Csak rá kellett néznem a tévére, épp most ment le az IHM (mirigyék) 3 testõrös mûsorának ajánlója. A többi adja magát... De ha túl nehéz lenne: pl. egy FPS (hogy most ne ugorjunk túl nagyot), amiben a választható fegyverek: egy hosszabb tõr és egy rövidebb. Story: lásd a 3 testõrös filmek bármelyik részét. :) Hogy ez kasszasiker lenne? Na azt nem hiszem (szellemileg "kihívás"...). És a kiadók sem hinnék...
Héjhéjhéj :) Azért én el tudnám képzelni hogy más játékkal küdjem mint eddig :) Nem lenne rossz hogyha ráállnának. És talán épp az újdonság miatt lenne befutó a dolog. Az FPS-eket én is hamar megunom. Hiába szép, jó a story, de a Stalker is annyi volt hogy mentem küldetésrõl küldetésre és kinyírtam mindenkit. Csak az hajtott hogy minnél szebb terek felé menjek mert az látványos volt :) Maga a lövöldözés meg hamar unalmassá válik. De speciell én kiváncsi lennék egy ötletre. Amit teljessen új stílus lenne. De tényleg. Nekem egy se jut eszembe, igaz nem is agyaltam rajta. Biztos hogy van még mit kitalálni, de mondjatok már egy példát, csak kiváncsiságból! És nem kötekedésbõl kérdezem.
Nalátod, a Bioshock is alig tér el a többitõl, mégis féltek tõle. És mivel mindennel így van, ami eltér az ismert kliséktõl, amikre az emberek rá vannak állva, nem is lehet mindent kipróbálni.
Nos, számomra végtelenül unalmasak az FPS-ek, de pl. a stratégiák sem tudnak lekötni. Számtalan mást is el tudnék képzelni, de úgy látszik, túl kevesen vannak így vele, nem éri meg nekünk fejleszteni.
Nins ezzel semmi baj, a DX10 a Vistával debütált 2006 novemberében. Jah a fejlesztõk késnek? Az nem fontos. Mire a Dx10.1 kijön, addigra a Dx10.0 lesz vagy 1,5 éves. Mire pedig tényleges fejlesztések lesznek rá, még több.
"Fontos megjegyezni, hogy a G92 és a G98 által képviselt új generáció gyakorlatilag a 8000-es sorozat tökéletesítése, mivel semmilyen egetverõ újdonságot nem hoznak magukkal."
Hát ha a pletykáknak csak a fele igaz, akkor pont nem, mert elmennek abba az irányba, amibe az R600, vagyis a brutális rész nem a textúrázó egységeknél, hanem a shadereknél lesz. Ha ez igaz, akkor hosszútávon fûrészeltek a GF8 szériának, ha még is csak kis tupír lesz, akkor viszont az ATI elképzelése bukta, vagy a fejlesztõknek kell megint kétfelé fejleszteni, ami meg a Dx10 létjogosultságát kérdõjelezi majd meg. Én kíváncsian várom.
Persze én se csak a pálya nagyságát értettem :) Az csak egy egyszerû példa. Sok másikat lehetne keresni. Amúgy meg ezzel is kicsit a valóságot akarják jobban visszaadni. Ha téged is letennének egy nagyváros közepén, térkép nélkül te se tudnál eltalálni sehova.
Hát tényleg nemtom milyen lehetõség van amit még nem aknáztak ki. Úgyértem az FPS az Fps. Elég sok variációját láthattuk már.És így tovább a többi stílusnál is. Teljessen új stílust kéne kitalálni. Az tény hogy mindenki fosik kockáztatni.De egyszer muszáj lesz. Meg milyen fajta játék lenne az ami teljessen új stílust hozna? Mirõl szólna meg hogyan? Tényleg nem jut eszembe egy olyan se amit még ne próbáltak volna. (persze biztos hogy van olyan!) Amúgy a Bioshock demoját végig küdtem 2x is mert teccett, de semmi olyan újdonságot nem láttam amitõl hanyatt vágtam volna magam. Tipikus horror fps.Persze jobb storyja van mint az átlagnak, meg a grafika stb, de akkoris ugyan az mint a többi Fps, nagy vonalakban mész azt lõsz :).
Egy játék színvonalát nem lehet pályamérettel meghatározni, szerintem nem igaz, hogy a nagyobb jobb. Elég csak a Vice City - San Andreas-ra gondolni, szerintem a SA-ban odaveszett azzal játék gördülékenysége, hogy túl nagyot akartak alkotni. Nekem pl folyton alt+taboznom kellett a térképre mert azokban a kanyonokban már képtelenség volt térkép nélkül bárhova odatalálni. Szerintem a városok közötti kisebb távolsággal inkább nyert volna a játék, tele volt totál felesleges területekkel. Én a VC-t egyébként is sokkal jobban élveztem, bár igazán a liberty cititõl dobtam el magam -ugye, az újdonság varázsa:)
Szegényes a fantáziád, ha azt hiszed, nem lehetne mindenféle újdonságot kitalálni. Nem ezért nincsenek! Hanem azért (és ezt bármelyik feljesztõ meg tudja neked mondani), mert a kiadók nem mernek kockáztatni semmivel, ami kicsit is más, mint a "jól bevált" sémák, mivel túl drága a fejlesztés, és nem akarnak bukni vele. Itt van a Bioshock példája, némileg újszerû, és máris alig találtak kiadót! (Lásd ide vonatkozó cikkek.)
azért ebben nincs igazad... Street Fighternek is van sztorija de nem összemérhetõ egy FFel... hasonló képp, nyugati játékokban: ha én egy 2.vhs FPSben a sztori remek lehet, de eléggé behatárolt. Elég fura lenne szerlemi szál egy ilyen játékban. De pl olyan dolgok mint Pavlov háza, vagy amikor kocsikázni kellett Normandiában megmaradnak az emberben... ugyanakkor pl Monolith, Valve játékok amik nagyon jól kidolgozott sztorikkal vannak FPSek terén...(vagy a XIII ami zseniális sztorival rendelkezik) RTSbe megint nehéz storyt bele vinni, mert nem mindig szükséges, hisz nem az a játék lényege(persze személyekkel rendelkezõ története pl a Blizzard RTSeknek van) RPGk terén meg simán felveszik a nyugatiak a JRPGkel a rendszert, de pont a fõbb különbségek miatt bizonyos dolgok a nyugatiakban, bizonyos dolgok a JRPGkben hangsúlyosak TPSekben általában nyugaton nagyon jó sztorik vannak(Max Payne,Mafia két legzseniálisabb torténetû játék, Max és Tommy Angelo rendkívûl jól kidolgozott karakterek)emellett remek sztorija van a GTAknak, POPoknak, és még sorolhatnám... szóval nem a japánoknál fontos a történet, hanem a játékja válogatja... egy Resi vagy FF tényleg remek történetû, egy Mario már nemfeltétlen annyira, de nem is ugyan az a történet szerepe a játékmenetben...
Még jó hogy a japán játékoknál (amiket ezért is szeretek, és amik pcre szinte nem is jönnek) elsõsorban a történet, és a szereplõk hátterének PONTOS kidolgozása a fontos.
hümmhümmhümm. Ezzel egyet értek. Tényleg sokszor én is elgondolkodok rajta, hogy manapság már nem igazán tudnak újat kitalálni. Az FPS az fps mint régen, csak új köntösben. De tényleg elég nehéz lenne egy teljessen új stílust kitalálni. Már szinte mindent kiaknáztak.Kezdetben az ügyességi játékoktól az autó szimulátoron át az élet szimulátorig mindent xD Tényleg nehéz lenne teljessen új stílust kitalálni. Viszont ezek szerint azt nem sokan nézik, hogy a meglévõ stílusok mennyit fejlõdtek a saját kategóriájukban. Egyik példa erre a GTA sorozat, ami ugye indult egy felülnézetes 2D-s autós gengszteres opcióból. Aztán lett belõle a 3D-s nézet, jóformán ugyan azt lehetett csinálni csak 3D-ben. Aztán mégjobban tágították a lehetõségeket a Vice Cityben, aztán ezt fejlesztették tovább a San Andreasban, és most jön a 4. rész ugye amiben valós méretekben lehet majd bejárni egy egész város méretû pályát. Pl ott a Test Drive Unlimited amiben majd egy 70km2-es pályát lehet szabadon bejárni.Azért ez se semmi, ha azt vesszük, hogy annak idején a Vice Cityben, az egész pályát be lehetett járni max 10 perc alatt helikopterrel max 5 perc. Hát a Test Drive-ban el lehet vezetgetni jóóó ideig mire végigérünk a pályán :) És nincs közben load vagy átugrás a 3. levelre vagy bármi. Manapság már a játékok inkább egy filmhez akarnak hasonlítani, mint sima játék. Egy olyan filmhez amiben "TE" játszod a fõszerepet, és a modern grafikai megjelenítések teszik ezt még élethûbbé. És ki tudja, lehet jobb mint egy film. Elvégre a legkomolyabb akciófilmeket is elõre elrendezett kameraállásból nézhetjük végig szinte mindíg 3. személy nézetébõl. Ezzel szemben egy játék közvetlen a szereplõ szemszögébõl mutatja be a történetet. És hát persze zárásként... Ennél csak jobb lesz!
ez rohadt nagy hülyeség, mintha ma csak a grafika lenne a lényeg... már a 80as években is az egyik elsõ dolog volt amit emlegettek a grafika... az hogy ma már a régi grafika megkopott, azt is kell nézni mikor megjelent szép volt-e a gáma. Ma is ugyanaz megy. Lehet mondani hogy ma kevés az újitás. Anno egyrészt könnyebb volt újat hozni. Az még egy eléggé más korszak volt... akkor stílusok születtek, most pedig fejlõdnek...(elég megnézni egykét 80as évekbeli játékhírdetést... most SM3.0val reklámoznak egy játékot, anno még az volt hogy VGA kártyát kell venni hozzá...) fõleg az RTSek terén MOSTANRA kezdenek megjelenni a normálisabb fajta szimulációk... Warhammer40k[és utódjai CoH],TotalWar, és Supreme Commander, ezek amiket játékmenetileg modern RTSeknek tartok(még a legújabbakkal plWorld in Conflict nem toltam...) valós idejû birodalom management is mostanra éri be magát(EUszéria és Hearts of Iron széria) FPSek terén portálok,jármûvek, jobb fizika,(meg külön kiemelném a remek team irányítást Republic Commandoban, most tolom de valami hihetetlen jó!)valós háborús környezet(CoD2 nagyon állat) TPSek sajnos ritkábbak, de itt végképp remek sztorik! vannak POP,Max Payne(és majd AZ Alan Wake) sajnos ami igazán ritkaság az a kalandjáték, de abból is vannak nagyon fincsik(csak keresni kell) verseny és sportjátékok? nagyon kevésért rajongtam, de a FlatOut2 még ilyen téren is megtudott fogni...
szóval az utóbbi pár évben NEM romlott a játokok minõsége... rossz játék sokkal több van, anno is volt hozzá bõven szerencsénk...
Nem 5 éve gamecubezok, és csak fél éve wiizek/DSezek, a pcm 7 éves, csak neteztem, dvdt írok rajta. Most már wiirõl netezek.
ki mondta hogy kötelezõ a legújabb játékokkal játszani? 5 évvel ezelõttig is igen rendes mennyiségû játékot kiadtak évente és akkor még a játszhatóság és a hangulat volt a menõ nem a grafika..
Egyet értek :D Régi gépemben 2,8 as prescott volt 512DDR 400 meg Gef5600 és a C&C3 alig zötyögött el rajta xD
@zola2000 ha Wii-n jáccol persze hogy nem látsz akadást :P De ha az 5 éves PC-den akarsz akadást látni ajánlom a Bioshockot vagy a Test Drive unlimitedet ;)
5 évente? és nem akadozik?...akkor te ezek szerint 320x200-ban nyomod a legújabb játékokat, low beállítás mellett (lehet ilyen opció nincs is rajtuk, ha jól tudom)
Én meg kb 5 évente veszek gépet, nem is fejlesztem, de még egy játékot sem láttam akadozni. A megfejtés az aláírásomban olvasható ^_~
A notebook tulajoknak nincs is más választásuk mint a generáció váltás. Õk ugyanis NEM tehetik meg, hogy felsõkategóriát, meg 2x, 4x SLI-t használnak, mert szétolvadna az egész a hõtõl...
Tehát kifejezetten yooo a 65 nm, így csökken a fogyasztás (vagy azonos fogyi mellett nõõõõõ a teljesítmény), ami noti tulajoknak valóban yooooooo.
És NE gyertek azzal hogy a noti nem játékra való, mert már egy 8600m gt is egészen jól teljesít...
Csak hadd fejlesszenek szépen, így amikor az ember néhány évenként gépet cserél, tényleg érzi, hogy ugrásszerûen nõ a teljesítmény.
Ha nem kell nem veszel, a fogyasztóknak van elég eszük. Ha meg nincs az mindenkinek a saját magánügye. Fejlõdést nem lehet megállítani. Ha nem kell nem veszel, ha meg kell akkor ott van. Mi jobb ha kell megveheted, vagy ha kell nem veheted meg "mert a gyártók nem húzták le a fogyasztók zsebét", és azt mondja az nVidia: majd csak 2010-ben jelenik meg, mert nem akarjuk a fogyasztókat átkúrni :) na már ne legyünk ennyire X-ek.
Nem kell venni évente. Sõt. Vagy hülye, vagy fanatikus az, aki évente vesz... (bár én 1 éves gépbe vettem 8800GTS-t, de mikor a gép össze lett pakolva, direkt így lett tervezve. alaplapi 6100-zal, és 1 év mújva új videókari :-D)
Én is így terveztem, de csak 2 hetet bírtam ki az integrált megoldással :)
szerintem meg jobb lenne ha a ps2 emu fejlõdne gyorsabban
Miért gond nektek, hogy ilyen gyors a fejlõdés? Sztem legyen még ennél is gyorsabb és ha bizonyos idközönként cserélnétek gépet (1-2 év) akkor nem lenne jobb látványosan(!) gyorsabb gép tulajdonosa lenni? Vagy csak lusták vagytok várni és inkább veritek a nyálatokat?
"Ez két dolgot jelenthet, vagy akkora hasznuk van ezen, hogy minden évben kihoznak valami újat, éshát a nép megveszi mert új és jobb stb..."
Ez az egy oka van.
Nem élte túl, felvásárolta a VIA, és eddig a VIA-s integrált VGA-nak álcázva árulták...
Ez de jó hír :S Akkor ez azt jelenti hogy nemsokára jeletõssen értéktelenedik a videókártyám :) Most már csak azt remélem hogy talán egy év múlva is használható lesz és nem lesz annyira nagyon elavult :S Nekem se teccik ez a minden évben új VGA dolog. Ez két dolgot jelenthet, vagy akkora hasznuk van ezen, hogy minden évben kihoznak valami újat, éshát a nép megveszi mert új és jobb stb... Vagy tényleg annyira gyors a technológiai fejlõdés. Sz.tem mind1 kettõ.
Remélem jóárba lesz ez a 8800GTS-t leváltó új geforce ,mert akkor beruházok majd 1-re!
DirectX 10.1? Ilyen hamar ráállni egy következõ verzióra mi a lópitypangnak? amikor még a 10 is alig indúlt be... vagy csak túlságosan lemaradtam volna
Nem kell venni évente. Sõt. Vagy hülye, vagy fanatikus az, aki évente vesz... (bár én 1 éves gépbe vettem 8800GTS-t, de mikor a gép össze lett pakolva, direkt így lett tervezve. alaplapi 6100-zal, és 1 év mújva új videókari :-D)
Vajon miért kéne minden évben új videó kártyát venned? Csak azért mert megjelenik egy új? Hát erõltesd meg magad, és ne vegyél, akkor nem fogsz majd hõbörögni, hogy kiszipolyoznak. Ha egyébként sem veszel, akkor mit zavarna téged, hogy más örömmel újít néha?
Javaslom vezessük be, hogy számítógépet csak emberi erõvel megtermelt árammal lehessen hajtani. Ezzel védjük a környezetet, hiszen az ember csak bioüzemanyagot használ fel és kondícióban tartjuk a felhasználót is. ÉS elérjük, hogy tényleg szempont legyen az energiatakarékosság. Azt hiszem nem sokan lennének, akik bevállalnának egy 130 W fogyasztású videókarit :D
S3 Graphics vaz s3 tulélte ekkora verseny mellett? vagy csak poénból csinálnék néha egy egy kártyát :D
Közben utánanéztem a fogyasztásnak, a legjobban megizzasztva sem lépi túl a 130W-ot. Nem mondom, hogy ez kevés, de messze nem 300W.
Meg a lónak a f@sza. Csak a kártya fogyasztása 300W? Te eléggé el vagy tévedve, barátom... Jöjjön minnél hamarabb egy jó kis GF9-es kártya a mostani 320 megás 8800GTS helyére (árban). Eddig 320 megás 8800GTS-t terveztem venni, de ezek után inkább megvárom ezeket.