Hello! Sony welcome back program van, ha valaki elõfizetõ volt/most is az bármelyik mmojukra az kap 45 nap ingyen játékot. Augusztus 31-ig él az akció, tehát addig aktiválni kell kölünben elvész. Jó játékot.
Sziasztok, hogy lehet újra aktíválni a játékot??? Piszkosúl bonyolúltnak tûnik....:( Létezik az hogy ha újra akarom aktíválni akkor csak egy 7000 ftos havidíj van???? Köszi a választ elõre is
hmm lehet hogy lesz hozzá. swg-hez is van már. bár itt azért kicsit lehet bonyásabb lehet a megvalósítás. trial szerintem tuti lesz hozzá mint szinte mindegyik havidíjashoz.
Szóval havidíjas. Akkor nem kell aggódni hogy nincs trial mert a legtöbb havidíjas MMO-hoz van/lesz szerveremulátor. Végülis így is ki lehet próbálni.
"a lényeget még mindig nem érted.... nem rólad, nem rólam van szó, hanem egy szimpla lehetõségrõl, miszerint még szabadabb lehetsz és még nagyobb mozgásteret kapsz, valamint eléggé szinessé teszi a játékot a levegõben folytatott harc (alig várom már a sárkányom, ahogy meglesz a hátáról fogok stukaként lecsapni az áldozatokra)." Nem tom már ki hozta fel ezt a repülõ hátas kérdést de: - wowban most is van repülõ hátas, 70es szinten lehet megvenni. - többféle típus van: olcsó és lassú, drága és gyors, és lesz az aréna "világbajnokok" számára fenntartott szupergyors. - druidnak van külön repülõ formája, vagyis átváltozik egy nagy madárrá, és úgy repked - valszínûleg következõ patchben ebbõl is lesz drága és gyors és még jobban kinézõ változat is (epic). Annyira benne vannak ezek a wowban, hogy pl tegnap küldiztem, és 1 idióta hordás wari pont ezzel a stukaként lecsapok baromsággal próbált szívatni. Persze ellógtam elõle, mert béna volt, hiába volt Warlord rankja. Mikor mobok nélkül /flex-elve visszamentem akkor meg jobbnak látta odébb állni. Szóval igen, újdonság, kb 1 napig. Azért contentként többre van szükség ahhoz, hogy egy játék élvezetes legyen. Pl WoWban pár napja csináltam 1 trambulinos küldit (azzal kellett felugrani a fa tetejére, és onnan ellopni 1 tojást). Gondolkodtam is, hogy ilyen hülyeséget melyik pihent dev találhatott ki. Tudom hogy nem egy ûbernehéz egy ilyen küldit megcsinálni, meg a grafika is marad tõle olyan amilyen, de a Bliz komoly hangsúlyt fektetett arra, hogy amikor csak tudja feldobja ilyen hülyeségekkel a játékot (pl mindenféle ünnepre van speciális content küldikel, Valentin napi flörtöléstõl Karácsonyi rénszarvas keresésig).
"Nagyon jol jellemzi a wow-ot o az MMO"RPG"-k NFS-e azt is kurva sokan veszik tobben mint az LFS/GTR/GTR2 es egyeb szimeket" Ez így van. Az igazság az, hogy ha az ember kikapcsolódni akar, akkor nem feltétlenül valósághûségre, hanem szórakozásra vágyik.
"a wow-ban az egyszerusege ami miatt sokan jatszak mert kerdem en a 8milla elofizetobol hanyan toltak le Naxxramast" Ez már alma-körte eset. Naxxramast azért nem tolták sokan, mert: - Ahhoz, hogy naxxramasban esélyed legyen, elõtte le kellett tolni az 5-10-15 fõs instákat, 40 fõs MCt, 40 fõs BWLt (meg talán AQ40-et is). - Ahhoz hogy a 40 fõs insták sikerüljenek, mikor ezek top insták voltak iszonyat mennyiségû consumablet kellett összeszdedned. Értsd: egy napig farmoltál azért, hogy este mondjuk 10x megpróbálhass 1 bosst (1 instában rakat boss). - Volt ami heti 3-4 estényi próbálkozással (következésképpen heti 3-4 napnyi farmolással) is csak több hét alatt sikerült. - Miután lenyomott 1 guild 1 bosst, esett belõle 1-2-3-4 cucc, viszont 40 fõnek kellett teljes felszerelés (mondjuk fejenként 10 cucc). Ezért 1 instát több 10x kellett megismételni ahhoz, hogy mindenki legalább félig fel legyen szerelve abból. Utána lehetett menni a következõ instába. Lehet számolgatni, hogy ez mennyi idõ. Aki hobbijátékos volt, annak esélye se volt rá, hogy minden instát végigcsináljon. De az szerintem nem gyengesége a játéknak és nem is az egyszerûségét mutatja, hogy 24/7-es játékosoknak is nyújtott közel folyamatos tartalmat 2 éven keresztül. Az egyszerûségét az mutatja, hogy 8.5 millióan felfogták hogy hogy kell vele játszani. Más kérdés, hogy rendszeresen elõfordul az, hogy játékos nem tudja használni a party chatet, csak a say-t. Persze lehet hogy agysebész az illetõ, csak neki nincs kedve tanulni, nem mélyed bele annyira, és így is elboldogul úgy ahogy. De ha ilyen játékosok vannak, és hajlandók fizetni, akkor a Bliznek muszáj õket is kiszolgálnia. Fõleg hogy a játék egyszerûsége nem igazán megy a játékélmény rovására, csak egy marginális kisebbség számára, aki meg menjen el nyugodtan más játékot játszani, senki sem fog sírni miattuk.
[Edit] Ha már a WoW-nál tartunk ez is havidíjas vagy csak az alapjátékért fizetsz mint a GW-nál?
Ha már a WoW-nál tartunk ez is havidíjas vagy csak az alapjátékért fizetsz mint a GW-nál.
a lényeget még mindig nem érted.... nem rólad, nem rólam van szó, hanem egy szimpla lehetõségrõl, miszerint még szabadabb lehetsz és még nagyobb mozgásteret kapsz, valamint eléggé szinessé teszi a játékot a levegõben folytatott harc (alig várom már a sárkányom, ahogy meglesz a hátáról fogok stukaként lecsapni az áldozatokra). lényeg, hogy felmerült ez a relatíve nem szokványos dolog (mármint, hogy repülõ hátasokkal arra és úgy mész ahogy akarsz). ettõl tény, hogy egy game sem lesz jobb, de még a mai napig nem errõl szólt az egész, te csak ezt szûrted le belõle. ennyi, semmi több.
Pedig nem rossz a wow nagyon is jo jatek en ezt elismerem kulomben nem jatszottam volna vele de:) igazabol csak varakozas volt egy valamire valo mmo-ra meg nem tudom hogy hosszu tavon a Vanguard lesz vagy sem.
Nagyon jol jellemzi a wow-ot o az MMO"RPG"-k NFS-e azt is kurva sokan veszik tobben mint az LFS/GTR/GTR2 es egyeb szimeket, a wow-ban az egyszerusege ami miatt sokan jatszak mert kerdem en a 8milla elofizetobol hanyan toltak le Naxxramast???? elenyeszoen szerintem...
atyám nem lehetne ezt a wowos témát végleg abbahagyni ? akinek az tetszik az játszon azzal. akinek meg nem vagy már beleunt annak jó alternatíva lehet a VG. ennyi.
-Minden új mmo játékot a wow-hoz hasonlítani tényleg már egy kicsit ötlettelen. Miért nem ír csak a játékról? Ha kihagyod, hogy "de a wow-ban így van, itt meg amúgy", akkor is érthetõ a cikk. Ezért mondják, hogy divat fikázni a wow-ot. Szóljon a cikk errõl a játékról, nem egy régebbi fikázásáról. -Rpg, nem rpg? Mi a szerepjáték? Valaki azt mondja, hogy csak az szerepjáték, ha kockával dobálsz, és a KM mesél, vagy ha egy játék ezt valósítja meg. Szerintem meg szerepjáték az, ha van egy karaktered, bizonyos paramétereit befolyásolhatod, és mások karaktereivel kommunikálhatsz. És innentõl a cs is már szerepjáték, mert te mondod meg, hogy milyen egyenruhát viseljen a "karaktered", te veszed neki a fegyvereket, és ökörködhetsz a rádióban gyorsgombokkal. Kijelenteni tehát ilyen játékokról, hogy melyik rpg, meg melyik nem kb olyan, mintha csak feketét látnál meg fehéret egy szürke világban. -Komjuniti. Tudotommal még nem jött ki olyan mmo, amihez tesztet kellett volna kitölteni, hogy megvehesd. Wow megvásárlásánál sem töltetnek iq-tesztet, vg elõtt sem fognak személyiség-tesztet töltetni, hogy mennyire vagy segítõkész. Több vagy kevesebb (szerintem kevesebb) sikerrel meg lehet próbálni befolyásolni játékmechanizmusokkal a játékosok viselkedését és hozzáállását, de nagyjából egy közösség maga dönti el, hogy kit enged be köreibe. Ez nem az általános iskola, ahol azt mondja az igazgató bácsi, hogy ti vagytok az 1b, és nincs választásod. Ha bajod van a wow-ban játszó hülyegyerekekkel, akkor kerüld el õket, keress olyan guildet, ahol nincsenek ilyenek, vagy ügyelnek arra hogy kiszûrjék, vagy alapíts Te ilyen guildet. Aki azért sír, hogy nem találta meg a neki megfelelõ közösséget néhány ezer magyar elõfizetõ között, vagy néhány millió angolul kommunikáló játékos között, az magában kezdje a hiba keresését, utána jöjjön wow community-t fikázni. -Hány képességed van, wow 3 gombos. Nem az alap interfésszel, de addonnal is gondjaim vannak hogy minden képességet kirakjak gombokra. Az egész 20"-os monitorom egy ikonhalmaz. Húzzon a f*szba aki azt mondja, hogy ennél több kell! Persze ezek kombinálási lehetõsége és ez által új képességek kitalálása jól hangzik, de van egy olyan érzésem, hogy a wow is ezen az úton halad (hunterrel daze effektet raksz, akkor nagyobbat sebez a steady shot, mage-el ha befagyasztod frost novaval, akkor jobban krittel a frostbolt, meg még biztos sorolhatnám a sok hasonló spell nevét ami hatással van egy másik spellre, de én sem tudhatok mindent, és vegyétek úgy, hogy ez most egy gyenge pillanatom hogy ezt beismerem ). -Egyetlen észrevétel és vészmadárkodás ha már a wow-hoz hasonlította a cikk írója, meg a hozzászólók is, és majd jól lehurrogtok miatta: a wow-ot nagyon sokan fizetik, ezért nagyon sok pénz folyik be belõle. Nemhogy elfogyott a pénzük, de úsznak benne. Miért mondom? Mert ennek jelentõs részét nem csak a játék jelenlegi állapotainak fentartására (szerverpark, game masterek, stb), hanem a folyamatos továbbfejlesztésre költik. Lehet "a sok ökör"-t írogatni, amikor BC-ért állnak sorban az emberek, de átlagosan 3-4 hónaponként minden sorbanállás nélkül bekerül a játékba (a havi elõfizetésen felül) ingyen valamilyen nagyobb méretû content vagy változtatás. Ez pedig egy mmo-nál elkerülhetetlen. Ezeket nem lehet végigjátszani, nincs egy utolsó boss, amit ha leölsz, akkor nincs tovább, vagyis nem szabad, hogy legyen. Ha valaki eléri ezt az utolsó boss-t, utolsó megszerezhetõ tárgyat, utolsó elérhetõ rangot, címet, akkor -1 elõfizetõ. Minden alkalommal, amikor valaki eljut arra a pontra. Nagyon kevesen fizetnek csak azért havonta, hogy jó társaságban legyenek. Ezen felül még kell valamit nyújtania minden játéknak, és kívánom nektek, hogy ez a VG fejlesztõinek is sikerüljön
(Ejha! Lehet fikázás nélkül is hozzászólni? Ez is csak egy újabb "hülye wowos")
Akkor ne játsz vele - 1 lámával kevesebb - senki sem fog sírni. Egyébként nekem sokkal inkább izzadtságszagú volt az, amikor NFSben nem tudtak hosszútávú kihívást csempészni a programozók 0 skillje miatt - nem tudtak megírni egy IQból gyors AIt -, így beleraktak egy csaló AIt. Ez ellen úgy gyõzni, hogy hátha utolsó pillatban rakom korlátra, mert akkor amíg respawnol az útra addigra én beérek (különben 40000 km/h-val megelõz az utolsó kanyarban) - na ez igazi farmolás volt. WoWban legalább a mobok nem csalnak.
nekem nem kell ahhoz griffmadár, vagy sárkány hátasnak, hogy érezzem a szabadságot... de ez lehet, hogy a minden határon át nullához tartó szövegértésem velejárója. :P
Maradok a LineageII-nél meg a GW-nál, nekem 22Gb-t nem ér meg egy "bughalmaz, bár szép, erõmûkellhozzá, de nagyon játszható" MMORPG. A gépigény is felháborító, és a képek alapján még a L2 is szebb!
Gépigény: ezen tökéletesen fut: Pentium D @ 3GHz, 3 GB ram, Ati X1900XTX. A guildben akikkel beszéltem, szinte mindenki egyetért, hogy a ram mennyiségen múlik leginkább, 1 GB túl kevés :(
Nekem tetszik ez a játék! Ha nem lenne ekkora gépigénye, bizisten belevágnék!
buddy key van de csak CE-hez jár. nekem meg már csak 2 maradt azt meg tartogatom. akit jobban érdekel a játék : vanguard.netformance.at
hmmm, a szövegértelmezésed erõsen konvergál a 0hoz. a szabadságérzésbeli különbségrõl volt szó, ez meg egy eléggé arról szól :P de mint kiderült, a wow-ban is már szabad utakon lehet repkedni, nem kötött pályán. magyarázzam még, vagy már felfogtad?
whoa, repülõ mount! aszta! mekkora fain! kemény dolog lehet leprogramozni. nem hinném, hogy két mmorpg "jóságát" az döntené el, hogy az egyikben van szárnyas hátas, a másikban meg nincs. persze jópofa, meg minden, de ez csak egy mellékes színpötty a paletta szélén.
Huu te valami lexikon vagy ismered az osszes player nevet aki wow-ot tol magyarorszagon? De legyen igazad Naxxban nem voltam:))BC-s instaban meg amig jutottan mert uninstall sorsara jutott a cucc Kharazan meg meg heroicok voltak 25 nem de mi lenne mas benne???? menj le 400x tonkenert mert az jo neked:) Legjobban nekem a wow craft jon be igazan amikor magadnak craftolhatsz cuccokat masnak nem lol....
"jelenleg mindent a wownak tulajdonítanak, mert az a legdivatosabb játék:P" Érdekes ez a divat felvetés. Mégis, szerinted ki játszik nyilvános helyen wowot? Szerintem az ismerõseim 90%-a rólam se tudja, sõt lehet azt se tudja mi a wow. Azért világszerte 8.5M elõfizetõ nem egy akkora tömeg (1000 emberbõl 1.pártized). Meg van még pár ember aki tudja mirõl van szó (mondjuk még 80M), de még ez is csak 1% körül van teljes lakosság tekintetében. Ráadásul õk ált. masszívan fikázzák mind a wowot mind a wowozókat. Akkor meg mitõl is divat?
"azért jóval több szabadságbeli különbség van. míg pl wow-ban a griff (van ezen kívül más repülõ hátas is?) egy adott pályán közlekedik, addig itt te arra mész, olyan alacsonyan vagy épp magasan ahogy azt te akarod." L70-en lehet venni repülõ hátast, amivel szintén arra repülsz amerre csak akarsz. Mondjuk 1 napig tök élvezetes, utána meg használja az ember, mint a mountot a földön. Annyi különbség azért van, hogy beállok nagy magasságba, run mode be, és nem akad fel semmiben sem. Szóval inkább praktikus, mint élvezetes.
"saját maga által craftolt hajón utazgatni, nomeg az sem egy rossz érzés, amikor egy ilyen kis player hajót lerohan a csapat, kalózkodás címén :)" Hát ilyen spec tényleg nincs a wowban (bombázás van, az is buli:-).
A wow craft rendszere úgy általában elég gyengusz, viszont legalább nem borít balancet. Mert ugye a wownak más játékokkal szemben ez a nagy erõssége: gyakran állítja nehéz döntések elé az embert. Milyen classot indítsak? Ez is jó, az is jó, mindegyik jó valamire. Pl nincs olyan hogy szóló-képtelen class. Ez akkora brutális balance borítás, amitõl 1000x kisebb is botránynak számít a wowban (nem mondom hogy abszolúte nincs, a bliz kínosan törekszik a kiküszöböléseikre). A rengeteg class, amibõl a fele szólóképtelen nem biztos hogy jó út. WoWban pl minden class tud többféle talentre specelni, amelyekbõl van ami pvp-re, van ami szólózásra, van ami partizásra jó. Idõnként át is lehet specelni (nyilván nem ingyen), ha az adott területre ráunt az emberke. Ha így nézed akkor wowban legalább 3x annyi class van, mint amennyi közül karakter kreálásnál választasz. Milyen professiont válasszak? Mit farmoljak? WoWban nincs abszolúte "pénzkeresési" módszer sem. Amit elkezdenek csinálni páran, az törvényszerûen deficites lesz egy idõ után, és akkor kell új ötlet. Ami az egyik szerveren megy, az a másikon már nem. Ami tegnap ment, az ma már nem. WoWban extrém gazdagnak számít egy játékos, akinek van kb 50ezer G-je, holott egy epic repülõ hátas 5200g (ha sima már megvolt). Szóval az 50K G ehhez képest nem is számít soknak. A bonyolultabb craft rendszer ezt valószínûleg tönkretenné, és ezzel párhuzamosan a játék balance-t is.
Gratulálok! A mezei pirospontot te kapod... Csak tudnám, miért kell minden új mmo játéknál benyögnie valakinek, hogy "a kezelõfelület egy az egyes koppintása a wow-nak"... Mintha a wow-é annyira eredeti volna...
azért jóval több szabadságbeli különbség van. míg pl wow-ban a griff (van ezen kívül más repülõ hátas is?) egy adott pályán közlekedik, addig itt te arra mész, olyan alacsonyan vagy épp magasan ahogy azt te akarod. nem kicsit jó érzés, az embernek a saját maga által craftolt hajón utazgatni, nomeg az sem egy rossz érzés, amikor egy ilyen kis player hajót lerohan a csapat, kalózkodás címén :) amit írtam, hogy 2 perc alatt leszedtem, az nincs azzal összefüggésben, hogy 60-70 szintig élvezetes (hogy is lehetne :)). ez utóbbit azon társaim megnyílvánulásaira mondtam, akik wow-ból jöttek át VG-ba, nekik az volt a legnagyobb bajuk, hogy a wow rohadt uncsi egy idõ után. BC-t megnézték, de asszonták, hogy maradnak VG-ban. grafikáról annyit, hogy élõben überbrutál, képek alapján engem sem fogott meg (tegyük hozzá, hogy a képek elég gáz minõségûek is, eléggé nagy tömörítést választottak defaultnak) skillekrõl annyit, hogy wowos cimboráink ujjongtak, hogy lvl15 kariként több skilljük van mint wowban 60-ként :) nomeg (wowban nemtom hogy van-e ilyen) itt pl keverheted a skilljeidet, szép kis combókat lehet kihozni, szép sebzésnöveléssel, arról nem is beszélve, hogy totál új, egyedi skillt is gyárthatsz magadnak.
Ha vlódi szerepjáték kell akkor NW2 és egy mesélõ szerverére felmentek 4-5 haverral, és skype-ne meséli a sztorit. Mint D&D-ben. Ha szerepjáték akkor ez hasonlít a legjobban. Manapság az arcade és minimál RPG már MMORPG-nek számít. Persze ezek a régi asztali dobókockás szerepjátékra kicsit sem hasonlít. Max egy arcade stratégia game. De nagyon tetszett a wow is. Bár a DDO-ban tetszik hogy néha 10000 dollárt lehet nyerni játékkal:D
Pont erre kívántam rávilágítani, hogy az "RPG-zés" a résztvevõktõl függ és nem a programtól. Ha valakinek mond valamit a mush vagy mud, hát ott is tökéletesen lehetett szerepjátszani. WoW-ban és GW-ban is tökéletesen lehet. Tehát miért is MMORPG a WoW, miközben a GW nem az?
Õszintén érdekel, hogy szerinted mi az a bazi nagy különbség pl. a WoW és a GW között ami miatt a WoW MMORPG, a GW pedig nem? (Szerintem egyébként egyik sem az, legalábbis aki szerepjátszott valaha is életében az egyiket se hívja RPG-nek...)
igazából nem a shotokat kéne nézni hanem kipróbálni. más érzés. igaz WoW vs VG grafkiai összehasonlításnak sincs sok értelme . elöbbi meseszerû utóbbi realitás felé hajlik.
"WoW vs. VG flamebe nem érdemes bele menni." - Eszem ágában nem volt flame-elni.
A grind rendszer minden egyes hasonló jellegû játék velejárója, mindenképp grindelsz valamit elõbbutóbb. Talán az egyetlen kivétel ezalol az EVE Online.
A magántulajdon és a craftrendszer meggyõzõen hangzik, hogy valaki belekezdjen VG-be (ennyi a több szabadság így elsõ ránézésre) de nekem ez nem elég meggyõzõ. Ismétlem nekem semmi bajom a VG-al, egy szóval sem szoltam le, csak megjegyeztem, hogy a GFX egyáltalán nem olyen lenyûgözõ, hogy ekkora gépigény legyen.
Jacek igen, nekem kifejezetten tetszik a WOW grafikája, a területek/diszítõelemek szépek, és változatosak, és kifejezett elõnyként jegyzem, hogy meg sem próbáltak "real humanoid" formákat adni a karaktereknek.
Szerintem a Guild Wars nagyságrendekkel jobban néz ki, fõleg a követelmények fényében: Intel Pentium III 1 GHz, or equivalent / 512 MB RAM / 3 GB Available HDD space ATI Radeon 8500 or GeForce 3 Series video card, with 64 MB VRAM
"Az olyan "fikázásokat" meg, hogy WOW 2 gombos egyszerû játék..."
"3 gombost" írtam csakhogy egy szóval sem említettem mire/melyik játéra értem, hogy az lenne . Pusztán tényként írom, hogy ez a game "nem 3 gombos". WoW vs. VG flamebe nem érdemes bele menni. 1.5 évig játszottam WoW-al (raidek, és BG rank 13 Warlock; arénát már nem ismerem), most pedig ezzel. Ennek fényében azt mondom, hogy nincs értelme összevetni a 2-t. Elsõ ránézésre én is beleestem a hibába, hogy hasonlítgatok, mert a GUI egyértelmûen a WoW-ra hajaz. Egy biztos a játékos szabadsága nagyobb a VG-ban, akárhogy is nyilvánul meg.
akinek bejon a wow grafja meg az egesz grind alapu rendszer szive joga nem vagyunk egyformak de remelem marad is a wownal:)) es mondhatok velemenyt kezdetek ota jatszottam vele voltam minden instaban:)
egy ilyen programban mindig van mit javítani. pláne kiadás után. pláne ha félkészen adják ki, mert erre igenis ráfért volna még 3 hónap, de inkább fél év tesztelés. csakhogy elfogyott a pénz/rászólt a soe a sigilre, hogy érkezika bc, nem kéne leveszíteni a reménybeli usereket. mindenki a számára jobban tetszõt mondja. btw, a játék szép, de annyira nem, amennyire ezt a rettenetes gépigénye indokolná. ennél szebb játékok is kijöttek már, atomerõmû-igények nélkül. nem tudom, hogy miért emlegeti annyira a cikkíró a wowot, de ez nem egy wow teszt, szóval kéretik az imádott játéktól elvonatkoztatni - pl. a shard az egy egy egyben eq, ami nem csoda, hiszen a készítõk egy jó része az everquest fölött is bábáskodott.
Kár hogy nincs trial, amivel ki lehetne próbálni, mert 1. Nem vagyok benne biztos hogy bírná a vasam 2. Elég zsákbamacska, egy egy graf bugot vagy küldi bugot ellehet viselni de mindenkinek más a tûrés határ Na mind1 talán egyszer ha lesz "fölös" 7k m (sose lesz:)) vagy izmosabb lesz a gépem (vagy lesz trial)
2 percbõl meghatároztad, hogy 60-70. szintig jo a jatek utana meg fos? Grat, látszik mennyire belefolytál a WOW-ba. Nembaj, a divatnak eleget tettél, ügyes vagy.
A wow "Baltával faragott grafikája" full detailbe, mérföldeket ver a Vanguardot prezentáló screenshotokra (igen, megnéztem a linkelt shotokat is). A WOW kinézete meg sem próbál a realitásra törekedni (hála istennek), mert Warhammeres illetve korábbi warcraftos beütést akartak belevinni (szvsz. sikerrel). Az olyan "fikázásokat" meg, hogy WOW 2 gombos egyszerû játék, légyszi csak olyanok engedjenek már be, akik vagy lvl 60-on Naxxramast raidelte sikerrel, vagy BC-be aréna ratingja 2000 körül mozog/de legalábbis játszott Battlegroundot premade csapattal premade csapat ellen. (Aréna lan döntõ Szöul-ban, ha jól tolod végig a szezont. Jó kis díjazás lesz, ha annyira egyszerû hát hajrá hajrá, biztos menni fog). Köszi.
A "sok retardált wowos"-ra meg csak annyit mondok, hogy minél több egy játék elõfizetõje, annál több benne a hülyegyerek, ez elerülhetetlen bármennyire is jó egy játék (sõt minél jobb annál több -lásd még Counter Strike anno-). Egyszerûen csak jó csapatot kell kifogni, és kb. ezzel egyidõben már az összes idióta megszûnik létezni a játékban.
Én nem mondok véleményt a Vanguard-ról (gfx-et a más hirportálokon lévõ, és itt lévõ shotokból azért nagyrészt meg lehet ítélni) mert nem játszottam vele, lehet hogy jó játék, a craft rendszer izgalmasnak hangzik, a kasztok/fajok mennyisége szintén impresszív, és bár minden hírt ami magyar portálon megjelent belõle elolvastam, nem igazán "kényszerített" arra hogy mindenképp ki kell próbálnom.
egy kis javítás: a kiadó már rég nem a Microsoft Games, már egy ideje a SOE, azaz a Sony Online Entertainment felel a kiadásért, szerverekért stb. amit Torzi írt, az tényleg így van, a srácok meg olyan lelkesek, hogy rég láttam ennyi fixet/újdonságot mint ami itt szokott naponta érkezni
ja, a boss spanwról meg annyit, hogy nem hiába kell várni, ha vlki elõtted leveri a boss-t, lévén, direkt úgy alakították ki, hogy boss camp ne nagyon lehessen. ez annyit jelent, ha leölnek egy boss-t, akkor az addig nem spawnol vissza, amíg a közelben player van. egy idõ után azért spawnol, de teljesen más algoritmus nyomja a spawnt ha player van a közelben (ez boss-okra, nyersanyagokra igaz, egyéb mobokra nem)
ja és Shrekes idézet : az ogre olyan mint a hagyma. nos a VG is. ha csak felületesen nézed meg akkor lehet nem tetszik nagy hirtelenjében de minnél inkább belemerülsz annál inkább bontakoznak ki az apróbb részletek amitõl klassz ez a játék. ja és már közel sem olyan bugos mint a kiadáskor volt. elég lelkesek a srácok ( remélem így is marad ).
igen, de tegyük hozzá, hogy nem volt még olyan mmo ami bugmentesen került ki. sõt, a VG ahhoz képest hogy 1 hónapos, baromi jó. eddig amiket néztünk mmo-k, mind jóval több és játékélmény rontásban súlyosabb bugokkal indult. ez annyira nem vészes.
nos igaz a wowot sokan ismerik de a VG rétegjáték nem a széles tömegeknek készült mint a wow. interface : már a béta alatt is elsõ dolgom volt lecserélni (Drox UI-t használok , sokkal jobb mint a default ).
Jason Hunter: wow helyett inkább járj be nyelvtan órákra, elég gyér a helyesírásod. ;)
sõt, ranger über brutál pvp-ben (pve-ben is!), melee-ként és ranged-ként is egyaránt. amúgy elég sok class über solozásra, de tény, hogy van ami használhatatlan solo-ban. jah, pár apróság ami miatt a wow soha nem lesz mmorpg a szememben: craft az 0 a wowban, player city és player housing meg még hírbõl sincs a wow-ban (ahhoz képest, hogy 2000-ben, amikor a wow-ról elõször lehetett hallani, úgy volt, hogy lesz player housing és player city, nos, maradtak az egyszerûségnél és a tömegterméknél, így kimardt.
öööö nemtom már ki írta, de butaság hogy a rangernek nincs petje, simán tud summonolni, magasabb szinten több féle állatot is. wow vs. vanguard. wow gyerekeknek való, ahol semmin sem kell gondolkozni, csak menni oszt nyomogatni pár gombot, ez az idõsebb korosztálynak lett kitalálva. bár tegyük hozzá, a wow elég élvezetes addig amíg nem gyúrsz ki egy karit 60, ill 70 szintre, utána dög unalom. bár nekem az elsõ 2 perc elég volt az uninstallhoz :) wow=randa, baltával faragott grafika, community intelektuális szintje a béka segge alatt, holott egy mmo-t a community tesz igazán élvezetessé.
Ellentmondásos. De igaz. A játék helyenként bugos, optimalizálatlan, viszont elég élvezetes. A skillek jól átgondoltak használhatóak és változatosak (annál a kasztnál amivel játszok, nem 3 gombos az irányítás).
Én meg azt nem értem, hogy kapott 4 csillagot, ha "Bughalmaz. Befejezetlen. Képtelen gépigények. Hibák, hibák, hibák." Kissé ellentmondásos nem?!
"A gámáról meg: hát az hogy mindig parti kell, az baromira nem vonzó. Innen kezdve bukós is a dolog számomra."
Ez nem teljesen igaz. Rengeteg single mission van. Hamarabb megléptem a szükséges szintet, minthogy a single missziók elfogytak egy zónában.
A csapat küldetések nem olyan vészesek, mint ahogy hangzik. Könnyû groupot találni, mert a csapatok kis létszámmal futnak és nincs sok egyhelybe toporgás, ha kell gyors benne a cserélõdés. 1 jön 1 megy.
Ja, csak amíg EQ2 nálam nagyon szaggat ha szép grafikát akarok, addig VG 30-35 FPS-el fut azzal a grafikával, amit a képeim látsz. VG mellett EQ2-ben raidelek, és mindig ledöbbent, hogy mennyire csúnya VG után.
Egyébként az tény, hogy rengeteg bug van, és hogy még nem kellett volna kiadni a játékot. Ezt Sigil-ék is tudják: írták, hogy elfogyott a pénz, és SoE nem támogatja tovább csak a fejlesztést, kell bevétel is.