OFF: Most láttam a Vision 8 engine bemutatóját és abban volt egy game Ravensdale!Azt is a Spellbound készíti.Steampunk RPG lesz.Kár hogy akadt a videó (ilyen szart közzé tenni). De így elsõre nagyon jó lesz.
Hm most tûnt csak fel a képeken ezt is "butítják" már. Régebbi gothicokba nem volt szinte semmi támpont mi hol merre.Itt meg ott a kis térkép jobb felsõ sarokba azt mutat mindent a nyíl!
látom a fõhõs kinézete alkalmazkodott a gótikus hangulatú középkor emóshajú pasitrendjéhez
The mod offers around 40 hours of gameplay across four chapters and an altered Khorinis. The English installation is a little tricky, so make sure you read the instructions. Here's the blurb:
Velaya - Tale of a Warrior is a German modification that tells the story of a young woman (known from Gothic 1 ), who makes her way around Khorinis, shortly after the nameless hero and his companions left the island. A lot has changed in the meantime and the land is still in need of a hero. Or heroine?
But this is not Velaya's problem at the moment. Right now she is busy rejecting Dar, probably the most unpleasant mercenary on Onar's farm. Their dispute ends after a brief fight… on the planks of the tavern. Dar has to pay a penalty to Torlof, for beating up a helpless woman, but this is not enough for Velaya. She wants to get back at the weedhead her way. And soon she won't be as helpless as everyone thinks she is…
Beating up Dar will only be the first step. There is a lot more chauvinism to face. For the men of Khorinis it's not always easy to get used to a female adventurer. But they will soon learn to respect the ambitious woman and value her deeds.
Ezek az E3-as (bõ fél éves!) videók jó minõségben. Az már nagyon-nagyon-nagyon rég volt, ennél biztos sokkal jobban állnak már. Mindenesetre nem hinném, hogy akárcsak megközelítik a rajongók általá készített G2-s Velaya modot. Na AZ Gothic!!!
Akkora bukás lesz már elõre látom hogy félelmetes!De meg is érdemlik.
messze nem hiszem, hogy azt akarták visszahozni. Ugyanis ott szektások voltak, nem varázslók.
Gyerekek. Gothic1, Mocsári tábor... ezt akarták visszahozni. Igaz, gagyin sikerült.
Jézusom inkább adtak volna ki G3 motorral csak más történettel egy új game-et ez katasztrófa. Hol már már az amikor epekedve várom hogy végre ellõje az nyílvesszõt. Itt gyorstüzelõ basszus. Meg azon a húsdarabok a hullák után szanalom komolyan. Ezt ha így kiadják ne csodálkozzanak ha tényleg a kutya sem veszi meg. Nem vagyok nagy gothic fan (nem tudok kívülrõl mindent) de ez a Gothic név meggyalázása kõkeményen!
A kettõ szerintem más mûfaj:) A Gothicoknál volt egy jó érzésem a végigjátszásnál, hogy igen elõrejutottam a sztorival(ami nekem szemény szerint eddig mindig bejött) és eljutottam valahova. Az Elder Scrollsokba meg végigrohantam a sztorin aztán kijátszottam a kiegeket(A Shivering Isles sztorija messze élvezhetõbb mint az alapjátéké) majd pedig szét lehetett moddolni a játékot(amiket ha jól válogattál nagyon ütõs kis játékkal lehetett szórakozni). A videókról: maga a karakter nekem tetszett(fegyverfogás, kard, páncél textúra, mozgás[bár az ugrás kicsit suta]) Mages Guild EGY FÁN!?? És még van képük azt mondani hogy az a céljuk, hogy a régi Gothic fanok "felismerjék" a játékot? Szerintem elég nagy út van a Monastery és egy nagy fa között... Maga a helyszín igen-igen üres, de ez valószínûleg a fejlesztés miatt van. A minimap pedig annyira hasonlít a WoW-éra, hogy az már fáj. A harcról: az íj hangja nagyon gagyi, a fénylõ kardos rendszer ugyancsak(szerintem) És ismét egy nagyon Gothicos része a játéknak(írónia on) skill pontok és SKILL TREE? Melyik Gothic játékban volt skillfa? Hol van a jóöreg tanításos rendszer? Persze értem én hogy nyitni kell az új játékosok felé és nincs is ezzel semmi baj. Sõt szerintem egy nagyon jó(vagy legalábbis átlagos+) játékot fogunk kapni, amivel csak annyi baj lesz, hogy nem lesz Gothic...
Engem nem zavart, pont azt szerettem, hogy elkötelezhetem magam egyetlen oldal mellett, szerintem ez sokkal realisztikusabb. Nem mint az elder scrolls, hogy fogom magam, és egyszerre leszek nagy mágus és kitûnõ harcos, de emellett még tolvaj is. Minek? :c
De ez nagyon szúrja a szemem speciel, legalább valami felvillanó ikonnal, vagy ilyesmivel jelezték volna, hogy ha lenyomod a gombot, jön a kombó. De nem azzal, hogy világítani kezd a kardod... Ez külön rombolja az élményt ha mondjuk pusztán harcossal szeretném tolni, akinek köze nincs mágiához. Mellesleg ez a videóban bemutatott hely elég egyhangú, arról nem is beszélve, hogy a legkevésbé sem illeszkedik egy mágus céhhez. A varázslók a mocsár közepén élnek, egy fa belsejében, meg fakunyhókban...
Hát ez még mindig nem valami ígéretes Elhiszem, hogy dev mód, valószínûleg azért üres és nincs benne semmi élet, de legalább a harcrendszeren fejlesztettek volna valamit. Még mindig egy mmo jut róla eszembe. Gagyi llenfelek, fölöttük gagyi életcsíkkal, a kard meg kombózáskor világít... Ez gothic lenne?
Én amit tudok utolsó hír ha ez az amire gondolok :D akkor szinte újragondolják amit eddig csináltak meg lötéri kutyának sem tetszett amit láttak.Nem a graf hanem minden más.
Nem hinném, de majd a Gothic 5 talán igen! :) Nem tudom, hogy állnak a srácok a játékkal, nem látok róla semmi hírt. Remélem, már megkezdték a bétatesztelést.
Lehet csak én kombinálom túl ,de szerintem nem kevés fórum is közrejátszott ebben.Mert biztos olvasták hogy megy a sírás hogy mi lesz ez a foshalmaz.Aztán észbekaptak szerencsére!
Összegzés: az E3 után úgy döntöttek, hogy nem elégedettek a játék minõségével, ezért a játék alapjait kezdték el csiszolgatni. Szeptember elejére jutnak el odáig, hogy az elsõ chaptert bétatesztelik. A német és angol változat egyszerre készül. A konzol az elsõdleges platform, de ez nem jelenti azt, hogy a PC-s változatot elhanyagolnák. A harcrendszert is szeptemberre tervezik befejezni. A régi szereplõk egy része visszatér (Diego, Milten, Gorn biztosan). Ez a játék is egy szigeten fog játszódni, ahol mindenféle éghajlati részek elõfordulnak (ahogy az szokott lenni :D). Inkább komolyabb küldetések lesznek, mint egyszerû gyûjtögetés és társai. A Risennel nem kívánnak konkurrálni, pláne hogy legalább fél év lesz a kettõ megjelenése között. A cél: 2010 (egyik) legjobb RPG-jét prezentálni. A halasztást egyértelmûen azért tudják be, hogy a saját maguk elõtt kitûzött minõségi elvárásoknak megfeleljenek, plusz hogy kellõ tesztelésen essen át a játék.
"A lépés a kiadó szerint azért volt szükséges, hogy némi extra idõ és anyagi ráfordítás segítségével 2010 egyik legjobb játékát készíthessék el. Ez persze azt is jelentheti, hogy az ArcaniA annyira alul teljesített a cég szerint, hogy inkább adtak idõt a csapatnak játékot farigcsálni belõle. Akárhogy is, az ArcaniA legnagyobb ellenfele, a Gothic sorozat elsõ három részét jegyzõ Phirana Bytes Risen címû RPG-eposza rendíthetetlenül menetel az októberi megjelenés felé, így ha a JoWooD nem akarja, hogy egykori cimborái pipálják le, oda kell tennie magát."
Gothic 4 is set 10 years after the last installment and situated on multiple southern islands, each with unique fauna & flora according to various climate zones. The game will feature a day & night cycle, changing weather, and depending on the time of day altering spell casting abilities. JoWood has added extra development budget and pushing it to 2010 to make it a AAA title.
info: Worthplaying
A minimum gépigényéröl mit lehet már tudni??
Szóval azt a bizonyos "2009 telét" határidõnek még közel sem kell annyira komolyan venni.
Sajnos de, mivel különben keményen megkötbérezik a JoWoodot a befektetõk. PC-n valamivel jobb a helyzet, mert február környéke a végsõ határidõ, de Boxon már karácsonyra a polcokon kell lennie.
Ezt én is néztem, de ez technikai probléma, valószínûleg javítható. Viszont a tartalmi részekkel mintha sehol sem állnának. A Risennél kb. 1 éve voltak ilyen stádiumban, a két játék megjelenése között viszont csak pár hónap van.
Nemtudom, de szerintem valami eszméletlen ocsmány, ronda és zavaró, hogy a karakter mökött eltûnek a növények. Az árnyéka meg még ottvan. Meik marhának az ötlete lehetett. Szerintem nagyon zavaró.
Kinézetre mondom nekem jobban tetszik grafban mint a Risen! Az meg nem érdekel hogy milyen lesz addig a pillanatig amíg azt nem mondják lesz-e magyarítás vagy magyar nyelvû megjelenés mert ha egyik sem akkor csak megnézem a grafikát és törlöm ,mert nyelvtudás nélkül RPG-t esélytelenség tolni.Ugyanez a Risennél is!Most epekedve várom a Drakensang és a Divinity 2 magyarítását hátha lesz hozzájuk!
eléggé felemás a látvány, a városok meg a várak nagyon szépek, de az erdõk, fák és növények csúnyák. Meg olyan, mintha a videó szaggatna... a hekkenszles harc meg nagyon butának tûnik.
Új képek Új videó Új hír: a harcrendszer hack'n'slash lesz, a gyors egérkattintgatás minden esetben nyerõ lehet.
Ez nem akarat kérdése, a szerzõdésük szerint Xboxra még idén ki kell dobni, PC-re legkésõbb jövõ februárban, különben a befektetõk ráhúzzák a JoWoodra a vizes lepedõt.
Nem hiszem hogy nagyon akarnák az idei megjelenést,hiszen a Gothic sorozat népszerû ugyan, de nincs akkora vásárlóközönsége azért hogy nyugodt szívvel jöjjenek ki a Risennel egy idõben.
Hát ez valami hihetetlen gagyi. A legyõzött ellenfelekbõl véres karajok lesznek.. Ez valami vicc?
Mert ez nem Gothic. Ez Arcania. Ez nem a gothic csak az alapján készítették. Ugyanabban a világban játszódik és benne van a névtelen aki most király. De nem a gothic. Aminek én nagyon nem örülök.