Milyen rangok vannak és melyik a legjobb, mert nem találok ilyen listát a neten
Sziasztok nézegettem youtube-on videókat, bizonyos pályákat nem lehet megcsinálni silent assassin minõsítéssel pl a terminus hotel nem vettek észre egyszer sem, nem öltem meg senkiit minden 0 volt kivéve az objective completed és még is csak specialist lett a rangom miért van ez
Sziasztok! Eredeti gamet vettem. Win 7 sp1-re telepítettem. config bõven több is mint kell. Rámegyek a játékra és csak tölt egy kicsit és nem történik semmi. Steam fent van. Regisztrálva és bejelentkezve vagyok. Friss videokari driver. Win7 maxra frissítve. Visualc++ 2010 telepítve. Open is. Dx11-is. Sem a steamen keresztül sem a mappájából indítva nem indul. Valami ötlet esetleg? Elõre is köszönöm!
contracts mód :) 00:00:00 idõvel
Ez a csaj a blood moneybõl. :)
Ez a Hitman nem az a Hitman. Most nem az Ügynökségtõl kapja a feladatokat, amit minél kevesebb feltûnéssel végrehajt, azok az idõk már elmúltak. Most személyes bosszú vezérli. Ebbe a robbantgatás és a shotgunos-gépfegyveres mészárlás ugyanúgy belefér, mint a lopakodós stílus. Egy-két pályán
Két pisztollyal. Ritkábban tölt, többet lehet lõni. Próbáld pontos fejlövésekkel ellõnia célokat, amikor pedig egyszerre három-négy jön, point shootinggal intézd el a rohadékokat. :) És ne add fel. Menni fog az. :)
Valami tipp vagy trükk van, hogy a csaj pontjait hogyan lehet túlszárnyalni a lövöldözésben a gyakorlótéren? 283-nál több nem ment! Az failed keményen!
Én volt, hogy utólag pc-s challengeket néztem meg, és én is rengeteg különbséget találtam. Van, hogy puriston nem adott meg dolgokat, normalon meg igen. Experten próbálkoztam még néha, ott is változó volt, hogy megadta-e.
http://www.youtube.com/watch?v=tdMQAyxJkgo
Ez szerintem korrekt, és unseen módban kell.
Valamint a patch is van, amit elszúr. Én szinte végig a patch nélkülivel játszottam, már az elsõ patchtõl inkább csak problémák voltak.
Egy kérdés a részemrõl, meg tudta valaki csinálni a Skurky's Law pályán a Judgement Day - Part 1 challenget? Néztem a videókat, de az mind konzolos, hiába csinálom meg ugyan úgy dettó, az nem müködik PC-n (44-es patch-el sem). Sõt ahogy néztem a videókat szerintem a part 2 se fog menni. Mondjuk a Death Factoryban is találtam különbségeket.
"1 : Ahhoz képest, hogy egy mesterlövészes faszit kéne alakítanom még egy hangtompítós pisztolyom sincs. Egy szaros hatlövetûvel mászkálok tompító nélkül. Ki tudom egyáltalán választani a pályák elött, hogy milyen stukkert viszek vagy tényleg nem lehet ? Egyáltalán ki lehet próbálni valamilyen stukkert mint a régi safe housban ?" Alapból nem lehet kipróbálni, de lesz egy pálya ahol a lõtéren szinte az összes fegyver kipróbálható. Nézd meg a Leon a profi címû Jean Reno filmet, õ mondja azt, hogy a puska az amatõröknek való, a pisztoly a haladóknak, a KÉS a profiknak, így kell a dologhoz hozzáállni.
"2 : Kissé unom már, hogy bérgyilkolás helyett kukától kukáig bújkálok, na meg kukába mászok rejtekhelykén a változatosság kedvéért. Vége lesz ennek mielött a játék végére érnék ?!?" Minden bérgyilkos bujkál, a játék errõl szól, nem a korzozásról, arra ott a SIMS.
"3: vannak egyáltalán célpontok ? Mert az utolsó asszem china town-ban volt. Azt is egyféleképpen tudtam kinyírni." Attack of the Saints pályán 7 célpont is van, a kukoricatábla rész pedig szerintem zseniális, mindig is ki akartam probálni, hát most megcsinálták.
"4: folytogatáson és lövöldözésen kívül hol vannak a régi jó álmosítók és mérgek ?" Vannak patkánymérgek, és 1 helyen altató pirulát is láttam, a chinatown-ban 4 féle mérgezési lehetõség is van. Szinte minden módszert amit a fejlesztõk lehetõvé tettek kiprobáltam, sõt írok is róla egy hosszú leírást, mint a korábbi részekrõl is írtam.
hát ez nem ért meg 7 rugót várja az ember hogy történjen valami ha megcsinál egy feladatot de semmi nagy nulla lett ez a játék a régiek 1000 szer izgalmasabbak voltak és jobban le is kötöttek az ember csak várja hogy legyen már vége a pályának mert annyira száraz.
Sziasztok,nekem nem indul a játék. A Benchmarkra próbáltam rámenni,hibaüzenettel leáll... A játékba belementem,amikor rákattintok,hogy new game,kivalasztom a nehézséget,fekete képernyõ,hibaüzenet leáll... Nem értem mi lehet a gond. Találkozott valaki hasonloval ?
Valaki tudna egy kicsit segiteni? Kontrollerrel szeretném játszani a játékot, de sajnos nem ismeri fel a Rumblepad 2-met, ez ugye elö szokott fordulni, igy nézelödtem a neten fixért, de sajna nem találtam értelmes segitséget. Valaki tudna esetleg segiteni ebben? Köszi :))
hellosztok most vettem meg a gémet és amikor videobejátszás van akkor nem hallani mit mondanak csak a zene megy játék közben viszon minden ok iylen volt már valakinek?
Még csak véletlenül se hiszitek, hogy saját, ugye? :)
itt van a kis videó amit készítettem az elsõ küldetésrõl és valószínûleg a többirõl is fogok
Patch után eltûntek a pontjaim. Erre már végképp nem lehet mit mondani...
Na végigszenvedtem, mert ez tényleg szenvedés volt puristen, de semmi késztetést nem érzek hogy bármelyik pályát is újrajátszam. Az tetszett hogy már a befejezésben utaltak a folytatásra, remélem azt nem szúrják el ilyen bugyuta pályatervezéssel, meg álca megoldásokkal mint ezt.
Ez a tré ebben a pályában. Csak öltönyben mázli kérdése, és nagyon esélytelen, álruhában meg nevetségesen könnyû.
Igen, mert a p*csa három testõre külön kasztnak számít. Ha a másik kettõ látóterébe kerülsz, ugyan úgy kiszúrnak. Ez már a patchek elõtti verzióban is így volt.
- Added option to lower or disable Bloom effect - 'Change Cover' action can now be mapped on a separate key. - Country leaderboards are now in the correct language - Weapon selector doesn't appear when point shooting anymore - Pausing game doesn't skip cutscenes anymore - Slightly improved general performance - Performance improvements for MSAA and HBAO - Fixed King of Chinatown behavior - Disabled use of all DirectInput devices (as they are unsupported) - The disguise parameters on ‘Professional’ difficulties have been tweaked. - Difficulty adjustments - Displayed high scores are now selected from all difficulty levels. - Fix for negative scores - Fixed disappearing user interface on AMD HD 3650
Feltûnt másnak is, hogy a Death Factory utáni pályákról már nincs fent profi megoldás a youtube-on?
Kicsit ellentmondásosnak érzem, hogy a történetet pozitívan értékeled - sokakkal egyetemben -, ellenben a pályákat, és azok jellegét(többek között a célpontok hiányát) pedig negatívnak. A képlet ennél egyszerûbb, magában a történetben nincs sok lehetõség. Bérgyilkos vagy, utazol a világban, embereket iktatsz ki, és egyéb rizikós feladatokat vállalsz. A nagy titok már az elsõ részben kiderült, ha belegondolok a folytatásokban már csak csûrték-csavarták a sztorit - de jó, ezt el lehetett nézni, nem ezen volt a hangsúly. Volt helyette forradalmian új játékmenet ami azért megfelelõen kárpótolt minket - javítsatok ki, ha tévedek. Új löketet kellett adni a sztorinak, és a szubjektív véleményektõl függetlenül ebben nem nyúltak mellé. Itt jegyezném meg, nekem is vannak fenntartásaim, hiszen a történet nemigazán passzol a Blood Money végéhez. Némileg más mederben folyik a játékmenet, de azért az alapok megmaradtak. Van akinek tetszik, van akinek nem.
Ellenben van rengeteg dolog, ami vitán felül csak egy nagy . Az milyen már, hogy gyakorlatilag napokkal a kiadás után megjelenik egy 7GB+ méretû patch? Ha valami, hát ez leírja az egész hatéves munkát, meg a sok bullshittet, amit az új engine-rõl halandzsáztak. Maga a motor gyakorlatilag a második rész óta ugyanazoktól a gyermekbetegségektõl szenved, sõt, még tettek is rá egy jó púpos lapáttal. Az AI, meg az egész álcarendszer, sõt a bujkálás is csak nevetségesebb részrõl-részre.
Profitorientált lett az egész, ennek következménye, hogy pont a különlegessége, egyedisége lesz szép lassan oda a sorozatnak.
Nah végig vittem. A végére egész megkedveltem a játékot :)
Egy kis értékelés:
Ami jó: - Grafika - Pálya kidolgozás - Egy két zene - Történet
Ami viszont nem: - Ez nem Hitman, ez egy mezei lopakodós játék - Álca szart sem ér - Csõ pályák - Alig vannak célpontok, többnyire csak át kell verekedni magunkat a pályákon - Néha kegyetlenül monoton pályák (pl a végére már unalmas volt Chicago) - És még sok minden más
Így Hitmanként nézve ez egy kiherélt valami. Pont a játék lét elemét kukázták és rontották el (álca és gyilkolás). Ez olyan mint Max Payne bullettime nélkül vagy GTA szabad bejárható pálya vagy kocsilopás nélkül.
De ha leveszem a Hitman szemüveget és nem Hitmanként kezelem a játékot akkor viszont nagyon jó.
Szóval az egészet ott rontották el hogy Hitmanként címkézték fel pedig egyértelmûen ez más.
Tegnap este befejeztem a játékot. Ma indítanám és ez fogad kis ablakban AppID is not configured aztán ha leokézom még szarrá is fagy a gép csak a reset segít, próbáltam újratelepíteni de semmi. Próbáltam 32-es win7 alatt ugyanez, csak ott nem fagy szét minden. Mi a frásztól lehet ez, hogy tegnap még gond nélkül futott ma meg már nem indul el?
po= poén
Ja, a hitman 1-ben jó pon volt a Gatling ágyú. Újrajátszáskod vagy ha már minden mindegy volt azzal meg lehetett gyóntatni mindenkit :D
"Gyár, bánya...hányszor kell még ezt elsütni minden egyes játékban?"
Az még hagyján, de az esetek 90%-ában lepusztult, csöves helyeken kell menni. Alig van olyan pálya ami normális megjelenésû.
Kössz az infót. Ez elég tré. Azt hittem kapok egy hitman 1-et (vagy akármelyiket) jobb grafikával.
Igen, már nekem is feltûnt, hogy mindenki kiszúr mindenhonnan. Mellesleg hard fokozatban próbálnám kenyni.
Easy az a terhes anyáknak meg a konzolosoknak való :D
Szórakozni akarok nem pedig azt hogy szétbasszon az ideg. Egy bérgyilkos ne a kukában bújkáljon mesterlövész puska nélkül. Vagy legalább valami hangtompítos légvédelmi ágyú lenne vagy ilyesmi mint régen.
Megy az uninstall...
" miféle Hitman játék az, ahol állig felfegyverzett zsoldosok elõl kell menekülni és lopakodni?"
Szóval szerintem a Hitman két szék közé esett, megpróbálták(?) kiszolgálni a régi fanokat is meg a Rambo-stílus kedvelõit is, egyik sem sikerült jól, de hát nem fogja megvenni az amcsi gyerek azt a játékot, ahol gondolkodni is kell néha. COD-frencsájz lesz a dologból, reméljük, hogy a következõ jobb lesz, nem csodálkoznék ha már jövõre kijönne, de inkább 2013-tól lesz évente szerintem.
1. Nem, nem lehet fegyvert választani a pályák elõtt, ami szerintem is kurva nagy idiótaság volt a fejlesztõk részérõl ,elvégre ha már megismersz egy pályát és késõbb újra játszod, akkor tudod, hogy milyen fegyverre és eszközökre lesz szükséged, hogy még profibban megoldd a dolgot, de neeeem, itt az van, amit kapsz.
2-3. bujkálni kell rengeteget a játékban ha easytõl feljebb játszod, mert a nevetséges instinct mód hamar kifogy, kb 5-6 másodperc fejvakargatás és 100 méterrõl is kiszúrnak, fölösleges ruhát cserélni.... 4. lesz még kb 2 pálya, ahol a klasszikus felépítés lesz, megkeresed...lóf@szt megnézed falon keresztül, hol van a célpont, majd megfigyeled mit mikor csinál és kinyírod a legmegfelelõbb pillanatban, meg lesznek olyanok is, ahol téged keresnek egy tanyán, ott a kukoricásba kell majd szórakozni és 3 célszemélyt eltenni láb alól, de az "apácás" pályák rohadt irritálóak voltak, miféle Hitman játék az, ahol állig felfegyverzett zsoldosok elõl kell menekülni és lopakodni? Jelzem, beöltözni itt is teljesen felesleges, mert még álarcban is gyanús vagy nekik, biztos a járásodból levágják, hogy hûha, ez az az ember akit keresünk, a kopasz bérgyilkos, nézzük 5 másodpercig, á mégsem õ az, hisz vakarja a fejét, meg úgy tesz mintha beszélne a rádión, eltelik 3mp hmm mégis õ az fogjunk rá fegyvert.... Szóval jobban végiggondolva a játékot túlzottan jó értékelést adtam neki anno, az elsõ pálya (tutorial) volt a legjobb az egész játékban. A többi sablonos, 5 perc alatt összedobott szarkupac. Gyár, bánya...hányszor kell még ezt elsütni minden egyes játékban?
Imádtam az eddigi Hitman részeket és nagyon vártam ezt az absolute szart. Ahhoz képest, hogy szórakozni ültem le egész jól felb@asztam magamat.
Szóval valaki válaszoljon legyen szives erre a pár kérdésre:
Ott tartok, hogy kijutottam a metróbol és a tököm tudja hol, valami pincébõl mászok ki ahol rendõrautók vannak.
Na itt nekem beadta a kulcsot az idegrendszerem, szóval inkább rákérdezek mielött megy az uninstall:
1 : Ahhoz képest, hogy egy mesterlövészes faszit kéne alakítanom még egy hangtompítós pisztolyom sincs. Egy szaros hatlövetûvel mászkálok tompító nélkül. Ki tudom egyáltalán választani a pályák elött, hogy milyen stukkert viszek vagy tényleg nem lehet ? Egyáltalán ki lehet próbálni valamilyen stukkert mint a régi safe housban ?
2 : Kissé unom már, hogy bérgyilkolás helyett kukától kukáig bújkálok, na meg kukába mászok rejtekhelykén a változatosság kedvéért. Vége lesz ennek mielött a játék végére érnék ?!?
3: vannak egyáltalán célpontok ? Mert az utolsó asszem china town-ban volt. Azt is egyféleképpen tudtam kinyírni.
4: folytogatáson és lövöldözésen kívül hol vannak a régi jó álmosítók és mérgek ?
Asszem ennyi. Köszönöm a válaszokat elõre is !
Teljesen igazad van. Ez a legyengébb minõségû játék eddig 47-es fõszereplésével. Direkt nem írom azt, hogy Hitman játék, mert a Hitman játékokhoz ennek csak a nevében és a fõszereplõjében van köze, játékmenetileg közelében sincs.
A Hitman játékok arról szóltak, hogy háttérinformációk és térkép rendelkezésedre bocsátásával meg kellett ölnöd valakit, amihez te választottad ki a megfelelõ helyet, módszert és fegyverket. Itt nemhogy nincs fegyverválasztó képernyõ a pálya eléjén, de még egy tetves térképet se kapunk. A célpontokról se tudunk semmit, csak betévedünk egy pályára, aztán menjél, öld meg a striptízbártulajdonost, gonosz tudóst aki a disznókat robbantgatja, meg hasonló ökörségek. Semmi háttérinformáció, semmi felkészülés, semmi logika. Hitman játék helyett engem inkább egy Jason Bourne filmre enmlékeztetett, különösen amikor pályákon keresztül kellett menekülni a rendõrség elõl.(wtf???) A történet annyira gagyi hogy szép jelentéktelenül a háttérbe húzódik és ott is marad az egész játék alatt.
Ja és kedvencem a kivitelezés! Az irányítás több mint húsz különbözõ dolgot használ, minden egyes tetves interakcióra másikat. Zongorázni akarják tanítani az embert vagy mi a fene? Emlékszik még valaki a Hitman játékok elegáns legördülõ menüsorára, ahol a görgõvel egy másodperc alatt kiválaszthattad, hogy mit is akarsz csinálni az adott tárgyal? Emellett sokszor nem "áll rá" az interakcióra a redszer, ott állunk a dolog mellett, nyomkodjuk a kiírt gombot, és semmi se történik. 47 egész gépkarabélyokat, könnyûgéppuskákat rejt el a kabátja alatt egy pillanat alatt, bármilyen animáció nélkül. A Hardballerekre is varázslattal kerül rá a hangtompító, és le róluk. Külön vicc, hogy nem lehet kijelölni a menüben mit akarsz majd használni. HA lenyomod a gombját, egybõl elõkapja, mégha egy könnyûgéppuska a tömeg közepén, akkor is.
A mentési rendszer egy iszonyat, én még ennél szarabb rendszert játékban nem láttam soha, nem is vesztegetném rá tovább a szót. Külön nagyon "tetszett", hogy a kõgazdag kiadó dacára a játékban lévõ tizenvalahány, rosszul összeválogatott lõfegyverek nevének licencelésre már nem futotta a pénzbõl és a szándékból, az igénytelenség klasszikus jele. Álcázási rendszert fejtegették már itt elõttem, nevetséges. Ha ugyanolyan ruhát hordok mint valaki más, tíz méterrõl kiszúr három másodperc alatt úgy hogy csak a tarkómat látja. De nem baj, majd bevetem 47 új mágikus arcletakarós képességét. Szánalmas. A zenék és a hangok tökéletesek voltak az eddigi Hitman játékokban, Jesper Kyd kaliberû emberek dolgoztak rajta(Assassins Creed sorozat és hasonló csekélységeken dolgozik mostanság). Õtõlle is eltekintettek a kedves készítõk, amit maguk összehoztak az említésre se méltó. Külön kiemlném a kurvamód idegesítõ, akciórészeknél hosszan emelkedõ hangzavart. Szánalmas megint csak.
Igazság szerint lehetne még napestig sorolni. Én, aki eddig az összes Hitman játékat megcsináltam Silent Assassinra, annyira undorítónak találom hogy lehet hogy végig se viszem, sõt, lelövök mindenkit a pályákon csak hogy legyen már vége ennek a szarnak. Értékelés 10/4 pont, nagy jóindulattal. Nemhogy Hitman játéknak, de sima akciójátéknak is gyenge. Pénzt ne adjon ki senki érte.
A végén már a maszkot sem veszi át. :D Leütöm a kommandós ICA tagot, na mondom fasza, fekete maszk+katonai szerkó kizárt, hogy lebukok. Erre maszkot fel sem veszi, csak a taktikai szemüveget cuppantja rá a nagy világító, kopasz fejére. MASTER OF DISGUISE
intervene nevû challengehez mi a fszomat kell csinálni? Hiába mentem meg az egyik pályán, a másik pályán azt elfelejti.
Nah jó újrakezdtem a dexter labor bejáratától lopakodva, így már jó de a bánya megint frankó volt. Kidugom az orrom, spotted. Persze uniformisba.
Meg az külön vicc hogy ott áll az õr a lépcsõnél, az istennek nem akar arrébb mászni, gondolom valami hülye script aktiválja a szerencsétlent.
Megyek õr ruhában már elõre benyomom a pofatakarást, már rég elhagyom az embert, el is fogyott a csík. Erre ahogy visszavált normál módra, spotted. What? Why?
A másik amin fejemet fogtam hogy itt mindenki jön utánam. A recepciósnál fönt volt pár civil. Egyik õr kiszúr, bementem valami elhagyatott szobába. Fake surrender, el is kaptam, épp ütném le de az egyik nyomi civil meg benyit és engem bámul, aztán meg megijedt. (ergo mint az õrök õk is követtek ha spotted lettem)
Haha, marha jó. Ennyi erõvel piros céltáblával is mászkálhatnék "bérgyilkos vagyok" cetlivel a homlokomon, mert ez nevetséges akkor is hogy mindenkit fényévekre el kell kerülni nehogy kiszúrjanak.
Bezzeg mikor a kopasz fejem csillog a fedezék mögött, az arc rám nézz, simán lát engem de nem bukok le mert fedezékben vagyok. Ez mi már?
Itt minden a normális észjárással ellentétesen mûkszik. Fölrobbantom az egyik csoportot, 5-6 ember repked ide oda, Erõsítés érkezik minden irányból. Én meg elbújok egy Hide mögé, úgy teszek mintha néznék valami monitort. Jah, hullák körülöttem, mindenki vakarja a fejét. Nem feltûnõ egyáltalán hogy egy kopasz ûrge 2 méterre a hullahegyektõl olvasgat.
A másik "felveszek egy jó kis rucit, olyat amit mindenki hord, és majd jól beolvadok a tömegbe mert senkinek sem tûnik fel" Yep, és az a feltûnõ ha úgy vagyok öltözve mint mások. Olyan ruha kell amit nem hordanak. Logikus.
Szóval ha 47-es összegyûjtené egy nagy kofferben kalandjai során szerzett öltözékeket akkor beöltözhetnék mondjuk Chicago-i rendõrruhába és úgy mászkálhatnék a dexter laborban. Egyedi ruha, ilyet senki nem hord itt, elvagyok vegyülve, egyáltalán nem feltûnõ. Tiszta sor. Nem törõdne velem senki.
Javítsatok ki de ez a játék annyira nem logikus, annyira idióta módon mûködik hogy teljesen szétbarmolja a játék élményt. Homlokegyenest szemben megy azzal amit az ember logikusnak tart.
Ilyen a fedezékbõl fedezékbe való gurulás is. Azt hinné az ember majd olyan ruhában mint a többiek elvegyülök ha normálisan viselkedem. Nem. Ott állok 50 méterre mozdulatlanul és lassan telítõdik a lebukás mérõ. Háttal vagyok, gondolom nagyon feltûnõ vagyok. DE! Az teljesen helyénvaló hogy látnak engem amint épp fedezékbõl fedezékbe vetõdöm, a saját öltönyömben. Még csak meg sem rezzen az ipse hogy mivolt ez. Gondolom itt mindenki így közlekedik.
Én ott állatkodtam és lelövöldöztem õket, az a robbantás bosszúért kiáltott :)
SA-hoz itt csak annyi kell, hogy senki ne vegyen észre, illetve csak a célpontot ölheted meg. Az tökmindegy mivel nyírod ki, csak ne bukj le. Ahol meg nincs target, ott nem kaphatsz SA-t, csak shadowot vagy specialistet.
Amúgy szerintem röhejesen egyszerû a max rang elérése disguise + õrök elcsalogatása majd leütése kombóval. Ha megvan a joker ruha, onnantól kezdve azt csinál az ember amit akar, le se szarnak. Ahol meg nincs ilyen, csak sima uniformis, ott ugyanúgy lopakodni kell mint alap ruhában. A különbség csak annyi, hogy a necces helyzetekben lehet nyomni a ctrl-t, és akkor van egy második esélyed.
Most járok blackwaternél, de az egyetlen pálya ami kicsit rázósabb volt SA szempontjából az a cornfield volt, de az is csak azért mert az õröket néha késõn szúrtam ki annyira beleolvadtak a susnyásba.
Van Silent Assassin rang csak rohadt nehéz elérni, gyakorlatilag be kell tanulnod mikor mi fog történni és kimilliméterezni az egészet. Na ehhez nekem nem sok kedvem van ,úgyhogy nem is törekszem rá, ha lehet nem ölök meg senkit de a kábítással nem spórolok :)
Most tartok a dexter laborban, és már én is azon a véleményen vagyok hogy úgy szar az egész ahogy van. Halálba idegesít hogy abból áll a játék hogy beöltözve is 2km-re el kell kerülni az ellenfeleket mert kiszúrnak. Be vagyok öltözve, háttal állok a ipsének, 30 méterre van tõlem, de már telítõdik a lebukás mérõ.
A pályák eszméletlétül hulladékok. Van egy kettõ ami jó de a többi pfff...
Persze annak sincsen semmi következménye ha lemészárolok mindenkit.
Nem tudom mennyi van még hátra de ez a laboros rész most már felidegelt.
És az a szép az egészben hogy próbálok lopakodni de a nyomorult rendszernek hála mindig kiszúrnak ráadásul tök élettelen az egész. Elsétálok valaki mellett már lebukok. Miért? Mert nem látott még. Ha ott állnék a pofájában hosszú másodpercekig akkor megértem de így hogy kb lát max 3-4 másodperc erejéig már gyanús vagyok?
Hitmanben mi volt a lényeg? Álruhák, célpontok, nyitott pályák, lopakodás, tervezés, silent assassin rang elérése.
Itt meg: álruha szart sem ér, célpontok alig vannak, csõ pályák, lopakodás úgy ahogy elmegy, tervezéseknek nyoma sincs, SA rang egyáltalán létezik?
Szóval jó gém lehetett volna de tényleg csináltak belõle egy lödözõs csõ játékot.
A vicc meg hogy kiírtok mindenki de ugyanabban a légtérben 20 méterrel arrébb nyugodtan sétálgatnak. Ez mi?
Már fél órája várom kb hogy menjen kajálni de már én vagyok éhes.
Nektek van olyan bug benne, hogy chinetown pályán a célszemélyt nem lehet megmérgezni, mert nem megy soha enni, meg nem is iszik csak folyamatosan telefonál? Az össze módszerrel eliminálni akarom de nem engedi. Ezzle mit lehet kezdeni?