Arra várhatsz még jó sokáig... Az alphabol nem lesz video abban biztos lehetsz. Max a betabol leghamnarabb. az meg még barátok között islegalább 1,5 év.
El nem tudom mondani mennyire várok már egy videót a játékról.
A Falcon screeshot topicban feszegtték a X-foil témát (miért pont ott?? ). Szóval a reppülõgépek akkor elivleg hagynak maguk után örvényeket is már és nem egy "lyuk" lesz az égen a gép aminek a modelljén csak számolják az erõket?
A képek érdekesek. Vajon mikor látjuk mozogni? A pre-alfa már ezt takarja?
Naja csakhogy ba lockjonban minden kis kitüremkedést és funkciót a modellbõl kellett kifaragni. itt viszont a basemodell és normal mapping segítségével igen ütõsen lehet a szegecselést besüllyedéseket és kisebb felületi deformációkat imitálni. nem kell rá polygont vesztegetni. ígfy a basemodellek sokkal részletesebbek.
A normal mapping segítségével (ARMA is használja már) egy 40k ply-s modell ki tud úgy nézni mintha 100-ból lenne. És ehhez csak egy normális normal map réteg kell.
Pacman ezt írta
"About something like that. New GFX techniques allow us to create better quality models with less polly's then the older sims (games). Where the amount of polly's was almost decisive on the smoothness and general quality of the model.
Egy kicsit jol néz ki az f16-os kabin.Király lesz a hátso ulésböl is vezetni föleg TIR-el.Remélem igy elég rövid idön belül sikerül majd az alap után kiadni az uj f16-os addont hozzá ha már most elkezdték csiinálni.
Pacman írta
"Just a little heads up.
The new pre-alpha build is now VERY close....
Took a little longer then expected but it should be more then worth the wait in content and hard work to make it stable.
The dev diary following its QA process will give you an idea of what it contains.
Dirk"
Ez tegnapi post area 51-ben.
Meg vannak új képek de valami oknál fogva nem tudom õket lelopni.
Állitolag jövö héten lesznek uj képek kirakva.Hát kiváncsi leszek rájuk.
Hát ezekbõl a beállíásokból magmondja, hogy melyik-melyik az egy zseni, sasszem és F-16 b*ui.
Én megmondom õszintén azt hittem hogy mindegyik ugyan olyan és csak egy vicc volt
POntos block megnevezés kell bár nagyon szar a kép mivel nem látszik a beomlõ nagysága nem összehasonlítható. legalább ugyanazon szögbõl készültek volna...
Jo részletesnek néz ki és jo jel ha már most elkezdik fejleszteni az elsö addont igy talán nem kell sokat várni rá .De azért ez remélem nem lassitja le az alapjáték fejlesztését. A köv. dev naploban jo lenne már valos ingame anyagokat látni vagy valami kis animáciot.
ja hogy 199-nél voltunk csak.
Akkor ték, vagy mi a szöszt szokás ilyenkor az esgén...
OFF
Na én meg aszondom, hogy ha nyerek a lottón, akkor az uccsó 200 HSZ-ig visszamenõleg MINENKI, akinek még nincs, de szeretne, veszek egyet! (csak el ne felejtsek szelvényt venni )
ON
Amúgy üdv a (nickrõl) ismerõs arcoknak itt is!
És azér ugatok be ebbe a topikba is, mert várom én is a Figter Opsot (vagy igazándiból BÁRMILYEN "modern" katonai repülõ/helikopter szimulátort.)
Modern idézõjelben -helcsi, vagy jet legyen, kávédaráló ne. Korea, Vietnam éra is lehet - a nyomorult Whirlwind of Vietnamot is nagyrészt az SG-s topikja miatt vártam és adtam ki érte a majdnem 8k -t. A véleményem róla láthatjátok a tápigjában...
Ez a szim viszont nagyot kell hogy üssön, és ha pl. ez a többgépes munkamegosztás dolog igaz, akkor a Socket 462-es rendszeremet így egy az egyben megtartom idõjárás és/vagy AI-számoltatónak, ha majd eljön az PCI-e-re meg a sokmagvas platformra váltás ideje, és nem kell eladnom negyedannyiért, mint amennyiért vettem.
Sajnos az enyém leesett takarítás közben a monitor tetjérõl (lapostetejû CRT sehova nem lehetett rögzíteni) és eltört a támasztékot és a TrakIR-t összekötõ bilincs. Szóval meg van kókányolva de nem állítható. ezt eladom olcsóért ha nyerek egy trackIR-t. más baja nincsen.
Hónap végén új dev. Diary és Screenshotok (elvileg tonnányi majd meglátjuk mi lesz belõle)
És remélhetõleg nyerek egy teljes X-plane V8-at, teljes Global Sceneryvel a júliusi Contesten:) (bár örülnék az Extra TrackIR-nak vagy a Vista Ultimate-nek is:D)
Ezek elég régi postok. Egyébként nem kifejezetten E3-ról volt szó hanem gameres rendezvényekrõl.
Van annyi pénzük, hogy E3-ra menjenek? Valahol olvastam, hogy felmerült, hogy nem lesz E3 soha többet (tavaly olvastam), mert dárga a bérlet még a nagy cégeknek is.
Itt Pacman meg minha olyat irna hogy a Bétához közelvannak.
We won't be at E3...too early. Whe a company shows up there have have to nock people's socks off. And we aren't quite there yet
It will still be a while before ingame video is shown. Closer to beta is indeed a good estimation.
Egy kis reménysugár a sötétben:) 1 napos post:
Bucksot írta egy topickban:
"Basically at this stage pre-alpha builds are progressing, internal builds are becoming more and more regular. Last I heard, the next batch of screenshots are very close, for the next dev diary, I am waiting on a couple more builds and by that time hope to be able to bring you some early sneak peeks at the latest builds in action."
Na király felkúrták a FighterOps oldalát. Ezért nem elérhetõ kb 2-3 napja.
Gondolom az I.A Air traffic az azt jelenti, hogy lesz rajtad kívül is mozgás a bázison.
U.P.T Training = Undergraduate Pilot training (ugye erre van a Texan)
Bõvebbet itt találsz az Air force UPT alatt. (ezt már korábban is említettem, hogy kb az egész USAF traininget be akarják tenni a játékba.)
Az IFF training pedig
"The IFF course is designed to train the techniques of flying fighter aircraft on the AT-38C Talon to students who recently finished initial pilot training. All students are either pilot candidates or weapon system operators, and their next assignment is typically formal training at a front-line fighter unit. "
DX10 kérdés: menni fog DX9-el is és nem az effekteken van a hangsúly hanem azon, hogy Dx10 alá sokkal ooptimalizáltabb kódot lehet írni.
De nem DX10-es karival is megy majd? Mert az eddigi screenak igen távol esnek tõle...
Mi az a U.P.T és I.A traffic? Az all-world airspace az azt jelentené, hogy nem külün helyszínenként, mint a Falconban, hanem folyamatosan repülhetõ az egész világ? Ehaj!
de egyenlõre semmi sem biztos hogymi hol mikor kerül bemutatásra. Ha van valami info igyis leírom ide. Ez csak egy lehetõség volt. egyenlõre el vannak foglalva a fejlesztéssel.
Ezek a képek úgy készültek, hogy fogtam magam printscreen kivgás az oldalról, mert máshogy nem lehet.
A korábbi screenek nem ingame screenek voltak. sõt ezek sem azok. Közben a modellek cserélve lettek. Valszeg 1280*1024-rõl vannak lescalelve.
Anno betettem ide egy szép nagyot is. (133 HSZ) ott is butítottam valamit rajta de azért megvan.
Ezen bélyeg nagyságú képekrõl én nem dönteném el hogy szebb-e mint a faclon vagy nem:) majd a végén kiderül:) Bár a falcon reptér örülne neki, ha ilyen változatos lehetne:)
Jahh a reptérmodell körül a talajtextúra nem a végleges hanem Google tile-ra illesztett.
Mennyire vannak resizolva a képek? Mert a kezdet kezdetén ennél sokkal durvább screeshotok voltak. Többtízezer poligonos gépek, megy hipergyönyörû gépek, csillogó fémfelületekkel. A lenti T-38-asoktól pl.: egyáltalán nem vagyok elájulva. A kifutópályák kb. a Falconban is ilyenek. Persze nekem lényegtelen a grafika, ha tudja kb. ezt amit lent az nekem bõven, de jó nehéz és reális lesz akkor én boldog leszek.
(Na azért visszamentem megnézni a régi screeneket is. Hát a szemetek csúnyán lebutították õket. Régen 200-300k-s képek voltak, most meg 40-50k-ak, hát tényleg ettõl ilyen furcsák. VAjon ezt miért csináták...?)
igen:) meg lett hírdetve a júniusi prize contest:D
Egyébként a Texan kész van teljesen a Talont újramodellezik ami kívülrõl 80%-ban kész van. A többi gép közül is pár újramodellezésre kerül mert van bennük jópár hiba. A talonnak a kabinját cisnálják jelenelg a grafikusok. ha van bármi sneak peak szólok.
az kaki....meg a fight gear is....mondom normalis jo szimulatorrol beszelunk nem valami "izerol" ami szimnek akar hasonlitani...Lockon, IL2, Flakon szinvonalat hozza legalabb! Nah ha Figterops-t netan kiadnak linuxosban is az lenne am csak a nagy szam! (Mondjuk lenne a linux vonalban spiritusz! hisz ha elosztott megoldasokat (tobbgepes)akarnak hat hol mashol lehetne ezt legjobban /ugy hogy az a legjobban hasznalja ki az eroforrasokat mint hardware mint software reszen/ megcsinalni mint (*nix)linux-on!!!
hogymenne mar?! egyiknek sincs native linuxos "kiadasa"...max windows emulatorral (wine, Cedega) mehetne...de azzal nem szenvedek...annak semmi ertelme nalam.
Tudjatok minek orulnek leginkabb ha vegre egy jo szimet kiadnanak linuxra (is!).
Óvatosan.
Az engine folyamatosan fog bõvülni.
Az initial release-ben ugye a T6-Texan II és a T-38 Talon lesz benne. majd 2.00-ig beleteszik az F-16alapverzióit és a fegyverrendszerek nagy részét.
A Talonban és a T-6-ban minden funkció a valóságot legjobban tükrõzõ módon fog mûködni. Az F-16-ról jelenleg nem tudni semmit de valszeg ott is.
A fejlesztõk a moddolást támogatják. Azaz elvileg az intial release után kiadják a fejlesztõeszközöket. De ugye a Freefalcon példáján is tudjuk, hogy semmi sem megy 2 nap alatt. A legfontosabb feladatok a Flight modell megcsinálása és az avionikai rendszerek leprogramozása.
Elõször a gyakorló bázisok lesznek elérhetõek (az USA kiképzõ bázisai normálisan) és a traininget kell végigcsinálni. Ugyanis más nem lesz benne. a kampány nem kerül be az initial release-be de 2.0 elõtt valamelyik update elhozza majd.
A megjelenés pedig mint mondtam: "két hét múlva" Szabadidõben munka mellett csinálják.
Az egész földön fog játszodni ha minden modul kész lesz hozzá és dinamikus hadjárat is lesz hozzá tehát gondolom bárhol lehet konfliktus. Az elején ha jol tudom az edwards környéke lesz amig a kiképzési rész tart.Valamelyik blogba irták hogy a földet gombként fogja ábrázolni a motor igy nagy magasságbol tényleg görbül a horizont és a radarok is ehhez viszonyulnak. A rakéták valoszinuleg jobbak lesznek a falconénál mivel a fejlesztök között van pár emberke aki az AMRAAM-okhoz nagyon közeli kapcsolatban van.
"a repterek 1/3-ának modellezésével kész vannak a srácok."
Ezzel kapcsolatban azt nem lehert tudni, hogy mekkora helyszínen fog játszódni a cucc? A fegyveres konfliktusokat hova tervezik?
Ja, és moddolható lesz? A mai modern cuccok lesznek benne, vagy lesz '80-as évek környezete is?
A játék motorjáról csak pár info kéne, bár gondolom arra nem nagyon válaszlnak. Inkább csak elvi megközelítés miatt érdekelne egy két-helyen, fõleg az, hogy miként kezelik a radar problémáját. Mert ugyebár a Falconban az SARH rakéták érzékenységét cask a hordozógép radarja befolyásolja, pedig a valóságban ez nem így van.
Jó lenne tudni azt, hogy idén megjelenik -e vagy sem, mert akkor kezdhetek spórolni. Éppen ma tudtam meg, hogy a buszbérletem ára a 2,5-szeresére fog nõni....
40-50K kozott mozog egy 4-es. 3-as olcsobb az cirka 30-40 kozt mozog...aztan hogy lehet e itthon kapni?! a fene tudja a legtobben kulfoldrol rendelrtuk.
Egyébként mennyi egy trackir? Lehet itthon kapni bótba? :) A HOTAS után lehet nyomok egy ilyet :)Ha már lúd legyen kövér . :)
Hát ezzel azért tudnék vitatkozni. Egy ideig én is nyomtam, de hosszútávon nem lehet kibírni, mert gyakorlatilag az összes szabadidõmet feláldoztam, kivéve a heti 2x1,5 röpiedzésemet. Namármost én ember vagyon és nem robot vagy állat, inkább nem lesz TrackIR-em, de nem fogok a fáradtságba belepusztulni.
Az elmúlt 3 hétben annyi szabadidõm volt, hogy volt benne 2 óra multis repülés, meg 1 hadjárat bevetésem. Ennyit repöltem március vége óta. Röpiedzésre járok, de abból is csak heti egyre futja már. Csütörtök este fél tízkor kezdünk, de ma speicel meccse lesz. Erre vártám egész héten.
Nah jah. Tudom en..nem mindenkinek ujgazdagok a szulei (en is ruhhelem oket..nap mint nap latom en is...apuci 6millas autot vesz a draga kisfianak aki olyan hulye mint a segg..ket ertelmes szot nehez belole kicsikarni....nah de hagyjuk a demografiai problemaim :D)....en se voltam eleresztve iskolas koromban...megertem. De ha valamiben lesz ilyen funkcio mint amirol szo volt hat usse ko en orulok neki.
Most erre mit mondjak? Jó nekik. Én jelenleg egy TrackIR-ért sokmindenra hajlanó lennék, de perpillant még azt sem engedhetem meg magamnak. Majd, ha elkezdek végre melózni.