ott feszít Tuskar cuccaim között, csak nem használom, majd bossokra fogom... gondolom. fejlesztés meg nem gáz, AT-t simán felhúzom magasra, parry meg ráér késõbbi fejlesztésre.
jó lándzsa receptet merre találtál? én tartok ott ahol - látszik sztem karakter képen - de még sehol nem láttam táp lándzsát, eddig legjobb Halberd volt még rögtön Ferdokban, és ennyi... ezért nem is gyúrtam rájuk, hiába tûnt Stormblade táp képességnek.
Na igen, az a feladat konkrétan 8-as szintû csapatra van méretezve. Meg lehet persze oldani gyengébb csapattal is jókora mázlival, de nagyon macerás. Nem leehtetlen, csak nagyon nehéz. 400 HP-s boss kategóriával késõbbiekben sem nagyon fog találkozni az ember. Lesz persze erõsebb, de inkább ennél gyengébb ellenfelek lesznek a gyakoribbak.
A banditás dologhoz meg annyit, hogy nagyon alaposan meg kell hallgatni/el kell olvasni mit mondanak. Visszakérdezésnél meg nem reflexbõl nyomni valami válaszra, hanem átolvasni, mert könnyû magunkra haragítani õket (nem mintha nem lenne egyszerû kinyírni õket).
húú hát engem kicsit most felhúzott két órát szenvedtem a patkánnyal és nem sikerült meg csinálni négy hatos karival...pff szal elmentem a fõküldi szálat folytatni ott meg megyek a banditához adtak q-t mondom beszélek vele még1* oszt megtámad váááá mára elég volt holnap folytatom
Tapasztalatból mondhatom, hogy a spear fegyverek igazán hasznos kis jószágok. Találni is lehet majd jót, de gyártani is (a sárkányölõ cuccok messze kimagaslanak). A kétkezes kardok közül egyetlen jó van, amivel majd a warrior NPC beáll a csapatba (nagyobb sebzésû több is akad, de nem a sebzés a lényeg). De az hozzá illik, nem egy elf harcoshoz, aki úgyis a spear kategóriával tud nagyon magasra fejlõdni.
Mindek eröltessek egy teljesen eltérõ fegyver fejlesztést? Bõven jó az amivel indul és végig kifejezetten hasznos tud vele maradni. Arról nem is beszélve, hogy például a kétkezes gyilokszerszámokkal a kedvenc manõvereim storm of blades/deadly blow meg a sebzést automatice bevivõ támadás nem kivitelezhetõek. Sokkal többet ér ha 2-3 döféssel, kevés endurance pontból (amiben nem bõvelkedi az elf harcos) biztosan kifektethetõ egy ellenfél, mintha néha néha 30 fölötti sebzést bevisz neki.
Különösen igaz lesz ez majd a végjátékban, ahol a speciális támadásokat használó ellenfelekkel, amiknek ráadásul nagyon jó a regenerációjuk, történõ küzdelemben többre lehet menni pár biztos wounding hatással, mint 1-2 nagy sebzéssel.
kicsit keménykedek már... valahogy így néz ki egy 9-es szintû elf Fighter, minden hasznos harci buff-al és csöppet megváltoztatott kinézetû páncélban
öööö... spear-eket felejtsd el szvsz. gyengék sajnos és nem is találni jókat. tápold át kétkezes kardra, azok nagyon erõsek (kapásból Ferdok-ban lehet venni egy nagyon jót, igaz sokba fáj) és sok van belõlük.
Akkor az idézgetés neki kimarad. Sebaj, majd helyette jól megtanulja az agility és intuition növelõ varázslatokat. Azok által szépen megugrik az alap parry és attack érték, amikbõl meg a dodge is számolódik a többi harcérték mellett. Eltalálni nem nagyon fogják, ha meg mégis, akkor ott van az általad említett ice cold warrior + fastness of body. Spear jellegû fegyverrel (halberd) meg mesés eredményeket produkál már most is a Dark Forest területén.
nagy kérdés: valaki próbálkozott már a cuccok modellének lecserélésével? nekem az istennek sem akar összejönni, valószínûleg nem azt kell átírni amire én gondolok... viszont így meg elképesztõen hülyén néz ki szegény fõkarakterem (Nasruddin bakancsa+"of Fire" vért egyes részei+Ferdok-os Robe és hozzá az elején megkapható maszk... hát igen). SQLite Database Browser-rel próbáltam static.db4-n belül _Template_Armor -> GfxSkin-t megváltoztatni, úgy néz ki nem ez a nyerõ érték, csak fogalmam sincs akkor mi lehet.
kössz az infokat majd kipróbálom dzsinnt ha odaérek, sajnos alig van idõm játszani újabban.
btw elf Fighter-rel nem fogsz helpful paw-t tanulni, nem teljes mágus a lelkem, az egyedül spellweaverrel tanulható meg. ellenben tudni fog Ice Cold Warriort (60 secig kb leverhetetlen, de ha azalatt szétpofozták utána összeesik), védõmágiából Fastness of Body-t, ha ezt a kettõt kombinálod 10+ sebzésellenállásod lesz mindenütt egy szál gatyában is. na meg Fighter-é a legjobb buff spell szerintem, Attribute Strength, amit 5-el magasabb szinten tud mint a többiek, és iszonyatosan megdobja sebzést, fõleg ha 3 karaktered van kétkezes fegyverekkel. Move as Lightning már csak hab a tortán, megint feltápolja sebzésed, igaz rövid ideig tart. de úgy summázva Elf Fighter szvsz a legjobb harcos gyilkológép az összes kari közül
Köszönöm, erre voltam kiváncsi hogy érdemes-e csak a questek miatt magammal vinnem bizonyos társakat. Ott vár minden eddig megszerezhetõ emberke a házamban, de egyelõre nem volt olyan szituáció amit a törpe/amazon/sarlatán hármas segítségével ne tudtam volna megoldani.
Ha az összes, kis mellékes eseményre, beszélgetésekre is oda figyelsz, még több.
Pl érdemes végighallgatni az õrparancsnok hölgyemény beszámolóját arról, hogy fogták el Dranor(?)t, akit megest meg kell valahogy sazbadítani a saját hülyeségétõl. Vagy a törpe hármasikrek itt-a-piros-hol-a-piros játéka...
Szerintem olyan 60+ lehet. De ez a szám akár magasabb értéket is elérhet, attól függõen milyen sorrendben és miylen szintû csapattal csinálgatja az ember a feladatokat.
Üdv, körülbelül hány óra játékidõre számíthatok ha nem rohanok és szépen megcsinálok minden kis küldit?:)
Olyan jellegû nem lesz mégegy. A többiekhez (talán csak a beduin íjászt leszámítva, aki anyagi ráfordítással "megszerezhetõvé válik") amúgy is tartozik tényleges feladat.
A rogue esetében 2 alkalommal is lehet megmentõset játszani, a törpe és a sarlatán lányzó Ardo barátunk ügyében nyomozgat és segít, az elf spellweaver leányzót, akárcsak a csatamágust szorult helyzetükbõl kell kimenteni, az elf harcos bosszúállásban történõ segédkezés után, míg az alkimista némi feladat elvégzését követõen áll be a sorainkba.
A summon jinn varázslatot én a fõvárosban vettem meg a Quest-es templom elõtti alkimista nõcitõl, még valamikor a játék utolsó harmadában.
Na ez abszolút magasabb mágia. Tehát teljesértékû ember varázsló kell hozzá, de nem elképzelhetetlen, hogy még az alkimista is megtanulhatja (sarlatán és elfek nem). Én is a csatlakozó harci varázslóval tanultam meg és alkalmaztam. Fix astral pont értékû varázslat (30 pont) és 20 percig marad a kicsike. Viszont mindig változnak az értékei, nem úgy mint mondjuk egy helpful paw által idézett állatnál. Tehát lehet hogy bõdület nagy vitality értékkel (14-es szintû karakternél ugyanilyen skill értékû varázslatnál jött már 55-60, de 75 pontos jinn is), közepes endurance és astral pont értékkel jön, de van hogy minden csak kicsivel jobb az átlagosnál. Sosem gyenge semmiben, de van hogy nagyon erõsre sikeredik.
A második helyért a summon elemental és az árnyéklény idézés versenyez. Elõbbi kevesebbet bír, de aki megüti vagy akit megüt, azt meggyújtja. Utóbbi több sebzést elvisel és nagyobb endurance mennyiségbõl akciózik, meg nehezebb is eltalálni.
Lehet, hogy a csonti idézés is majd jó lesz, valamikor 12-es fokozat felett. Talán akkor majd beadja a csonti varázslót, ami támogatónak jó lehet, de eszement kevés pofontól összeesik.
Elsõ végigjátszáskor rogue-val mentem és nagyon hatékony volt, mágia egyáltalán nem hiányzott számára. Arra ott volt a játék végén a csatamágus, mellette volt még a warrior(az alapból magával hozott kardjával, aminek a spec képességét egyszerûen nem lehetett überelni, plusz teljesen vasban) és az elf harcos. Most meg elf harcossal nyomulok és jobban kell támaszkodnom a társakra, de jobban meg is osztom a feladatokat. Nem akarok sok mindent megtanítani neki, csak ami tapasztalatom szerint szükséges lehet. Mágiából az alapkészlet mellé talán az idézés (helpful paw) és valami védõmágia figyel majd be neki.
Újrakezdtem, bár nagyon jól sikerült belõni a karaktereket, de találtam egysmást, amit ki akartam próbálni... megérte. Ugyanazzal kezdtem el, elf spellweaver, imádom. Gwendala nálam semmit nem csinált, csak cuccokat, hála a fõ karakternek. És a durvaság:
Már a legelsõ faluban találtam egy _nagyon_ érdekeset - nem láttam, hogy írta volna vki - de fura módon akármennyi tapasztalatot lehet szerezni. Ráadásul a legelsõ npc karakter párbeszédébõl... ekkora bakit, áájájj... az a csúnya etikett:)!
Ducal Citadel-nél, Ducal Residence, ahonnan kijöttél a Ferdok alatti fogócska után. ott van elõtte az összes árus, nem lehet eltéveszteni.
Amikor beállít az amazon harcostársa/testvére a házamba...
Nah még 1 kérdés: Hol találom a Regent Dariana nevezetû faszit?Me az a feladat h make a report to Regent Dariana,csak nemtudom hol van.
Sikerült,köszönöm a segítséget.Ha elakadok majd sikítok:D.Amugy beszélek angolul persze,nem tökéletesen,de egy középfokú nyelvizsga szinten.
Ha már harci fázisban vagy és rádmozdultak, akkor tényleg nagyon lassú (tûzlabda), de ha elég messzirõl a ctrl használatával tudod elsütni egy csapatra, akkor pikk-pakk kilõ párat.
jaja nézegettem közben wikin, egyikre sem volt szükségem (Fastness of Body a páncélom ), viszont Hawkeye Marksmanship-re igen.
whohó, na ez új. ilyen dzsinn móka mikor jön és meg lehet-e elfel tanulni? pl van ugye jópár spell amit nem tudsz megtanulni csak ember mágussal aki nem sarlatán, ez ilyen? (ugyanis hiába van 3 mágiahasználó csapatomban, fõkarim elf fighter, Gladys ugye sarlatán, Gwendala meg spellweaver, szóval pár támadó spell eddig is kiesett)
Szerintem túl lassú varázslat. 5 akció mire kijön és addig egyben tartani az ellenfelet nem egyszerû (pláne hogy a környéken lévõ csapatunk is alaposan benyalja a sebzést.
Talán a vákuum az jobb lehet, mert az egy helyen tartja a népet (elméletileg ez lenne a hatása, bár én nem próbáltam). Részemrõl a játék végén jóformán csak a lángszórózást meg a lightning ball jellegû varázslatot használtam támadó varázslatként. Minden mást intézett a megidézett Jinn (szerintem messze a legjobb idézhetõ lény). Fagyasztott, gyengített, amit csak a szitu engedett. Amikor meg elfogyott az astral point, akkor a nagy kardjával osztott ki olyan pofonokat, hogy öröm volt nézni (különösen ha valami speciális támadást használva szeletetlte fel az ellenfelet).
Ez a kincskeresgetés nekem kimaradt :( feladtam, de már nem tudok visszamenni.
Ha lehetõsége van már rá ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg két fullra húzott tûzlabda mit mûvel egy 6-7 fõs egybe tömörült goblincsapattal :D Nem érdemes kihagyni.
Jaja, nekem jópár órám elment vele... Ez volt az elsõ olyan hely, a Marsh, ahol még mindig úgy érzem, hogy valami kimaradt. A treasure hunt nagyon jó volt, de két dolog még mindig birizgálja a fantáziámat. 1. ásóból kardos gyerek másodszorra valami pöpec minõségû ásót kér, de gõzöm sincs, honnan kéne. Visszatöltöttem állást, próbáltam venni a városban, nem találtam, csak a normál Shovelt. Aztán csináltam pommelt is, hátha valahogy rá lehet tuszkolni, de az sem jött be, gondolom a késõbbi receptekhez kell majd. Szóval gõzöm sincs... help! 2. aztán ott van az a szemét kis ládika a repedésben, ahol volt a "nagy" csata... már mindenhol körbenéztem, mindent átvizsgáltam, egyszerûen nem tudom, hogy lehetne lemenni oda, pedig úgy tûnik ott alul, dél felé van egy folyosó. Lehet direkt csinálták mondjuk, mert így felülrõl nem "aktív" a ládika, nem ad opciót... bár lehet, ha le tudnék menni valahogy, akkor... ááh, nemtom.
Kegyetlen ez a játék, kegyetlen.
Na akkor kincskeresõs quest mega-spoileresen :) 1. lépés
3 kardot keres ugye, meg egy negyediket, a hárpiás szigeten a 3 mercenary sírra gondol, vagyis a 4.-re a domb túloldalán, a sír bizonyos részére kattintva felhoz egy újabb rejtvényt(nem a sírkõ táblájára)
Bár lehet kihagytam egyet, de én ezt találtam meg. Szóval azon a szigeten ahol a feledékeny varázsló keveri/keverte a fõzetet a romok közt van egy sír egy kis dombon, amin kígyó alakban nyomógombok vannak, kísérletezéssel jöttem rá melyik a jó, elég nagy méreg sebzést ad ha rosszra kattintassz. A jutalom egy kulcs meg egy újabb rejtvény.
Vissza a 3 "kard"-hoz de nem az elsõ hanem a második ajtón, ez elég egyértelmû: az elsõ lépésben lévõ 3 síron túl a 2. kripta. A szarkofágon lévõ alak szájába kell a kulcs, és utána kinyitni, a jutalom nem gyenge. És jön egy kis csavar is.
Remélem mûködnek jól a makrók, és tudtam segíteni.
Ha csatlakozol a nagy kereszteshadjárathoz, akkor viszont kapsz azonnal 2 nagyon tetszetõs páncélt, amit speciel nem nagyon lehetett überelni. Az egyik egy láncing ami még a lábakat is védi alaposan, a másik egy robe a mágiahasználóknak és szintén kellemes tulajdonságokkal megáldott.
Tanulni majd még lehet késõbbiekben sok helyütt és ráadásul bõvülget is az oktatók némelyikének tudása ahogy haladsz elõre a történetben.
Az egy jó hosszú küldetéssorozat kezdete. Egyébként nem csak ahhoz a brigádhoz csatlakozhatsz, hanem mehetsz a másikhoz is, te döntöd el melyik kereskedõbandának akarsz beosztottja lenni. Teljesen más lesz a feladatkör.
Ha jól értem a problémádat, akkor ez az elsõ feladat és konkrétan mikor elõször beszélsz a fickóval és elvállalod hogy nekik dolgozol, utána elküld egy kocsmába (Ardo háza melletti a város elsõ területén), hogy végezz el egy feladatot. Elvégzed, beszélsz akivel beszélned kell és visszamész hozzá. A térképen is jelzi ha a kérdéses területen van valami elvégzendõ feladat (kis kérdõjel formájában). Ráviszed a kurzort és már látod is hová mutat. Ekkor elõkapod a quest logot és elolvasod mit is kéne csinálni vagy hová kéne menni (már ha nem emlékszel rá mivel is lettél megbízva). Már persze ha nem csak nyomkodod az éppen kézreesõ válaszlehetõségeket, ekkor ugyanis sok alapvetõ információról lemaradsz. :)
Az elsõ feladatot meg majd követik újabbak (sima kísérgetés, árúszállítás, lopakodós/felderítõs, nyomozós dolgok), bár nem azonnal. Érdemes lesz tehát idõnként visszajárni ide.
Ha Order Sheetrõl beszél akkor ez még az elsõ küldetés, amikor a kocsmárostól kell elhozni a megrendelõ lapot. Nem emlékszem már melyik a 3 kocsma közül, de biztos említi a szöveg. Tudsz egyébként angolul?
A tolvaj csaj elvileg késõbb felkeres a városban lévõ házadban, ha az quest amire én is gondolok, azért nem ért véget még a log-ban.
A kincskeresõset épp most fejeztem be, ha gondolod leírom lépésenként külön spoilerbe, hogy ha sikerül akkor magadtól is tudd a következõ lépést keresni.
Azt szeretném kérdezni,hogy a For a handful of Ducats és a Make contact with the Stoerrebrandts nevezetü feladatnál mit kell csinálni??Most kaptam meg,bejártam mindent de nem jöttem még rá.Olyasmit mond h a Brewery mellett van az elöbb emlitett Stoerrebrandts warahouse,ott áll egy faszi.beszélek vele,és mindig kérdezi h have you get the order sheet?A válasz pedig h not yet.Vki mondj már meg pls h mit kell neki odavivvi és h hol találom,meg a handful of Ducats küldetést is.Elöre is kösz
Üdv.VLove
nos üdv minden játékosnak egy kis segítség kéne szal moolbridbe vagyok és van egy quest:
Amikor a rímekbõl kéne rájönni mi hol merre vagy vmi ilyesmi treasure térkép hát és eddig semmire se mentem, a másik pedig a kártyás küldetés van egy olyan része hogy mond el az inkeepernek a jóhírt (talán lopott dolgokról) a rugó mondja a malomnál szal beszélek az inn-el és ad q-k ami rögtön kész de ez a másik meg nem...
szóval ebe a kettõbe várnék segítséget elõre is köszönöm..
na ja... csöppet spoileres kérdés, gondolom te már ott tartassz:
ha a boszorkányok oldalára állok inkvizíció helyett - szeretném kiirtani a kis férgeket, na - utána lesz vhol tanító aki megtanítja nekem a fontos és izgalmas skilleket, meg ad el táp kétkezes kardot?
Azért játék közben lesz egy pár fontos döntés, ami más-más úthoz vezet.
Hmmm...
Kezdtem egy újat, csak kiváncsiságból... Ugyanazt a sarlatánt indítottam, annyi változott, hogy az amazont felvettem rögtön az elején, illetve pár feadatot más sorrendben így más képességi szinteken csináltam meg.
Egyrészt sokkal nehezebb lett a játék az elõzõ nekifutáshoz képest. Akkor pl nem is találkoztam farkassal, csak azzal ami az erdészt abuzálta, most meg végtelen számban jöttek. Az elõzõben a csontot a csáberõmmel szereztem meg, most elhajtott a hölgy, hogy túl öreg már az ilyen marhaságokhoz, szégyelljem magam, így kénytelen voltam kizsebelni. Szerencsére nem válnak véglegesen dühössé az NPC-k, ha nem sikerül, így többször is meg lehet kísérelni. Egyébként ez szerintem hiba....
Úgy tûnik, dacára a meglehetõs linearitásnak, van benne több végigjátszás lehetõség is...
Ja igen, elfelejtettem. Nagyon klassz az oldalad. Egyedül csinálod vagy többed magaddal? Minden klassz, a lefordított attribútumok, a küldetések minden. Szívesen nézelõdöm ott. Grat hozzá!
A csatornákig frissítve a végigjátszás! Tippek-Trükkök frissítve! Térképek: Ferdok még jelöletlen, Csatornák titkos folyosókkal. Itt lehet nézelõdni!
NAgyon szépen köszi a rengeteg segítséget:) igazán hangulatos kis játék
Ha valakit esetleg érdekel, a Realms of Arcania mindhárom része elérhetõ a www.old-games.ru oldalon, illetve az elsõ kettõ az abandonia.com-on is. Dosboxban futtathatóak és ahhoz képest, hogy az elsõ még '92-es, egész jól néz ki... Irányítás és kinézet a Might and Magic-ot idézi.
Anno az Arcania trilogia nekem kimaradt...
#236-ban ott a link ahol leírja egy srác nagyon részletesen.
Teljesen egyszerû a szintlépés. Amikor experience pontokat kapsz akkor ugyanannyi adventure pontot is kapsz. Az Xp elosztható, ebbõl fejleszthetõek a talent-ek (képzettségek). Az AP nem elosztható, az csak gyûlik és a mennyiségétõl függ mikor lépsz szintet. például 2. szintre 500 pontnál lépsz, 3. 1000 pontnál jön el, aztán a 4. 1500-nál és így tovább. 5. szint felett már nehezedik a szintlépés és max 16 szintig lehet eljutni, ami 16000 pontnál van (azaz összesen ennyit lehet majd elosztani a játék során).
A szintek legfontosabb jelentõsége, hogy a maximális talent értékre vannak kihatással. Azaz minél magasabb a szintje a karakternek, annál magasabbra növelheti az általa már ismert talent értékeket. Vitality/Astral Point/Endurance értékekre nincs kihatással.
Új talent megtanulásához megfelelõ egyént kell keresni (például az elsõ településen a pap, az "alkimista", a vadász mind tud tanítani különféle képzettségeket, de ehhez egyrészt pénz, másrészt szabad XP kell amibõl felveszed. De például a kovács is tanít például kovácsolást. Csak hogy tanulj ne a kereskedésre, hanem a tanításra kérdezz rá. Társaknak is így lehet tanítani, csak értelemszerûen átváltasz másik delikvensre és akkor õ tanul majd.
Special power-ek (mint a dodge, endurance, defensive/offensive style, feint stb) kiképzõktõl tanulhatóak. Sok sok pénz és még több XP kell hozzá. Az elsõ ilyen tanító a városban lesz, az õrség állomáshelyénél. Aztán ugyancsak a városban benn a belsõ területen (a belvárosban/citadellánál) a barakkoknál lesz tanultabb, több dolgot megtanítani képes társa, valamilyen sergeant. Vele kell beszélni. Mindkettejüknél csak ilyesmi tanulható, meg fegyveres ismeretek.
Varázslatok szintén így tanulhatóak mágiahasználókkal, a megfelelõ személytõl.
Fejlesztéshez a karakterlapon a jobb alsó sarokban lévõ nagy piros pecsétre kell rányomni. Aztán az ember a combat/normál talent részlegben növelheti pontokért az értékeit. Mindig ki lesz írva az adott talent mellé, hogy mennyi pontba kerül a fejlesztése 1 fokozattal. Minél magasabb, annál drágább lesz a dolog. De például fejleszhetõek a tulajdonságok, a Vitality pontok és az Astral pontok is ilyen módon. Értelemszeren ezek sokkalta drágábbak mint egy sima talent. Varázslat képernyõn a varázslatok értéke fejleszthetõ. Minél magasabb, annál erõsebb, de annál drágább is egy varázslat. Ha elfogytak a pontok vagy már nem akarsz költeni, akkor a pecsét felsõ részén lévõ pipára bökve elfogadhatod a dolgot. Ha az alatta lévõ x-re böksz akkor gyakorlatilag nem csináltál semmit, minden marad ahogy eddig volt.
Harci skillek esetében érdemes még arra figyelni, hogy a talent értéke után lesz két szám amik között lehet mozgatni a pontokat. Az elsõ az attack érték, a második a parry. Ehhez még hozzáadódik harcban a forgatott fegyver esetleges módosítója is az adott értékhez. Például ha van egy teszemazt egy dagger talent valamiylen értéken (ez most lényegtelen számunkra), az általa biztosított pontok meg 12 attack/12 parry és kést (-2/-4 talán) kap kezébe a karakter akkor a végsõ harcértékei 10/8 lesznek. Azaz eszement szarul fog védekezni. Persze ha jobb eszköze van akkor nem lesz ilyen vacak az érték. A beállított értéken viszont változtatni csak újabb fejelsztés után lehet. Így okosan tessék megválasztani a fegyverzetet.
nekemis elég furcsa volt elsõre, S.P.E.C.I.A.L.-os, d&d,ad&d évek után de nagyon kellemes újdonság.
Valahoyg úgy néz ki a dolog, hoyg az expreience pontokat ugye 2 módon kapod: értelemszerûen harcból és kvesztekbõl és magáért a szintlépésért is kapsz.
Ezeket a pontokat tudod lényegében mindenre használni: fizikai és mentális attribútumokra illetve képességekre. Az attribútumokat (pl ST, Cn ésatöbbi) bármikor bármikor növelheted, ha persze van elég pontod. A képességekre szintén mindíg pakolhatsz pontokat azonban, ahogy én észrevettem ezeknek van mindíg egy szinthez adott max értékük, értsd: 4-es szintûként nem fogod tudni mondjuk 20 ra vinni a lockpicket. Új képességeket, pl harci mozdulatok, varázslatok, craft ésatöbbi trénereknél tanulhatsz szintén bizonyos mennyiségû xp-ért (talán a gothicra hasonlít a legjobban ebben). -Ezt csak halkan jegyzem meg (mert nekem sem esett le elöször), hoyg a karakterlapon jobb alul van egy piros pecsét. Erre kattintva tudod osztogatni a pontokat, ha megvagy leokézod vagy cancelezed.
Nekem egyébként nagyon tetszik a játék.. Régen találkoztam ilyen szórakoztató rpg-vel. Egyértelmûen érezni hoyg a készítõk szerethetik a BG-et mert sokat merítettek belõle, és ez JÓ! Kicsit olyan érzésem van tõle mintha BG és KOTOR keveréke lenne..
Összvissz kb 3 dolog van ami bosszant:
-kamerakezelés=borzalom -nem értem miért kell lezárni a locationöket. Jó lenne visszanézni késöbb ezekre a helyekre azután hogy, végeztél ott, de nem lehet. -a harmadik dolog egy kicsit spoiler talán (úgyhogy szóltam): rettenetes gáz hogy a main quest itemek, azaz a páncéldarabkát ennyire egyértelmûek, és csak a fõkarakter hordhatja õket. Csinálhatták volna mondjuk úgy hoyg vagy választható tárgyak legyenek. Borzasztó idegesítõ hoyg a fõ karakter Elf rangerem talpig arany vértben rohangál egy íjjal a kezében. És persze a bónuszok miatt hülye lennél nem felvenni....
Ezektõl az apróságoktól eltekinvte nekem nagyon kellemes csalódás. Nem vagyunk elkényesztetve jó RPG-kel az utóbbi években. Ott a helye a polcon a többi mellett.
Szasz farferi! Kivégeztem, ja:)! Nagyon örülök most ennek a gammának is, féltem, hogy várni kell megint néhány évet, mire jön egy értelmes... szóval hepinesz, rogyásig:D.
Ez a karakterbeválogatás, meg hogy otthon is kapják a tapasztalatot, nem csak partiban, ez valami gigászi... tárgykreálás dettó, skillek/ability-k növelése dettó.. áááh. Bírom...
Qbeerx: szerintem ha visszaolvasol van elég infó, de nagyon gyorsan, teljesség igénye nélkül: tapasztalat: két helyre megy, kalandba (szintlépéshez kell) és normálba (skillek/ablity-k növeléséhez) skillek, spellek: mindegyiknek három attribja van, ezek alapján dobja a gép a próbát, spellek ereje növelhetõ, szintén dobja skillek sikere növelhetõ, skill beszámít a dobásnál harcos skillek: kell egy tanár, némi tapasztalat és pénz
Ha megnyitod a log ablakot, sok mindenre fény derül... például, hogy mekkora esélyed van, hogy kinyiss egy ládát, kell-e tolvajkulcs... vagy esetleg bedugja a kisujját és simán nyitja:D! Lesz majd ilyen is, én nagyon röhögtem:)) (pedig a -10-es penalty elég erõs hátrány:) )
Eléggé elmélyedtem a játékban, alig lehet letenni. :) Lassan a végére érek és kijelenthetem, hogy egy nagyon hangulatos, izgalmas sztorival ellátott kis rpg-t kaptunk. Van egy-két baja pl: - nincs túl sok választási lehetõség, a történet zakatol elõre - néhol túlzottan nehéz (ha rengetegen jönnek), én meg szeretek quicksave-elni, így párszor sikerült megszopatnom magam, de azóta már mentek amúgy is :) Ja és egy tipp: mindig idézzetek egy 5. parti tagot, pl van egy csontim ami nagyon elmebeteg, 30-40 körül ütöget, multkor odabaxott egy 90-est :D
köszi szépen így már sikerült megoldani :) még egy kérdés, nemigazán ismerem ennek a szerepjátéknak a rendszerét, a szintlépés elég átláthatatlan számomra, ill. arra hogy hogyan lehet újképességet/skillt megtanulni sehogy nemtudok rájönni valamint a pontok szétoszthatósága is elég zavaros számomra, errõl van valami leírás vagy esetleg eltudná magyarázni valaki? elõre is köszönöm.
Természetesen. jobb alsó sarokban ott egy téglalap, mely kijelöli az összes egységedet. Ilyenkor ez eddig is kijelölt egységet irányítod (nála marad a korona), de sokkal közelebb maradnak egymnáshoz.
Üdv, arra van valami megoldás hogy a csapattagok ne 1 kilomáterrõl kövessék az épp irányított játékost? :S elég gáz így hogy mikor csata van a többiek még a közelben sincsenek csak kullognak hátul, pedig mindenki futásra van állítva
Hát nem járok annyira nagyon "mélyen", és egyetlen egyszer kezdtem még csak el, de ahogy elnézem valóban elég lineáris a sztori (nem egy Morrowind az biztos), de nem zavaró, mégsem olyan szimmetrikusan monoton, mint egy NWN1. A kétszáz patkány az unalmas volt, de hát.. minden normális partinak át kell esni a patkányölésen, enélkül nem is rpg az rpg:D!
Jaja, a végrehajtás módja az más lehet, de eddig minden megoldható. Nekem pölö a kulcsot esélytelen volt megszereznem (mínuszos társadalmi szkillek), csak a tolvaj gyerek "kiszabadítása" után nyílt rá lehetõségem, (na meg hogy minden kvesztet befejezzek).
Fontos hint: rotten stink "rohadt bûz", (nem bõr, vhol elõbb volt) szappannal lemosható, de lényegtelen: a papok tökingyen mindent meggyógyítanak (ergó ha sok a sérülés, akkor is megérheti visszanézni a városba). Még egy: amilyen hamar csak lehet össze kell szedni a mérgezés gyógyítás varázslatot és a natural armorost, nagyon hasznosak. Aztán: _rengeteg_ skill csak akkor mûködik, ha draganddrop-oljátok a skillbárba, alul. Csapdák, támadó/védekezõ módok stb. Még egy: CTRL!!! Buffoláshoz, harchoz, mindenhez! Nagyon-nagyon hasznos! Kapcsoljátok fel a log ablakot, ott egybõl látod, hogy a varázsláskor mennyi varázsponttal sikerült elnyomni a buffot, és fel sem kell engedni a CTRL-t, egybõl újravarázsolhatod, ha nem lett jó. Csatában a támadó varázslatok kiválasztásánál használjatok billentyûkombót (pölö CTRL+1 x3, ne egérrel válasszátok ki a spellt, így nem kell új célpont, az aktívra megy egybõl a spell.
Ha valamelyik volt, vagy "hát persze", akkor bocsesz, szerintem mind fontos, nem egyértelmû.
Aki már mélyen benne jár: szerintetek hány újrakezdés van a játékban? Ahogy elnézem, meglehetõsen "egyenes" a sztori, csak a végrehajtás módjában lehet különbség. Én pl egy sarlatánnal indítottam, magas csábítással, így a csirkeól kulcsát is úgy szereztem meg, hogy kicsit udvaroltam a hölgyeménynek (ha 18+-os a játék, még be is hívott volna magához) a csontért, de lett volna "gyorsbeszédes", erõszakos és lopós lehetõség is...
Ellenben az amazon hölgyeményt kicsit késõn vettem föl, mert azzal nyitott, hogy megyünk e vaddisznóra vadászni az erdõbe. Hülye vagy, kisanyám? Városi gyerek vagyok, a fene se akar vaddisznókkal küzdeni. Aztán mégis kellett. Túléltem, de nem volt könnyû...
Lol, hát a demóban azért nem ment a bányás küldi (malomnál), mert volt ott egy tábla (le volt zárva). Most lejutottam, nem volt ott. Hát :)
Kurva jó játék!
Próbáltam mindent, nem megy.Megvárok egy path-et.Ha lesz...
nagyon spec kölyök vagy te, én spec elf fighterrel nyomom és konstans fel van minden csapattársam buffolva attribute strenght-el kivárod a 3 kört amíg elnyomja a spellt?
Én még mindig nem értem, hogy az elf harcosomnak miért csak egyszer tudtam felhasználni a varázsképességeit -.- (vmi erõ növelõ cucc is volt köztük)
Még annit, ohgy bemásoltam google-be a hibaüzenetet, egy találat volt, de megoldás semmi. Még tipp sem. Viszont a következõre igen (és a lenti is erre jött ki): "drakensang" + audio problem. Ezt írd meg (idézõjel nem kötelezõ, mert egyszavas).
Legalul van valami: jobbkatt az ikonra, tulajdonságok majd bõvítsd ki a sort a add-novideo-val. Mert a videólejátszás miatt nem megy neked. Esetleg lõdd ki, azaz nevezd át a videó mappát (vagy töröld).
Nem járnak le, gyógyítani kell (wounded-et kötözéssel és lehetõleg hozzáértõvel), a másik meg amíg harc van addig érvényes. Aztán feláll a delikvens, feltéve hogy nem nyelt be 4 wound-ot. Ha ez történt, akkor kötözés, gyógyítás, aztán fog csak talpra kecmeregni.
No, én még egy játék miatt sem telepítettem újra a rendszert, most sem fogom.Még a service pack 2-õt újrarakom és ha nem megy akkor hagyom a francba.Azért kösz a tanácsokat.
Nem kell mindent, elég ha a megfelelõt elvégzed, ami új lehetõséget tár fel. Errõl beszél például a törpe gondnok a házadban (hová menj és kivel beszélj, hogy egy új feladatot kapj, aminek eredményeképpen új helyszín tûnik fel a tértképen).
Futólag átnéztem, de nem találtam meg itt a fórumon.
A critical wound (halál után) és a wonded (sebesülés) mikor járnak le? Erre nem emlékszem a demóból (picit meghalt az egyik karim, no:))
ha nincs új hely ahova tudnál menni (pl a mocsár) akkor csak Ferdok különbözõ területei között mászkálhatsz ha kimész a világtérképre. pl ha kimászol a kapun Praious Square-en, onnan kapásból át tudsz menni a kikötõhöz, de ennyi.
Ja igen én fogalmaztam hülyénn, szóval csak akkor jelenik meg a kövi hely ahova utazhatok ha minden küldit megcsináltam ? vagy független tõle?mert tuti mindent megcsináltam az igaz a tolvajos pincébe nemvoltam mer sajnáltam a jelszóért 15 aranyat