Sok sikert. Ha összejön a biznisz, használd egészséggel a jó kis Vekit.
Én is jártam már a Vectraclub oldalon,és olvasgatom is.Pl ott olvastam el a tipus hibákat mire kell majd figyelni.Azért kössz az infót.3an megyünk majd venni,reméllem nem lesz gond,meg van rokon aki tudja miket kell nézni,jártas ilyenekben. Meg én ugy vok vele hogy sztem az elsõ hónapokban 1-2 dolog elöjön,megcsináltatod és akkor lesz egy normális autó utánna.Most vettünk épp 7-8 éves Toyota Hiacet és utánna kb 60ezer rá lett költve,és azóta jó.De akkor is alap dolgok lettek kicserélve,olajcserék,ékszíjj,szûrõ.Meg most 2 uj akku bele és tipp-topp,pedig 250-300ezer km volt benne már:)
A vectraclub nagy segítség! Volt egy hibája a gépegységnek. Nem világított a mûszerfalvilágításom. Hm..gondoltam...biztosíték. A harmadik csere után kezdtem aggódni. Irány az autóvillamossági szerelõ. Faszi: itten kéénye haggyni két napot, mee át kee vizsgááni. No jó...mondom...majd visszajövök. Otthon leülten Net elé....vectraclub.......probléma felvetve....másnap 2-3 válasz a megoldásra: vegyem ki a hátsó rendszámtábla világító testet és nézzem meg nem dörzsölõdött-e ki a vezeték (fémalkatrészhez hozzáér). Másnap megyek autóhoz, lámpatest kipattint...láb...ott fénylik a drága réz. Szigetelõ szalag ráteker.........oszt azóta mûszerfal világítás ragyog. Sokat számit egy tapasztalt brigád okosítása
bocs: "melegen is". Meleg motornál pl. indítási, alapjárati problémák elõjöhetnek. Ne higyj a hideg motornak!
Nekem 3 éve van meg. A 3. tulaj vagyok. A mûszaki vizsgán kívül nem voltam vele szervízben, pedig asszonypajtás is nyüstöli rendesen. A lényeg, hogy az idõszakos karbantartást el kell végezni. Ilyen-olyan tuningolt, buzerált, ültetett, kékenvilágítósmûszerfalas stb. verdát ne vegyél. (Ha nem ragaszkodsz hozzá, jobb az egyszerûbb alapon, mellõzd az elektromos tükröket, ablakemelõket. Potenciális hibaforrás. Egy ennyi idõs kocsinál meg nem biztos, hogy megéri a sok rohangálás az alkatrész után.) Az ilyen kocsikat havonta szétszedik, összerakják. Nem jó. A kilométerórára ne adj. Inkább lesd meg, hogy mennyire kopott a vezetõ oldali ajtókárpit, kilics, üléshuzat, mennyire van felfényesedve a kormány. Feltétlen nézd meg a hátsó sárvédõíveket (sajnos hajlamosak rohadni), meg a küszöbre felerõsített gumicsikot is vizslasd meg, ott is elõfordulhat rozsda. Amennyiben lehetõséged van, feltétlen próbáld ki, menj vele rendesen. Állítsd le, inditsd el (meleen is!), hajtsd meg, hagy izzadjon a vas. Ha van check engine hibája, akkor elõjöhet. Ha van autószerelõ ismerõsõsöd vond be a vásárlás elõtti szimatolásba. Ezek az autók, annak ellenére, hogy nem mai darabok még most is ott vannak a szeren, bárki bármit mond.
Az jó ha olyan géped van.Reméllem nekem is hamarosan.Nem is eszik sokat és a 180-as tempo az is frankó. Jó kis gépek ezek.Kössz az infót.
Kár hogy csak volt, vigyáz a tiedre is keresett tipus. Mondjuk ki a franc visz el egy 25-éves autót. Ráadásul az egész alig ér 100000-ft. Na mindegy nagyon sajnálom nagyon jó kis kocsi volt.
Igen. Tavaly szeptemberbe. Reggel elmentem dolgozni még a ház elött állt estére meg már csak két boros üveg volt a helyén. A szomszédok szerint 12-13 ora között lopták el fényes nappal!
Szerintem túl sok érte. Persze az ár függ a felszereltségtõl, futott kilométertõl. De egy ekkora autoért szerintem irreális.
Astra H 1,6 kb. 4,2 millóért megéri, nem éri, van valakinek ilyen, ki tud róla véleményt adni?
Nem igaz! Mért vegyes fogyasztás 670 km-re 6.8l. Ja és ebben van ám 140-es tempo is, sok! Meg sok falusi 40-50 is. Jól beállított motor, nagy nyomaték, alacsony fordulatszám, kevés benya. Ez így mûkszik.
Nekem 1993-as GT 2000i Sedan Vekim van! A2-es. Naon jó gép! Átlagfogyasztás 7-7.5 (komoly!). 5 ember(anyósom 100kg)+csomagtartó tele (nagymamitól haza..krumpli, kukorica, stb.) laza 185 a 8-ason. Csak a klímát hiányolom. Lehet vele alázni az utakon. Javaslom a vectraclub.hu fórumot. Jó csapat, segítõkészek. Látogass el hozzájuk.
nekem is Opelem van (Kadett D 1.6D 54Le) nagyon jó kis autók ezek és olcsók is keveset fogyasztanak (az enyém 5liter hasábkruplit sütött étolaj) és csak tankolni kell a GSI-k meg mennek mint a disznók 0,29-es CW értékkel még ma is korszerûnek számítanak CSeppkadett 1984
azért ez ebben a formában ez így nem igaz no meg én sem ismerek olyant akinek dízele van és rendszeresen kuton tankol de azért a benyások min. 1/3-dal többet kortyolnak mint a dízel testvéreik szerintem
nem szeretem - nem szeretem de döntsd el mit akarsz hétvégi furikázás benyással vagy még a wc-re is kocsival menni diesel-lel nnna persze aki lusta utána járni az üzemanyagnak
ezt nem értem akinek nincs lóvéja az minek vesz benyás gépet mert az a 2.0i-s vectra megeszi a fejedet is ha annyira ragaszkodsz a teljesítményhez márprdig nyakunkon a nyár csak menni-menni-menni ez a te kocsid ha már opel fun vagy
Igen kereskedõtöl valószínü,meg fogok is alkudni becsületesen:).Én nem vok még családos 24 évemet töltöm nyáron majd.Jo ez az Omega.Sajátod? Nekünk is Ford Sierránk volt,2.0ás:)Nem rossz kocsi elég jól megy és olcsó is. De én sajna megtörtem.
ilyen árban még kereshetsz golfot is, bár az nem családosok körében a legjobb, csak a golfokkal is az a baj hogy nehéz jó állapotút találni, hisz régebbi golfot hülye fiatalok vesznek, akik menõznek vele, így szarrá teszik a gépet, és ezt sokszor sehogy nem lehet észrevenni.
tehát maradhatsz a vectránál, de mondjuk sok elõnyt jelent az hogyha ismered az elõzõ tulajt, mert akkor tudhatod mire számíthatsz, bár gondolom úgyis használt autó kereskedésben veszed...
nekem most 1 polskim van (ehh:D), de márciusba (jövöre) jár le a mûszaki és tovább nem akarom üzemben tartani, (idén lessz 28...) és addigra összegyüjtok kb 500ezret, valszinü 1,dénest veszek (föleg audi 80 ami 86ill utáni van kilátásba) a passátokat állt legyilkolták, a vw-ek meg kicsik és ahhoz képest, hogy többség 20 év körüli nagyon drágák, esetleg vlami ford sierrát (az escortokat és orionokat nem csípem, a scorpiok meg nagyok), egyedül az 1,8 biztositási dijjátol tartok
autóvásárlásnál az hogy mennyire jön be a külsõ az nem a legelsõ szempont
Aha jo a 2.is de ha vmi korához képest jól néz ki ott figyelni kell mert az gyanus is lehet:)
Ahogy nézegettem és olvastam ugy kb 9-10 városban,autópályán hosszu távon sztem 9 alatt van.De ekkora kocsihoz kell motor mert különben gyenge és 1.6 ost akartam,de lebeszéltek mivel a 2.0 között nincs különbség és motor/teljesítményben jóval több viszont.Meg szeretem a nagyobb autókat szóval ilyen 205ös peugeot nem nekem való:)
Igazad van.Meg a Vectra is népautó vmilyen szinten és elég jó az alkatrész ellátása.Nem is úl drága,meg szóval minden autóra kell költeni. Ugyhogy mindenképp megveszem jövöhétvégén:). Már ki is néztem 2õt...1.-ik és itt a másik2. autó...Volt egy másik is de azt már megvették:(.Sebaj. Meg az is benne van hogy a én sztem a kereskedõk 80-90% visszateker az órán picit. Ha megvettem majd megírom milyen...
Sokszor felmerül hogy öreg autóra kell költeni. Igaz, de azt nem szokták mellétenni hogy újra is. Nincs ott vége hogy megvetted, a kötelezõ szervízek ugyanúgy elvisznek párszázeret. Még akkor is ha nincs semmi gond csak olajcsere+átnézés, vagy csak olyan alkatrésszel van baj ami garanciás, de a gyakorlat az hogy bármi romlik is el, azt egészen véletlenül kimagyarázza a szervíz hogy végülis nem garanciás. A vége sokszor az hogy kifizeti az ember a teljes árát, és még tovább is van a sízben az autó a gyõzködéssel mint egy használt. Hogy azt már ne is vegyük hogy drágább lesz az alkatrész. És hiába új autó, ritka (és nagyon típusfüggõ) az hogy tényleg semmi baja ne legyen még garancia alatt.
A megbízhatóság nem a márkától, hanem az autó kategóriájától függ. Egy VW Polo ugyanolyan, mint egy Peugeot 206, egy Lancia Ypsilon vagy egy Opel Corsa.
szerintem pont ott ne érdeklõdjön, mindeggyik elfogult. opelem még sose volt ezért nem akarok/tudok véleményt mondani, de mutasson valaki egy opelt amit 8 évnél idõssebb, és nem rohad (amit használnak is, nem vlami gyûjtõnél). kevesen tudják de TELJES mondoka igy szól: opel ami sose kop el -hanem rohad!
igen gyalog járok illetve taxival, ha megyek valahova úgyis iszok szal nincs szükségem kocsira, mondjuk Eger pici város itt 20 perc sétával simán eljutni bárhova.
Jól néz ki a mercid.Meg egy mercire többet kell költeni,mert a cuccok is drágábbak.Meg én nem akarok várni már,eleg vártam:)Kell kocsi,minél hamarabb...Ha van kocsim akkor arra csak a 3havonta kötelezõt kell fizetni mást nem,nem?!
Jelenleg egy 1986-os Renault 9-esem van. Ez az elsõ autóm. Nem egy erõgép, mert csak 1.1-es benzines. Új korában volt kb 55 LE. 16 hónapja a tulajdonom, eddig szervízre nagyjából 50kHUF-ot költöttem (olajcsere, hûtõvíz csere, vízpumpa csere, két új kerék, olajszûrõ, légszûrõ, benzinszûrõ, generátor javítás, ékszíj csere), viszont mentem vele 23000 km-t, és sosem hagyott a nyílt úton. A kötelezõje havi 3000, a súlyadó nevetséges (800 kg az egész kocsi), cascora nem költök (az egész kocsi kijön az önrészbõl). 5000 km-enként megeszik 1 liter olajat, 100-on 5.5 volt a legjobb eredményem, de a legkíméletlenebb üzemben (télen, rövid utakon, dugóban) is megelégszik 8 literrel. Igaz, 98-as kell bele. Átlag 6.5 liter. Csúcssebessége 140 óra szerint (valójában 130 körül lehet), de 120 körül már kész életveszély. Álljon ez a példa azért, hogy nem feltétlenül jelent az öreg autó sok költséget. Nagyjából 80-100kHUF-ot érne, ha sikerülne eladnom. A sorsa meg van pecsételve, legkésõbb õsszel beszámíttatom egy ÚJ Fabiaba. :-P
Abban igazad van, hogy új autót vagyen az, aki kp-ban letudja pakolni legalább a felét, és kedvezõ hitelkonstrukcióhoz jut. De 350ezer Ft nagyon kevés egy autóra. Az ilyen idõs, és ennyiért árult kocsik szervízére rá fogsz költeni legalább ennyit. Arról már nem is beszélve, hogy a havi fenttartása egy ekkora motornak (fõleg elsõ autóként) sem kevés, még ha vidéken laksz sem. Hidd el nekem, nem a levegõbe beszélek. A galériámban található Merci az enyém, és most iszonyatosan nehezen fogok megszabadulni tõle. Ráadásul azalatt a másfél (lassan 2) év alatt sem költöttem rá keveset. Mind szervízben, mind biztosításban. Úgyhogy gondold meg mégegyszer, és szvsz gyûjts még egy kis lóvét.
A kollégámnak volt ilyen Vectrája régebben és csak jót mesélt róla. Escortot meg kb 2 hónapja vontattam mert lerobbant. no comment...
Punker Mert nincs pénzem szalon kocsira azért,meg ha azt kihozod buktál is vele sokat.De adhatsz rá pénzt.
Amugy most veszek kocsit az elsõ saját autom lesz,én ugy vok vele hogy bõven jó most elsõnek egy ilyen,minthogy az uj járgányt törjem meg neadjisten amit nem szeretnék persze..Én is nézegettem az Escortokat,nem rosszak de a Vectra melett állok,szeretem a nagyobb kocsikat.:) Köszi a véleményeket.
Meg ilyen árkategoriába milyen autot is ajánlotok?
a sok hülye megyar veszi a 0 km-es szarokat. de látom te is köztük vagy
hat,7-8 eves opeleknel lattam azt,hogy kezdenek rohadni.pl a tetejen pontszeru korrozio,serules nincs egyszeruen rohad belul.tobbnel lattam,valtozo helyeken.amugy eleg jo kis autok.105-os skoda utan elmeny volt vezetni
háth pl. egy peugeot 106-hoz képest.. (árban és korban)
bár tény hogy a vw és a ford a legmegbízhatóbb autók, azért sztem opel sem egy olyan szutyok. fõleg hogy a 90-94-es vectra értékesebb is mint a hasonló korú escort. úgyhogy 90-94-es vectrát venni is ugyanúgy megéri. és még nagyobb is