Kicsit elnéztem a MMO3 honlapja felé, forumokba belenéztem, látom van patch meg jó kis modok, valami tapasztalat? Lehetséges hogy játszható mégis? Illetve olvasom ha az ember el tud válni a micromenedzseléstõl és makro-ban gondolkodik egész élvezetes és fölgyorsul. Lehet nem voltam elég nyitott és ez egy gyöngyszem a sárban taposva? Valaki valami pozitív tapasztalattal?
On
Hogy legyen valami on is ígérem ma lenyomok pár dreadlordot :)
Este húzom le, várom nagyon!
Nekem tetszene a jatek ha lenne idom vele jatszani...
Na ja. Annak idején a stratégiai számítógépes játékok is a hideghárborús techonlógia gyermekei voltak. A CIA-nál pl nem csak "operatív" ügynökök, hanem nagyon komoly stratégia elemzõk is dolgoztak, és tudományos központok, egyetemek tudós szakemereivel is együtt dolgoztak. Õk csináltak elõször stratégiai szimulációs vagy éppen optimalizációs progikat számítógépekre. Kézenfekvõ volt az ötlet, hogy a hidegháború végével ezeket átdolgozva, grafikai elemmekkel kibõvítve piacra dobják. Az ûrstratégia is ebbõl fejlõdött ki. A jövõben játszódó gamékra hatással volt természetesen a sci-fi irodalom és a filmek, sorozatok is. De ez jobbára formai elemekre korlátozódott. Az alapvetõ, terjeszkedõ, fejlesztõs, szûk keresztmetszetekkel operáló játékba más techomlógiákat tettek be, mint amelyeket a jelenben, vagy a multban játszódó gamékba. Az MOO2-re pl a Star Trek sorozat nyomta rá a bélyegét (pazsjok, deflektorok, fézerek, distruptorok, neutrónium páncél, stb.), illetve az ökológiai esetleg politikai utópiák, de persze maga a Strat Trek is merített az elõdöktõl.
Az a baj, hogy ez az egységes szerkezetbe illeszkedõ látásmód mintha kezdene kiveszni. Nem tudom, hogy a GalCiv II-ben hogy van, de engem pl az elsõ részben rohadtul zavart, hogy nem tudtam külön, bolygóra lebotva menedzselni a dolgokat. Az még hagyján, hogy az adó egységes (bár kedvezményeket mindhol lehet adni, különösen, ha föderációs államformáról beszélünk beszélünk). De legalább azt tették volna lehetõvé, hogy a játékos döntsön arról, hogy az adott bolygón mire milyen mértékben költ. Tehát ne mindhol 20% social, 30% military és 50% tudmányos kiadás, különösen, ha az adott helyen nem akarok hajót építtetni egyáltalán.
igen? hm lehet nekiugrok megint akkor multkor capaign elsõ küldit csináltam meg , vagyis csak félig mert egyszercsak közölte vége pedig közelébese voltam a célbolygónak :D
Nem is kell a kozeleben lenned, eleg ha a szovetsegeseid elfoglaljak az ellenseg bolygoit. Siman harc nelkul is lehet gyozni, en peldaul azt csinaltam, hogy az osszes bolygon a kutatasra koncentraltam, es a szovetsegeseknek eladtam es elcsereltem az ujitasokat. Hamar technologiai elonybe kerultunk az ellenseggel szemben.
Tudja valaki hogy lehet szövetséget kötni? Egyszerûen nem találok ilyen pontot mikor a diplomáciai képernyõn vagyok :(((. És a tutorial sem mondja hogy kell :((
aliance tech, de campigben nem lehet hasznalni ott elorre definalt teamek vannak Viszont en meg azt a techet nem talalom ami trading modult ad, igy nem tudok trade hajot epiteni meg tradelni :/
Hmm ugy latom megint jott ki vmi patch de meg mindig csak 1.0, de mar X jelolesu. Kivancsi leszek lesz e hozza tort patch vagy vmi...
Vazze most ennyire hülyének nézel?
Ki van fejlesztve az a tetves szar, de nem látom sehol sem. Hiába a jó kapcsolat másik néppel, nem tudom hol kell megkötni, és van a campaignben olyan küldi aminél szövit kell kötni.
Na most jutottam el odáig ,hogy leszedjem már telepítem nagyon kiváncsi vagyok rá már nagyon vártam remélem nem lesz csalodás.
hmm nemtudom másnak volt e ilyen gondja már elöre most frissitettem video drivert,legfrisebb direct x is fentvan,mégis a grafika bug-os nem jelennek meg bolygok meg a hajo is ilyen grafikai hibás,emelett szaggat az intro és a játékon belüli videok is,fogalmam sincs pedig a grafika nem tünik valami csodának ezért nem értem mi a baja (igaz még a közép kategoriát is alig éri el a gépem,de ez mégiscsak egy körökre osztott stratégia futnia kéne) nem szokott ilyen problémám lenni ,de ha valaki találkozott ezzel és tudja rá a megoldást az szoljon.
Nem neztelek hulyenek... de legkozelebb majd segitsen neked az vérvörös tudodmi!
nah ,hogy szemléltessem is alant egy link a képhez nekem ez egy dx vagy driver hibának tünik ,de az nem igazán lehet mert nemrég frisitettem és mindkettöböl a legujabb van fent tehát a kép:
Én most vagyok a 2. dreadlordos pályán, enyhén idegesítõ amikor kezdenek lerohani. Ahogy észrevettem alapból azonos team-be vannak osztva a gépi játékosok veled együtt(kivéve persze az enemy-t), szal miért kéne alliance? Most behülyült ez a szegény, hirtelen nem tud flottákat létrehozni, láthatatlan egységek maradnak mozgatás után, nem tud mozogni mert szerinte kimentem a területemrõl stb. Remélem megjavul holnapra, már épp kezdtem visszavágni.
Azért enyhén szemét dolog ez a foglalgatás. Ugye elveszi tõlem a bolygót, szépen mass drive-erezik, planéta minõség romlik. Erre jönnek a "szövetségeseim", néha visszafoglalják de megtartani nem tudják ezért minden csatával megy tönkre amíg ilyen class 4-es lesz. Az viszont szép amikor valami ûbertechnikát zsákmányolok(amit persze nem mutat, mert szerinte ne ismerjek rakéta meg mass driver dolgokat).
Biztos a dreadlordok új csodafegyvere tünteti el a dolgokat...
Lehet, hogy a játékot kéne újraraknod, kicsit olyan mintha egy pár grafikai fájl hiányozna vagy ilyesmi. Nem hiszem hogy driverprobléma, mert az ûrhajó látszik...
Az elsõ dread Lordos pálya alternatív változata, ha azt elbukod akkor jön egy alternatív pálya, amin szövit kell kötni. De ne kelljen már ennyit magyarázkodni :D Csak azt mondjátok meg hogy lehet szövit kötni :D thx
a #39-esben leirt modon fel tudtatok patchelni a jatekot? Erdemes vele szüttyögni? Egyatalan mit javit? (a hivatalos oldalon meg a changelogot sem lehet elerni a serial nelkul)
Ez a lehetõ legjobb védelem a játékpiacon... emlékszem, olvastam valami cikket is róla, hogy a fejlesztõk direkt arra gyúrnak, hogy a patcheket meg egyéb nyalánkságokat kötik igazán a serialhoz. Ugye a crackerek ha kijön egy játék akkor foglalkoznak vele igazán, utána nem... sokszor pedig csak késõbb, patchelés után lesz tuti a játék. Addigra meg már egy csomóan bele vannak zúgva a cuccba, és inkább megveszik eredetibe, hogy menjen a patch mint hogy várjanak a bizonytalan krekkekre. Igy voltam a Supreme Ruler 2010-el is...
Igen sztem is jo fajta vedelem. De akkor ezexerint meg senki nem probalta? Vagy nem mukodik? (Most nemtom kiprobalni meloban vok). Ha hazaerek azert megprobalom, majd beszamolok rola
Én felpatcheltem, másképp nem is mûködött az elsõ verzió. A reloaded verzióját nem ismerem, gondolom a bolti rippelése biztos azt is lehet frissíteni. A patchekrõl azt mondták csak a letöltéshez kell serial, szóval ha ezen nem változtatnak elég ha valaki fölrakja a netre és megy. Az egér megint megfagyott, átálltam hardware kurzorra, azóta nincs gond.
Az új patch: stardock.cachefly.net/GalCiv2_10X_BonusPack_030306.exe
Röhej. Az nem bûncselekmény, és az üzleti szélhámosság netovábbja, ha valaki félkész játékot ad ki? Van erre egy régi vicc: õk úgy tesznek, mintha fizetnének, én meg úgy teszek, mintha dolgoznék. Lehet aktualizálni: õk úgy tesznek, mintha fejlesztenének, én meg úgy teszek, mintha fizetnék.
Még valami: én pl az MOO3-at megvettem, mert abban bíztam, hogy van valami köze az elõdökhöz. Itt már többen elmondták, hogy mekkora csalódás volt. Ezen túl én még úgy is éreztem magam, hogy átvertek. Nálunk az még nem mûködik, hogy bizonyos idõn belül bármit vissza lehet vinni a boltba, különösebb indok nélkül, és visszakapod a pénzed.
A játékpiacon is elterjedt a csalás. Nem hinném, hogy különösebben magyarázni kell, de csak egy példa: az X3. Kiadták félkészen a gamét, és még mindig nincs olyan patch, amivel kijavították volna azt, hogy a grafikus motort egyszerûen nem optimalizálták. Meg kell nézni az ottani topicban, hogy ki vannak akadva azok a rajongók, akik megrendelték külföldrõl a játékot, és most nem tudnak vele élvezhetõen nyomulni. És minden együttérzésem az övék.
Igazad van a félkész játékokkal, az bûncselekmény. Itt viszont te nem ilyet kapsz, hanem egy olyan 1.0 verziót, ami önmagában egész jó. A folyamatos patch-elés ugyan kijavít pár dolgot aminek nem kéne ott lenni, de inkább olyan apró változásokat és egyensúlyozást jelent, amit a vásárlók visszajelzései szerint csinálnak. A játék megállja önmagában a helyét, nem a patchekért fizetsz. Annak csak külön örülhetsz.
Én inkább ezeket veszem mint a mostani piac gyorsan kiadott játékait ahol nem éri meg patchel foglalkozni. Pl.: a Dungeon Lords gyönyörû példa, kb. 70%-ban volt kész, most meg újra eladnák Collectors Edition néven, ez már majdnem 90%-ban mûködõ.
Igenis megéri pénzt kiadni egy olyan termékért amit kézhezvétel után is támogatva van frissítésekkel, modokkal, stb. Példának hoznám a Minions of Mirth-et, ez egy MMORPG de lehet single módban is nyomni, végigkísértem a fejlesztését mert nagyon emlékeztetett kedvencemre a Demise-ra, és kedvezményes áron megvettem. Fõleg azért, mert tudtam késõbb csak még több dolgot kapok és valóban, az 1.0 óta rengeteg dologgal bõvült, meg nincs havidíj szóval ezt lehet így is. Vagy hoznám még a Mount&Blade-et, kiváló rpg/akció/valami keverék, igen nehéz besorolni most amolyan sandbox állapotban van. 0.731 a verzió és minél késõbb veszed annál drágább, érezni rajta a törõdést és biztos vagyok benne az 1.0 után is lesznek változások. Sok minden került bele a forumosok ötleteibõl ill. nagyon moddolható.
Lehet csak a kis fejlesztõk tudják ezt megcsinálni, bár félkészen adtál érte pénzt nekik is élni kell mert ugye nincs kiadó aki évekig nyomná a lóvét, viszont szinte benne vagy a fejlesztésben és nem hagynak cserben. Mert közvetlenül belõlünk élnek! Nem nyomhatnak le minden szart a torkunkon mint Atari, EA meg társaik.
Sztem ebben az esetben messze nem beszelheteunk felkesz jatekrol szvsz kevesebb bug van az 1.0-ban mint a civ4 1.0-ban volt pl...
Na hat nalam a helyzet a kovetkezo patch ugyileg:
A torrentes verzio siman jatszhato volt eddig is nem kellett heggeszteni semmit h menjen, a belinkelt patch filet siman elinditottam, es elindul a jatek ahogy kell, sarokban jelzi is h 1.0x. Ja es a stardock central mostantol purchased software-nek ismeri fel a jatekot
Is is.... az X3 esetében tökéletesen igazad van, Kisviku tudna mesélni róla. Más az,ha a supportot meg az extrákat kötik a serialhoz...
Egy kis off: van egy ilyen is - STARSHIPS UNLIMITED V3. Ezt látta már valaki?
na most már kezdek ideges lenni ujratelepitettem,felpatcheltem,jok a driverek,és semmi ugyanazt csinálja,lehet az FX 5200 a baja ,de az nem lehet,más játék tökéletesen megy ,de ha akar valami az ember mindig van valami hiba
szerintem megvan a hiba belementen a debug-ba és ezek vannak: Debug Message: No files found matching mask C:\Documents and Settings\Dokumentumok\My Games\GalCiv2\*.StarSystems *DEBUG ERROR: ***Unable to find required tech ImpossibleTech for PirateShip. *** *DEBUG ERROR: ***Unable to find required tech ImpossibleTech for Starbase. *** Debug Message: No files found matching mask C:\Documents and Settings\Dokumentumok\My Games\GalCiv2\ships\*.shipclass Debug Message: No files found matching mask C:\Documents and Settings\Dokumentumok\My Games\GalCiv2\ships\*.shipcfg Debug Message: CustomRaceWnd: Cannot find OBJID CustomRace_Description_Text Debug Message: CustomRaceWnd: Cannot find OBJID CustomRace_Tab_Homeworld Debug Message: *************** Failed To Place Planet *************** szóval itt lesz a hiba ,de a megoldás nemtudom hol...
Nem arról beszéltem, hogy nem adok pénzt játékért. De én is a kedvezményes árú csomagokra hajtok. Így vettem meg anno a Heroes of MM IV-et, kiegekkel együtt, ráadásul magyarul (beszélek angolul, de a magyar kiadásoknak van egy utánozhatatlan hangulata, személyesebb), vagy a Morrrowindot kiegekkel együtt szintén, vagy az anno 1602-õt, vagy az Il-2 FB + PF-et, stb, stb. Vagy a Wing Commander IV, Price of the Freedom-ot, stb, stb. Sõt, nekem a GalCiv 1 is megvan eredetiben. Általában úgy érzem, hogy akkor éri meg megvenni egy játékot, amikor kb. 1000 ft/CD az ára. Ráadásul mire ezt eléri, már egy "végleges" játékot kapsz a pénzedért, a Morrowind + kiegek csomag is az 1.6xxx-es végleges verziót tartalmazta.
Én a warezt elsõsorban a kipróbálás miatt tartom lényegesnek, sõt nélkülözhetetlennek. Manapság már minden játék kiadását jól felépetett marketingkampány elõzi meg, amibõl úgyis csak azt hallani, hogy milyen jó, milyen szuper, meg milyen korszakalkotó. Tehát úgyis csak akkor derül ki minden ha kpróbálja az ember. Ne legyenek senkinek kétségei, az úgynevezett független tesztek is a marketingkampány részei. Az újságok is a kiadókból élnek.
A különbözõ fórumok, rajongók véleményére érdemes odafigyelni, bár ezeket meg megpróbálják elnyomni. Jó példa erre az X3. Amikor jöttek az elsõ hírek arról, hogy nem lesz cockpit az ûrhajókban az emberek gyanakodni kezdtek, én is. Sõt, még azt is tudtuk, hogy azért nem lesz belsõ nézet, mert úgy akarják kiadni, hogy még nem értek a végére a fejlesztésnek. Ennek ellenére lehurrogtak bennünket, hogy nem is olyan nagy baj a cockpit hiánya, sõt még elõny is inkább. Persze a dolog utólag már lényegtelen, mert tényleg nem a belsõ nézet hiánya a legnagyobb probléma a játékkal, hanem az, hogy az egész grafikus motort nem optimalizálták. De erre rémálmainkban sem gondoltunk volna. Viszont a tanulság az, hogy a figyelmeztetõ hírekre igenis oda kell figyelni, és akármennyire vár vki vmi gamét, elõbb ki kell próbálni. Én is ezt szûrtem le az MOO3 esetébõl. Ha tetszik elõbb-utóbb megveszem, nagy gyûjtõ vagyok.
na feltettem egy másik gépen ott müködik jobb graf kártya van benne és direkt megnéztem a debug-ot ugyanazt irja ki szóval nem azzal van a baj,szerintem a geforce FX52000 nem elég neki...
Az a kartya dx9-es. ELÉG kell hogy legyen. Grafikai beallitasokkal nem jatszogattal kicsit? (kulonosen h defaultba 4x anti-aliasing volt bejelolve - nalam legalabbis)
azért sem értem mert nincs egy hiper nagy grafikája a játéknak szóval elméletileg simán kéne mennie
Egyebkent ki milyen fokozaton jatszik? En hanyagolom a kampanyt (az itt leirtak nem gyoztek meg hogy kell az nekem), de normal fokozaton siman legyalaznak szinte minden teruleten... Nyilvan valami jo "kezdõ-kombó" kellene, de meg nem jottem rá mi is az
Az a kártya a DX9esek legalja...nem nagy csoda, hogy nem megy. Gyakorlatilag semmit sem ér DX9ben. Hidd el nekem. Tapasztalatból beszélek.
jo jo ,de a játék grafikai szinten (amit eddig látta,m egy másik gépen/képeken)ig2 szinten mozog talán kicsit jobb(persze lehet hogy tévedek nem méjedtem nagyon bele)szóval gond nélkül kéne futnia....
A kartya alkalmas a legtobb mai effekt megjelenitesere. Persze egy akcio jatekban zavaro ha ezt 10 fps-el produkalja, de ha itt produkal 10 fps-t attol ez a jatek meg jatszhato. Nem magaval az 5200-essel van a gond, hanem valami massal.
+ IMPORTANT NOTE: Your ship designs from 1.0D1 and before will NOT show up in this version. We have updated this version so that the ships contain their own unique version ID so that when we do FUTURE updates, your ships will still work. But we didn't implement this until now (now that we have seen the sophisticated ship designs people are creating). So we apologize in advance for that, but it shouldn't be a problem going forward.
+ AI puts more priority into colony ship speed over colony ship range.
+ AI Heavy fighters now have more focus speed than range in their designs.
+ AI at "bright" or higher intelligence will make guesses (simulated intuition) as to whether a path is safe for a transport *experimental*
+ Fixed GNN Goto bug on Planet Details window + Fixed bug where players that turned off "Show Intro" option would get a crash when starting the Campaign
+ Added option to turn off trade route lines
+ Planetary bombardment will cause a new planet texture to be created to reflect lowered quality
+ “Invasion Cheese” effect removed where planet populations after the invasion were incorrect. + Drop down icons (for ships and improvements completed) will no longer get “stuck” if another window pops up while the icon is falling down the screen.
+ added Difficulty index to save game code so that even if the game difficulty changes, the users will still see the one they started out with
+ Improved tooltip handling
+ Improved slider controls
+ There have been some changes to the graphics nodes in order to make them look decent when textures are turned off.
+ There are now a ton of new graphics card options. Note that these have not had the same kind of wide scale testing as the other options.
+ Graphics card throttling. This should eliminate all known "random" CTDs. Heat. Users who experienced this issue should be aware that this may be an ongoing issue with other new games they purchase that make use of the newer GPU features. ATI/nVidia are now running their cards very hot when all the goodies are used. + Starbase Production Modules now assist Planetary Research
+ MEMORY FIX: I’ve implemented a more efficient and thread-safe way of destroying scene nodes when they are no longer in use. This will speed up ALT-TABs and cut down on memory usage significantly.
+ Social Production Ability enabled.
+ Fixed a GNN Goto button popup bug in Planet Details screen
+ Should fix auto-save issue some have reported (multithread issue).
+ Right-clicking improvement-complete icons will now scroll to planet that built the improvement
+ New ship weapons and defenses for Good aligned players: -Telepathic Defense -Subspace Rebounder -Dynamic Shielding -Arnorian Battle Armor
+ Fixed the problem where the game was reporting “Not in an Empire” for some players who are in an empire. The code that checked for valid empire data was requiring the presence of a website URL; that information is now optional.
+ Fixed a bug in classGalaxy::CalcGameDifficulty(); it was including the first minor race in its calculations.
+ Trade Goods and Galactic Achievements now transfer their benefits when ownership of them changes. In the case of Trade Goods, ownership of the Trade Good is transferred and the old owner no longer has use of the Trade Good.
+ CalcAbilities() is now called whenever a civ acquires/loses a special improvement.
+ Fix for an exploit that allowed players to build improvements more cheaply/quickly than they should.
+ Lots of AI tweaks to improve social handlings, particularly for the Terran Alliance AI.
Egyébként az a vicces, hogy elvileg kijavították azt a hibát, amikor területemen belül nem tudnak mozogni a hajóim, mert azt írja területen kívül vannak, de gyakorlatilag nekem ugyanúgy csinálja :D. Fõleg közvetlenül betöltés után...
Nekem is volt ez, de miután újraindítottam a gépet ment. Alliance-t nem tudom, egyenlõre a kampány uccsó pályáján vagyok ott meg alapból adott mindenki. VAlószínû ott kéne megjelennie ahol a make peace..., surrender, attack opciók vannak