"The truth is out there! And maybe this screenshot will reveal the shocking truth behind yesterday's headline. Yes, friends. Accidents are definitely bound to happen with 47 in town."
Na ez kicsit ott van. Végre a megvalósítások, a grafika és a testreszabhatóság is javul a videót tekintve. A zenei aláfestés szerintem megint ott lesz ha Jesper Kyd adja. Bár nekem a film zenéje is nagyon bejött.
Elég jó! Hmmm... mondjuk én személy szerint ezt az ösztön módot nem fogom használni, de a többi újítás tetszetõs + azt azért remélem, hogy 3-nál több pálya lesz benne.
Amit kfogásolsz, az a "realtime dynamic reflection shadows" game engine feature, ami a jelenlegi játékokat futtató összes játékmotor hiányosságát képezi... még a sokak által húde fotórealisztikus CryEngine 3 sem tudja ezt a renderelést valós idõben.
Egyedül az Unreal Engine 3 továbbcsiszolt változata próbál megoldást nyújtani erre az árnyék anomáliára, szóval lehet gagyinak nevezni a grafikát, de akkor minden játék grafikája gagyi.
Most hogy van a szeménél az árnyék? Van rajta kalap vagy nincs? Alulról süt a nap vagy tükröt tartottak neki? Furcsán gagyi a grafika...
Megnéztem az elsõ 17 percet bemutató videót, és olyan hangulatom lett tõle mint a Hitman elsõ része elõtt amikor a cd-t vittem haza épp. Az meg hogy vandálként is lehet benne menni, engem különösebben nem érdekel, csak legyen meg benne a régi részek elegáns gyilkolási módja is.
Kár kihagyni. Ügyesen megvágott jelenetek,és jó kis zene hozzá. Jó kis adrenalin növelõs xD. Persze ezután még nehezebb kivárni a megjelenést.
Ha jól emlékszem akkor kicsit akció dúsabbra akarják csinálni a lopakodással szemben. Lehet emiatt választottak olyan zeneszerzõt aki pörgõsebb zenéket csinál. Bár ezzel valószínûleg Jesper is megbirkózott volna.
Hát igen, a Glacier 2 motor most fog debütálni, nem tudhatjuk mennyire optimalizált, bár az eddigi részeket figyelembe véve - mivel egyik rész sem a gépigényérõl volt híres - ez sem lesz gépfaló. A Játék zenéjére visszatérve... amikor megtudtam, hogy más írja majd, kicsit csalódott lettem, mert szeret(t)em Jesper stílusát, viszont pl. az eddig megjelent trailer-ek alatt elhangzó dallamok egyáltalán nem rosszak, sõt, kövezzetek meg, de kimondottan az a véleményem, hogy még jót is tesz a szériának ez a vérfrissítés. Meg szerintem az új zeneszerzõ kicsit hajaz is Jesper-re, vagy alapból õ is ilyen zenében utazik és a kiadó célzottan õt választotta ki, mint legtökéletesebb Jesper-utódot. Reméljük nyár végén befut!
Egyáltalán lesz Call of Duty? Kíváncsi leszek kit fog érdekelni a Black Ops 2. Az elsõ se volt egy nagy cucc, max a zombie mód, de az a WoW-ban is van :)
Eladásokban. Gondolom az AC még népszerûbb lesz, fõleg Amcsiban a helyszínválasztás miatt. A COD meg hozza a szokásos eladását. Ezért gondolom, hogy nem fogják kidobni az õsz közepén a játékot ilyen nevek mellett, akármennyire is jó lesz, a pénz a lényeg nekik is.
Ez nem egy tucatjáték, mint pl a Cod, ami évek óta ugyanolyan sémára alapul, az Assasins Creedet, meg világ életembe leszartam, nem is értem annak, hogy lehetett nagyobb eladása, mint az ezelõtti Hitman sorozatoknak, amikre szinte apró panaszokat lehetett max hallani
Én sem azt írtam, hogy bûn rossz volt, mert nekem is tetszett, de ez jött be eddig a legkevésbé, több újdonságot vártam, nem pedig egy újra-feldolgozást. Persze ennyi év távlatából már csak emlékek, benyomások maradtak meg, lehet, hogy ha most megint elkezdeném végigjátszani õket, más lenne a véleményem. Ám erre nem fog sor kerülni mostanság... :)
Nekem egyébként ha vioces ha nem a Contracts tetszett a legjobban. Jó hangulata volt hogy szinte minden pályán esett valami égi áldás. Emlékszem a Magyarországon játszó pályán a szállodában még szellemmel is összefutottam. Nem kicsit lepõdtem meg. xD
A Contracts ugyebár egy szükség szülte project volt, ha jól rémlik valami hat hónapos fejlesztési idõvel, mert az Eidos kitalálta, hogy van egy üres rész az évben, amikor egyszerûen egyetlen nagyobb nevet sem tudnak a piacra dobni, ezért megbízták az Io-t, hogy márpedig hozzon össze egy következõ Hitman részt. Az Io kényszerûen elvállalta, de a szûk határidõ miatt eleve úgy indultak neki, hogy a meglévõ pályákat pofozták ki egy kicsit, pár dolgon csiszoltak, így sikerült határidõre el is készülni vele. Vitán felüli, hogy ez a leggyengébb rész effektíve, de egyben az a szép amúgy, hogy tényleg ennek volt a legjobb zenéje a sorozatban...
ja a Kuala Lumpuros(?) rész... :D fú a lobbyban párszor újratöltöttem a pályát és ticsung-ticsung kinyírtam az összes embert, szép volt látni, ahogy röpködnek XD
Yap, nekem ott az egyik kedvenc volt mikor a dagadt maláj chips zabálót kellett megölni az alagsorban aztán rögtön jött 2 pályával arrébb a Jacuzzis küldetés nem voltak gyengék:D
A Contracts tényleg az ismétlõdõ helyszínek miatt volt kicsit szar, de az is olyan volt tényleg, mint a rémálom, kicfsit megváltozott minden, mint a "valóságban" ugye :) Az elsõ részbõl nagyon sokat vettek át. A 2-ben tényleg voltak "kampányok", ami miatt nem mindig változott a terep, de nagggggyon sok pálya volt! A japán meg az abszolút kedvenc volt.
2. részben tömérdek pálya volt, volt, ami összefüggõ is. Kb 3x pörgettem ki, a Blood money látványosabb volt és a helyszínek is bejöttek egyedül az nem tetszett, hogy 12 pályával lezárták az egészet:S
Contracts is egyedi volt kár volt az ismétlõdõ helyszínekért, zenéje viszont etalon volt az elsõ résszel keveset toltam, de nem is tetszett, mert darabos volt és a tékép nagyon gagyi volt benne
Rád is vonatkozik, hogy okossan válaszolj, amíg megtisztellek hogy nem személyeskedek addig elvárom hogy se te sem a többiek se. Köszönöm. Nem izgat engem a screenshot topik, mert ez Hitman topik.
És szerinted mikor íródott az a szabály? Ennyi erõvel az egész screenshotos topikot is be lehetne zárni, mert hú de nagyon lelassítja a rendszert, nyílván azért létezik még mindig. Szánalmas vagy.