Na mondjuk én nem zavartatom magam. 7.500.-ért vettem meg a holiday packot benne van: hl1+deathmatch, hl2+deathmatch, episode 1. Ezért a pézé nem sok. Amugy nem kell unatkozni egy csomo modot szedtem le, és mitmondjak sokkal izgalmasabb, mint a hl2 alapjáték!!!!!
Ittvan a hl2 smod mode 1 gb-helyet foglal a mód, de uj ellenségek, van vagy 15 féle uj fegyver, gyönyörü fegyverskinek, uj hangokkal, keményebb ellenség, és többször mentek csapatba. Vagy a coastline to athmoshpere. Ez egy 15 pálás mod és sokkal jobb élmény minta sima játék. Nem kell unatkozni, bár a portalt én is várom, meg a tf2-t.
Sztem meg nagyon jó gáma lett, ja és, hogy nincs story-ja?? akkor nagyon tévedsz: http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm (remélem tudsz angolul...) meg mit számít ha egy csomó ugyanolyan npc van? Ez nem a játék hibája, hanem mert a combine-ok tényleg mind így néznek ki (egyébként 3 féle van), akkor még ottvannak a zombik kismillió variációval, vannak még gépezetek abból sincs kevés. Ennyi nem elég neked?
nekem mostanában sok játék csalódást okozott, de legjobban a half life 2. Mindig is szerettem a half life 1 et és akiegészítõket valamint a counter strikot. A half life 1 ben azt szerettem, hogy volt története. Elkeztél játszani, belecsöppentél egy sztoriba aminek volt eleje meg vége is. Kezdetben a half life 2 rõl is úgy látszott hogy nagy game lesz. Az elsõ bemutatók lélegzetelállítóak voltak. Úgy tûnt komoly történettel rendelkezik, szép grafikával, és ügyes mesterséges intelingenciával. Aki a játékvilágot ismerte mindenki dörzsölte a tenyerét hogy milyen nagy játék lesz. Aztán jött ez a forrás kód ellopósdi... aminek következtében lett olyan a játék amilyen lett szerintem... A játékot teljesen összecsapták. A történet felületes és egyáltalán nem tûnik összefüggõnek. Fõleg azért nem mert epizódokra van osztva és fõleg mert semmilyen szinten nem kapcsolódik az elsõ részhez, de leginkább azért nem mert nagyon hosszúak az unalmas részek ahol csak hentelni kell, és történet szempontjából semminemû jelentésel nem bírnak. A másik dolog az ellenségek. A combiene katonák még az elsõ rész hiányosságait is felül múlják. Mindenhol ugyan azzal az npcvel találkozhatunk, csontra ugyan úgy néznek ki, ami szerintem nagyon idegesítõ. Még megjegyezném azt is hogy letöltöttem a half lifehoz a lost-information nevû modot, amiben benne vannak a kihagyott részek, és egy csomó jó dolgot kihagytak a játékból ami izgalmasabbá tette volna. Mellesleg benne van a hajós pálya is, ami eleve rejtélyesebbé teszi az egészet. Mellesleg a hl2 ben vannak olyan részek, ahol túl lehet látni a pályán, ami szintén azt az érzetet kelti, hogy nem nagyon foglalkoztak a játékkal. Természetesen ezután én is nagy várakozzással vártam a hl2 kiegészítõjét az aftermathot, ami mára episode 1 néven került be a köztudatba. Azt reméltem hogy a kezdeti sietséget itt orvosolni tudják majd, bekerülnek az új fegyverek új szörnyek, pörgõsebb érdekesebb, sztori szempontjából mozgalmasabb játékmenet vár majd... de persze nem ezt történt, a játék egybõl üres és fantáziátlan csatornázásal és " gombnyomogatással " kezdõdik, és azon kívül hogy megsemmsül a city17 és a citadel semmi újat nem tudott felmutatni. De ha jobban belegondolok ez nem is olyan meglepõ. Régen természetes volt a valve nak hogy valami olyasmit alkosson, amivel érvényesülni tud a piacon, akkor még nem feltétlenül a "miénk lesz a világ legjobb játéka" címre hajtottak, és ez szerintem jobbat is tett a játéknak. Ma viszont a marketing visz mindent. A grafika kidolgozása mellet már nem jut idõ a játékélmény fejlesztésére, de szerintem már cégen belül sincs rá igény, hiszen mindenki azt nézi hogyan állhat meg a játék a piacon, és hogyan hozhat minnél több piacot. Ezek mellet a szempontok mellet, már nem biztos hogy újra egy okos kis játékkal rukkolnak elõ, amivel mindenki szívesen játszik, hanem egy nagyvilágnak megfelelõ programmal, ami megfelel bizonyos elvárásoknak.
lehet nem csak ezt kellene olvasni, mert itt kb mindent késve tesznek ki...
Én végigtoltam az alap játékot egyszer, elég is volt. Szép meg jó, de mégsem mondta azt nekem belül semmi, hogy még1* told már végig... inkább letöröltem, mert a hely viszont fontosabb volt éppen.
Ésha mégis nosztalgiázni akarnék, akkor majd letöltöm még1* vagy megvárom, amíg az EVM-nél 1999 forintért fogják hozzám vágni...
Látom Valve sikeresen eteti az SG-sek nagy részét is.
Októberben jön az Ep 2. Nagy valószínûséggel Ep3 akkor 2008 nyara körül. Én értem, hogy a debezzeg a játékélmény, meg a hangulat... de akkor is pénzlehúzásra megy ki a játék.
Mert ugye volt az EP1, 5k induló áron. Itt meg is említeném a kis történetemet, hogy megrendeltem az EP1-et de mire megérkezett a visszaigazolás, hogy küldenék, már írtam is vissza, hogy inkább mást, azért a pénzért, mert már ugye kemény 3.5 óra alatt végig is vittem és nem igazán siettem!
Szóval itt lesz most az Ep2 ismét 5k-ért, ha jól sejtem megint csak ilyen vicc játékidõvel, aztán lesz Ep3 szintén ennyiért vagy talán többért, ha nõ az infláció, vagy Feri kitalál megint valamit.
Ez kérem kb. 11 órányi játékélményért 15.000 Ft + az olyan szerencsétlenebb lakhelyû embereknek, mint nekem + 3X postaköltség. Persze ez utóbbi nem a Valve hibája.
És akkor még nem szóltam a lényegrõl... amíg ezek ott heftelik a köv. epizódot meg a TF2-öt, addig a világ az új Unreal és a Crytek üdvöskéje fényében fürdik, az Alan Wake-rõl már nem is beszélve...
De jó lesz nekünk, hiszen még 2008-ban is visszautazhatunk a múltba, hiszen a Source motor már most a múlt. Igen, szép is, meg jó is, az meg pláne jó, hogy nem kell hozzá erõmû, de egy Valve-tól azt vártam volna, hogy a Crytek orra alá dörgöl ne adja ég valami HL3-al... nem így lett.
lesz star craft 2 ? köszi megérte ide benézni :DDDDDDDDDDD