igen, csak épp nekik az envídia fizetett, hogy hátha majd így valaki megveszi a vga-ikat :D Persze dx11-es atikon is megy majd dx11-ben, csak gondolom nagyon sokat kaptak nv-tõl, hogy még processzornál se említsék meg az amd-t :D Cserébe összehoztak egy nagy adag kodnak nevezett szemetet, irdatlan gépigénnyel.
(nem azért de az atis címek valahogy kicsit minõségibbek, pl: dirt2, avp, és ezek gyengébb gépen is futnak értelmesen)
ezmiez? nvidija csokártyáin fog csak menni a dx11? amik kint se vannak és valszeg irdatlan drágák lesznek és sokat is fognak zabálni ha jól láttam...persze az atis dx11 gameknél odírják, hogy milyen dzsífósz kell.
* Dual core CPU (any Core 2 Duo or better will do) * DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above) * 1GB RAM
Ajánlott:
* Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU * DirectX 10 compliant graphics card (GeForce GTX 260 and above) * 2GB RAM
Optimum:
* Core i7 CPU * NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470) * Annyi RAM amennyi csak van (8GB+) * Fast HDD or SSD
3D Vision
A Metro 2033 z NVIDIA 3D Visiont támogatja:
* NVIDIA GeForce GTX 275 and above recommended * A 120Hz (or above) monitor * NVIDIA 3D Vision kit * Microsoft Windows Vista or Windows 7
Linkelned kellett volna akkor már rég :D De a Steamworks hírrõl a fene se tudta, hogy közben videó is van. Ami mellesleg nincs jól kijelölve, vagy valahogy elkülönítve a szövegtõl. A steam pedig hidegen hagy. el se olvastam a cikket.
17:00 körül nézzétek a Gamepodot mert valami exkluzív videót fognak bemutatni :)
A fontosabb korrekciók érdekében: http://webaruhaz.abako.hu/shop_ordered/3056/shop_pic/401043.jpg A fõcím alatti barna hasáb: http://gamepod.hu/hir/metro_2033_limited_edition.html És ha nem világos: http://www.youtube.com/watch?v=UZm47SrmuwM
Cserébe nem költesz 2 évente 2 kilót "ápgréd"-re, egyetlenegy játék nem akad vagy fagy és nem vagy frusztrált, mert cheater-hülyegyerekek sz.ig. nélkül cumiztatnak multin. :D
"A Metro 2033-at fejlesztõ Olez is mondta nekem, hogy nekik már van egy Fermijük és jól terhelhetõ a tesszelllálás szempontjából. Persze azt is megjegyezte, hogy az elkövetkezõ években nem a tesszellálást tekintik a DX11 fõ irányvonalának, így õk is csak a karaktermodellekre használják, addig a szintig, amíg értékelhetõ változást hoz. Mondjuk a GPU-s PhysX eléggé érdekes lesz benne. Nem olyan amit az utóbbi idõben megszoktunk. Eléggé minimalista csupán a nagyobb sebességet fogja szolgálni, egy-két apróbb extra effekttel. A játékmenetre továbbra sem lesz semmi hatása."
A várható játékmenet hack-n-slash vagy lesznek benne lopakodó elemek is?
METRO 2033: Friss infómorzsák!
(HW Insider) 10+ óra játékidõt ígérnek a fejlesztõk, ami Hardcore móddal fokozható. Nem lesz demó, ám új fícsõrrõl rántották le a leplet: az összes hangalámondást angolról vissza lehet kapcsolni eredeti oroszra, mely esetben angol felirat látható. Március 16-án döbben rá a világ, mit sikerült össze-eszkábálni a volt Stalker fejlesztõknek.
info: Hardwired
Hardwired:
Megvan a METRO2033 PC és X360 változat hivatalos megjelenése. Európában március 19-én, a tengerentúlon 16-án jelenik meg.
Most akkor mi van már találják már ki mikor akarják kiadni!
Hm Abu mintha olyasmit írt volna a PH-n hogy ebbe is belerakják a dx11-et.Bár nem tudom honnan az infoja!
tuléljük. bár így, hogy a gt5 is csuszik meg egy csomó minden más is, nehezebb lesz, de nincs más választás.
Aki azt gondolta volna, hogy a THQ új FPS-ében, a Metro 2033-ban szabadon járkálhat, az téved.
A Metro 2033-nak semmi köze nem lesz a S.T.A.L.K.E.R.-hez, állítja a fejlesztõ, aminek örülünk is, hiszen a S.T.A.L.K.E.R.-bõl egyelõre elég annyi, amennyi van, és amennyi hamarosan jön. A Metro 2033 egy történet-alapú FPS, nem egy nyílt-világú játék, mint a fent említett volt.
Ennek ellenére/ezért (nem kívánt aláhúzandó) minden bizalmunk megvan a Metro 2033-ban, hiszen a THQ állításai alapján igen jó lesz. Itt a fõ cél az volt, hogy egy nagyon hihetõ atmoszférát alkossanak a történet vezette FPS-nek, és ez sikerült is - állítja a játék egyik fejlesztõje, Dean Sharpe. Bízzunk benne.
(HW Insider) Kevés a lõszer, tudjuk meg újra az Eurogamer által publikált METRO 2033 elõzetesbõl. Kilõhetjük a pályákon található fényforrásokat, míg a lámpánkat folyton töltenünk kell. Nyers orosz alámondásokat hallunk majd a végleges játék során, a párbeszédeket nem próbálta meg angolosítani a 4A Games vagy a THQ a hitelesség kedvéért. Ez a túlnehéz orosz szenvedõs verejtékszagú atmoszféra néhányunkat mellbevághat és eltaszíthat a játéktól.
NVIDIA PhysX támogatás vehet rá pár kártyatulajt a kipróbálásra talán. A fizikai motor ennek ellenére csak döglõdik jelenleg, csakúgy mint a trélerek által sugallt-jövendölt hangulat. Vacak a Ragdoll: rondán gyûrõdnek és esnek össze a lelõtt szörnyek. Pozitív vonása a játéknak, hogy a legújabb grafikai vívmányokkal jön, mint például a Hierarchical Per-pixel Occlusion Culling, amit fölösleges magyarázni, mert mindenki kívülrõl fújja mi az, még ha legmélyebb álmából keltik is fel...
Hardverbõl állítólag érdemesebb ezt végezni, bár a vélemények eltérnek és nem túl új megoldás egyébként sem.. Következõ jéghideg vízként frissítõ vonása a játéknak, hogy az AI botrányosan rossz jelenleg. A mutáns ellenfelek fejjel rohannak nekünk, mindenféle adaptív viselkedésmód vagy taktika nélkül. Ám ez jó hír is egyben, mert innen már csak fejlõdhet a METRO 2033.. 10 óra becsült játékidõ és multiplayer hiánya teszi fel a játékra a koronát.
info: Hardwired
Hát ezek elég baljós elõjelek.Lehet ez is olyan lesz mint a stalker a 7. patch után lesz már jó.