Jólvan akkor pihenjél, mert senki nem kért hogy itt humorizálj. Kibaszott szar humorod van valszeg azért nem tolerálom, nem szeretem ha "személyeskednek". Olyannal humorizálj akihez vér szerinti szálak fûznek.
Na idefigyel! Állítsál magadon mer gondok lesznek. Majd ha kérdeznek válaszolj ,vagy ha értelmesen, normálisan érdemben hozzátudsz szólni akkor tedd, de ne ebben a dedós stílusban: #634 "ugyse lesz olyanod :D". Ha meg már kinõttél az ovis korból akkor még tragikusabb a dolog mert a hozzászólásod azt a színvonalat tükrözi.
Õsszel lesz nyíltnap nálunk,illetve akkor is mutatják be. Németországban már lehet kapni. Épp a minap láttam egyet német rendszámmal. Hihetetlen nagy darab autó. Széles,dagadt,hosszú.
Ez jó. Bár ez a majd 11 millás összeg......... Nem kevés. Én az uj Calibrára gyúrok, de ezt a mostanit akkor sem adom el ha veszek egy ujat.
Vagy egy ilyen Insigniát. Meglátom mi lesz.
A 2,8-as motor az 260 lóerõs. Az ára az ennyi a legjobban felszereltnek:€44.345,00 Így néz ki,tettem rá OPC-line spoiler csomagot,20 collos felnit meg még egy-két apróságot. Így néz ki:
Na most,ez nálunk biztos,hogy drágább lesz,az adók miatt.
Ez olyan mintha valaki azt mondaná hogy semmi értelme Ferrarikat gyártani. Nem mindenki a nagy sebességre megy. A gyorsulás meg ugye nincs szabályozva. Engem még legalábbis soha sem büntettek meg azért mert 6mp. körül elértem a 90-et.
Hát ja a gyorsulás. Ezzel vagyok bajban, úgy összességében a dinamikával. Ha egyszer ugyanis eladom ezt, ettõl "kisebbet" semmiképp de akkor milyet? Asszony aszongya Corsa, ha én is azt mondom akkor csak OPC. De inkább nõknek jó az. Lefelé nem szivesen lép az ember.
Megy rendesen:) Bár az 1,4-es is menne szóval...kicsit több a gyorsulása:)
Sziasztok egy ismerõsöm készitett egy videót a Caestyling autószépségverseny gyõztesérõl ami nagy örömömre egy Opel. Gondoltam hátha érdekel vkit:) http://www.videoriporter.hu/vr/fs?content=/vr/player/1596/date/count
A kombit is sikerült szépre megcsinálniuk szerintem,ahogy a sedan,5 ajtósat.
Az tagdíjas úgytudom. Ha valami nem okéss akkor szerintem próbálj mailt küldeni az illetékesnek, biztos van ott elérhetõség.
vectraclub.hu-ra
Melyikre reggeltél? Csak azért mert van amelyik tagdíjas.
õõm biztos én vagyok a béna, de a vectraclub honlapján...nem igazán enged bejelentkezni, már leokézták a regisztrálásomat meg minden, de kiirja h a cookie-k legyenek bekapcsolva! márpedig frankón bevan kapcsolva:S help me!!!:D:D:D
Egyértelmû. Ez is fontos természetesen. Normális cuccokból jó szakemberrel kell csináltatni.
ja meg jó ha nem gagyi utángyártott alkatrészekbõl van megjavítva kokányul
Ezek a régi 8v-s Opel motorok örökéletûek, majdhogynem mindegy mennyi kilométer van benne, az eddigi használattól inkább függ hogy milyen állapotban van, azt meg hogy eddig hogy használták szinte sehogy sem fogod megtudni(hacsak nem ismerted a tulajokat). Egyébként elviszed egy független(vagy akár márkaszervizbe is) és kérsz egy állapotfelmérést vásárlás elõtt, pár ezer forintból megvan(kompressziómérés fékek ellenõrzése stb.stb), és valamivel nagyobb képet kapsz a dolgokról. A 2.0-ás NE motor(115 PS) például nagyon megbízható, és azért fényévekkel jobb mint 1 mondjuk 1.6-os már csak a nyomatéktöbblet miatt is, és lényegében nem fogyaszt többet.(8 szelepesnél például ha mondjuk neadjisten elszakad a vezérmûszíj nem történik semmi nagy baj, nem veri szét a szelepeket stb, és mivel nem egy kihegyezett motor elég hosszú életû is). Alkatrészek terén is olcsó, egy motorgenerál(4 dugó mindennel) kijön annyiból mint nekem 1 gyári kovácsolt dugó a turbós Calibrába. (80 ropi) Szóval kezdõnek a 2.0-ás szerintem jobb, jobban autózható, fogyasztása nem lényegesen több vagy annyi, olcsó alkatrészek, meg kell nézni rendesen mielõtt megveszed, vagy át kell nézetni, egyébként korrekt eladó elengedi az állapotfelmérést ha valóban jó az autó, ha már ebbe is beleköt akkor lehet hagyni kell. De ha mindenképpen Vectrában gondolkozol érdemes keresned egy Vectra fórumot és ott szétnézni, kérdezni, érdeklõdni, vagy a legjobb Clubos autót venni mert azok rendben vannak még ha drágábbak is kicsivel. Persze ez sem 1000%-ék garancia, de jóval biztosabb mint 1 300ezres autó, amiket inkább bontásra, alkatrésznek szoktak venni.
Fogyasztása olyan 6-7-8 liter között van nagyjából. Azzal meg,hogy nagy a csomija nem vitatkozok,mert tényleg nagy,fõleg az 5 ajtósnak.
a jobb hátsó részt énis néztem h az vajon csak a fény miatt van ugy, vagy kivan javítva. a rozsdásodáról már hallottam, az opeleknél télleg ez a baj. de engem jobban érdekel h a motorja milyen állapotban van. de én ugy gondolkodok, h ha ennyire rendbe van tartva akkor nem hiszem h szét lenne hajtva...bár kitudja. a 75 LE télleg nem sok, de nekem bõven elég...én most egy 1.3as feliciával meg egy 1.0ás lupoval szoktam autókázni, szal nem kell nekem 2.0-ás kocsi...:D:D meg nemtom, h ezek mennyit fogyasztanak????. meg amugy egy ismerõsöm vett egy ugyanilyen vectrát, és akkor szerettem bele mikor vittünk tablót...:D:D akkor mondtam h azt h ez az autó mindent elnyel:D:D de télleg nagyon nagy a csomagtere. amugy 19 vagyok, szal jolenne ez nekem:P
Ezek már 16 szelepesek voltak mind? Viszont lehetett kapni 1,8-assal is meg 1,6-ossal.
Nagyobb...és sokat mondok,ha 100kg-val nehezebb:) Na azért mondom,hogy ha már van benne fél millió km ,akkor azt hanyagolni kell. 94-es az már a modellfrissített verzió,asszem 93-ban volt modellfrissítés. Onnantól kezdve meg szerintem nem tették bele a 8 szelepes motort,csak a 16 szelepest.
másik ísmerõs is vett õ +40%-al drágábban akkoriba 1milka volt 94-est asszem 2.0i 115LE és a tuningon kívûlcsak a fékeket kellett felszabályoztatni és olajcsere meg fékpofa 5éve van meg neki eddig nem volt neki semmi baja szinte
Elsõ autónak tökéletes lenne. Viszont azt érdemes tudni ezekrõl a régi Opelokról,hogy a sárvédõk,küszöbök hajlamosak rozsdásodni. Másik,meg ahogy nézem ezt az autót,a jobb hátsó traktus illetve sárvédõ mintha világosabb lenne mint az ajtók,ez persze lehet a fénytõl is,hogy ugy vetõdik rá,de ami rosszab,azaz,hogy megvolt törve,vagy már cserélve volt azaz elem rajta. Meg azért a motorját is érdemes átnézetni ha megveszitek. 1,6-os motor abból a szempontból jó,hogy nem kell utána sok adót fizetni,bár nem tudom mennyi idõs vagy. Ez már az újabb 16 szelepes motor ha jól tudom,mert a sima 8 szelepes 1,6-os 90 lovas volt. Mindent egybe vetve az A Vectra nem rossz autó!
helo mindenkinek! egy nagyon szép A Vectrát találtam használtautón. http://www.hasznaltauto.hu/2216004_opel_vectra_1992 kiváncsi vagyok a véleményekre, h csak kivülrõl tûnik ilyen szépnek és ápoltnak?vagy esetleg van rá esély h motorikusan is rendben van? elsõ saját saját autóm lenne:) szal sztem kitûnõ lenne arra h megtanuljak vezetni, meg sztem ez a legjobb ár/érték szempontból, és ami nem utolsó, h sztem jol is néz ki;) köszi elõre is a tanácsokat;) ciaoo
Na. Tegnap elhoztam a vasat a szervizbõl(nem a márka):) és nagyon tetszik. Olyan halk lett a motorom mint egy új alig futott 1.4 motor. Következõ a sorban a vezérlés, amitõl remélhetõleg még halkabb lesz, aztán a többi, nagyon meg vagyok elégedve eddig a srácokkal!
Az a helyzet hogy csak találgatni tudunk. Így meg kár spekulálni, bárhogy lehetett.