A harcrendszert a Gothic 1-éhez hasonlítani azért kicsit erõs, nagyjából semmi közös nincs a mechanikájukban. Lehet, hogy késõbb már variálható, színesíthetõ, de az elsõ 2 óra nevetséges kattintáshegy. Azokat a skilleket azért nem találtad, mert nincsenek. Ha valahol találsz egy recepetet hozzá, már azonnal csinálhatod is a kardot. Akár egy erdõ kellõs közepén is...
Srácok,2x telepítettem de ezt a hiba üzit írja ki: x3daudio1_7.dll hiányzik a gépröl,telepítsem újra..... -.-
Tényleg próbáld ki a teljes Risent, bár, ahogy ágálsz ellene, biztos lehúznád mindenképp. Risenben az elején az állatokat le lehet csapkodni. Aztán mikor az elsõ emberi ellenféllel szembekerültem és hiába kattintgattam elvert.... akkor alaposan átgondoltam a harci taktikámat. :) Természetesen nem körökre osztott és valamennyire számít az ügyességed, hisz ha látod, hogy az ellenfél lecsapni készül, akkor védekezned kell elenne, de a Risen harcrendszere nem hasonlítható, sem az Oblihoz, sem a G3-hoz. Minden ellenfélnek van valamilyen harci stílusa, amit ki kell ismerned, hogy le tudd gyõzni. Mindenki máshogy támad, máshogy szúr vissza, stb... Mellesleg a körökre osztott harcrendszer ugyanolyan kiismerhetõ egy idõ után, a 90es években imádtam a turn based RPG-ket, de azok is kiszámíthatóvá válnak. Amúgy pedig ha már TPS, akkor valamennyire számítson az ügyességem is (ne sokat, rühellem az ügyességi játékokat).
A risen harcrendszere tényleg jobb. De ezt is lehet profibb módon csinálni nem csak agyatlanul csapkodni. Egyik elsõ skill amit szerezhetsz a flurry amivel ha a megfelelõ idõben nyomsz gombot kombó sorozatot indítasz(derengés veszi körbe a fegyvert egy pillanatra). Nyilván ahogy fejlõdsz hosszabb és bonyolultabb kombók vannak. Persze e nélkül tényleg csak csapkodás a játék de a bénaság már nem a fejlesztõk hibája. Ezen felül van benne még shield bash meg power strike is szóval nem tudom mi kéne még. Azt sajnos kár várni, hogy a mai casual idõkben valami szuper bonyolult rendszerrel állnak elõ, a sok 12 éves vérpistike telesírná a fórumokat, hogy hiába püföli a bal meg a jobb gombot felváltva mégis megöli egy sima goblin. Jó a Risen kivétel ott tényleg fasza volt a rendszer, de hát az mégis csak piranha game :D A nehézséget meg nem a demó alapján kéne leszûrni. El ne képzeljétek már, hogy a teljesbe egy óra játék után életszívós kalapácsot meg plate armort szerzel. A demó leírásában benne volt, hogy a végsõ akciódús rész nem lesz benne a teljesben, direkt a demóba készült csak. Arra meg, hogy itt könnyebben ölöd a farkast meg a minecrawlert, megint csak az a válasz mint a harcrendszernél... casual time!!! Szóval én legalább annyira várom ezt mint a Risen 2-t
Wedge31:A gothicos troll hülye volt annyi. Viszont ha te level 2ön szemtõl szemben elversz egy orkot gereblyével akkor megtapsollak. Még egyszer mondom csicskaságok varázslat bújkálós nyilazás meg stb. nélkül. A te logikádat követve mondjuk a normális esetben azért több óra alatt végigvihetõ quake 1 anno egy fos volt mert valaki speed runban 15 perc alatt nightmaren is végigtolta. Be is kellett volna perelni az id softwaret, mert ki mert adni egy negyed órás kampányt... ugye milyen hülyén hangzik? A körök osztott játékok valóban nehezebbek, de ez inkább csak a stratégiákra igaz mert pl a fallout 1-2 sem volt harc ügyileg olyan nagyon vészes pedig ott sem real time ment a fight.
Mégis milyen baja lehet a gépemnek? Mindenféle szutykot tudtam futtatni. Lényegében semmiféle infó nincs arról, hogy mi lehet a hiba. Klikk és hibaüzenet. Kösz...
Ebbõl a kevésbõl, amit eddig próbáltam a demóban(fél óra) végül is nem olyan rossz, mint amire az itteni hozzászólások alapján vártam. A harcot végül is élveztem, a nyilazás is egész jó. Én hardon kezdtem neki, a véglegest majd lehet, hogy "gothic" nehézségen fogom játszani, szerintem ezzel sem lesz probléma. Azt már tudni lehetett, hogy a fegyverrántásért nem fenyegetnek meg az NPC-k, de hogy nem is lehet õket megtámadni, azt már tényleg sajnálom. Nem mintha le akarnék majd mészárolni egy fél falut, de hát azért volt olyan, akit régebben is el lehetett (kellett) náspángolni. Gondolom itt majd adott esetben a párbeszédek után válik valaki ellenségessé.
Molnibalage: az, hogy neked nem indul el, az csak a te géped baja lehet, hiszen más nem tapasztalt eddig ilyet. Ezt most megnyugtatásképpen mondom, hogy nem a játék hibája, csak emiatt nem kell leírni.
egy idõ után minden játék kiismerhetõ, a körökre osztottak is. vannak korlátai a játékoknak, persze az a fejlesztõ csinálja jól, aki el tudja feledtetni ezeket a korlátokat ;) de nem érdemes minden játékban ezeket keresni, mert akkor oda az élvezet. azért játszunk, hogy szórakozzunk, mintha egy filmet néznénk. annak is elnézzük a hibáit, ha valóban elfeledteti egy kicsit velünk a külvilágot.
A G2-ben már a második szinten letudtál nyomni egy fekete trollt egy gereblyével a kezedben.
Ha ügyes vagy és jók a reflexeid magyarán körbe ugrálod és nem hagyod hogy megüssön az ilyen tipusu játékokban minden közelharc röhejesen könnyü. Más a helyzet ha mágiával val ijjal támadnak ott már számit sok minden más.
Az idióta személyeskedéseid miatt ez volt az utolsó hsz-em hozzád.
Tehát azt mondod késöbb hirtelen körökre osztott lett a harc ?
Akármilyen komolynak gondolsz is te egy harcrendszert ha nem kocka alapú akkor csak is a reflexeken és az ügyeségen mulik minden és igen csapkodos lesz.
A személyeskedésbe nem megyek bele mert most nézem csak kivel beszélek elvakult fanboyokal nem lehet értelmesen beszélni.
Kicsit trollkodás íze van annak amit elõadsz. A Risen demója - már bocs - de kibaszottul irreleváns. Komoly kardozás és ellenfelek nem voltak benne. Az "picit" késõbb van. Fingod sincs arról, hogy mirõl beszélsz.
Risen demóját probáltam és megvan a véleményem róla.
Ez is csapkodos mint a G3 vagy az oblivion vagy a Two Worlds vagy a Risen soroljam ? ahol nem körökre osztott a harcrendszer az mind gagyi csapkodás ahol pár perc alatt kiismerhetö az AI és onnantól már csak reflex és ügyeség kérdése hogy megütnek vagy sem.
"azota se foglalkozok a PB játékaival akárhogy is sikerülnek." Akkor neked kimaradt a Risen, ami nagy hiba, legjobb harcrendszer, amit RPg-ben láttam, és tiszta G1-2 feeling bugok nélkül (pár apróbb bugja van csak), és nálam harc tekintetében a Risen az etalon, ahhoz hasonlítom majd ezt is. Amúgy a G3-at egy éve nyomtam végig, semmi gondom nem volt, minden hivatalos és nem hivatalos patch fent volt és életem egyik legjobb RPG élménye, pedig régi motoros vagyok. De olyan hangulata van, hogy csak na...
Gothic 4-rõl: Tegnap leszedtem és feltelepítettem, de kipróbálna csak ma este fogom, nem akrtam tegnap éjjel, nehogy a fáradtság miatt negatívabbnak lássam. Meglátjuk, remélem, hogy nem csapkodós harcrendszere lesz, mint valami Diablónak, és a mellékküldetések (engem minden RPG-ben ezek érdekelnek inkább, nem is a fõszál) nem ilyen gyûjts 42 békát típusúak lesznek....
Lehet hogy ezt majd hardon kell játszani vagy nem tudom,hogy legyen is valami kihívás. G3-ba már kb 30x minumum meghaltam volna.Itt meg nem lehet. Mindenki fél óráig csinálja a saját "ceremoniáját" mire támad addigra én már 30x a háta mögé gurultam azt csapkodom ezerrel.
Én is a 2. képen lévõ összeállításban rohangáltam + számszeríjjal csontivadászat... amíg ki nem fogyott a "lõszer"! :-)
En se mondom, hogy nem szorakoztam jol a demoval es szivesen jatszottam volna tovabb csak azt nem tudom hogy 40 orat es tobb vegigjatszast nyujt-e majd a jatek. Egy RPG-nel ez sem elhanyagolato
De engedjetek meg 1 apró gondolatot még: Úgy látom itt mindenkinek minden játékprogrammal óriási elvárásai vannak!
Azt azért érdemes észben tartani, hogy tökéletes játék SOHA nem fog készülni, nem lesz olyan, hogy a játékos összes olyan álma benne lesz valamiben, amit vár! Érdemesebb inkább a meglévõ featureöket élvezni, szórakozni (ha szórakoztat az adott program, ha nem szórakoztat törölni)a játékkal ha tetszik! Ha mindig tökéletességet (lehet rá törekedni, de olyan úgysem lesz soha semmiben) vártok el, akkor folyamatosan csak csalódni fogtok és ez igaz az életre is. (én is sokat várok pl.: Two worlds 2-tõl, de tudom, hogy úgyis lesz benne hiba sajnos)
Papolás off :-)
Mindegy! Nem papolok tovább (még én is csalódhatok benne), de engem eddig ez szórakoztatott a gothicok közül a leginkább (igaz gothic 3 kimaradt) már a demo alapján! Számomra 2010 eddigi legnagyobb pozitív csalódása volt ez a demo (általában tudom, hogy melyik programtól mit várhatok)!
Majd meglátjuk milyen lesz a teljes, legfeljebb majd virágbolti verzióban megnézitek hátha tetszeni fog...
Valaki irta itt hogy "tisztes iparosmunka" es ez igaz. Ennyi, nem tobb. Feature-ben kevesebbet tud mint a gothic 1. Nyilvan megveszem es vegig is jatszom, de en 2010 vegen egy AAA kategorias RPG-tol sokkal tobbet varok. Emlexem a 2007-es witcher-ben is csak futni lehett, setalni nem (OTS nezetben) sokan tamadtak is ezert es a fejlesztok is elismertek, hogy hianyos volt a jatek de a witcher 2-ben minden orvosolnak. Erre megjelenik egy uj jatek (2010, egy 10 eves sorozat legujabb reszekent) ugyanilyen "gyerekbetegsegekkel". Attol tartok hogy az egesz jatekban egyedul kell koborolnom. Ma mar epikus csatak, csapat, tomegjelenetek kellenek. A dragon age-ben is sok hiba es hianyossag volt de a vege karpotolt sokmindenert.
Vízbe nem lehet bemenni, hát nem örülök, de õszintén mi a radai rossebet akarsz a vízben csinálni? Bemész, úszol, kész, 2 perc alatt meguntad..., ezért hiányzott annyira?
Miért milyen nyelvezetet akartál?
Na a harc Gothicokban egymás után dobált animációk összessége és rendkívül darabos, ehhez képest itt folyamatosabb és ez nekem bejön!
Nincs target lock! Egyáltalán nem csapkodtam mellé, amerre akartam arra ütött!
Távolra zoomol ki! Ha belegondolsz, hogy több ellenfeled is lehet egyszerre, akkor ez 1 szükséges dolog lehet.
Vedd le a hangkártyát 48 kHz-re, elõször nekem sem indult. Milyen vírusirtód van? Fals riasztás is lehet, vagy már alapból vírusos a géped. Ez nem a játék hibája.
Amúgy szerintem nagyon hangulatos, nincs ezzel semmi baj, eltekintve néhány ügyetlen grafikai megoldástól.
ÁÁ bénák vagytok :D A harc tiszta gothic 1 ahhoz hasonló "kombós".Akinek nem tetszett a gothic 1 harcrendszere az meg mennyen innen a susulykába nem is igazi fan :D . Nekem kb az egész demó alatt 5 alkalommal sikerült mellé ütnöm szóval nem kell ide "lock system" tanulj meg játszani fiam :)(bár a gothic 1ben volt). Nálam egyedüli bug a sziklába beragadás volt, de egy ugrással kijöttem belõle. Grafika szép hangok is jók mi kéne még? :)Egyedüli negatívum a kicsit casualos békebeli skillek illetve azok nem léte, mert sehol sem láttam zárnyitás, kovácsolás vagy állatnyúzás skillt. Várom:)
Buggal eddig csak 1 helyen találkoztam a tengerparton a 2 goblinnál. Jobbra töül hátul ahol 2 teknõs van van egy kis rész ahol be lehet menni a sziklák közé.Mondom bemegyek hátha van valami finomság ott :D Volt is szép kis bug még jó hogy mentett elõtte az autosave. Elkezdett csúszni a faszi mintha lejtõn csúszna le és csak eg irányba még fordulni sem tudtam sem ugrani semmit se.
Az viszont tetszik hogy lementem egy barlangba és már nincs az mint a G3-nál hogy bevillan a külsõ világ meg ilyenek.Szerencsére semmi ilyet nem tapasztaltam!
Ok, akkor maradjunk ennyibben ne offoljuk szét a topicot.
Azért mindig rácsodálkozok hogy egy játékot mennyiféleképpen látnak más-más emberek és ezt most erre a demóra értem.
Uhh, hát ez... Two Worlds Reloaded? Kábé azt a szintet hozza, bár a grafika valamivel szebb. A táj a G3-ban vagy Risenben látottakat meg sem közelíti, jó iparosmunka, de nem több. A karakterek kidolgozása egész jó (a PB arcait simán felülmúlja, de mondjuk azokat melyik játéké nem?), ellenben a mimika és "szájszinkron" ritka fapados. Maga a szinkron változó. A harc az valami istentelenül együgyû, így elsõre a G3-énál is rosszabb, pedig az tényleg karasztrófa volt. Valahogy az egész cucc súlytalan, ízetlen, fantáziátlan. Diego, a fõcímzene és a sok beállítási lehetõség tetszett, ez utóbbi példaértékû. Bugok és idegesítõ hülyeségek azok vannak szép számmal, szóval nem olyan szép itt a menyasszony. Végülis a Two Worlds se bukott meg, jön a második rész (sõt az már egész jónak tûnik), úgyhogy azért a JoWoodot se féltem, de Gothic játéknak ez azért elég halvány õszi rózsa.
Sajnos ezt rajtad kivül mindenki érti a kiadáskor egy rakás szar volt a G3 tudom mert voltam olyan ostoba és megvettem. Nem véletlen hogy példátlan modon a már aranyon levö játékot visszahivták és ezért csuszott a kiadás. Pár óra szenvedés után nálam ment a kukába és azota se foglalkozok a PB játékaival akárhogy is sikerülnek.
Soha nem értetem ezt a G3 + bug beszólást. Én semmi súlyosba nem szaladtam bele az elején sem, egy része meg ami volt a n+1 CEP után is megvan. Inkább volt kiegyensúlyozatlanul könnyû. Ezen az új AI + easy szint + AB beállítás segít. Ezen iszonyatosan hangulatos a G3.
Nem várni, de azért ennyire orbitális dolog azért már a vicc határát súrolja nálam. Élveztem az NWN-t is, de a harc része inkább a Risennek a jobb. Mágiarendszere az NWN-nek jó lenne, de sohoa egyetlen NWN-ben sem volt értelme a trükkös varázslatoknak. Nagyon sebzõ spell legyen oszt csá. Némi lassítás vagy bénítás és ennyi.
Nálatok is akadozva/ugrálva mennek az árnyékok? Párbeszédek közben elég idegesítõ, remélem csak valami bug...
Mondjuk az érzékenyen érintett, hogy a vízbe nem "mert" belemenni a hõsünk. Úszás sem ártott volna. :)
ha nem találkoztál buggal akkor szerintem te eg ymásik játékkal játszottál:
- fáklyát meggyújtod aztán elteszed és ottmarad a féyne a világban.... - simán belesétáltam egy olyan helyre a parton ahol a karakter elkezdett "korcsolyázni" - csakúgy mint a régi gothicokban - és beszorult 2 szikal közé
ezeket találtam elsõ nekifutásra, ami tekintve, hogy csak egy demó elég gyászos. Full játlban ennek fényében mennyi lesz.
Játékmenet meg hát nem tudom az volt az érzésem, hogya karakterek értelmi fogyatékosak és ezt ajátékot kb a 12 éves kategóriának szánták olyan a nyelvezete és a szinkron elõadása.
A karakter egy ellenszeves metroszexuális gyökér. A harc pedig az én meglátásomban a legborzasztóbb az összes gothic közül. Nincs target lock (ha tévedek javítson ki valaki) ennek eredméyne hogy szó szerint összevissza gurul és csapkod a karakter, pluszban idegesítõen távolra zoomol ki a kamera harcnál..
Nálam demo alapján egyáltalán nem a megvevõs kategória....
Az a fejsze a 2. képen nagyon jól néz ki és nagyon hatékony is! Hú de belelkesített ez a demo (pedig az ugyancsak friss Darksiders is még csak 1 napos a gépemen, ilyenkor nehéz mással belelkesíteni, de ennek sikerült)
Ez volt eddig az egyetlen játék, ami videók alapján iszonyat gagyi, de játszva Istencsászár!
Skillfa: Tényleg furcsa, szokni kell! Elvileg valahogy lehet speckó mozdulatokat véghezvinni! Nekem ez sem sikerült, ha valakinek igen, az jelezze, hogy hogyan (gyakorlatilag nem tudtam berakni a parancssorba alul)!
Én is végigértem és amennyire fostam a harcrendszertõl, hogy rossz lesz, kellemeset csalódtam! Csapkodós, de még annyira sem kötött, mint a Risen féle!
Összességében: Grafika csak azért 9, mert néhol valahol hülyén néz ki, amikor beszélgetsz,fura árnyékok nappal szemben, amúgy nagyon odaver minden rpg-t grafikában, amit eddig láttam! Ezt csak a Witcher 2 fogja egyáltalán megközelíteni (habár Two Worlds 2 is mutathat majd valamit, de meglátjuk).
Szép egyenletesen futott nálam (próbált volna meg nem úgy futni).
Régi Gothicos darabos harcrendszert itt el lehet felejteni (megjegyzem, hogy hála istennek, mivel szerintem a gothic sorozatot egyetlen dolog húzott le 1 kicsit a kiváló játékok sorából és az a darabos harc volt, na itt már sima egybefüggõ), 4 ütést tud a karakter prezentálni gyors egymásutánban. Attól függõen, hogy mennyire nehéz, illetve 1 vagy 2 kezes az adott fegyó, ezek lehetnek lassabb csapások, illetve gyorsabbak! Lootolás annyi, hogy kijelöli a gém a holttestet, fegyvert, cuccot, ha közel vagy hozzá, holttestnél kiválaszthatod, hogy mi kell, vagy elvihetsz mindent!
Karakterekbõl ennyi idõ alatt nem sokat lehet leszûrni, de az alaptörténet meglehetõsen érdekes, kíváncsivá tesz, hogy milyen irányba fog ez haladni!
Sajnos kotyvasztani (alkémia), illetve kovácsolni nem tudtam (lehet csak én voltam béna, ha valakinek sikerült, akkor szóljatok, hogyhogy lehet) Craft 1 kicsit egyszerû, mint a százas szög, nyomsz 1 c betût bejön, hogy mit ismersz mit nem, majd a jobb oldali részén a menünek, hogy van-e alapanyagod és hányat akarsz csinálni a cuccból!
Loot bõséges és változatos. Demo alatt számos kajával, itókával, fegyverrel, számszeríjjal, íjjal, ezekbe különbözõ lõszerekkel!!!!, varázslatokkal lehet találkozni. Különösen tetszetõsek a 2 kezes kardok, illetve a varázslattal feljavított kalapács, mely piros fénnyel izzott! Ezen fegyverek még a karakter hátán is kiválóan néznek ki (Kilóg a fejsze nyele és minden egyes vésetet lehet rajta látni), valós hatást keltenek, fullplate szerû páncélzat csörög, amikor mész (ezen konkrétan beszartam a gyönyörûségtõl). Földalatti barlangrendszer a végén valami hihetetlen hangulatos!
Inventory nagyon nagy, csomó cucc fér el benne és kategorizálva van: közelharci fegyverek, távharci fegyverek, felszerelés (itt vannak a pajzsok, páncélok, talizmánok), külön quest item szekció van, fogyasztható cuccok, scrollok! Mindezek nagyon átláthatóvá teszik az inventoryt.
Összességében engem, aki Gothic 2 óta nem fogtam Gothicot a billentyûzetem alatt egyszerûen megvettek kilóra. Amennyiben lesz annyi pénzem, akkor megjelenéskori vétel lesz ez én már látom (vagy ha nem akkor késõbb, de az tuti)!
Ez a játék elfelejteti a Gothic 3-al kapcsolatos rossz szájízt (remélhetõleg nem lesz annyira bugos, mint az)!
Jah igen Buggal nem találkoztam, gyakorlatilag semmi furcsával, minden a helyén volt (vagy csak valamit nem vettem észre), amit lehetett bejártam, lõttem szarvast, szedtem gyomokat!
Egyszóval Tetszik! Nagyon Tetszik! Aki még nem próbálta az tegyen vele 1 próbát mert megéri (legfeljebb nem tetszik), nekem bejön és ez még csak a játék elejébõl készített demó! Hát mi lesz itt késõbb kérem szépen, ha már ez ennyire nagyon jó!
Bocs, ha hosszú voltam, de kikívánkozott ez a pár gondolat!
Hááát, nem tudom.... nekem kicsit tul oldschool. Tudom hogy sokan ugy gondoljak hogy egy rpg-ben csak a kaszabolas, meg fejesztes a fontos, de nekem mas dolgok is. Pl nem tud menni a karakter, csak futni. A sziklakra felugras olyan mint 10-12 eve volt, semmi maszas animacio vagy ilyesmi. Nem jon be hogy a kamera ennyire eltavolodik ha eloveszek egy fegyvert. Ha annyira ragaszkodtak a regi gothic-okhoz a fejlesztok, megcsinalhattak volna ugy mint ott volt, hogy az eger gorgovel en allitom a tavolsagot. Szep a jatek de eddig nem nyugozott le. Mivel magyarul jelenik meg es az osszes gothic megvan (a risen is) ezt is megveszem, de eddig nem jott be annyira. Szerintem az iranyitas ill. annak testreszabasa letfontossagu vegulis azt csinalom egyfolytaban mig jatszok.
Hát valóságot várni egy fantasy rpg-töl...
Ezért írtam hogy szvsz, nekem a körökre osztott a leghitelesebb.
Játszottál már a Risennel? Tényleg az elsõ játék volt, ahol tápos karakteremet is leverék a végén az erõs lények, ha nem figyeltem vagy fáradt voltam. Ha ment a dolog, akkor 6-8 is jöhetett, de tényleg izzadtam a végére.
Az NWN harcrendszere a másik véglet. A statisztikus RPG csúcsa talán mind a mai napig, de halál vicces, hogy 6 ellenfél körbe áll és nem talál el. Valóságalapja a 0-hoz közelít...
Jah igen Beast, igazad van, bocsi, én a Risen-t Easy-n nyomtam, ott nem kellett taktikázni, és itt se nagyon kell :D Figyelni kell arra, hogy jó idõben ugorj el, és kész :D
Hát a harc a Risen-hez hasonlítható, 1 plussz dolog van benne, hogy amikor az ellenfél "erõset" akar ütni - amit sûrûn tesz- akkor valami felvillan az ellenségen vagy valami speciális mozdulatot csinál, és tudod, hogy ilyankor gyorsan el kell vetõdni. Ezt a felvillanást így kell elképzelni: - Goblin : Zöld köd lesz körülötte - Pók : felvillan a piros szeme - Kõgólem : magasba emeli a kezét, és hörög (jaj, ez nagyon vicces :D) - Tûzmágus : gyûjti az energiát, majd megáll, vár, és lõ
Viszont ami gáz, hogy ilyenkor az ellenfél szabályosan ledermed, és vár 2-3 másodpercet, és utána üt/varázsol. Na mármost ez idõ alatt elgurulsz,és utána ronggyá ütöd :D
Akkor errõl ennyit. Közelharc terén a Risen az etalon.
A skillfával igazából az a gondom, hogy itt ez a grafikailag atomvillanás játék, és ahelyett hogy a skillfát szép ikonokkal pakolták volna tele, betettek vagy 7 egyenes vonalat, amin lehet nyomni a + gombot. Egyszerûen nem illik a játékhoz. Ilyet 10 éves programoknál csináltak :D
a harc az mégis milyen? Risenes? vagy csak csapkodok, mint valami hack & slashben?
A skillfával nem igazán értem mi a probléma. Ha pár teljesen egyenes vonalat nem sikerül átlátni akkor semmit sem lehet. :) A harc és a grafika nekem kifejezetten tetszett. Engem nem zavart az sem, hogy el kellett tenni a fegyvert a gyorsabb mozgáshoz. A karakterek tátogása viszont annál inkább. :)
Hát, ha a demo tényleg ennyire szar, akkor én meg sem veszem. Minek? Ott a Nehrim és lesz Risen 2. A két NWN kiegem 1 éve vár arra, hogy végigtoljam. ..
Hát végigvittem a Demo-t, és borzasztó nagyot csalódtam. Eddig imádtam az összes Gothic részt, még a 3.-at is, de ez nagyon gáz.
Grafika nagyon jó, látványos, de a harc borzasztó bugyuta, mondhatni gagyi. Inventory, karakter képernyõ semmitmondó, és ami a legrosszabb:skill fa.Hát én még ilyen béna skillfát nem láttam soha, grafikailag nulla, és nem áttekinthetõ, mint pl. a Risen-ben, vagy az eddigi gothic részekben.
A demo természetesen rövid, de ezt a kevés idõt is untam. Fegyverrel az ember borzasztó lassan fut, ezért mindig el kell tenni, és az egész játék abból áll, hogy elteszed a fegyvert, odafutsz a lényekhez, elõveszed a fegyvert, stb.... Lootolás szintén nem annyira jó. Hát igen, ez elég nagy lehúzás volt tõlem,de tényleg az a benyomásom, hogy az egész játék egy felejthetõ produkció lesz.
Szóval eddig egy nagy csalódás a játék, de mindenképp megvárom a teljest, és csak akkor mondok ítéletet.
Bug: Van egy fószer,aki fel-le sétálgat egy létrán. Na itt létramászásról szó sincs, ugyanis egyszerûen felteleportál. :D
Mint a Gothic széria nagy rajongója, gyanakodva méregetem ezt a játékot, de amint hazaérek kipróbálom, hátha annak ellenére jó lesz, hogy a PB csinálja. addig is szívesen olvasnék beszámolót a demóról, küldetések? Karakterek? Hangulat?
Egyáltalán nem csúnya ez Low-on sem szerintem a képek alapján! Maxon csak jobb oldalt a kéményen és a kõkerítésen látszik, hogy jobban kiemelkedenek a kövek (viszont maxon az üllõ mögötti hordók azok valami baromi hülyén néznek ki...)
LOW/OFF (A jobb felül kipipálható effecteket benthagytam csak azt tettem le aminél volt off/low opció.A textúra maradt High-on mert lowra téve újrainditani kellett volna.)
Ugy emlexem eleg alacsony gepigenyt adtak meg hozza hivatalosan de a kepeket latva egyertelmu hogy a szep grafikai beallitasokhoz bika gep kell.