Ja, és tényleg, az új swift és az ignis wwt is kurvajó gép (motorilag), csakhát suzuki. Kb olyan szinten veszti az értékét, hogy nagyon. :) A váltó és a kinézet viszont orbitálisan szar sztem (ráadásul az új swift egy pofátlan koppintás is).
Szigorúan saját vélemény persze.
a régi suzukinak csak a kasznijával volt gondom, a motorja nagyon is jó volt, nem hiába volt annyi töröt suzuki. Az uj swift szerintem iszonyatosan csúnya, az ezért nem kéne. akor már inkább a régi suzukit választanám, csak annak iszonyat gyenge kasznija van.
Én meg úgy tapasztalom, hogy pont fordítva van. Ha engem szívatnak az 99% suzukis, fõleg az új switesek. Nemtom mér (lehet azé, mer idegesíti õket, hogy ellátnak felettem :P ). 88-as 2gen CRX-em van. Pl. ma reggel is: nem engedett át a sávba egy swiftes, félórája indexelek, jön mellettem, ha lassítok lassít, ha gyorsítok gyorsít. Meguntam, vissza tettem kettõbe, bementem elé. Majndnem megszívtam, mert jó nagy slunggal bevágódtam a sávba, de az elötte lévõ autós (aki mögé most bekerültem), pont akkor fékezett. Padlóztam én is, de hídon voltam kora reggel, szal csak csúszott a kocsi. Mákom volt, mert mire odacsúsztam, már gyorsított...
Figyelembe kéne venni hogy a régi Swift 1989-es konstrukció, és a mostani új Swift megjelenéséig a motoron és minimális külsõ dizájnon kívül semmit nem változtattak rajta! Esetleg megkéne nézned közelebbrõl az új Swiftet, és nem ezt az elõítéletet nyomnod hogy "soha nem vennél ..."
Az kemény Soha nem ütnék meg egy nõt, de lehet rátenyereltem volna egyet a visszapillantójára.
Ami viszont szabályosan idegesít a nõkben, hogy egyikük sem képes megemelni a kezét, ha elõzékeny vagy vele. Az elakadásjelzõvel való megköszönést, meg hírbõl sem ismeri egyik sem.
vagy magamat :D de én nem havonta, hanem a lehetõ legtöbbször csinálom ezt. meg erõszerettel szeretem feltartani a kocsisor a telezöldes keresztezõdésben, hogy elengedjem a balra kanyarodó autókat. álltalában 3-4 et elengedek, több nem is szokott lenni általában :DDD
a nõi vezetõktõl én is tartok. Tényleg találkoztam már olyannal hogy jobbra indexelt és balra kanyarodott. Meg a sebesség váltásnál tapasztaltam gondokat. Volt hogy az induláskor csak 5. próbálkozásra sikerült 1esbe teni, a többiben csak daráltak a fogaskerekek. sajnáltam szegény astrát.
"Havonta talán egyszer látok olyan autóst aki megáll a zebra elött hogy átengedje a gyalogosokat." Akkor is engem látsz ;-)
Ez nem üldözési mánia, ez tényleg igy van. És nem csak a suzuki ilyen hanem a régi autók is. Pl nekem egy 1.3as wartburgom van és azt hiszik szegény öreg verda nem megy és hurrognak meg legyorsulnak. haha. volt már nem egy nagy szájú clióval, meg valami nissannal hogy azt hitték, aztán csak néztek mikor integetve legyorsúltam õket, és még nem is tettem 4. sebességbe. a cliót ráadásul ugy gyorsultam le hogy 3 autónyi elõnye volt, és nekem csak széria wartburgom van. haverom ugyan igy van, de õ ért az autóhoz és a wartburgját otthon kicsit átalakította, de az eredeti motor van benne. és csak sasolnak mikor az öt megelõzõ autót 140 fölöt vissza elõzi.
A suzukit én is elitélem és soha nem is vennék olyat. láttam már összetörve párat és iszonyatul néztek ki. itt nálunk is volt egy suzukis ütközés. a suziki hátulról belement egy ford mondeóba, nem nagy sebességgel. a mondeónak megrepedt a kölháritója hátul, de még a festék sem jött le róla, a suzukinak még az elsõ kerekeis hátrébb nyomódtak. az ismerõsérõl meg a kézi autómoso leszedte a festéket. igaz ezek még régebben voltak, de én azóta is koporsónak tartom a suzukit. De átvette a trabant helyét az autók világában, és népautó lett elég hamar.
Az hogy meg nem engednek be a sávba, vagy kikanyarodni az azért van mert bunkók az autósok és a vezetésikultúra hiányzik a magyarokból. Azt nem ondom hogy a béka segge alatt van, mert hazudnék, egyszerüen nincs. havonta talán egyszer látok olyan autóst aki megáll a zebra elött hogy átengedje a gyalogosokat.
Egy példa: Állok párhuzamosan a járda mellett a parkoló kocsisorban, vártam valakit. Látom, hogy mögöttem egy NÕ száll be a SUZUKI-ba és ki akar kanyarodni. Éreztem. Végignéztem a visszapillantóban, ahogy jön elõre, de nem tekeri eléggé ki a kormányt és nekimegy a 2 NAPOS ROHADÉK KOCSIMNAK! Azonnal kiugrottam, de szépen gázt adott és elhajtott. Ha sikerül elkapnom és nem esdekel/könyörög azonnal bocsánatért esköszöm, hogy bevertem volna egyet ököllel az arcába és a kocsiján sem marad sima lemezfelület. Nem azért mert nekem jött, hanem azért mert tetû módon otthagyott.
Szerintem csak a rendõröktõl kapnak kitüntetett figyelmet bizonyos márkák. Sötétített üvegû SEL600 Mercibõl pl emberi testrészek is lóghatnak ki, akkor sem állítják meg õket. Egyébként soha nem azt nézem ki milyen autót vezet, hanem hogy nõ-e, vagy férfi. Sajnos elõítéleteim vannak a nõkkel szemben ilyen téren.
Suzukisok nagy részével van vmi, ez biztos :D Akinek nem inge..
tiszteld a buszokat városon kivül is mert azok jóak:) (ivéve ami füstõl és majd szétesik és feltart ezer trabantot; adja ki magából anagy füstöt, mögötte a sok trabant és mérik a levegõ szenezettségét...és pápá trabant, mikor a busz szenyezzi alegjobban:C))
Egyre több ismerõsöm panaszkodik, hogy hátrányos megkülönböztetést érzékel a többi autós irányából csupán azért, mert dél-koreait, neadjisten :) Suzukit hajt. Nem engedik be õket a sávba, nem elõzékenyek velük, megpróbálják legyorsulni õket. Én nem érzem mindezt, mert egy - igaz régi -, de Renaultban utazom. Ki mit gondol errõl? Valós helyzet vagy csak üldözési mánia? Vennél ilyen autót? Lecserélnéd más gyártású verdádat ilyenre?