Komolytalan 2006. feb. 23. 10:20 | válasz | #3
Jármûvekbe adóvevõt szerelni - hát ez elég merész lépés lenne. Pl nem szerelem be az enyémbe, vagy leárnyékolom (véletlenül rátettem az ólomkabátom), akkor mi van? Az autó láthatatlanul átsuhan az érzékelõk között. A matrica úgy ahogy van hülyeség. Jelenleg is rendszám leolvasásos azonosÃtás folyik, tehát a matrica tök fölösleges (sose rakom ki, sose büntettek még meg emiatt). Pontosan ezért lehet majd pár hónap múlva mobillal venni "matricát" (ami ugyebár virtuális, tehát tényleg nem kiragasztható). A beruházás biztos fontos, ki kell szórni 40 milliárdot, amibõl: - 20 milliárd visszaosztásra kerül a döntéshozó politikusoknak - 8 milliárd extraprofit a cégnek - 2 milliárd a számlák ára, hogy a 28 milliárdot ki lehessen venni - 10 milliárd meg mondjuk a beruházás valós költsége. Hát erre baromi nagy szükség van, tegnap este pont arról beszélgettünk barátnõmmel hogy hova tegyük a sok pénzünket, de állambácsi segÃt nekünk, beszedi extra adóba, és csináltat belõle ED rendszert. Meg megveszik bizonyis komcsi képviselõk a horvát tengerparti szállodák másik felét is (elsõ felük már az övék).
teddybear 2006. feb. 23. 05:57 | válasz | #1
Na szóval: Eddig többé-kevésbé rendesen mûködött a matrica-rendszer. Ezt erõszakkal felváltja egy új rendszer. Ami: a, 30-40 milliárdot húz ki a zsebünkbõl, b, tulajdonképp teljesen felesleges,hisz most van egy mûködõ rendszer, c, mivel lehetõvé teszi az egyének nyomkövetését, sérti a jogainkat, d, mivel a céges autókat is nyomköveti, sérti az üzleti érdekeket, e, az, hogy a matricás rendszer nem fogja fedezni az autópályák fenntartását, még megérthetõ, de nálunk a legmagasabb a környezõ térségben a benzin ára, és valahol úgy tudom, ez azért van, mert az Útalapba folyik be egy része. e, az állami bevételek behajtását egy magáncégre akarják bÃzni, ezzel már befürödtünk egyszer (Centrum Kft), nem jött be! f, újabb áremeléseket fog magával vonzani, elõször a szállÃtásban, majd mindenütt Az EU rendszerei nem mindÃg válnak be, de mindenképp elõször el kellene dönteni, hogy érdemes-e alkalmazni (ha mindenki magától ugrik bele a kútba, nekem kötelezõ?). Érdekes, minden kormány, kivétel nélkül, az autóval rendelkezõket vágja meg elõször(súlyadó, kötelezõ biztosÃtás, zöldkártya, regisztrácós adó, eredetvizgálat, áriratási költségek, stb). Mondjuk nem kötezõ autót tartani, de mivel a tömegközlekedés olyan-amilyen, gyakran a saját autó a legjobb közlekedési ezköz. Ha fenn tudjuk tartani.