irigyelni fogod még ezt a nyugalmat:)sajnos sg-n már itt tartunk,hogy a játékrol érdemben csak megjelenes elött,és joval utánna lehet beszélni. jön az IQ orkán ha kijön:D
Akkor lehet hogy nekem a total realism mod miatt csinálja de nekem egy csapatban csak egy gép van. (egy faltörõ kos, egy ostromtorony egy ballista egy javelin) Egyedül a léttrákból van 4. Mondjuk a sereg méret nem Huge -ra van állítva mert a gépem nem bírná.
Ez részemrõl is amolyan álom volt. Egybegyúrva mindaz, amit szeretek. De ha azt vesszük már az elsõ részben is voltak alapértékeik, tulajdonságaik a karaktereknek (uralkodók, hercegek, tábornokok), melyek igen is kihatottak a játékmenetre. A kampányban mindenképpen. A Rome-ban nem tudom, hová fejlõdött tovább, de biztos vagyok, hogy színesítették. Innen talán nem is nagy ugrás – legalábbis koncepció szinten -, hogy amellett, hogy mindenhatóként birodalmakat irányítunk, belebújhassunk egy-egy szereplõ bõrébe. Természetesen nem esztelen hack’n’slash-re vágyom, az tényleg nem illene bele, de egy átgondolt harcrendszerrel, még magasabb szintre lehetne emelni a játék élvezeti szintjét. Legalábbis annak, akit az érdekel. Szerintem az MTW egyik legnagyobb erénye az volt, hogy mindenki azzal foglalkozott, amivel akart (tartományokat menedzselt, ügynököket irányított, csatákat vívott, vagy mindezt egyszerre), ezért ennek sem kellene kötelezõnek lennie.
Snipa: köszönöm a tippet! Ránéztem, egész ígéretes.
szvsz a csaladmanagelessel nem olyan szaraz a game! sot! sokszor szarok a tortenesekre csak pl mentem a csaladtagot pestis elol stb...
a lanyok ferjei mehetnek a daraloba :)
az lenne siraly ha ha ezt a manage reszt ahogy a kereskedelmet is kibovitenek sokkal "bonyolultabra" stb... oke ez csak az en almom :)
ha ilyen hosbe bujos dolgot szeretnel akkor javaslom ezt a gamet:
figy szerintem inkább nézd meg mire irtam és utána kötözködj én erre reagáltam:"akkor már csak annyira lesz szükség, hogy egyfajta hõs menedzselés keretébe, akár csata közben belebújhassunk egy íjász, vagy esetleg egy talpig páncélba bújtatott lovag bõrébe. Akkor azt hiszem elégedett lennék"
Jajj, ez a "nem arról szól..." Könyörgöm. Az RTW az ókorról szól, az ókorban meg asszem - éltek emberek. És nem csak katonák, de ilyen befolyásos családok is. Nem tetszik, ne nyúlj hozzá. Elmennek azok a seregek kapitányokkal is. De ez a "nem arról szól..." annyira gyenge már, hogy pff... akkor javaslom a "Custom Battle"-gombocskát. Vagy rosszabb esetben a Command&Conquer-t.
Megjegyzem, a középkor meg végképp "családmenedzselõs", mert ott még egy házasság vagy egy születés is államérdek. Hoppá?
Na ilyen hös menedzselés biztos ,hogy nem lesz benne söt egyik total warban sem lesz ilyen ,mert ez a játék nem arrol szól és jobbis igy.
De hát egy érzõ szívû apa nem csinálhat ilyen csúfságot! Én inkább hõsies rohamot vezényeltem neki egy lándzsaerdõ ellen, így hõsként halhatott meg és még az ellenséget is gyengítette… Azért még így is volt egy kis lelkiismeret furdalásom.
Igen, ezek már közelítenek az elvárásaimhoz. Azért gondolom nehéz lesz megfeleltetni a Rome családmodelljét egy középkori dinasztiára vetítve. De ha ez sikerülne, fõleg, hogy nem csak a legidõsebb „királyfi” lehet a trónörökös (nekem valahogy mindig a másod, vagy harmad szülötteim voltak jó képességekkel megáldva), akkor már csak annyira lesz szükség, hogy egyfajta hõs menedzselés keretébe, akár csata közben belebújhassunk egy íjász, vagy esetleg egy talpig páncélba bújtatott lovag bõrébe. Akkor azt hiszem elégedett lennék :)
Nem lehet. Annyira fellelkesített ez a játékbejelentés, hogy minden szabadidõmet kitölti egy alternatív Európa történelmének teljes dokumentálása, melyben megvalósulni látszik egy totális magyar hegemónia:)
Total realism modot tedd fel:) ott nincs szenatus mivel te vagy a szenatus:D
Egyébként ja volt Létra meg mozgótorony meg ballista meg még egy rakás weapon. Lehetett "forrószurkot a kopaszra"-t játszani:)
Romeban a család bõvítése ugy történt hogy beházasodott hadvezér vagy épp más családtag (random spawnolodhatott) és örökölhette a családfõséget. akár meg is jelölhetted az utódodat nem kellett vérszerinti rokonnak lennie.. a Gond az volt hogy a hercegnõket nem lehetett mozgatni eléggé random generáltak voltak. Ami tetszett hogy a családtagok saját udvartartással mozogtak ezáltal a statjaikat nagyban befolyásolta hogy ki van éppen velük.
Assassinok nem csak gyilkolni tudtak hanem szabotálni is ha besurrantak egy városba (felgyújtani ezt azt) A Spy pedig ki tudta nyitni a kaput ha megtámadtad a várost és akkor nem kellett ostromfegyver. (minnel magasabb szintu volt a spy annal nagyobb volt az esely) Meg ilyen apróságok:)
Hopp, ezt saját magamnak válaszoltam? Eggyel feljebb szántam...
Az simán lehet, én ugyanis az elsõ lehetetlen szenátusi küldetés után feladtam az RTW-t. A középkor mindig is jobban tetszett. Szóval volt benne falmászás, létrákkal meg minden? És a védekezés, hogy ment olyankr? Volt rendes mellvéd? Én csak a sima kõfalig, meg palánkig jutottam benne. A többi nagy része is tényleg benne van a Rome-ba? De melyik része? Bocsi, de nálam ez tényleg kimaradt, és lehet, hogy újra le kellene vennem a polcról.
Lenne egy-két ötlettem az új résszel kapcsolatban.
Az ostromon lehetne kicsit csiszolni. Nagyon jó volt anno, a kõhajító, ágyú-móka, aztán hegyibe, ha van rés ott, ha nincs, nosza! törjünk kaput pusztakézzel, de örömmel vennék egy ostromlétrás opciót. Ha jól emlékszem a Rome-ba már volt faltörõ kos, azt mindenképpen áthozhatnák ide.
Az uralkodóházakat is lehetne kicsit tovább csiszolni. A királynék néha elõbb halhatnának, mint a felséges uraik. Ilyenkor lehetne a királynak újra asszonyt keresni. Az elsõ részben, ha valaki becsajozott, az asszony végig ott volt mellette. Én simán el tudnék képzelni olyat, hogy anyu már megszülte az örököst, meg mondjuk két hercegnõt, de belehal a következõ szülésbe. Az uralkodóknak, se lenne kötelezõ a „békés” öregkor, még ha a széltõl is óvjuk õket és olyan messze tartjuk a csatáktól amennyire csak tudjuk. Pl. ha nem figyelünk a birodalom fõvárosainak viszonylagos tisztaságára, közegészségére (lehetne egy, max. két kör alatt ehhez kapcsolódó épületet felhúzni), a város nagyságától függõ eséllyel generálhatna teszem azt pestis járványt vagy valami hasonló genyaságot, mely a tartományban tartózkodó királyi családtagok közül is szedné áldozatait.
Ha a királyunk felnõtt örökös nélkül halna meg, de van neki kiskorú fiú utódja, anyu régensként kormányozhatna a nagykorúságáig. Persze lennének büntetõ bonuszok. Ilyenkor nagyobb esélye lenne a meghódított területeken a lázadásnak, és a tábornokaink is gyengébb hûség értékekkel rendelkeznének Ha meg van férjezetlen leány utód a családban, õt hozzá adhatnánk valamelyik fõúrhoz gyorsan, hogy legalább leányágon tovább vehetõ legyen a dinasztia.
Már eddig is voltak vétkek és erények a fõbb szereplõknél. Bejöhetne egy-két érdekes. Pl. ha királyunk nagy szoknyabolond, gyárthatna fattyakat. Ha ilyen eset történik választhatnánk, kapnak egy tartományt ha felnõnek, plusz ilyenkor vésztartalékként ott lennének az örökösödés biztosítása véget. Ha nem törõdünk velük egy-két gyenge hûség értékkel rendelkezõ fõurat felhasználva, nemesi lázadást robbanthatnának ki. És persze már születésükkor küldhetünk rájuk orgyilkost, és ha kudarcot vall tábornokaink hûsége jelentõsen megcsappanna.
A sötétben settenkedõ srácok akciót is lehetne tovább színesíteni. Lenne három kategória, ami a célszemélytõl, és az orgyilkos tapasztalatától függõen változna. Egy tábornokot például meg lehetne ölni vadászbalesetben, tõrrel, méreggel. Mindegyiknek lenne költsége. A legolcsóbb és legrizikósabb a hagyományos kommandó akció lenne, a legdrágább meg egy megrendezett baleset. A sikertelen akciók által kiváltott reakciók is nagyobb szerepet kaphatnának a játékba. Ha például egy rivális uralkodóház tagját próbáljuk eltenni láb alól és kudarcot vallunk, eredményezhetné a szövetség felbontást vagy akár hadüzenetet is.
Nagyon sok szép képet láttunk már a csatákról. (nekem a number one a 402#-hsz nél a 2. kép) De mi hír a világtérképrõl???
ezek a képek megtették a hatásukat úgy gondolom engem is kezd jobban érdekelni a game, igaz eddig csak a Rome Total Warral toltam, de az is nagyon tetseztt -.-
nagyon brutálisak ezek a képek...
Jó a 2 képen az a sasfészek, asszem az ilyen erõdöket inkább majd kiéheztetem
Az se lenne rossz ha a városok bevételei nem teleportálódnának rögtön a közös kasszába hanem szállítani kéne az aranyat. Mondjuk az Újvilág bevételeit hajókon kéne európába hozni amiket ha legyõznek csatában akkor a szállítmány egy részét a gyõztes kapná meg :) (Persze a játék nem ebben a korban játszódik) Úgy általában jobb lenne ha egy város csak annyit költhetne egységekre/épületekre amennyit ténylegesen termel és az extrát oda kéne szállítani, rómában idegesített hogy a világ végén kolbászoló diplomaták a frakciójuk teljes vagyonával bizniszelhettek mindig :/
Sima hajókkal és rögtön azután hogy visszaszerzem az atlanti kikötõinket
Arra gondoltam hogy a hajózásban nagy hagyományokkal rendelkezõ népek kapjanak spéci egységeket (mint a Scipiknek a rómában a corvus és a decere) és azok a népek akik NEM voltak annyira tengerre termettek csak normál hajókat kapjanak, így még autoresolve-nál is értelme lenne az egésznek pl a spanyol vagy velencei hajók sokkal erõsebbek lennének ezért kevesebb is elég lenne belõlük és egyszerre több nép ellen is harcolhatnának a tengeren de mégis lenne esélyük a gyõzelemre.
Ha 2 éves periodusok lesznek akkor kapják be ...és akkor fasza lesz mer majd 10év alatt talán el is lehet jutni Amerikába. ennyi idö alatt vazz gumicsonakon is megkerülöm a földet...2 szer... És amugy is ez mekkora oltás lenne már az eddigi játékaik után, akkor már igy télleg a francnak csinálják meg 1530-ig, ha ilyen gyökerek akkor inkább csinálják csak 1300ig....és igy még meg sem fogom venni na demaj meglássuk
én meg remélem, hogy a princesskék meg combfixben fognak rohangálni
irtam ,hogy volt néhány ország/város/birodalom aminek jelentös hajo flottái voltak,de a közékort akkoris döntöen a szárazföldi hadviselés határozta meg