megnyugodhatsz, nem vitatom. csak nem az erôsségem a stílus, és végképp nem tudom elképzelni miért ennyire közkedvelt nálunk. A fejlesztôket meg végképp nem bántom, inkább tisztelem ôket mint mindenkit, aki képes alkotni.
csak úgy átfutott rajtam "A Blizzard megvásárolta a Havok-motort" ==> WOW2, már fizikával? (ahogy hozzáálnak a dolgokhoz kitellik tôlük)
eddig szkeptikus voltam a magyar játékok minôségét illetôen... na meg újdonság hogy nem RTS-t gyártanak :), majd elválik hogy vitelezik ki ha kint lesz, sok jót nem várok.
teljesen jogos :), én néztem el ez felett, a "ragdoll" mozgást tényleg fizika motor hajtja a TQ-ben (egyre több respect a YouTube-nak :)! Az igazi kben az lenne, ha egy csepp anim se lenne benne, hanem MINDEN mozgást real-time-ba számolna az engine... nyilván erre még várnunk kell, de már nem sokat. úgylátom tényleg az elsô ragdollos rpg, kár hogy ilyen uncsira sikeredett /saját szemszög, TQfannemzedéknek :)/, lehet hogy élveztem is volna ha kicsit tovább tolom... de ha valami nem megy akkor nem megy, minek erôltetni nemde? A legszörnyûbb, hogy már egy jó ideje semmilyen táposabb RPG-t nem dobtak piacra ... na sebaj, majd a Hellgate és az új Might and Magic felüdülés lesz :) (btw egész nagy az esély hogy az UT2007 otróber2.-rôl átcsúszik 2007re ...... ehhh, whatever, még így is nagy lesz a kínálat októberben, és nagyon reméljük a többi szépen tartja a helyét
Az emberek mozgását nem a havok irányítja, azok motion capture studioban felvett animok. A havok onnantól lép színre, hogy meghalt az ellenség (összeesés pölö), illetve ha a terep tárgyakra valami erõ hat. (robbanás mondjuk)
gyuriii csak neked: bf2 is :D jah + far cry amugy aki sokat játszik ilyenekel havok felirat nélkül is meglátja szemmel is az emberek mozgásán esetleg a jellegzetes kinyifanásán :P hogy ez biza licenszelt havok motor(ami szerintem a legjobb jelenleg) :D jah a cs.sourcéba az emberek mozgását fizikáját irányitja a havok valojában a source a háttér grafika meg az egész külcsiny (azse rossz mondjuk)