Hát pedig nem rossz ez sem, de inkébb az Õrsön kéne összekötni a kettõt és olyan jármûparkot beszerezni, ami alkalmas föld alatti és felszíni közlekedésre, és akkor vére HÁLÓZATOT lehetne csinálni a VONALAKBÓL. Prágában is OLYAN zsír villamos HÁLÓZAT van, hogy majd beszartam mikor megláttam....
Igen, de a VEKE sérelmezi, hogy 3 megállónál is majd át lehet szállni. Persze essük vissza egy kicsit a valóságba: én nem hinném, hogy ebbõl bármi is megvalósul...
Ti most mirõl beszéltek? Arról hogy a VEKE nem örülne ha a Stadionokig vinnék ki a hévet és közös peronos átszállás valósulna meg?
Ennek nem azért nem örül a VEKE mert a kis dolgokat nem tudják megbecsülni hanem azért mert drágább mint az összekötés. Vagy úgy lehetne kivitelezni hogy 4 vágányosítanának ott ahol mindkét rendszer meglenne (a kettõ együtt forgalmilag csak így tûrné meg egymást), vagy pedig a hévnek adnák az Örs-Stadi szakaszt, így viszont rövidülne a metró, ami tök értelmetlen lenne.
A négyvágányosításhoz pedig hely is kell és több pénzbe kerül mint egy föld alatti állomás az Örsön. Sõt. Ha ezt a verziót választjuk, teljesen át kell építeni az Örs-Stadi szakaszt (Stadi az egyetlen állomás amit nem), és úgy meg teljesen felesleges lenne most felújítani azt a részt.
Szóval maradjunk csak a jó öreg összekötés mellett, az volna a legértelmesebb, felszáll valaki a Délinél és Gödöllõig le sem kell szállnia. Sõt még a külföldieket sem zavarná meg hogy mi az a hév :D Érdemes megnézni ezen a zoomolható térképen az összekötés tervét
Most nem akarok gonosz lenni, de olyan szívesen kilöktem voolna a kezébõl azt a fényképezõgépet. Aztán meg berobbantottam volna az aknát, így két legyet ütöttünk volna egy csapásra: Demszky ottmarad és az alagútnak is annyi :))
Amikor csak a szöveget olvastam, hirtelen nekem is az jutott eszembe, hogy vítszintesen fekszik az Etele-tér alatt egy sírkõ társaságában.
Hát nem irigylem a 16. kerületieket. Totális felfordulás lesz az elején! Inkább építenék ki újra a régi "H" HÉV-et! Pont tegnap jártam be az útvonalát és végig megvan még a hely! Mitöbb az állomások épületei is ott vannak!
Végülis nem lenne rossz, de amíg mindent a 4-es metróba ölünk...
Én készítettem el a veke kerületi tanulmányterveinek a térképeit, a változás elején lehet hogy káosz lesz, mert minden kezdet nehéz, de ha jobbat akarunk a mai állapotnál akkor minél elõbb el kell kezdeni, hogy a nehéz kezdetet minél hamarabb túllegyünk ;)
Erre a HÉV-re gondoltam, szerintem az évszázad legnagyobb hibája volt megszüntetni!!! És ami utal rá, hogy soha nem lesz belõle semmi az az, hogy a Sashalmi sétány megcsinálták sétáló övezetnek kertekkel, padokkal meg mindennel! :/
Nem mondtam, hogy a változás rossz csak, hogy az eleje nehéz lesz
A srácnak valami NAGYON magas poszton kéne helyet foglalnia, az ILYEN emberekre lenne szükség, mint õs és a VEKE többi tagja. (Én személy szerint az egész pesti felõ vezetést kivágnám, mint a macskát...)
Na végre valaki megemlítette a Rákoskeresztúri HÉV leágaztatást!!! Ebben kéne gondolkozni!
Egyébként ez a videó is hûen tükrözi, hogy a fõvárros és BKV vezetés olcsó félmegoldásokban töri a fejét (buszsáv, könyörgöm, nema 60-as években vagyunk!)
És csak ismételni tudom önmagam! Be kéne újra indítani a megszüntetett HÉV vonalakat (Törökbálint, Tétény és a legnagyobb fontosságú szerintem a Rákosszentmihályi)
Ezt a cikket nagyon ajánlani tudom neked ;) Benne van a Rákoskeresztúri szárnyvonal terve térképen. Ezzel a tervvel én maximálisan egyetértek... voltak elképzelések olyan 4-es metróra is, ami legalább Újpalotáról megy Törökbálintra, dehát nézd meg... amíg egy buszsáv létesítése problémát okoz a városvezetésnek addig ez egy olyan elképzelés marad mint mondjuk az hogy minden embernek nagyjából azonos szintû vagyona legyen.
Bocsi a politizálásért de budapesten még ma is szocialista rendszer mûködik.
Ja, mindenkinek legyen egyformán szar? Bp. magyarország egyik legokádékabb helye kevés kivételtõl eltekintva. Most volt a Naplóban a TV2-õn (nem szoktam nézni, de éppen Prágát mutatták), hogy mi a difi Prága és Bp. között. Mivel én voltam Prágában meg tudom mondani, hogy hol csinálják jó a dolgokat. Hát nem itthon. Pága olyan város, hogy BÁRMIKOR visszamennék oda, az egy IGAZI élhetõ város. Bp. kurvára nem.
Én jelenleg ott tartok, hogy demszkyt (igen, kisebetûvel) simán halálra ítélném, mert olyan felelõtlenül szórja a pénzt hülyeségekre, hogy áttételesen ebbe már emberek halnak bele. BOTRTÁNY! RÖHEJ! Sõt, igazából ennek a csótánynak a teljesítményére alig vannak szavak, meg annak a sok barmnak is gratulálok, aki rá szavazott. Köszöm neketek TI IDIÓTA barmok.
Kimondtad a lényeget: ha probléma nekik egy szaros buszsáv, akkor mit várunk egy ilyen fejlesztéstõl???
Természetesen igen, mivel leginkább veke tagok által készített cikkek vannak azon az oldalon. A metro.lap.hu-n találsz pár érdekes linket ami innen van. Az új 2-es metróval már játszottatok? ( http://www.bvemetro.hu/ )
Egyszer szervezhetnénk egy Rákosszentmihályi HÉV bejáró túrát :)
Ugye a vasútnál is balhé amiatt, hogy egész Európában épül ki a nagysebességû vasúthálózat (ezek mennek 300-400 km/h-val), itt meg a 4-es metró miatt szó sincs errõl!
Azért mert neked mind1 milyen szarba élsz azért pár embernek még fontos a hazája. Te nyald a sok amcsi meg globalista szar seggét. Mi valahoogy jobban szeretjük a hazánkat meg az értékeinket annál hogy egy hozzá nem értõ segfej elcsessze.
Meg a jó kurva anyádat azt... Aki támogatja a 4-es metrót az a nem beszámítható kategóriába esik. A 4-es metró mellett kiállni olyan, mint a Holdraszállást tagadni.
Igen, de most meg a Combino kapcsán forrt fel az agyvizem. Az utca emebere általi SZAVAZÁSSAL dönteik el, hogy legyen légkondi e a villamoson és mennyi. MIÓTA dönt az utca embere egy MÉRNÖKI probléma megoldásában??? AGYRÉM? RÉG KIBASZNÁM az utcára az EGÉSZ bandát! Ezek teljesen hülyék???
Olyan mintha Joe bácsit kérdeznék, hogy elég lesz 5 hajtómû a Saturn V-re vagy nem. Fel nem fogom, hogy hogy a büdös francba történhet ilyen ebben az országban. EZ A KÉSZ RÖHEJ ORSZÁGA!
Ezt azon gondolatmenet szerint teszik, hogy ettõl az emberek úgy érezhetik hogy van döntési joguk néhány városi ügyben.
Természetesen teljes mértékig az ország leamortizálása a cél (ez most épp nem arra vonatkozik leginkább amirõl beszélünk, hanem úgy általában), ha ez téged idegesít, javaslom hogy kezdj el gõzerõvel tanulni, tevékenykedni, hidd el megéri ;) Másképp esélytelen a változás. Akár el lehet kezdeni kulturizálódni :P
Csak ezt az egyet tudom ajánlani. Természetesen akinél már folyamatban van, annak nem szólok semmit ;)
Az észérvek és a racionalitás a döntéshozói folyamatokban az egész vilgában kezdenek eltûnni. Egyre jobb mérnöki megoldások születnek, de a világ mégsem akar megjavulni, az emberek baromk és szemetek maradnak és az a legrosszabb, hogy fõleg a vezetõk. Lehetek én bármilyen okos, ha nem vagyok karizmatikus nem áll mögöttem pénz és nem hallgat rám senki. Demszky egy barom, de valamiért népszerû egyes emberek körében és ez számomra felfoghatatlan, hogy miért. 20 év alatt jóformán a nagy büdös semmit csinálja (az ami Bp-n történt 17 év alatt, az külföldön egy 1-2 éves városfejlesztési program...), de mégis megválasztották. ENNYI idóta ember van CSAK BP-n és nekem együtt kell élnem ezzel a sok idiótával. Szomorú helyzet, és a legszomorúbb, hogy FEJLÕDÉSKÉPTELENNEK MUTATKOZNAK ezek az emberek szellemileg.
Jártam Prágában, na AZ egy város. Ott is vannak hibák, de néha már azon álmodozok mi lenne, ha cseh embernek születtem volna...
Hát igen, jó kérdés hogy hogyan lehet egyszerre népszerûséget és pénzt szerezni és emellett megmaradni jóakarónak. Nekem ne mondja senki hogyha ott lenne elõttel hogy sok pénzem lehetne akkor milliárdokat nyúlnék le csak azért hogy az az enyém legyen és ne pl a városé. Általában az szokott ilyen helyzetben a baj lenni hogy a magyar politika olyan mint a maffia, besarazzák egymást. Csak akkor lehetsz valaki ha megteszel valakinek valamit, de amit teszel az bûn, ezért bármikor lejárathatnak, szóval végtére is tudnak téged irányítani.
De mi van akkor ha valaki jó sok pénzt csinál, mondjuk pl az informatikában vannak erre jó lehetõségek, odaáll a városvezetés elé hogy kéremszépen szeretném megépíteni az Aquincumi hidat. Ebbõl az országból mondjuk kinézem hogy elküldenének engem a fenébe, nehogy rontsam a presztizsüket, mert hogy néz már az ki hogy nem Demszky építteti meg a hidat, hanem valami ismeretlen ember jó szándékból. Mondjuk jó példa ide is az általad említett Prága, ha ott tenne szóvá valaki ilyesmit akkor tuti nem küldenének el :P Legalábbis ahol tüzijáték helyett villamost építettek, ott talán megvan rá az esély.
Én azon b*sztam fel az agyam, hogy a BKV szét akarja vágni a hannoverieket és behegeszteni középre egy alacsonypadlós részt. Mindezt azért, hogy munkát adjanak a BKV jármûjavító cégének, különben felesleges lenne fenntartani (lehet a combino utólagos gányolását is ezért találták ki). Persze lehetne magas peronokat építeni a TW6000-eseknek (hannoveri), és akkor az egész "alacsonypadlós" lenne, de az túl egyszerû lenne. Persze demszkáj miatt nem is vesznek több "hannoverit", pedig lehetne (ésszerûbb lenne minél kevesebb típust üzemeltetni, illetve adott típusból minél többet, de hát tudjuk, a hannoveri "elavult", ellentétben a szuper 40 éves Ganz csuklósokkal, amik még évtizedekig szolgálnak majd valszeg... majd felújtják egy olcsóbb új vili áráért õket, ahogy egy részükkel már megtették, meg a tátrák egy részével is... Oké támogassuk a magyar ipart nem mondom, de biztos haver cég a transelektro:))
Nézd, mivel hogy a bkv jármûjavító cég is a politikusok kezében van, ezért ha õk csinálnak meg valamit, az abból bejövõ pénz a politikusok zsebébe megy. Naná hogy nem vesznek jobb hannoveri villamosokat, hanem inkább félrebeszélnek és elbasszák a várost.
Akkor, ha már a villmos zóba került. 40 (!) milliárdba fáj az üzlet. Ebbõl simán fel lehetett volna támasztani egy villamost gyártó üzemet. És akkor nemcsak a Nagykörúti villamosokat lehetett volna ott csinálni, de az elköv. idpkban is szükség lesz villamosokra, sõt Európában reneszánszát éli a dolog, még exporttal is lehetett volna próbálkozni. Most elbasztak 40 milliárdot minden egyes nagybeszerzésnél elmegy majd még ennyi. Gratulálok. A cseheknél (éredekes, hogy õk mindent jól csinálna e téren...) SAJÁT gyártású metró és villamos jár mind a mai napig! Érdekes mert Csehország is pont akkora lélekszámú, mint Mo. Érdeks, hogy ott megéri támogtni a hazai ipart és Skoda metrón utazni és villamoson, itthon meg nem. Nagybetûs SZÉGYEN! Megint egy újab dolog amit itthon már valszeg soha nem fognak gyártani. 30 év múlva itthon már senki nem tudja majd, hogyan fogjunk bele villamosépítésbe, ha úgy hozná a sors.
A saját villamos és metrógyártás helyett magyarországnak van egy kúrcsánya aki megmondja hogy elkúrtuk az egészet ;)
Demszky egy idióta fasz! Tehetségtelen barom. A kerületekkel abszolút nem mûködik együtt pedig ez lenne az egyik legfontosabb dolog. Számára Budapest áll kb 6-7 kerületbõl a többi meg nagy ívben le van szarva. Faterom elég jól ismeri 17 éve és csak rosszat hallottam tõlle. Annak idején egyébként nem is akarta elvállani a fõpolgármesteri jelöltséget csak a pártja rábeszélte. Kár, hogy akkor még nem hallgatott a saját eszére mert, hogy az ma már eltünt neki az biztos.
Én azért elgondolkoztam volna azon, hogy ne tegyek-e az Erzsébet hídra egy villamosvonalat ideiglenesen! De hát Demszkyék nem gondolnak olyanra, ami pénzbe is kerül...
50 millió forint hiánya miatt kettévágták a 2-es villamost is...
Az is siralmas, hogy az SG-n tutira rengeteg Bpesti ember van, de le sem szarják ezt a tervet. Ergo, demszky papa ezért csinálhat ilyeneket, pesti lakos nem áll ki az érdekekiért. Gratulálok nekik. Aztán ne sírjanak majd, ha ez a szarjankó romba dönti a várost.