Hát nem járok annyira nagyon "mélyen", és egyetlen egyszer kezdtem még csak el, de ahogy elnézem valóban elég lineáris a sztori (nem egy Morrowind az biztos), de nem zavaró, mégsem olyan szimmetrikusan monoton, mint egy NWN1. A kétszáz patkány az unalmas volt, de hát.. minden normális partinak át kell esni a patkányölésen, enélkül nem is rpg az rpg:D!
Jaja, a végrehajtás módja az más lehet, de eddig minden megoldható. Nekem pölö a kulcsot esélytelen volt megszereznem (mínuszos társadalmi szkillek), csak a tolvaj gyerek "kiszabadítása" után nyílt rá lehetõségem, (na meg hogy minden kvesztet befejezzek).
Fontos hint: rotten stink "rohadt bûz", (nem bõr, vhol elõbb volt) szappannal lemosható, de lényegtelen: a papok tökingyen mindent meggyógyítanak (ergó ha sok a sérülés, akkor is megérheti visszanézni a városba).
Még egy: amilyen hamar csak lehet össze kell szedni a mérgezés gyógyítás varázslatot és a natural armorost, nagyon hasznosak.
Aztán: _rengeteg_ skill csak akkor mûködik, ha draganddrop-oljátok a skillbárba, alul. Csapdák, támadó/védekezõ módok stb.
Még egy: CTRL!!! Buffoláshoz, harchoz, mindenhez! Nagyon-nagyon hasznos! Kapcsoljátok fel a log ablakot, ott egybõl látod, hogy a varázsláskor mennyi varázsponttal sikerült elnyomni a buffot, és fel sem kell engedni a CTRL-t, egybõl újravarázsolhatod, ha nem lett jó. Csatában a támadó varázslatok kiválasztásánál használjatok billentyûkombót (pölö CTRL+1 x3, ne egérrel válasszátok ki a spellt, így nem kell új célpont, az aktívra megy egybõl a spell.
Ha valamelyik volt, vagy "hát persze", akkor bocsesz, szerintem mind fontos, nem egyértelmû.