<i>"Az itt, <b>a proex</b> és a saját honlapjukon megjelentetett információjuk az autóról és a csapatról nem fedik a valóságot. "</i>
olvasni nem én nem tudok, hanem te nem emlékszel, hogy miket írkálsz
velem ellentétben
ps: ja és ha szükségtelen, hogy védekezzek, akkor miért is minimális kritérium, hogy leszedetem, amit írtam?
Miiiiivaaaaaaaaaannnnnnnn?
Mi a félreértés tárgya emberek? Ki beszél itt a proexrõl meg a tesztrõl? Elöször legyetek szivesek értelmezzétek a hozzászólásom, azután reagáljatok valamire is. Amit írtam az csak is a rabocsiring autójával és csapatával kapcsolatban íródott. Hol van a proex-rõl meg a tesztrõl szó???????? Mielõtt közzétettem észrevételeimet felhívtam telefonon Proex Robit egy régi baráti beszélgetés kapcsán és elbeszélgettünk egyes háttér dolgokról, hogy mérlegeljem a megjelenés fontosságát. Légyszives Misu olvasd el még egyszer a cikkem és a minimum, hogy leveteded amit írtál, mert nincs semmi értelme, hogy védekezz, mert nem rólad és a Proexrõl szól. A "komunikációs probléma" szó is fb2-tõl származik, nem ti találtátok ki magatoktól. Erre nem is akarok többet reagálni, mert mint mondtam, nincs értelme a magyarázkodásnak, mert forráshiányos. A magam részérõl ezt a témát veletek szemben lezártnak tekintem, remélem érthetõen fogalmaztam.
Az fb2 J.Ladik hozzászóláshoz pedig ismét nem tudok min csodálkozni, hozta az állszent formáját. Két idézet tõle: "A masik az pedig hogy: Ez a forum nem arra szolgal hogy a “szennyes ruhat itt mossuk”. Erre mas ezkozok is vannak" Tessék itt az alkalom, J.Ladik vedd fel a telefonod, hívd a Rabocsiring vezetõségét és rendezd az anyagi elmaradásaid a 2006-os évrõl. A második még régrõl, ami nagyon találó: "Put up or shut up!"
Ne haragudjatok hogy ilyen helyzetbe hoztalak teged, es a Proex Csapatot. Nem gondoltam volna, hogy Elliott tesztelese a Markakupa sorozat eggyik legjobb es legsikeresebb csapattal ilyen “gondokat” okozna. A “gondokat” azert tettem idezo-jelbe, mert ezt a tamadast inkabb az ego megserulese okozza, es a tudat, hogy a fiam egy UTOKEPES csapatnal tesztelt. Mas okok nem lehetnek itt, mivel hogy nincs es nem is volt szerzodesem a Rabocsi Tibor Csapattal….Mi csak jottunk, $$$$ fizettunk $$$$ es ennyi.
Ezen felul szeretnem kihagsulyozni, hogy a PROEX csapatnak goze sincs arrol hogy mik voltak a hatterben Elliott es a Rabocsi Tibor csapata kozott. PROEX lenyegeben csak azt csinalta, hogy megengedte Elliott teszteleset a Hungaroringen, es kihozta az egesz csapatot azert hogy a fiam tesztelhessen. Mi soha nem kertunk semmi extrat a PROEX tol, megis ok csak igy ismerik a munkat: Profi modon! Szoval, a Proex tamadasa nem jogos.
Roboteam mondja hogy:
“Az itt, a proex és a saját honlapjukon megjelentetett információjuk az autóról és a csapatról nem fedik a valóságot.”
Ami a Proex oldalon van, az mind teny! Se tobb, se kevesebb.
Amit a fiam mond a Proex oldalon az teny es igazsag. O soha nem mondta azt hogy a Rabocsi auto felkeszitese egy rohej, es vicc, az auto beallitasa, es a szerelo technicai tudasa eggyenlo a nullaval… nem, ezt nem mondta a Rabocsi csapatrol, de amit mondott a Proex csapatrol, az teny es igazsag:
Elliott Ladik: A csapat bámulatos volt. A szerelõk nagyon profik és készek voltak odafigyelni a visszajelzéseimre. Nem volt szükség a beállítások megváltoztatására, mivel az autó egyszerûen TÖKÉLETES volt. Lényegében a két 15 perces edzés során nem tudtam megtalálni az autó határait, mivel úgy tûnt, hogy egyszerûen nem rendelkezik ezzel. Ez egészen nagyszerû volt! Olyan, mint amikor csak nyomod és nyomod és az autó tökéletesen reagált, semmi õrült vagy nem várt alulkormányzottság nem volt érezhetõ. Képes voltam az autó teljes erejét az aszfaltra átvinni. Igen, sokkal jobban érzem magam a tesztet követõen. Szeretnék köszönetet mondani a Proex Motorsportnak a nagyvonalúságukért, hogy tesztelhettem és a professzionalizmusukért. Ez tovább javította az önbizalmamat, mivel tudom, hogy ütõképes vagyok egy jól felkészített autóval. Ha egy csapat mögém áll, minden pillanatban a dobogóért fogok harcolni...
Szoval a tamadasok a Proex Csapat ellen nem jogosak. A tobbi tamadas az mind eggyertelmuen egy szemelyes tamadas ellenem, es a 16 eves fiam ellen. Nem tudom hogy a Proex hogy jon ide. Es nem tudom hogy miert kell ezt itt a forumon kozolni mindenkivel… ez a viselkedest nem tudom hogy mi okozza, es azt sem tudom hogy mit tud az ember elerni ezzel. Az sem jogos, hogy a szemelyes informaciomat az en bele-eggyezesem nelkul ide ki tette. Igen, a nevem Zsolt J. Ladik, de szeretttem volna, ha en dontom el hogy mikor mutatkozzak be itt a tobb ezer forum tagnak. Azon csodalkozom , hogy mas szemelyes informaciot, mint peldaul a “hazanka szakadt Americai” bank szamlajat nem tette ki, pedid ezt jol ismeri... a Benjamin Franklinek forrasai….
Tehat ezt az alkalmat szeretnem megfogni, es megkerni mindenkit aki engem ismer: Kerlek ne tegyetek ki az en szemelyes informaciomat a forumra az en bele-eggyezesem nelkul. Elore is koszonom.
A masik az pedig hogy: Ez a forum nem arra szolgal hogy a “szennyes ruhat itt mossuk”. Erre mas ezkozok is vannak, es a nyilvanos forum ebbe nem tartozik bele. (szerintem)
Ismet, elnezest kerek mindenkitol itt a forumon hogy ilyen keveresnek lettetek tanui.....
Szervusz Roboteam,
Adorján Viktor a.k.a. Misu vagyok a Proex Motorsport weboldalának (http://www.proexmotorsport.hu) szerkesztõje. Nem tartom szerencsésnek - sõt - (etikát említesz, de minek...), hogy nyilvánosan kritizálod a weboldalon megjelenõ hírt, mielõtt az azzal kapcsolatos problémádat nem közlöd a velem, mint az oldal szerkesztõjével vagy a csapatvezetéssel. Az ominózus cikk 2006. október 9-én jelent meg, tehát 1 hónapja és 5 napja olvasható, nem hiszem, hogy velünk szemben a legkorrektebb megoldást választottad, hogy az esetleges sérelemnek hangot adj. A weboldal nem túl régi történetében elõfordultak olyan esetek, amikor két fél között nézetkülönbség adódott, olyan is, amikor tévedés történt, de mi ismerjük a korrekt javítás formáit. Ha 10-én küldesz egy levelet, hogy "srácok, ez nem jó", akkor most nem tartunk itt. A magam részérõl köszönöm a diszkréciót.
Hogy konkrétumokról is beszéljünk, ha már belekeverted a munkámat ebbe az egészbe, akkor gondolom az alábbi mondat sérti a Rabócsiringet:
"2006-ban a hazai Suzuki Swift Kupában próbált szerencsét, azonban az elsõ hétvégén szerzett dobogós pozícióját kivéve a szezon nem alakult számára a várakozásoknak megfelelõen, mivel a fiatal versenyzõ és csapata között kommunikációs problémák léptek fel, ennek eredményeként az utolsó három futamot Elliott már nem is teljesítette."
Nézzük csak mirõl van szó ebben a mondatban... 1. közlöm az eredményeket, ez tény, ha tetszik, ha nem. 2. az elvárások kapcsán megjegyzem, hogy nem úgy alakult az év, ahogy kellett volna, ez szerintem jogos, aki olyan referenciákkal érkezik (te is említed "azt hittük ez a gyerek ténylegesen tud valamit"), mint Elliott szerintem nem túlzó elvárás, hogy ennél jobban szerepeljen 3. Az tény, hogy talán nem az én tisztem a proexmotorsport.hu -n megindokolni, hogy miért, ezért NEM IS TETTEM MEG, nem hatásköröm és nem is érdekel, hogy más belügyeibe beleavatkozzak, hanem leírtam azt, hogy "a fiatal versenyzõ és csapata között kommunikációs problémák léptek fel". Ezt pedig te magad most alátámasztod, amikor azt írod, hogy "Az év közepén kaptam az infót, hogy fb2 olyan információkat tesz közzé eszetlenül a fórumon és akar megvitatni "a többiek persze nem voltak erre vevõk" ami már-már a csapat belsõ titkait feszegeti.Ha nem szólok rá, talán a háttérben még mindig mennének a baromságok megvitatása." 4. Az idézet végén ismét tényt közöltem. Ment? Nem ment. Pont.
Szóval a cikk írásakor tudatosan ügyeltem arra, hogy kizárólag annyit és azt írjam le, ami a helyzet megértéséhez szükséges a nem insider olvasók számára (akiket egyébként szerintem egyáltalán nem érdekelnek a kisded játékaitok). Közöttetek probléma van, én nem akarok beavatkozni, viszont nem minket kell hibáztatni azért, mert ez bennetek kialakult, az pedig alapelv, hogy elõször az érintettnek szólok és nem világgá kürtölöm a problémámat a másik féllel. Lehet, hogy ezt az elvet az Elliott Ladik Motorsports megsértette a Rabócsiring esetében, de Ti is megtettétek ezt a Proex Motorsport weboldalával és annak szerkesztõjével szemben. Egyre mentek.
A történtektõl függetlenül nyitott vagyok bármilyen megalapozott helyreigazításra, illetve a történtek megoldására, de nem ilyen formában.
Adorján Viktor a.k.a. Misu Proex Motorsport http://www.proexmotorsport.hu misu[kukac]proexmotorsport[pont]hu
Hello mindenkinek! Új regisztráló vagyok, de régen olvasom az sg.hu ezen oldalait, ami a márkakupákról szól. Nem nagyon van idõm csevegni a fórumokon, elfoglaltságaim miatt, de amik itt megjelentek egyes témákban, az hozzászólást igényel. "fb2" alias Joe Ladik neve és az Õ kisfia Elliot Ladik neve legalább is ezen a fórumon, ismeretes, talán nagyon is. A csapatunkban futott a 2006 os szezonban a No1-es sorszámú swifttel. Az itt, a proex és a saját honlapjukon megjelentetett információjuk az autóról és a csapatról nem fedik a valóságot. Ezt részletezni úgy érzem nem illdomos egy iyen fórumon belül, sõtt nem is etikus, de megteszem ha kell. A csapatunk munkájának egész éves burkolt pocskondiázása pedig egyenesen felháborító és sem egy hazánkba szakadt amerikaitól, sem mástól nem fogadjuk el és nem is tûrjük el. Az év közepén kaptam az infót, hogy fb2 olyan információkat tesz közzé eszetlenül a fórumon és akar megvitatni "a többiek persze nem voltak erre vevõk" ami már-már a csapat belsõ titkait feszegeti.Ha nem szólok rá, talán a háttérben még mindig mennének a baromságok megvitatása.
Hozzá kell tennem, hogy Elliot hátszele "apuka felõl" akkora volt amikor ide érkezett, hogy azt hittük ez a gyerek ténylegesen tud valamit és privát csapatom azért mondott le egy komolyabb 2006-os rally szezont, mert azt gondoltuk, hogy a gyerekkel komoly sikereket érhetünk el, érdemes vele foglalkozni. Sajnos egy év távlatában visszatekintve ezt nem mondhatjuk el, sõtt úgy látjuk, hogy elindult egy nyílvános lejárató hadjárat, az eredménytelenség megmagyarázása érdekében, aminek most szeretnék véget vetni, mert ha nem, akkor nyilvánosan közzé tesszük az egész éves hivatalos értékelésünket és az Elliot Ladik motorsport magyarországi autósporthoz való hozzáállását 2006-ban. Joe Ladiknak pedig azt üzenjük a fórumon keresztül, hogy ha nem tudja "valamilyen oknál fogva" felvenni a telefonját, legyen szives felvenni a kapcsolatot a "Rabocsiring kft" management-jével az esetleges problémák rendezésével kapcsolatban. Ja és még valami, szeretnénk ha fb2 mutatna egy pár külföldi honlapot, ahol meg tudunk nézni idõeredményeket Elliotról korábbi versenyeken való futását nyomonkövetve, hiszen nekik óriási tapasztalatuk van, ahogy olvasom mind vezetés technikailag, mind autó setup-ilag.
Sziasztok! van egy kerdesem, es ez teljesen OFF TOPICS, szoval elnezest ezert, de nem talaltam semmi hasonlo forumot, es gondoltam hogy ti is tudnatok segiteni.
Szoval: Motor kerekparos ruhak, Bor Jacket, be-epitett hatvedovel, Motors csizmak, es 'Harley-Davidson Stilusu' Saddle bag, (bor taska amit a hatso ulesre dobsz) erdekelnek. Vagyis, a Magyar Arak erdekelnek. Ha lehetoseg adja, akkor ezeket a termekeket szeretnem exportalni Magyarba, nagyon elerheto arakon. Ha barkinek van informacioja a mostani Magyar arakkal kapcsolatban azt persze megkoszonnem. Irhattok Privatba is, hogy ne daraboljuk fel ezt a forumot. Megegyszer elnezest ezert az off topic ert, es elore is koszonom.
En nagyon jol emlekszem minden incident're... nem azert mert annyira akarok ezekre emlekezni, de sajnos a bank szamlam emlekeztett ra, especialisan, mikor tobb ezer US dollar rol van szo... Erdekes modon spectatorok mindig masra emlekeznenk mint azok akik ott vannak a palya kozepen es adjak\kapjak (Laca es Elliott eseteben tobbnyire KAPJAK)az utest, torest. Itt nem kissebb koccanasokrol beszelek, mert az versenyzes. Itt en arrol beszelek hogy mikor a versenyzo a te autodat hasznalja arra, hogy le-lassitsa az o autjat a kanyar apex'e elott...es beled megy hatulrol..egyszer - ketszer - Haromszor... Es ezt ok 'versenyzesnek hivjak'. Az FIA ezt alltalaban Black Flag nek hivja, tokmindegy hogy Europa, vagy America... (kiveve NASCAR, ahol ezt a technicat tanitjak is) Azt is, hogy mikor dolgozok a 'racing budget' en, akkor ha az ar nekem $xyz, akkor hozza kell tennem 30% ot csak arra, hogy megjavittassam a mas baromsaga alltal okozott toreseket. Szoval ez a velemenyem.
ez az egész kb akkora baromság, mint az, hogy most Schumacher a motorhiba miatt bukja el a VB-t
a melbourne-i autózúzás már messze van és senki sem emlékszik rá, kb ugyanez a helyzet itt is...
Kíváncsi voltam ti mit gondoltok errõl !
Nem feltételezek én senkirõl semmi rosszat !!! Ne beszéljük túl ezt az egészet !!!
Mindenki a maga versenyét vívja, és gondolom szándékosságot nem akarsz feltételezni. Ahogy Laca is írta, õt is kitették már, és ez benne van...gondolj csak ETCC/Prialux elsõ címére, ahogy Muller-ék Spa-ban hogy jártak. helyénvaló ha vmit szóváteszel, de akkor szvsz bõvebben és nyugodtan. Mindent meg lehet beszélni, feltéve ha nyitott vagy rá.
Szerintem ez nem az utolsó verseny túlmisztifikálása. Ha jól tudom ott a Michelisz bajnoki gyõzelme volt a tét, ami ha így dölt volna el az nem lett volna túl jó. Erre céloztam, de nekem ezt nem tisztem eldönteni, nem is akarok senkit lefikázni vagy ilyesmi nem is akarom túlbeszélni ezt a dolgot, csak gondoltam azért ezt bedobom.
mindig van, csak az utolsó versenyt hajlamosak az emberek túlmisztifikálni, holott mindegyiken ugyanannyit lehet nyerni és veszteni is
egyébként itt mindannyiunk identitása világos, kiváncsi lennék kit tisztelhetünk a nick mögött
Egyébként érdekelne hogy ki hogyan tervezi a jövõt? kategóriaváltás, ilyesmi?
kosz a csillagokert... probaljuk a momentumot fent tartani egy darabig. Remelem hogy a honap vege utan tudok egy sokkal erdekesebb videot feltenni az oldalra.
Ok emberek, kell a 'TV RATING' haha Tudnatok segiteni a rating en? A mai nap, a video a legnepszerobb videok koze tartozott, es csak 6 oraval ezelott raktam fel..
Hegyi verseny video, Nemet\osztrak modra! Ez a versenyzo nagyon kemeny, es nagyon ajanlom a Hegyi Verseny VIDEO kat! hegyi verseny
Gratulalunk Kiss Norbertnak (Proex) a bajnoksag megnyerese utan! Szinten Gratulalunk Michelisz Norninak, mert nagyon jol indult a szezon elejetol fogva. DE: azt is mondhatom, hogy Szelenyi Alfred es Papai Laca (Proex) nagy nyomast tudtak ra rakni a szezon vege fele, ami azt jelenti, hogy jovo evben a Bajnoksag sokkal szorosabb lessz. Es szinten, gratulalni akarunk nem csak a versenyzoknek, de a csapatnak, aki a versenyzok mogott all, es megteszik azt, hogy a versenyzok utokepes geppekkel tudjanak a starthoz allni. Alltalaban senki nem emliti meg a csapat szereloket, de nelkuluk nem sok minden tortenne. Tehat, ezert hivjak a csapat munkat "TEAM WORK" nak, mert csak igy eggyuttesen lehet eredmenyt elerni!
Na hat ennyit tudtunk csinalni. Elliott befejezte a versenyzest a Markakupa sorozatban a mai napon. Igaz hogy reszt vett az ido meroben, de nem indul a versenyben se holnap, se Vasarnap. Ahogy gondolom tudjatok, a gyerek ma (Penteken) az idomeroben 16. (!) jott be. Sajnos 1.2 masodpercel lassab volt mint 3 honappal ezelott a ringen ahol akkor 4.nek jott be Ez az eredmeny a szememben olyan volt, mint mikor a Toreador a vegen megiscsak leszurja a kuszkodo bikat…. Mert kuszkodesrol volt szo sajnos, ami az en szememben nem tessz jot egy 16 evesnek, hiszen ezelott megszokott volt a sokkal jobb eredmenyei.
Az idomero utan az is kiderult, hogy az idomero alatt a hatso KW teleszkopja ket darabra tort, es igy ment le a 30 percen. Egybol az idomero utan sajnos felleptek mas aggodalmak is, es a nehez szezon utan En ugy dontottem a fiam hellyett, hogy ebbol a kuszkodesbol elegem volt…es itt, most, megalunk….
Vannak terveink a jovovel kapcsolatban, amit majd megosztok itt a forumon. Addig is orulok hogy itt jol elbeszelgettunk es ugy naggyabol ‘megismertem’ egy par emberket.
Sok sikert a tobbieknek az utolso versenyben, es biztosra szemmel fogom kovetni mindket szeriat a kozel jovoben! Koszonom ismet!
"Mikor a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy szeretnéd, az balszerencse. De ha így van és feladod, akkor vesztes vagy..." - Evander Holyfileld
van teszt ezen a heten vagy jovo heten a verseny elott? ugy latszik hogy jovo het vegen csutortok\penteken nincs semmi, csak egybol az ido meres... kosz
Fiúk! Nagyon köszönöm az együttérzést, ill. a támogatást, gyakorlatilag reggel óta csörög a telefonom, hívnak a versenyzõtársak, barátok, szóval elég sokan. Nagyon jól esik a törõdés, a bíztatás, sok olyan érvet sorakoztattak fel, amelyek mellett nem tudok csak úgy elmenni, így úgy döntöttem, hogy még az utolsó versenyhétvégén elindulok...Szóval, ha szeretnétek még látni a ságakocsit, gyertek ki minél többen! És mindenkit megillet egy nagy KÖSZÖNÖM!!!
bénakép (de legalább saját készítés) az Euroringrõl
sajnálom, hogy így alakult, mindenesetre gratulálok a sikerekhez, és nekem hiányozni fog a kis "bomba" :)...a pálya szélén azért remélem még összefutunk :))
Nem felejtjük!Én is kicsit szomorúan olvastam a hirt,de arra gondoltam,hogy ha igy döntöttél tiszteletben tartom-megértelek.És nekem személy szerint örök élmény marad a pár kör Veled az Euroringen még tavalyról.
Nem tudom hogy mi a konkret ok, de lehet 'hallani' a csalodotsagon a Lacatol. (es ebbe nem lehet beleszolni)De ez sajnos szomoru dolog, hiszen O eggyertelmuen nagyon tehetseges versenyzo, es egy Jo Character ami mindig nagyon fontos egy ujjan indult verseny-szerianak. Azt is emliteni akarom, hogy a fiamtol hallva, Laca (vagyis Elliott szerint "Papaly" azok koze tartozik akik kemenyen, de Gentleman modra versenyeznek minden ego problema nelkul.(!) Szerintem ez az eggyik legfontosabb, specialiasan mikor a fiatalok mindig felneznek az idosebb es tapasztaltabb versenyzokre. SZoval azert remelem Laca hogy nem maradsz tull messze a versenyzestol 2007 ben.
Ja ja Laca nagyon jo volt!!! Meg ertem a donteset, es teljesmertekben egyet is ertek vele!! Termeszetesen azert en is sajnalom, mert azert megis egy ismeros, regi, nagyon jo szimulkatoros, aki megmutatta hogyan kell elkalapalni a regi markakupasokat:)))))
Jól nyomtad pedig , ...elolvastam a Proex-s hírt is, így biztos vagyok benne hogy tudod mit csinálsz. Mindenesetre nagy kár :( De igazad van az élmény megmarad.
Nagyon sajnálom, egyszerûen elegem lett. Akinek van rá lehetõsége, semmiképpen se hagyja ki, egy életre szóló élmény, én sem fogom elfelejteni soha. Szerettem Eliott ellen versenyezni, velem mindig korrekt volt, remélem egyszer még nagyon büszke lehetek erre, hogy Vele küzdhettem. Szeretném megköszönni KN1-nek, hogy általa megtapasztalhattam ezt az érzést, sok sikert Neked és nagyon büszke vagyok Rád, és arra, hogy BARÁTOK vagyunk. Mégegyszer köszi mindenkinek, és ne felejtsétek el, hogy volt egyszer egy Bombás suzuki...
Mindenkinek szeretném megköszönni a szurkolást, és a versenyekre való kilátogatást. A sárga kocsi nem megy többet...
ugy ertettem mondani hogy "Megnyerte". A kerdojel pedig azt jelenti "de meg hogy!!" - ami azt jelenti hogy - meglepodott vagyok a jo eredmenye, vagyis a 2.2.1.069 miatt. Ettol tisztabban nem tudom kifejezni amit mondani akartam. :)
Megverte? 2.21.069 (!) Olga is 2.21 es fel korul volt. A fiam a multkor 4. nek qualified a 2.22.300 al. Ez most 10.nek sem lett volna jo. Proex jol elore huzott a szezon vegere, az biztos.
Egy technikai kerdes kulonben: nagyon vegyes velemenyek vannak azzal kapcsolatban, hogy mennyi km muszaj ahoz, hogy a motor jol be legyen jaratva. Beszeltem az Amerikai Suzukival, akkit azt mondjak hogy a Suzuki ajanlata szerint, legalabb 4 ezer merfold muszaj (6000km) mielott a dugattyu gyuruk jol beallnak, es nem fordulnak el, ezaltal lehetseges compressio veszteseg. Ez az Amerikai piacra gyartott motor spec, ami alltalaban alacsonyabb compression megy, de szerintem tok mindeggy. Azt is tudom tapasztalatbol, hogy pl. egy Toyota Tacoma 4x4 2.7 liter, vagy egy Volkswagen Jetta 2.0 liter mindketto autonak kellett 3500, es 5000 respectively mielott a motor 'meglazult' es tudott porogni rendesen. Pl, egy hegyi utra csak 2.ban tudtam folmenni (nyogve) de a bejaratas utan 3, sot 4.be vidaman. Mindket alkalommal legalabb 20% lo erot "kapott" mikor ossze hasonlitjuk a bejaratas elott, es utan. Barkinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata? Koszonom,
remélem én is hogy jól van Laci...felemásnak sikeredett megint a Proex-nek úgy látszik...Olga is visszaesett, viszont Szelényi legalább megnyerte a suzuki futamot :))... és Norbiról nem is beszélve :)))...Gratula nekik!!!
Laca, olvastam a markakup.hu oldalt, remelem hogy minden ok veled. (!)
Erdeklodom, hogy barkinek megvan-e az ido mero a Juniusi Hungaroring versenyrol a Swift szeriaban. Nem erdekes hogy a Szombati, vagy Vasarnapi, csak kivancsi vagyok a top-6 idokre. Koszonom,
"""A Skyguard Kupa eseményeinek "utóélete" és a Gyorsasági OB további állomásai kissé elhomályosították a tényt: véget ért az elsõ Hegyi Kupa, amelyben Pápai László megnyerte a Suzuki Swift típusú autók értékelését, a márkakupás összesítésben pedig a legjobb Proex Motorsport versenyzõként a második helyen végzett."""
GRATULA LACI!!!
nagyon hasznos tud lenni az biztos, de az EuroRing pályája még nincs kiadva, egyenlõre nem autózható/tanulható ilyen módon. :( De hamarosan az lesz. Néztük a srácodat, persze csak a pálya egy bizonyos pontján mivel ott telepedtünk le. Jó volt kint lenni, grat mindenkinek. Norbi HunRing-n vigyázz magadra!
Az oldalatokom lattam a linket az rFactor weboldalra. Nem hallottam errol a vallalatrol ezelott, de jo lett volna tudni roluk, es azt is hogy megvan nekik a Euroring palyaja.. Elliott oda ment a Euroring re nulla palya ismerettel, es eljott onnan tizen-ketto (12) kor tapasztalattal... Ezt a rFactor't a bookmark ba teszem, mert ugy nez ki hogy nagyon hasznos lessz a jovoben. Kosz ismet.
Ertem. A mienk ASP, de most meg nem tudom feltolteni, mert a program nincs megirva. Megneztem a kepeket a proex oldalon. Kosz
nem azt mondtam, hogy flash site, hanem azt, hogy sok a flash a dolog lényege az, hogy a mi oldalunk PHP-s, így nincs szükségem külön editorra ahhoz, hogy frissítsek, az oldalon levõ admin felületen meg tudom tenni mindezt.
közben érkezett pár kép Laca autójáról, fent vannak a lapon
az Euroring költségeirõl az euroring.hu -n találhatsz adatokat