Konzolokon ritka az fps esés..meg aztán kinek hol indul az fps esés? ha 30 fix van és 2-3 másodpercre lemegy 25-27-re az nem optimalizálatlanság. Kb 4 címet tudnék mondani ahol ilyen elõfordul számottevõen.
PC-n meg ilyen NEM létezik...nincs optimalizálatlanság PC-n meg FPS drop, csak olyan fogalom van hogy gyenge a konfigod.
Demo nincs még.
Egy minijáték van mint kiderült, ez ami megvásárolható boltokban és késõbb ennek az árát levásárolhatod a full játékhoz.
Rövid vélemény: a minijáték egy hülyeség bõven kihagyható. ha az eredeti játék grafikáját viseli, akkor annyit hogy erõs közepes a szint mintsem kiemelkedõ. kezelhetõséget nem lehet megtudni mert nem is mozoghatsz benne...nehéz következtetni ebbõl a Sniper szarból a végsõ játék minõségére...
Ha kiadnának egy demót a játékból kiderülne hogy mekkora hulladék az optimalizálás PC-vel tudjuk mi az ábra nem kell ecsetelni. A konzolok sem kivételek, hány játéknál hallhattuk hogy fps drop van meg beakad stb. Manapság ezért nem adnak ki demot. Ha meg elterjed a hír hogy ilyen olyan a játék addigra a bevétel úgyis megvan. Khhmm, Mass Effect 3 khmmm. A nagy cirkusz ellenére (ugye estek is az eladások) jó bevételt hozott.
Persze nem akarom az ördögöt a falra kenni de hát manapság 10 játékból 9 optimalizálatlan. Fõleg pc-n.
Na tessék. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de szerintem többre mennénk ha kiadnának mondjuk egy Mission 1 es demót, amin végigjátszhatjuk az elsõ missziót, minthogy egy csomó videót meg képed kiadnak. Jó, persze, azért valamilyen szinten örülök annak is, hogy kiadnak videót, meg képet, meg van hír a játékról, mert nem lenne kötelességük ez sem. De annyira jó lenne már egy demó is...
Mire kiadják a játékot, már lesz videójuk az utolsó missziórol is... Tényleg lelövik a poénokat ezekkel... Legjobb lett volna ha nem is tudok róla, hogy kiadják a Hitman absolutiont, majd csak jó sokkal a kiadás után tudom meg valahogy. Legalább nem idegesítem magam ezzel, + addigra már a "kalózok" kiadják a játék letöltését lehetõvé tevõ fájlokat, és még pénzt se kell költeni rá... Ez jó lenne xD
Sokan arra hivatkoznak hogy ezt a költséget és idõt inkább a játékra fordítják. Nem is lene gáz ha éppen meglátszana a játékokon a plusz ráfordított idõ.
amúgy nem vágom miért nem adnak ki demókat már lassan évek óta ilyen nagy címekhez. Beledöglenének, ha 1 pályát kiadnának? Sokkal nagyobb hype lenne 2 hónappal a teljes game elõtt, mint még 10 kép meg 3 videó. Már meg se nézek 1 videót se egy ideje, mert csak lelövi a poénokat...
Ebben egyet értek xD semmi értelme. Csak lõdözöl a nagy semmibe xD Kiadhatnának valami normális demót PC re, pl az elsõ két misszióval...
Amúgy a Hitma Sniper Challange egy fos.
Látod én is elbasztam. :P Rosszul írtam. "Auto-Assist!!! -> Aim Assist!!!"
Nem harapok semmiért, csak a buta idétlen kifejezéseket érdemes a helyén kezelni. Hidd el nem . Az viszont igaz hogy a rinyát a pc-s tábor jobban tólja. Zavar ez pl engem is, csak én nem nyáladzok minden ilyen "butításnál".
Ezek a "konzolos" meg "konzolos hülyegyerek szint" ezek csak annyit jelentenek, hogy ezt valahol hallota valaki és ezt nyomják, amúgy nem gondolkodva.
A másik baromság, már ne haragudj: Van igen Auto-Assist!!! (felejtsétek már el hogy állandóan keveritek a 2 fogalmat), de az kikapcsolható. az viszont a kontroller miatt van, az egy más dolog. Auto Aim az a csalásokban van az egy teljessen más fogalom...nem ugyanaz.
Valamint grafikában igen eltér a PC-stõl egy multi cím.
De pl story-ban illetve játékmechanikailag ugyanaz megoldható minden platformon!!! CSAK UGYE AKARNI KÉNE.
Sejtettem hogy te harapni fogsz érte. :D Egyébként ha szavazást indítanánk róla, biztosra veszem hogy a pc-sek közül lennének többen akiket zavarna a dolog. Errõl még annyit, hogy konzolon a GTAIV vagy RDR multiban is auto-aim-el játszanak a legtöbben, ez személyes tapasztalat.
Minden idõ és az idõ pénz. Mivel nagy hasznot csak akkor látnak ha minnél kevesebb pénzbõl dobnak össze egy játékot, annál több a haszon, vagyis annál gyorsabban bejön a lóvé.
Csak csillivillizzen.
Ezért a butulás már elég rég óta jelen van, kb 5-6 éve. Ez azért esik egybe a generációváltással, mert akkor fejlõdtek a játékok akkora szintet hogy a fejlesztéési idõ és költségeket csak így tudták megoldani egyszerûen. Persze lehet jobb játékokat találni még mindig, minden platformon, amit nem 1-2 évig fejlesztenek, csak éppen kevés van. De van konzolokon is ilyenekbõl, szóval ez is bizonyítja hogy nem a konzol mint gép a hülye meg buta meg nem a játékosok, hanem a fejlesztõk, illetve az iparág.
És ez egyaránt mindenre igaz, ez a biznic, EZ MÁR KÖZEL SEM A JÁTÉKOSOKRÓL SZÓL. ÉS A JÁTÉKOSOK IGÉNYÉRÕL. TÖKMINDEGY KI MILYEN PLATFORMON MIT AKAR, EZT KAPJÁTOK/KAPJUK. ÉRDEMES BELETÖRÕDNI. Különben még hosszú mérgelõdésnek néztek elébe. :)
Sokak szerint "lebutítják" a játékokat, de azt is vegyétek észre, hogy ebben a játékban (akár mennyire is lebutítják) lehet választani. Nem kötelezõ használni ezeket a segítõ dolgokat. Megoldhatod 100féleképp a küldetést, választhatod a legnehezebb féle megoldást is. Hiába egyszerûsítik le a játékot, Te "megnehezítheted" magadnak a küldiket.
Egyetértek ebbe az egész lebutítós sztoriba, de ne idegeskedj ezek miatt, nem muszáj használni sem ezt a "mark and execute"-t, sem pedig ezt az "ösztön" dolgot.
Miféle konzolos hülyegyerek szint? a konzol egy gép, a gép nem felelõs a játékért. Vagyis ha valami butítás van az minden platformra vonatkozik. VAGYIS: a butaság ha így hívjuk ezt a rendszert a mai fejlesztõi hozzáállást tükrözi.
Szerinted aki konzolon játszik annak ez nem gond ugyanúgy mint neked pc-n?
Szóval átvették az SC-bõl ezt a csodálatos "mark and execute" rendszert, na ez most kicsit letörte a lelkesedésem a játék iránt... Igaz hogy ezt a játékot nem lövöldözve kell játszani, na de miért kell lebutítani a konzolos hülyegyerekek szintjére (már elnézést a konzolosoktól).
Jó lenne, ha egy-két, esetleg három hónappal elõbb adnák ki a játékot, de mint tudjuk ez lehetetlen. Szerintem valószínûbb, hogy késik, minthogy hamarabb adnák ki...
Nem akartam nagyon offolni, de az ME sorozat nálam is a 3.résznél vérzett el. Egyrészt az általad említett okok miatt, másrészt meg az összecsapott befejezés, amit mostanra sikerült kicsit elviselhetõbbé tenniük az extended cut nevû dlc-vel. A SC sorozat meg a Conviction óta már nem az a játék amit megszerettünk.
Amúgy a Deus Ex-el kapcsolatban érdekes amit mondasz, mert én legnehezebb szinten végig lopakodva vittem végig a játékot, persze ez alól kivétel a boss fightok. Még achit is kaptam érte, hogy nem öltem meg senkit. :D
Valahogy sose értettem azokat akik csak "leülnek játszani egy félórára" Az miért egy lopakodós játékot, stori központút vagy pl egy RPG-t választ?
Itt nem az idõvel van a baj mert van olyan aki 2-3 naponta tud 1-2 órát játszani egy játékkal de azt becsületesen végigjátsza (akár ki is maxolja pl egy RPG-t)
A másik az mikor leül játszani, de k*rvára nem érdekli semmi csak az hogy lõhessen. Ez tipikusan az a réteg akinek csak akció kell semmi más. Azt sem tudja igazából hogy milyen játék elé ül le. Megint csak a ME3-at tudom felhozni hisz eszméletlen nagy butítás ment végbe azon is. RPG játék olyan párbeszéd rendszerrel hogy kb 3 percenként választhatsz kettõ lehetõség közül: jó vagy épp hogy jó. Semleges vagy negatív nincs is. LOL
A lopakodós játékok is már átmennek full darába. Pl Splinter Cell sorozat. Már úgy van megírva a script hogy bármit csinálhatsz az ellenfél úgy is észrevesz egy pontól és akkor kezdõthet a full dara.
Ezért is csalódtam a Deus Ex HR-ben. Lopakodok ahol tudok, hangtompítós fegyóval lelövöm az ellenfelet és kb 2-3 szobával arrébb meghallják. Mi a franc ez?
Igen, az a baj hogy az alkalmi játékosok, akik csak max. 1-2 órát ülnek le játszani a konzoljuk elé, többségben vannak az igazi rajongókkal szemben és így muszáj az õ igényeiknek (is) megfelelni. Ennek a hatása már az Absolution-nél is megfigyelhetõ, lásd instinct... ( A konzolt csak azért hoztam fel, mert sajnos szinte minden játék ott termeli a legtöbb profitot. )
Fú ne is tudd, mennyi komment volt fórumokon, ami arról szólt, hogy jó kis játék az ME2, csak lehetne pörgõsebb. Viszont a sok szövegelés nem kéne bele, unalmas, zavaró stb. Magyarán teljesen TPS hentelõs játéknak kezelte a játékosok egy jó része.
Abban is igazad van, hogy a játékok egyszerûsítése és lerövidítése nem kizárólag kiadói döntés. A játékosok magatartását is figyelik (pl acsikon keresztül) és igazodnak ahhoz is.
Elég szomorú de ez tényleg így van. Pl a Mass Effectrõl derült ki anno hogy a játékosok több mint fele átugorja a párbeszédeket még akkor is ha elsõre látja. (Aki nem tudná egy sztori központú akció RPG szóval van benne szöveg, párbeszéd rendesen)
Szóval a játékosok miatt is butulnak a játékok. Vajon miért lett jóval kevesebb választási lehetõség a párbeszédekben a Mass Effect 3-ban? Hát ezért mert a játékosok fele le sem sz*rja a történetet, ha megvan a napi lõdözni való akkor már boldogok.
A Hitman meg ugye lopakodós gém szóval az ilyen lõdözõs pistikék azonnal a sarokba vágják hogy ez gagyi.
„Sokkal több statisztikát használunk, mint régen, ami egyszerre jó és rossz is. Az átlagjátékos valószínûleg be sem fogja fejezni a játékot, ami nagyon szomorú. Az is lehet, hogy csak egyszer fogja végigjátszani, pedig a program azoknak szól, akik minden egyes pályát újra akarnak játszani, megszerezve mindent. A játék maradandónak készült, nem pedig egy egyszeri kalandnak.
Tudni azt, hogy csak a játékosok 20 százaléka fogja befejezni a programot, szörnyû, nagyon-nagyon szomorúvá teszi a fejlesztõket. Talán az embereknek nincs idejük belefektetni a befejezéshez szükséges órákat, vagy elvesztik az érdeklõdésüket. Ez nem csak a Hitman: Absolutionre vonatkozik, hanem minden játékra.”
Nem feltétlen, hanem azt olvastam ki hogy kitartónak kell lenni, vagyis nem úgy mint grebber barátom hogy 2 óra alatt letólja (bocsika a megemlítésért. :D), hanem neki kell feküdni.
Értsd úgy mint a FF játékokat.
FF 10. Igen végigtólhatod pikk-pakk, de az igazi utolsó jelenete, titos boss-ok, Dark Summonok-at (és az elõtte-utána lévõ jeleneteket) csak akkor látod ha nekifekszel....ezekbõl az emberekbõl is kb 15-20% lehet...
A szöveg szerint arra utalnak hogy nem NEHÉZSÉG lesz, hanem nem tudod pikk pakk lefutni a játékot, hanem ahogy értelmezni lehet valami olyan lesz hogy bonyolult dolgokat kell megcsinálni ahogy hogy elérd a végét, vagyis valami olyanra gondolnak hogy nem elég csak felületessen végigszaladni a játékon hanem sok dolgot ha kihagysz akkor nem éred el az ucsó részt, én valami ilyet értettem.
egy átlagosan összetett játékot se játszanak végig sokan akik belekezdenek, pl hl2 epizódokra van konkrét statisztika a steam oldalán, hogy csak kb. 50% fejezte be. egy hitman azért jóval bonyolultabb és idõigényesebb lehet, az õ felméréseikben 20% van
Nem arra értette, hogy a legnehezebb fokozaton kevesen fogják végigjátszani?
fasz se érti mit akarnak...
Ebben nincs semmi örömteli. A felmérés szerint a vásárlóréteg 20%-a viszi végig a játékot, a többi csak a pénzt szórja...
Nem nagyon értem mit is akar. Ha én elkezdek egy játékot akkor be is fejezem nem hagyom abba. Utóbbi években erre 1 kivétel volt az új Flatout mert kegyetlen rossz lett!
Tetkóeltûntetést végzett magán, házilag, macsétával... :D Gondolom már szabadulni akar ettõl a bélyegtõl. Az apácás trailerben be is van ragasztva neki, meg vérzik
Tök jó, tetszenek a színek, meg a hangulat is zsír, de vannak benne elképesztõ nyomiságok: Animáció ratyi (konkrétan a mozgások kidolgozatlanok), még mindig a kézbe teleportálódó eszközök, egy egyszerû ajtónyitási animációt sem tudtak összehozni 2012-re (ami talán szõrszálhasogatásnak tûnik, de azért ezeket a dolgokat más játékokban simán megoldják, meg azért csak az 5. Hitman-rõl beszélünk), a tömeg túl robotikus... céltalan, üresfejû manipulált zombik benyomását keltik... meg amikor a "kingre" locsolás közben ráesik a sok cucc, a pár méterre arrébb punnyadó tömeg meg sem fordul, de az életben is az lenne a minimum, hogy ilyen esetben odagyûlnek az emberek, hogy mi a fene történhetett stb. (szóval nem valami élethû a tömeg reakciója, ahhoz képest, hogy mennyire agyondicsérik). Az aláfestõzene is béna, Yesper hiányozni fog... Mentségükre legyen a fejlesztõknek, hogy elvileg ez pre-beta gameplay, de remélem a véglegesben elhagyják ezt a b-kategóriás mellékízt és ezekre az apróságokra is figyelve minõségi játékot hoznak létre. Bocsi, ha túl kritikus vagyok, de 2012 van, a fejlesztõknek meg az a dolguk, hogy aprólékos, profi, minõségi munkát végezzenek.
"We've seen large crowds in games before - hell, even Xbox 360 launch game Kameo packed in the NPC's - but this is different. There are almost no repeating models, for one, and they've all got routines. Unlike in previous instalments they don't share a hive mind."
Úgy látszik próbálják eloszlatni a kételyeket, de már a címben is: "everything you love about Hitman is back."
Mondjuk én nem kételkedem, hogy mindez így lesz, de az utóbbi E3-as trailer youtube értékelései egészen megosztják a játékra várakozókat. Gondolom ezért született a cikk :)