mintha dolgoznék. Lehet aktualizálni: õk úgy tesznek, mintha fejlesztenének, én meg úgy teszek, mintha fizetnék.
Még valami: én pl az MOO3-at megvettem, mert abban bíztam, hogy van valami köze az elõdökhöz. Itt már többen elmondták, hogy mekkora csalódás volt. Ezen túl én még úgy is éreztem magam, hogy átvertek. Nálunk az még nem mûködik, hogy bizonyos idõn belül bármit vissza lehet vinni a boltba, különösebb indok nélkül, és visszakapod a pénzed.
A játékpiacon is elterjedt a csalás. Nem hinném, hogy különösebben magyarázni kell, de csak egy példa: az X3. Kiadták félkészen a gamét, és még mindig nincs olyan patch, amivel kijavították volna azt, hogy a grafikus motort egyszerûen nem optimalizálták. Meg kell nézni az ottani topicban, hogy ki vannak akadva azok a rajongók, akik megrendelték külföldrõl a játékot, és most nem tudnak vele élvezhetõen nyomulni. És minden együttérzésem az övék.
Én felpatcheltem, másképp nem is mûködött az elsõ verzió. A reloaded verzióját nem ismerem, gondolom a bolti rippelése biztos azt is lehet frissíteni. A patchekrõl azt mondták csak a letöltéshez kell serial, szóval ha ezen nem változtatnak elég ha valaki fölrakja a netre és megy. Az egér megint megfagyott, átálltam hardware kurzorra, azóta nincs gond.
Igen sztem is jo fajta vedelem. De akkor ezexerint meg senki nem probalta? Vagy nem mukodik? (Most nemtom kiprobalni meloban vok). Ha hazaerek azert megprobalom, majd beszamolok rola
Ez a lehetõ legjobb védelem a játékpiacon... emlékszem, olvastam valami cikket is róla, hogy a fejlesztõk direkt arra gyúrnak, hogy a patcheket meg egyéb nyalánkságokat kötik igazán a serialhoz. Ugye a crackerek ha kijön egy játék akkor foglalkoznak vele igazán, utána nem... sokszor pedig csak késõbb, patchelés után lesz tuti a játék. Addigra meg már egy csomóan bele vannak zúgva a cuccba, és inkább megveszik eredetibe, hogy menjen a patch mint hogy várjanak a bizonytalan krekkekre. Igy voltam a Supreme Ruler 2010-el is...
a #39-esben leirt modon fel tudtatok patchelni a jatekot? Erdemes vele szüttyögni? Egyatalan mit javit? (a hivatalos oldalon meg a changelogot sem lehet elerni a serial nelkul)
Az elsõ dread Lordos pálya alternatív változata, ha azt elbukod akkor jön egy alternatív pálya, amin szövit kell kötni. De ne kelljen már ennyit magyarázkodni :D Csak azt mondjátok meg hogy lehet szövit kötni :D thx
Biztos a dreadlordok új csodafegyvere tünteti el a dolgokat...
Lehet, hogy a játékot kéne újraraknod, kicsit olyan mintha egy pár grafikai fájl hiányozna vagy ilyesmi. Nem hiszem hogy driverprobléma, mert az ûrhajó látszik...
Én most vagyok a 2. dreadlordos pályán, enyhén idegesítõ amikor kezdenek lerohani. Ahogy észrevettem alapból azonos team-be vannak osztva a gépi játékosok veled együtt(kivéve persze az enemy-t), szal miért kéne alliance? Most behülyült ez a szegény, hirtelen nem tud flottákat létrehozni, láthatatlan egységek maradnak mozgatás után, nem tud mozogni mert szerinte kimentem a területemrõl stb. Remélem megjavul holnapra, már épp kezdtem visszavágni.
Azért enyhén szemét dolog ez a foglalgatás. Ugye elveszi tõlem a bolygót, szépen mass drive-erezik, planéta minõség romlik. Erre jönnek a "szövetségeseim", néha visszafoglalják de megtartani nem tudják ezért minden csatával megy tönkre amíg ilyen class 4-es lesz. Az viszont szép amikor valami ûbertechnikát zsákmányolok(amit persze nem mutat, mert szerinte ne ismerjek rakéta meg mass driver dolgokat).
nah ,hogy szemléltessem is alant egy link a képhez nekem ez egy dx vagy driver hibának tünik ,de az nem igazán lehet mert nemrég frisitettem és mindkettöböl a legujabb van fent tehát a kép:
Nem neztelek hulyenek... de legkozelebb majd segitsen neked az vérvörös tudodmi!
hmm nemtudom másnak volt e ilyen gondja már elöre most frissitettem video drivert,legfrisebb direct x is fentvan,mégis a grafika bug-os nem jelennek meg bolygok meg a hajo is ilyen grafikai hibás,emelett szaggat az intro és a játékon belüli videok is,fogalmam sincs pedig a grafika nem tünik valami csodának ezért nem értem mi a baja (igaz még a közép kategoriát is alig éri el a gépem,de ez mégiscsak egy körökre osztott stratégia futnia kéne) nem szokott ilyen problémám lenni ,de ha valaki találkozott ezzel és tudja rá a megoldást az szoljon.
Na most jutottam el odáig ,hogy leszedjem már telepítem nagyon kiváncsi vagyok rá már nagyon vártam remélem nem lesz csalodás.
Vazze most ennyire hülyének nézel?
Ki van fejlesztve az a tetves szar, de nem látom sehol sem. Hiába a jó kapcsolat másik néppel, nem tudom hol kell megkötni, és van a campaignben olyan küldi aminél szövit kell kötni.
aliance tech, de campigben nem lehet hasznalni ott elorre definalt teamek vannak Viszont en meg azt a techet nem talalom ami trading modult ad, igy nem tudok trade hajot epiteni meg tradelni :/
Tudja valaki hogy lehet szövetséget kötni? Egyszerûen nem találok ilyen pontot mikor a diplomáciai képernyõn vagyok :(((. És a tutorial sem mondja hogy kell :((
Nem is kell a kozeleben lenned, eleg ha a szovetsegeseid elfoglaljak az ellenseg bolygoit. Siman harc nelkul is lehet gyozni, en peldaul azt csinaltam, hogy az osszes bolygon a kutatasra koncentraltam, es a szovetsegeseknek eladtam es elcsereltem az ujitasokat. Hamar technologiai elonybe kerultunk az ellenseggel szemben.
igen? hm lehet nekiugrok megint akkor multkor capaign elsõ küldit csináltam meg , vagyis csak félig mert egyszercsak közölte vége pedig közelébese voltam a célbolygónak :D
Na ja. Annak idején a stratégiai számítógépes játékok is a hideghárborús techonlógia gyermekei voltak. A CIA-nál pl nem csak "operatív" ügynökök, hanem nagyon komoly stratégia elemzõk is dolgoztak, és tudományos központok, egyetemek tudós szakemereivel is együtt dolgoztak. Õk csináltak elõször stratégiai szimulációs vagy éppen optimalizációs progikat számítógépekre. Kézenfekvõ volt az ötlet, hogy a hidegháború végével ezeket átdolgozva, grafikai elemmekkel kibõvítve piacra dobják. Az ûrstratégia is ebbõl fejlõdött ki. A jövõben játszódó gamékra hatással volt természetesen a sci-fi irodalom és a filmek, sorozatok is. De ez jobbára formai elemekre korlátozódott. Az alapvetõ, terjeszkedõ, fejlesztõs, szûk keresztmetszetekkel operáló játékba más techomlógiákat tettek be, mint amelyeket a jelenben, vagy a multban játszódó gamékba. Az MOO2-re pl a Star Trek sorozat nyomta rá a bélyegét (pazsjok, deflektorok, fézerek, distruptorok, neutrónium páncél, stb.), illetve az ökológiai esetleg politikai utópiák, de persze maga a Strat Trek is merített az elõdöktõl.
Az a baj, hogy ez az egységes szerkezetbe illeszkedõ látásmód mintha kezdene kiveszni. Nem tudom, hogy a GalCiv II-ben hogy van, de engem pl az elsõ részben rohadtul zavart, hogy nem tudtam külön, bolygóra lebotva menedzselni a dolgokat. Az még hagyján, hogy az adó egységes (bár kedvezményeket mindhol lehet adni, különösen, ha föderációs államformáról beszélünk beszélünk). De legalább azt tették volna lehetõvé, hogy a játékos döntsön arról, hogy az adott bolygón mire milyen mértékben költ. Tehát ne mindhol 20% social, 30% military és 50% tudmányos kiadás, különösen, ha az adott helyen nem akarok hajót építtetni egyáltalán.
Nekem tetszene a jatek ha lenne idom vele jatszani...
Este húzom le, várom nagyon!
Off
Kicsit elnéztem a MMO3 honlapja felé, forumokba belenéztem, látom van patch meg jó kis modok, valami tapasztalat? Lehetséges hogy játszható mégis? Illetve olvasom ha az ember el tud válni a micromenedzseléstõl és makro-ban gondolkodik egész élvezetes és fölgyorsul. Lehet nem voltam elég nyitott és ez egy gyöngyszem a sárban taposva? Valaki valami pozitív tapasztalattal?
On
Hogy legyen valami on is ígérem ma lenyomok pár dreadlordot :)
Khm... Offoljuk szet?
Abbol nem eszel ;)
Szivesen beszelgetek SEIV-rol a sajat topicjaban. (Amugy ki vagy?)
Az ilyen ûrstratégiai játékoknak a fejlesztéséhez kellene a fejlesztõ csapatban pár éles gazdaságban edzõdött fejlesztõ/tanácsadó is, mert a játékfejlesztõknek ehhez általában nincsenek meg az ismereteik.
Az eredmény gyönyörû grafika és siralmas játékmenet.
Még most is fent van a gépemen a MOO3 és néha elõszedem.
Van pár szabály, amit be kell tartani: - Az új bolygókon azonnal ki kell jelölni a zónákat, mert az AI rosszul csinálná. - A fõbb bolygóknál a kiadásokat folyamatosan kézzel utána kell állítani. - A Military termelést kézzel kell csinálni.
Sajnos az AI használhatatlan és szabályokat sem lehet alkalmazni, pl. hogy mindig a "sárgáig" termeljen ipart és "barnáig" kutatást. Hiányzik még a "kutató" bolygók pénzelésének lehetõsége.
Az MOO3 fejlesztése kb. félúton abbamaradt és kiadták a félig kész játékot...
Nem is az a baj. Csak MOO2-ben sem szerettem a tömegmészárlást. MOO1-ben volt, hogy rányomtam az orbital bombardmentre, várva, hogy elõjöjjön a military és a civil targetek közötti választási lehetõség. Csakhogy ilyen nem volt. Hanem, hogy kinyírtam valami 5 milliárd embert. Ettõl viszont felfordult a gyomrom.
Ezért volt jobb az MOO2, ahol csak a katonákkal kellett harcolni. Illetve ha telepatikus fajt csinált az ember, akkor még velük sem. Nem tudom, hogy miért kellett a civil lakosságot kinyírni a GalCiv i-ben megint... Mindegy, mégis csak egy játék. Ezt szem elõtt kell tartani.
Más: én is be fogom "szerezni", különösen, hogy az egyet sikerült megcsinálni vmelyik hétvégén genius (második legtáposabb) ellenfelek ellen médium mapon, small cluster és common beállítások mellett. Jó párszor újra kellett tölteni... Kíváncsi vagyok egy milyen lett.
Én személy szerint a kezdeti bénító döbbenet majd köpködés után találtam benne valami nagyon halvány hangulatot. Persze tudom, csak az elõzõ részek miatt ültem le, de ha lekapcsoltam az ai-t ami irányította a bolygókat/építkezést stb. és manuálisan csináltam mindent akkor valami minimálérzést elõhozott. Persze minél több bolygóm lett annál átláthatatlanabbá vált az egész. Szóval igen, az évtized csalódása.
Ez jó, a kurzorhiba nekem is elõjött. Ha lesz kis idõm még nyomulok a dreadlordok ellen, gondolom a lényeg az elkerülés.
Nem töltöttem le még mert az elsõ részben (ha jol emlékszem ) nem volt külön taktikai ür/föld csata. Az lenne a kérdésem itt esetleg van.e már valami ilyesmi vagy marad civ 4 szerü gyors csaták ?
Bazz... 56 milliárd katonája halt meg a részben... Jesszus, ez tömegmészárlás...
Egyébként a leírás tényleg jó. Lehet, hogy tényleg ki kéne próbálni?
Ez a gameplay example izginek tûnik. Vagy jól ir a csávó, vagy tényleg jó a játék. A dreadlordok tényleg ûbertáposak a leirá alapján, de hát végre van egy fõgonosz aki rászolgált a nevére.
The Torian colony Uthias III was conquered and occupied by a force of only 10 Dread Lords against an army of 2.1 million troops. hat nem kicsit taposak :P
JTBM, egyebkent jatszottal a MOO3-al? Mert kivancsi lennek, hogyan sikerult hosszutavon a jatek mellett maradnod.... anno nagyon vartam, de amikor kijott ahanyszor nekifutottam annyiszor ment el 2-3 ora alatt a kedvem. teged mi tartott elotte?