Legtöbbje már volt az alant linkelt reviewben,de itt szép nagyok:D
METRO 2033: az elsõ teszt!
(HW Insider) Kevés a lõszer, tudjuk meg újra az Eurogamer által publikált METRO 2033 elõzetesbõl. Kilõhetjük a pályákon található fényforrásokat, míg a lámpánkat folyton töltenünk kell. Nyers orosz alámondásokat hallunk majd a végleges játék során, a párbeszédeket nem próbálta meg angolosítani a 4A Games vagy a THQ a hitelesség kedvéért. Ez a túlnehéz orosz szenvedõs verejtékszagú atmoszféra néhányunkat mellbevághat és eltaszíthat a játéktól.
NVIDIA PhysX támogatás vehet rá pár kártyatulajt a kipróbálásra talán. A fizikai motor ennek ellenére csak döglõdik jelenleg, csakúgy mint a trélerek által sugallt-jövendölt hangulat. Vacak a Ragdoll: rondán gyûrõdnek és esnek össze a lelõtt szörnyek. Pozitív vonása a játéknak, hogy a legújabb grafikai vívmányokkal jön, mint például a Hierarchical Per-pixel Occlusion Culling, amit fölösleges magyarázni, mert mindenki kívülrõl fújja mi az, még ha legmélyebb álmából keltik is fel...
Hardverbõl állítólag érdemesebb ezt végezni, bár a vélemények eltérnek és nem túl új megoldás egyébként sem.. Következõ jéghideg vízként frissítõ vonása a játéknak, hogy az AI botrányosan rossz jelenleg. A mutáns ellenfelek fejjel rohannak nekünk, mindenféle adaptív viselkedésmód vagy taktika nélkül. Ám ez jó hír is egyben, mert innen már csak fejlõdhet a METRO 2033.. 10 óra becsült játékidõ és multiplayer hiánya teszi fel a játékra a koronát.
info: Hardwired
Hát ezek elég baljós elõjelek.Lehet ez is olyan lesz mint a stalker a 7. patch után lesz már jó.
Aki azt gondolta volna, hogy a THQ új FPS-ében, a Metro 2033-ban szabadon járkálhat, az téved.
A Metro 2033-nak semmi köze nem lesz a S.T.A.L.K.E.R.-hez, állítja a fejlesztõ, aminek örülünk is, hiszen a S.T.A.L.K.E.R.-bõl egyelõre elég annyi, amennyi van, és amennyi hamarosan jön. A Metro 2033 egy történet-alapú FPS, nem egy nyílt-világú játék, mint a fent említett volt.
Ennek ellenére/ezért (nem kívánt aláhúzandó) minden bizalmunk megvan a Metro 2033-ban, hiszen a THQ állításai alapján igen jó lesz. Itt a fõ cél az volt, hogy egy nagyon hihetõ atmoszférát alkossanak a történet vezette FPS-nek, és ez sikerült is - állítja a játék egyik fejlesztõje, Dean Sharpe. Bízzunk benne.
tuléljük. bár így, hogy a gt5 is csuszik meg egy csomó minden más is, nehezebb lesz, de nincs más választás.
Hm Abu mintha olyasmit írt volna a PH-n hogy ebbe is belerakják a dx11-et.Bár nem tudom honnan az infoja!
Hardwired:
Megvan a METRO2033 PC és X360 változat hivatalos megjelenése. Európában március 19-én, a tengerentúlon 16-án jelenik meg.
Most akkor mi van már találják már ki mikor akarják kiadni!
METRO 2033: Friss infómorzsák!
(HW Insider) 10+ óra játékidõt ígérnek a fejlesztõk, ami Hardcore móddal fokozható. Nem lesz demó, ám új fícsõrrõl rántották le a leplet: az összes hangalámondást angolról vissza lehet kapcsolni eredeti oroszra, mely esetben angol felirat látható. Március 16-án döbben rá a világ, mit sikerült össze-eszkábálni a volt Stalker fejlesztõknek.
info: Hardwired
A várható játékmenet hack-n-slash vagy lesznek benne lopakodó elemek is?
"A Metro 2033-at fejlesztõ Olez is mondta nekem, hogy nekik már van egy Fermijük és jól terhelhetõ a tesszelllálás szempontjából. Persze azt is megjegyezte, hogy az elkövetkezõ években nem a tesszellálást tekintik a DX11 fõ irányvonalának, így õk is csak a karaktermodellekre használják, addig a szintig, amíg értékelhetõ változást hoz. Mondjuk a GPU-s PhysX eléggé érdekes lesz benne. Nem olyan amit az utóbbi idõben megszoktunk. Eléggé minimalista csupán a nagyobb sebességet fogja szolgálni, egy-két apróbb extra effekttel. A játékmenetre továbbra sem lesz semmi hatása."
Cserébe nem költesz 2 évente 2 kilót "ápgréd"-re, egyetlenegy játék nem akad vagy fagy és nem vagy frusztrált, mert cheater-hülyegyerekek sz.ig. nélkül cumiztatnak multin. :D
A fontosabb korrekciók érdekében: http://webaruhaz.abako.hu/shop_ordered/3056/shop_pic/401043.jpg A fõcím alatti barna hasáb: http://gamepod.hu/hir/metro_2033_limited_edition.html És ha nem világos: http://www.youtube.com/watch?v=UZm47SrmuwM
Linkelned kellett volna akkor már rég :D De a Steamworks hírrõl a fene se tudta, hogy közben videó is van. Ami mellesleg nincs jól kijelölve, vagy valahogy elkülönítve a szövegtõl. A steam pedig hidegen hagy. el se olvastam a cikket.
* Dual core CPU (any Core 2 Duo or better will do) * DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above) * 1GB RAM
Ajánlott:
* Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU * DirectX 10 compliant graphics card (GeForce GTX 260 and above) * 2GB RAM
Optimum:
* Core i7 CPU * NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470) * Annyi RAM amennyi csak van (8GB+) * Fast HDD or SSD
3D Vision
A Metro 2033 z NVIDIA 3D Visiont támogatja:
* NVIDIA GeForce GTX 275 and above recommended * A 120Hz (or above) monitor * NVIDIA 3D Vision kit * Microsoft Windows Vista or Windows 7
ezmiez? nvidija csokártyáin fog csak menni a dx11? amik kint se vannak és valszeg irdatlan drágák lesznek és sokat is fognak zabálni ha jól láttam...persze az atis dx11 gameknél odírják, hogy milyen dzsífósz kell.
igen, csak épp nekik az envídia fizetett, hogy hátha majd így valaki megveszi a vga-ikat :D Persze dx11-es atikon is megy majd dx11-ben, csak gondolom nagyon sokat kaptak nv-tõl, hogy még processzornál se említsék meg az amd-t :D Cserébe összehoztak egy nagy adag kodnak nevezett szemetet, irdatlan gépigénnyel.
(nem azért de az atis címek valahogy kicsit minõségibbek, pl: dirt2, avp, és ezek gyengébb gépen is futnak értelmesen)
az Optimum gépigány valójában csak azért került ki hogy reklámozzák a nekik fizetõ cégeket (még jó hogy memória márkát nem írtak :D) Azt nem kell figyelembe venni igazából. Videókarit azért ezt írták, mivel nvidia nem rendelkezik még más dx11-es vga-val (valójában még ezekkel sem), a dx11 kihasználásához viszont kell a dx11-es vga. Magyarul ezzel a gépigénnnyel kitörölheted a segged.