"Transport Giant Deluxe" Na-na! Kb. Egy évig próbálkoztam, és nem egyedül. Még vasútmérnökökkel is konzultáltam. Sajnos azt a problémát, hogy a prg vegye figyelembe az állomáson dekkoló szerelvényt, mégsem sikerült megoldani. Gondolom Neked sem. Ugyanis a kimeneti jelzõ, amit automatikusan letesz az állomással együtt, addig mûködik, amig "egyvágányú" a vonal. Mihelyt két vágány van a két állomás között, nyugodt szívvel szembeáll a szerelvény az állomáson dekkoló másikkal, és ezzel satu. Más gondjaim is voltak a prg-vel. Ha érdekel és csacsognál errõl, keress a [email protected].
OpenTTD trégóta udja hogy lecseréli a régi vonatokat újakra. :) Mellesleg nekem ebben a game-ban az nem jön be, hogy otrombák a városok és elnagyoltak ahhoz képest a vonatok. Ami mondjuk viszont érdekes, hogy ha belegondolsz, azért a Rákosrendezõ itthon is elég szép nagy, szóval ha az OpenTTD-ben egy 7x7-es állomás nagy, de a városban laknak soktizezren, akkor az még belefér. Különben meg játék, szóval nem kell fennakadni az ilyenen. :)
Open TTD nem rossz, de én meguntam a korlátait. Ott is eléggé hülyék a vonatok ráadásul a szimuláció sem tul élethû. Egyhelyben megfordul a vonat, nagyobb az állomás, mint a város, feltorlódnak a vonatok... Én a Pályámon kb 300 vonatot járatok a Bahnban, mégsincs katasztrófa :) És még olyan rész is van, ahol a vonat a villanymozdonyt dízelre cseréli, hogy tovább tudjon haladni! Ezt csináljátok meg Open TTD-ben :)
Hát kipróbáltem én is, de ha ezt szánták a RT3 utódjának akkor azt mondom, hogy nem tetszik. Ha különálló gém lenne, akkor azt mondanám, hogy tetszik. Az elõbbi véleményemet pont a sokak által szidott pályaépítési macera miatt formáltam. Az pályatervezés miatt az egyszerû, de mégis jó Transport Giant Deluxe mellett voksolnék, ugyanis ott van fõ- és térközjelzõ is, amikre ugyan rá kell szokni, mert meg lehet szívni velük, de ha ráérzel igen jó hálózatot lehet csinálni...
hát nemtom, ez úgynéz ki mint egy makettvonat, olyan gyerekes... Inkább maradok az Open TTD-nél ha már vonatozni akarok, fõleg ha pénzt is kereshetek vele, ráadásul tök kicsi a progi, és magyar nyelv is van benne Ajánlom minden Tycoon fan-nak, egy csomó régi TTD-s hiba ki lett javítva benne (pl: lehet akár 20 vagonos vonatod, egymás mellett több állomás akár keresztben is stb.) Open Transport Tycoon Deluxe Jah és lehet neten is nyomni
"Meg kell tanulni kezelni és gondolkodni, amikor megcsinalod a halozatot és a járatokat. Az nem bug ha nem gondolkozva tervezel hálozatot és, amiatt beáll az egész." hát ez rohadtul nem igaz, igenis bugos szar a forgalomirányítása. Érdekes módon a valóságban és a TTD-ben is soktíz vonat elfér 2 db párhuzamos sínen, mindenféle elakadás nélkül, mert normális forgalomirányítás van, nem olyan mint ebben, hogy egy zsákutcás kitérõre amin már van egy vonat, lazán beenged a jelzõlámpa mégegyet, majd áll a két mozdony egymással szemben, és nézik egymást. Én csináltam a railroadsba eg szép kis mûködõ hálózatot, de iszonyatos váltódzsungel lett, mert ha nem akkor összeakadnak, és helyenként 4 párhuzamos sínnel! 4 párhuzamos sín vagy több valóságban rendezõpályaudvarok környékén van, vagy olyan szakaszon, ahol teherszállító vonatok, és gyorsvonatok is mennek (2 tehervonat oda-vissza,2 gyorsvonat oda-vissza, hogy akadálytalanul haladhassanak), normális esetben rohadt sok vonat elfér 2 párhuzamos sínen, railroadsban nem.
Szerintem jó lett a game. Meg kell tanulni kezelni és gondolkodni, amikor megcsinalod a halozatot és a járatokat. Az nem bug ha nem gondolkozva tervezel hálozatot és, amiatt beáll az egész. Én is jártam így, mégse a játékot hibáztattam miatta. Tycoon-khoz hasonlitani fölösleges, a nevében sem szerepel. Már azért sem lehetett Railroadd Tycoon 4 egyszerûen, mert annak franchise-t anno eladták a PopTop Software-nek, ha jól emlékszem. A játék leginkább arra hasonlít, amikor egy terepasztalt építget (nekem volt ilyen :) ). Ezt sugalja az introja is. A gazdasági és építgetõ rész ennek megfelelõen elegendõen részletes.
Összeségében nekem tetszik.
bocsika, de az ingyenes simutrans az azért jobb, mert ott már fejleszik a repülõket, villamsokat, megnese vonatok stb.
Nekem nem igazán jött be ez a játék... Locomotion (és elõdei) rlz!
Nekem bejön a játék talán mert ez az elsõ ilyen jellegû játék amit kiprbáltam, tudnátok ehhez hasonló vasútépítõs gémeket mondani , amik kiforrottabak egy kicsit? és nem túl régiek.
Olyan CivIV-es feelingem van.
A Gfx-hez képest elfogadhatatlan erõforrás igény, hihetetlen bugosság és egy átlagos szintet meghaladó játszhatóság.
Néhány hónapig próbálkoztam a CivIV-el is, ennek az idönek a felét az tette ki, hogy a játékos community megpróbálta játszható állapotba hozni. Összességében a játszhatóságban viszont minimális fejlõdés volt tapasztalható. A készítõk inkább lecseréltek bizonyos dolgokat, mint fejlesztettek volna rajtuk. Egy csomó dolgot kihagytak, mert minnél elõbb ki a karták adni.
Asszem ezt most kihagyom.
Hát nekem 9600pro-val elég jól ment azt leszámítva, hogy néha ok nélkül belassult, és pár másodpercig úgy is maradt.
Hát aki még nem próbálta ki szerintem ne is tegye. Megkíméli magát az idegeskedéstõl, a bugok miatt ugynis idegesítõ, és élvezhetetlen. Elképesztõ, hogy 2006-ban még mindíg kijön ilyen bugos szar. Az a szomorú, hogy aki megveszi, az csak utólag veszi észre. Többek között az ilyenek miatt van létjogosultsága a wareznak.
No, én is kipróbáltam a game-t, de enyhén szólva, nálam a 3 csillagot is csak a grafika miatt érte el. A játszhatósága tragikus a jó öreg TTD-hez képest. Én úgy gondolom, hogy az a játék egy és megismételhetetlen volt. Eddig inden " reménységgel " játszottam kicsit, de ennek a résznek kizárólagosan a grafika része az ami elismerést érdemel. Bár az nagyon nem tetszik, hogy egy régebbi ATI-val ( 9550-es Radeon ) már eléggé nehézkesen jeleníti meg a dolgokat, az árnyékokkal az élen.
Itt magától rakja le a lámpákat, és max 1-2 lámpával elõre "gondolkozik", szóval ha 2 lámpánál távolabb jön szembe egy másik vonat, simán szembeengedi vele.
Ráment a grafikára. Hogy is felyezzem ki magam - egy bugos szar. Olyan félelmetes ideg kap el, amikor egy rosszul felhzott sinpálya miatt tönkreegyaz egész bizniszed, hogy csak na. És rosszul fogod felhuzni - és nem fogod tudni, ho a hiba.
Ja : 1024 no AA minimum már minden ugyanuy megy mint maxon minden : szarul és ez core duon - szóval a teheneknek optimalták.
Mit meg nem adék, ha valaki ujra felhozná a TranspTycoont - 386 oson ezersze jobb volt és tökegyszerü - ugy nem mindenki akar pl- 80 sint csak bugmentes boldog játékot.
Ebben a Railroadsban van hasonló lámparendszer, mint a ttd-ben? Lehet olyan komplex hálózatokat építeni vagy ez inkább ráment a grafikára?
Az Openttd-t ismerem, de az abban lévõ jelzõlámparendszer meg sem közelíti. Itt a jelzõ tud idõre kapcsolni, de olyan is lehet, hogy csak egy bizonyos fajta vonat kapcsolja.(Pl: Gyorsvonat vörösre állítja az állomáson a személyvonatok jelzõlámpáit, így meg tudja elõzni, még akkor is ha késett, ha meg túl sokat késik, akkor a személyvonat elindul és majd csak a következõ állomáson fog félreállni)
Az Openttd-t ismerem, de az abban lévõ jelzõlámparendszer meg sem közelíti. Itt a jelzõ tud idõre kapcsolni, de olyan is lehet, hogy csak egy bizonyos fajta vonat kapcsolja.(Pl: Gyorsvonat vörösre állítja az állomáson a személyvonatok jelzõlámpáit, így meg tudja elõzni, még akkor is ha késett, ha meg túl sokat késik, akkor a személyvonat elindul és majd csak a következõ állomáson fog félreállni)
Kipróbálom, bár az openttd elõjelzõit semmi sem pótolja.
Nekem nem tetszik! Eldönthetnék a fejlesztõk, milyen játékot is akarnak csinálni: Csilivili grafikájú vonatszimulátort(Trains, Msts) vagy inkább kimondottan hálózatépítõs, közlekedés szervezõst(TTD, Transport Giant). Ha igazán hardcore hálózatot akartok, full realizmussal, bonyolult menetrenddel akkor próbáljátok ki a Bahnt! (www.jbss.de, magyarul: www.trains.kksite.com) A grafika a 386-osok idejét idézi, de hát ez az ára a kis erõforrásigénynek és a könnyû kezelhetõségnek. De legalább lehetõségetek lesz 30 vágányos állomások építésére, 99 vagonos vonatokkal És végre nem lesznek túl közel az állomások sem, a 256*256 km-es(az uj verzióban 512*512 km-es) térkép szerintem eléggé meggyõzõ! Kitérõk, elágazások? Nem probléma, egy egyszerû 2 állású váltót is 9 féleképpen állíthatsz be. Keveslitek a jármûveket? A Bahnban kb 3000 féle van!
Csak hardcore vonatosoknak screenshot: www.trains.kksite.com/clipboard02.gif
Egy letöltésnyi esélyt adok neki, nekem pont az építkezés része a lényeg. Azt hiszem, maradok az Open TTD-nél.
Jééé... meseország kisvonattal!
Tényleg idegbeteggé tud tenni az a nagyon barom forgalomirányítás, ami zöldet ad egy vonatnak, amikor szembe jön vele egy másik...
Ráadásul amiatt, hogy nincsenek távolságok a városok között, egykét váltó után olyan durva jelzõlámpadzsungel tud kialakulni, hogy asse tudom mi merre van. Ráadásul hülyeségeket csinál néha a vonat. van 2 párhuzamos sín, egy váltó a jobboldaliból balra, és utána balról jobbra. Jobb oldalon jön a vonat, teljesen tiszta az útja, mégis átmegy balra, majd az utána lévõ váltónál vissza, szóval tesz egy teljesen értelmetlen kitérést.
sztm tulegyszerüsített, egyszerûen nem köt le. A Railroad Tycoon III jobb volt.
Sztem a Grafika nincs 5 csillag!
Jó a cikk, jó a játék! Az építés tényleg nehézkes néha, de ha megérti az ember a logikáját, már könnyebben megy!