Szerintem ezek a modellek csak a Normal Mapek miatt készültek. Nem tartom valószínûnek, sõt majdnem kizártnak tartom, hogy ilyen poliginszámú modellek fogank rohangálni a pályákon. 10.000-es nagyságrendû poligonszámról van szó, és akkor ez még csak egy karakter feje, ehhez méh hozzájön a teste, no meg valószínûleg egy idõben nem csak egy karakter lesz a pályán, és akkor még a pályák megjelenítésérõl, texturákról és a DX efektekrõl még nem is esett szó.
Lehet, hogy te pedig (már bocsánat a kifejezésért, hogy a te szavaiddal éljek) akkor fosnál be, ha meglátnád az általad említett játékokat egy korszerû configon. Erre, fel tudok hozni egy olyan esetet amit a haver mesélt és vele esett meg. Egy srácnak egyik kedvenc játéka volt az NFS Underground, de nem is ez a lényeg. A gyerek elég sokat tolta nem a legkorszerûbb configon. Egyszer lekeveredett srác a haverhoz, a haver, akinek elég jó gépe van, elindította sintén az NFSU-t. Ere srác megkérdezte, hogy ez milyen játék :) Szóval játszd te csak nyugottan majd ezt a játékot is a GF2-nél gyengébb kariddal, de majd ne sírj, hogy a játéknak közel nincs olyan grafikája mint ahogyan a képeken, vagy videókon láttad! Arról nem is beszélve, hogy sok, szintén a te szavaiddal, ilyen überturbó grafu játék el sem indul ilyen VGA-val.
Hááát..a képek nagyon jók , de látszik rajta , hogy az eddigi filmeken volt feljavítás bõven :)))
Ami nem baj mert legalább emberi gép is elviszi ...
Az Electronic Arts nem rég jelentette be, hogy Crysis nevû FPS-ük késni fog és a tervezett karácsonyi megjelenés helyett csak 2007 elején kerülhet a boltokba. A csúszás oka a Windows Vista késése, ugyanis ez lesz az elsõ olyan játék, ami DirectX 10-et használ és a Vista pedig az elsõ olyan operációs rendszer, ami ezt támogatja is.
LOL nézzed a mostani dolgokat és rájössz hogy nem. Én nem a legjobbat fogom venni hanem 1-el rosszabat az is felsõkategoria még. És ha abból indulok ki hogy bejött most a 7900GTX meg a 7900GT és 90k-rólindul a 7900GT akkor nem kell parázni.
Ja hozzáteszem én akkor veszek majd DX10-es katik ha lemegy az ára 70k-ra vagy az alá ez a lélektani határ nálam amennyinél többet nem adok ki 1 db cuccra géphez.
Hát a DX10-es VGA-k ára, jövõ nyárra ha lemegy 100K alá az már jó lesz. Mivel még meg sem jelentek
Én se adnék ki egy darab vasért annyi pénzt. Annyiból egy új, jó alaplappal ellátott gépet lehet venni, amit lehet bõvíteni késõbb.
Na ez már off mert nem a gamhez tartozik de ez az uccsó és ne térjünk át hardver témára :D
Jõvõbe tekintve lehet érdemes SLI/Croosfire -re váltani mert veszel egy jó VGA-t és kedenek akadni a gamek veszel bele ugyanolyat már szinte fele annyiért. Ehhez persze kell az is hogy egyre több játék legyen ami támogatja a 2VGA-s megoldást.
OFF vége.
Off Sosem fogok SLI-t venni, egy nagy lóf...t nekik. On
Nekem az lessz a legnagyobb CRYSIS amikor majd elindítom a gépemen. remélem azért vagy 20FPS-t kitudok belõle csikarni.
A hivatalos EA oldalon kijavították 2007 elejére, majd fél napon belül vissza 2006 telére :) Valószínüleg kijön a karácsonyi szezonra, és majd lesz hozzá valami jó kis patch a DX10-hez.
Mint lentebb írtam, ez a hír több napos, és után állították vissza a hivatalos dátumot 2006 végére :) Ami nem jelent semmit persze, az meg tuti, hogy a készítõk se tudják mikor jön ki.
A hírek szerint egyébként a DirectX 10 végleges változata csak a Windows Vista-n fog mûködni, és a Microsoft jelenleg nem tervezi egy Windows XP-n futó verzió kiadását is. Utóbbi platformon a DirectX 9-es változata lesz használható továbbra is, amely várhatóan jó ideig a DirectX 10-zel párhuzamosan lesz jelen a piacon.
az írták azért mert vista lesz az elsõ dx10es oprendszer. a crysis meg pont ezthasználja ki. x360an meg nemtom mi a helyzet. lehet azon elöbb lehet majd tolni...
minden csak attól függ ,h mennyire lesz optimalizálva. meghogy dx10bõl kompatibilis lesz-e visszafele(ezt nemhiszem). ha igen akkor jöhetne tényleg elöbb. max nemfog úgy kinézni mint pár videón.
Lehet láma fejeket irogatni, de te ezt ennyire tudod, hogy nem lesz Dx10 alatt kompatibilis a játék? Mert ezt sehol nem mondták, és a megjelenést visszarakták 2006 Q4-re, ez talán jelent vmit...
Srácok.Ti nagyon feszültek vagytok.Jó lenne a faszotokat kivernétek merrt ez a topic csak a feszekedésrõl szól.Kár[#mf1[#wow3
Inkább várjuk ezzel a dx 9&10 kompatiblitás kérdéssel legalább 6 hónapot, mert kár ezzel egymást szívatnunk. :DDD
Találtam egy ilyen cikket közben:
Even if someone started a game using DX10 on non final API's on Jan 1, 2006 it would take them at least two years to make a game and likely 3 years for a decent one. Which would put it at 2008-2009 timeframe. Basically you're likely to not see a game truly utilize DX10 until mid 2008. We saw the same thing with DX7, DX8, and DX9 where it took a while before developers truly utilized the new version of DirectX in making their games.
For Crysis to use DX10 it will most likely only use a few features of DX10 that won't enhance the game by much. Think of it as the difference between the early DX9 games and DX8. Some games ran in both modes depending on your hardware. When screencaps were taken between both games the graphical difference (aside from water effects) was remarkably small. Which, I'm betting, is the case with Crytek's new game. DX9 had a pretty big efficiency advantage over DX8 but I'm not so sure that DX10 will add as much as far as efficiency goes but be more along the lines of adding effects and increasing the versatililty of the API's.
In late 2002 and early 2003, we were only just starting to see more than a handful of games utilizing DX8 and DX9 was released in Dec 2002. It wasn't until 2004 that we really saw any signs of life from DX9. Nearly two years after the release of DX9. Why shouldn't DX10 be any different than DX8 and DX9?
(PC Games) A Crytek csak PC-re fejleszti új játékát, a Crysis-t. "Túlságosan mélyre eresztettük gyökereinket a PC platformon" - sikoltotta Cevat Yerli cégelnök. "Koncentráció a lényeg. Két platformra nem lehet összpontosítani, az már megosztás és figyelem szétzilálódás lenne." "Egyetlen platformra akarjuk szuperül megcsinálni a játékot." A Crysis sikere után természetesen nem zárható ki a "NextGen" konzolokra váltás. Bejelentés.
Azért kajakra megnézem, hogy ennek a rengeteg sok objektumnak milyen proci számol dinamikus árnyékot ??? !!!
Valszeg nma még nem is létezik olyan PC-be építhatõ proci ami bírná. Vagy sima shadowmap lesz , ami meg elég érdekes a dinamikus napszak váltás miatt.....
rFactor már dinamikus árnyékot használ , Crysys-hez képest elenyészõ 3D objektummal , de ha felrakom maxra az árnyékot akkor a Prescott-.om kb . 5-t fps bír...... Mindezt úgy . hogy a kevéske objektum közül is csak ( épp a gépigény miatt) néhányra került csak árnyék. Volt aki belenyúlt a file-ba és mindennek adott árnyékot , gyakorlatilag 5 mp 1 képkocka :))))9
Veszek egy server alaplapot, (pl. supermicro) ami most is van, és belerakok 4 procit, sõt van 6-os, 8-as, 16-os is...és a procik lehetnek egyenként x2-es, 64 bites 4000-res is akár. de persze ez sok sok many.:)
Gondold csak át : a sima shadowmap-nál pálya betöltésnél egyszer kiszámolja hová esnek az árnyékok , utána "csak" azt kell számolni ha valami mozgás van az árnyék alatt ...
dinamikusnál az összes(!) látható árnyékot képkockárol-képkockára ki kell, hogy számolja még ha látható változás nem is történik rajta....
Simán létezik az a gép ami már számolja ezeket...pl méár a Black & White 2-ben is volt ilyen dinamikus árnyék csak nem olyan szép minõségi :)
És milyen proci bírná ezt szerinted ? :)))) gondolom BW-ben is megakasztotta a gépet ha tíznél több objektumon volt rajta...Tapasztalatból mondom rF - nél mükszik a dolog csak épp a proci nem bírja: 80-ról leesik 10-re az fps...
Nem kötekedni akarok , csak érdemes ilyenekre is figyelni :))))) Persze ettõl függetlenül nagyon kira játék lesz :))))
De nem a grafikus kártya számolja az árnyékokat? Vagyis az biztios hogy besegít. Egyébként nekem ment max grafón a B&W2 és volt már egy jó nagy településem :)
Video kari "csak" gyorsít .... Ha van mit :))))
Én is ismerek olyant akinekrF is megy max árnyékkal...Hozzá teszem : a kevéske objektumból alig használ egy -kettõ dinamikus árnyékot... Kipróbálták , hogy mindenre raktak kb 1 fps-t nyomott egy 3000 AMD GF 6800 GT-vel....
És CRYSYS-ben 100-szor annyi objekt lesz :)))
De majd meglássuk !! :)))) Optimalizálni biztos tudják valamennyire...