én annyit semilyen meloval nemtok összehozni, jelnleg a harmada sincs meg:D csak majnem, de nem is adok többet egy 125-ösért 300-350k-nál, egy pár év és ugyis nagyobb kell majd... (mondjuk te igy szivod mert ebböl ugye nincs régebbi:P, én egy RS-t vagy futurát vennék:P)
álláspontomon változtattam már, ez tetszik a legjobban a kis 1/8-ad literes 4T masinák közül, iszonyat szép :D de nekem ha meglesz az A1 akkor is RX-et szeretnék venni 11kW-os forgalmival...:P 950 rongy nem sok kicsit?
Ez nagyon tipusfüggõ.A yamahákon /azt ismerem a legjobban/ egy villanymotor mûködteti fokozatmentesen,ha gyújtásra teszi az ember,akkor hallani kell ahogy belövi magát. Gilerán láttam teljesen mechanikusat is.
A tíz év körüli 2 ütemûek legalább felén nem mûködik,ilyenkor jobb ha kiveszi az ember,így legalább kipörög rendesen.
Ha hirtelen indul meg 5-7 ezer körül,akkor valszeg nem mûködik,vagy már kivették.Persze azért az elég szubjektív,mi hogy indul meg,a 2-ütemû még jó powerrel is fent erõs igazán.Ha megindulás elõtt dödörög,akkor biztos rossz a szelep. Állítani kevés típust lehet,a yamaháét is csak a bowdenfeszeséggel.
/22/-es rajzon jól látni,hogy a lap simán becsúszhat a hengerbe,ha eltörik a tolórúdja.
akkor elvileg akkor van szarul beállitva a power ha ugy nyit h megérezni? én mentem poweres motorral (Tuareg Rally 125) de nem éreztem, huzott, egy kis bika:D a DT-men viszont jobban elhet érezni h 5000 fölé megyek... nah ez már OFF, hiszen nincs is power ebben az R125-ben:D
Javítottam egyet!45 fokban csúszkál egy fémlap a kipufogónyílásnál,ha eltörik nyakban a rúd ami tartja,a fémlap becsúszik a hengerbe. Tehettek volna rá egy ütközõt!Más tipusoknál másképp van megoldva.
/de akkor kevesebb dugattyú,meg gyûrû fogyna/
Ahogy nõ a fordulat,folyamatosan nyit nem egyszerre!Pont a power szelep nélküli kétütemûek rántanak inkább nagyot,a power inkább kisimítja a nyomatékgörbét,mert alul növeli a nyomatékot a nagyobb fojtással.
amugy ilyen lehet vagy szivatásbol irtad?:D élmény mikor kinyit, föleg kanyarban, meg egykerék közben:D egy barátom RM-jével esett hátra keréknél pont igy, akkor meguszta zuzodásokkal meg egy sárvédö javitással, és egy uj kormánnyal másik srác meg karcolásokkal mind a motoron mind a testén, ö Honda CRM-el tolta, csak kanyarodásbol tul nagy gázzal jött ki:)
ismerösnek W8-a van, annak sztem hasonlo a blokkja, azt mondta, a cagiváknak a legnagyobb hibája a power, az eléggé tud szarakodni, amugy ö nagyon szereti és nem bánta meg h megvette
jah értem:P nekem kivülröl tetszenek a sportmotorok, de nem kelelne nekem:D (még, majd ha szétmegy a térdem az endurotol:D) ismerös is arra állt át, csak épp totálkárosra törte a CBR XX-et, ugyhogy most nem kell motorozni neki... (azt mondta h nincs most 3 millája egy uj motorra:D) persze, gondolom te ezt szeretted meg, bár ha én lenné ka helyedben, akkor inkább egy 2T:) hidd el, egy futurka is nagyon állat ám:D 170-et ment két személy alatt haveré... brutális volt:D de te tudod, csak sztem ne a külsö legyen az elsö szempont (az a 2.:D), meg vedd hozzá h lehet ám sokat csinositani egy gépen, én a DT-met hót rondának tartottam, de egy kézvédö rá, uj kormény, ha so ka pénz akkor fejidom meg sárvédö és hopsz, már jobban néz ki mint egy RX:D
a1-es jogsival sztem tudod te is h vagy ez, vagy az MZ, mert egy 125 RS az 30 lo:D én tuareg rally-t vagy RX-et szeretnék, de sztem megvárom korlátozottat... amugy a TZR-böl van 125, ami köztudott:) csak azok nem ujak
jah, és ha mindenképp 4T kicsiben, akkor CBR ami tetszik-csak nem tudom h mennyire sportos az eröforrása, mert egy ilyen blokk még az XR turaendurot elviszi vhogy, meg el lehet vele szaladgálni ide-oda, de nem hinném h azal mennék sarat dagasztani, vagy egy CBR 125-el versenypályára... vagy egy ilyennel is akár... ezek számomra annyit jelentenek, hogyha nekem lenen vagy beraknám a nappali közepére mert szép, vagy eladnám...
Tyû, megvan az új szerelmem, bár sajnos 4 ütem :\ 2008ban jelenik meg, azt hiszem meg is várom:)
Engine -
Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC Displacement 124.66 cc Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm Compression ratio 11.2:1 Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm Lubrication system Wet sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Fuel tank capacity 13.8 L Oil tank capacity 1.15 L
Chassis -
Chassis: Steel Deltabox Front suspension system Telescopic forks Front travel 130 mm Rear suspension system Swingarm (monocross) Rear travel 125 mm Front brake Single disc, Ø 292 mm Rear brake Single disc, Ø 230 mm Front tyre 100/80-17 M/C Rear tyre 130/70-17 M/C
Dimensions -
Length 2,015 mm Width 660 mm Height 970 mm Seat height 818 mm Wheel base 1,355 mm Minimum ground clearance 155 mm Dry weight 126.5 kg