Bárki aki cheathez nyúl egy retkes leköpendõ féreg, röviden és tömören. "Csak azért csináltam a videot, hogy lássátok" Szarjon faszt. Tele van a youtube ilyen videókkal. Én konkrétan gumikalapáccsal verném rá az ujjait a billentyûzetre.
A statpaddolás lényege is ugyanaz mint a csalásnak de legalább nem máson verik fel a statjukat. Tudod az óvodában van mire büszke lenni.Komoly gondolkodású ember nem foglalkozik ilyennel,nem a k/d-ért,meg nem népszerûségért játszik mint a sok youtube gameplay über hero.
Az is gyakori...hogy belépek egy szeróra vannak rajta vagy 8-n és irják "leave pls"..... látom statpader-t nyomatják.. mostanában ez van ...sok az asshole,vajon mitõl hullik el majd ez a férgese?
Köszi .. ez így van....te ismersz...de,most nagyon felhúztam magam..én szegény...ááááááá most mi lesz,vajon Antónió még szóba áll velem,áááá az lehetetlen nagyon megbántottam.....és...és Eszmeralda vajon szeret még? Bocsánat.....f.vagyok...
Tavaly én is kihagytam 5 hónapot és nem hiányzott egy fps játék sem. Csak autós játékokkal játszottam meg végigvittem egy pár single játékomat és még így is van vagy 50 amivel nem játszottam.Jó része még ki sincs bontva.
Olvastam, hogy az PH-n(prohardver) baszogatják az SG-t...hát elmehetnek a jók.anyjukba nem kitiltottak egy órára az elõzõ hsz.másolása miatt....hát nem egy sz.házi banda és még õk dumálnak.....az SG ezerszer humánusabb banda mint a PH-s assholes.... Kép!
Mármint ki ment melléd játszani?Az másnéven "one shot one kill" hack.
Elmegy ez a játék a büdös kurva anyjába,még engem bannolnak ha szólni merek a csalásért: Igaza van Nobodynak,letöltök egy csalást és szét szopatom ezt szaros bagázst a jó kurva anyjába mostmár:
a fazsom ki van a csaló low admin kurvákkal...... Shut Up!
Az igen- a PB 4 különféle ok miatt kickelt ki 1 játékból 10 percen belül.. Naponta kiszemel egy áldozatot akit baszogathat? Vagy mi.
Én win 8 pro 64 bit-en játszom a BF3-at és kb 5 fps mínuszom van a win 7-hez képest. Nem tudom mi okozza a programok eredetiek, a gépem jóval meghaladja az ajánlott gépigényt. A driverek frissek úgyhogy, ha nem jönne a BF4 visszatérnék a win7-re. Akkora fps dropok vannak, hogy kénytelen vagyok vsyncet használni.
Na pont ez a "nem tom hány fps-t dob rajta" a kerdes. :p Eg es fold? Hat erre kivancsi lennek szamokban. :) Szebb nem lehet a grafika, maximum gyorsabb a win8-on a dx 11.2 miatt, de a BF3-ban ez nincs is beepitve, szoval meg gyorsabb sem. Gyorsan par tesztet vegignezve a neten win 8.1-en jopar jatek meg lassabb is kicsit, mint a win7-en. :p De linkeljetek pls "eg es fold" 8.1 gyorsulasokat jatekoknal. Elvileg illene is ugye (joval) gyorsabbnak lennie egy uj oprendszernek.
A BF4-nel viszont ezert is varom a betat. Ott le lehet merni a konkret ertekeket es biztos lesznek tesztek is lesznek fent neten, hogy hany szazalek a konkret gyorsulas es kulonbseg. Ha legalabb 10% plusz meglesz a win7-el szemben, akkor mar talan megeri valtani, annak ellenere, hogy nekem a win8 abszolut nem jott be kezelhetoseg es mas szempontokbol sem. :p
Én anno 1.5-tel kezdtem a pályafutásom, rengeteget játszottam az 1.6-al, CS:S-el is, mellesleg CS:S szerverem is volt, igaz rövid ideig. Ugyanígy a BF részeket is végigzongoráztam. De annyi anomáliával mint ami a BF3ban van, egyik más játékban sem találkoztam. Ennek ellenére megtanultam együttélni a BF3 "sajátoságaival", így kellemesen eltudom ütni vele az idõt, de a CS sosem okozott annyi fejfájást mint a BF3.
Megjelenés óta játszok cs:s-el. Volt szerverem is, nem is egy, különbözõ minõségû hostingoknál. Finomhangolásról is tudnék mit mondani. De a játékban még ígyis sokszor birzalmasan csúsztak a hitboxok...
Valaki tud valami mágiát a Recon pontok hatékony, gyors feltornázására? Kicsit unfair, hogy Assaultnak 100/ revive + heal, engineernek ugye a jármûvel van elõnye, tudja magát és másokat pontokért javítani, supportnak ugye resupply nem is kell mondanom egy metron mennyire darálhatja a pontokat, Reconnak meg MAV, T-UGS? 10 pontocskákat ha kap az ember. Van esetleg valami jó kis spot? 90 ezer pontom van eddig de már meguntam az SV98 sebzésést és viselkedését, M98B-re gyorsan összehalálsznék még pár pontot ha van módja :)
Ez a videó még a CS:S bétáról készült, azért közel sem ennyire durva a helyzet. Arról nem beszélve, hogy a a CS-ben van lehetõséged finomhangolni a hálozati paramétereket. Ezzel szemben a BF-ben sok lehetõséged nincs korrigálni a dolgokat.
(Na jó, egyszer majd biztos jó lesz a hitreg a játékokba, mikor már annyira minimális lesz a késés, hogy az emberi agy már nem érzékeli. Még az evolúciós csúcs agy sem :DD)
CS-ben pedig köztudottan szar a hitbox (nem a hitreg, tehát nem késik). Régi játék, régi technológia, gondolom a csávó feje köré is egy kocka van húzva hitboxnak és akkor ugye a sarkaknál ahol még beadja a találatot, már nincs is ott a csávó feje. Kifli amit említett frag movies dolgot pedig nagggyon igaz, nem sok fragmoviet láttam életembe, de MINDEGYIKnél fogtam a fejem, hogy úristen ez hogy lehet... (mindig belassítanak a killeknél ugye, mert az nagyon menõ effekt, és így jól látszik a dolog) Bármilyen játékról is legyen szó.
Soha nem lesz tökéletes hitreg, mivel végtelen sebesség nem létezik, az adatoknak is kell valamennyi idõ, hogy eljussanak A pontból B pontba. (Pl otthon a te gépedrõl a világ másik felén játszó vérpistikéhez) + egy ici pici minimális lagg mégjobban felerõsíti a késést... Másodpercek töredékérõl van szó, de sokszor nagyon megérezhetõ.
nincs itt semmi kavarás, ez hosszú évekig ilyen volt, és a mai napig ilyen. Kicsit talán kevésbé vészes a helyzet, de drasztikus javulás nem történt. Frag movie-knál sokszor látni, hogy nem is az emberkére lõ, hanem elé...
Keses mindenhol van valamennyi, ez nem kerdes. A mertek a lenyeg, hogy mennyire durva.
Az osszes CS-ben es a Crysis 2-ben? :) Az uj CS-kel csak keveset toltam, de az 1.6-al tobb evig maximum minimalis keses volt erezheto, a BF3-nak a toredeke! Kifli videojaban is lehet a cs_interpolation ertekkel kavartak (mar ha van ilyen parancs az ujakban is), hogy ennyire elorecsuszik a hitbox, bar ahogy irtam az ujabb CS-kel nem igazan jatszottam. Crysis 2-vel sem volt semmi gond, par honapig toltuk haverokkal a multijat annak is a megjelenes utan. Minden ismerosnek az volt a velemenye, hogy C2-ben kb semmi keses nem volt erezheto, BF3 ezzel szemben hatalmas kesesek vannak.(Hiaba alligattuk a smoothing factor csuszkat akarhova). Tobben is emiatt hagytak abba a jatekot, mert ugy felkurta oket.
Nekem nem mutatja, hogy a válasz melyik hozzászólásra vonatkozik.
Ahh, sorry a duplazasert. Ez az sg-s "karbantartas" jol szetcseszte a hsz-ek szerkeszteset is. :(
Vadnokedli, hat ha te nem tudsz joparszor elugrani/oldalazni mas fps-ben a lovesek elol, akkor ott mar lehet veled van a gond. () Amugy mondj 1-2 peldat mas ilyen "kesos" fps-re pls. (BF BC2-on kivul. )
Hat ha te nem tudsz elugrani/oldalazni soha mas fps-ben, akkor ott mar lehet veled van a gond. () Amugy mondj 1-2 peldat mas ilyen "kesos" fps-re pls. (BF BC2-on kivul. )
Ezenfelül van, ahol méretesebb is...
Valszeg a Noshar Canals pálya lesz az. Tetszik a TDM? Az a legpörgõsebb, leginkább reflexekre kihegyezett, szürkeállományt nem igazán igénylõ játékmód. A BF szépsége nem ebben van.
Egy jó tanács, ha 4-es szintû vagy: próbálj olyan szerverre menni, ahol nem csupa magas szintû játékos van. Ezt gyorsan fel tudod mérni, ha megnézed, a rangjelzésnél lévõ sason hányas szám van:
* nincs sas = a játékos még nem ért a szintek végére * 1 - 99 sas = rutinos player, már minden szinten átrágta magát * 100 sas = legmagasabb szint, kezdõként nem ajánlott ellene próbálkozni
Mivel nemrég nagyon olcsó akcióban volt kapható a BF3, most viszonylag könnyû hozzád hasonló szintû ellenfeleket találni.
Más FPS-ben se. jó- van ahol még méteresebb a késés.
De a mozgas ugyanugy hatrany is lehet: hiaba probalsz fedezek moge ugrani vagy csak siman oldalazni a lovesek elol, azok akkor is "kovetni" fognak, mert kesik a szerver-kliens kozott a frissites a csodalatos netkod miatt. Mas FPS-ekben ha idoben reagalok akkor el tudok ugrani a skulok elol. Itt legtobbszor eselytelen.
Olyan szánalmasak...Kíváncsi lennék hogy milyen emberek a való életben.
szerintem a sikeresség titka pont a sok mozgásban rejlik. a netcode is ezt támogatja egyébként, ha egy sarkon befordulsz és ott egy álló ellenfél, akkor te elõbb látod meg õt, elõbb tüzelhetsz, mint õ rád.
a jármûveket is nyugodtan használd, lehet, több sikerélményed lesz vele, mint egyébként.
ha gondolod, vegyél fel battlelogon, giornalista a nevem, majd játszhatunk valamelyik éjszaka együtt!
Nem tudom én se, szerinted miért kérdeztem?:D
uhh... kösz szépen :) egy pályán nyomom 2 napja, de ez iszonyat nehéz. megpróbálok hátul maradni, ahogy javasolod, de 2 mp és oldalba szednek :) még nem tudom mi a pálya neve, de konténerek között kell szaladgálni. azt hiszem 4es szinten vagyok már. az, hogy laggolt a játék; a megoldás, be kellett állítani a vga beállításoknál az "elõre reprodukált képkockák maximális száma" mezõt 1-re :) most sokkal jobb. meg sem merem próbálni a jármûvekkel való közlekedést. ja, a snipert megkeresem
Ment, de szerintem már magasról leszarják. Régen is leszarták... vagy legrosszabb esetben kap egy stat resetet és mehet az egész elölrõl.
German wallhackes barom!! Reportoljátok legyetek szívesek,tünjön már ez a sok idióta!! Azt írta hogy humble-bundle-n vette a játékot és ne haragudjunk csak a csalást próbálgatja!
Az újkori BF sorozat(BC2,BF3) a Cod-ot próbálja utánozni,tehát mindkettõben kicsit sok a sníper és kemper. De a mérleg nyelve csak azért billen a BF3 felé mert sokoldalúbb játék. Tény hogy vannak hibái,meg néha felidegesíti a játékost a sok hülye tehetettlen csapattársa. Tehát a véleményem a BF3 jobb. Én szoktam néha RO2-õzni,nem annyira lassú játék az,felpörögnek azért ott is az események.
Gyuszopapa, láttam sok hozzászólásod, a sok camper sniper melyik játékra jellemzõbb inkább? A multis játékélményt hol teszik tönkre jobban azok a playerek, akik arra várnak hogy a másik mozduljon meg hamarabb? Te melyiket szereted inkább játszani?
Köszi az infot, eddig akkor BF3 a legszimpatikusabb...
"Codokat hamar meg lehet unni, csak mész azt lõsz." Mert a BF3-ban TDM-ben nem ugyanez van?Vagy van valami extra amit én nem vettem észre?
Hát annyira talán nem vészesen elvetemült a RO mint az ARMA, de tény hogy nem ilyen 20 perces kikapcsolódásra van, annál sokkal összetettebb. Hitbox ha fos akkor pl megtörténhet olyan, hogy a feje mellé a levegõbe lõsz, és beadja a heccsátot :D Hitreg ha fos (és az), akkor meg olyanok történnek, hogy belepumpálsz a manus mellkasába, de csak fél mp-el késõbb fog sérülni. Ilyenek miatt halsz meg fedezék mögött pl. Futsz futsz, pont beugrasz valami mögé, de meghalsz. (Ha nem lenne fos a hitreg, akkor is ugyanúgy meghalnál amúgy - csak néhány milisecundummal elõbb -, szóval sok mindenen nem változtatna)
Haha, hát lehet, igen, magasak az elvárások. A RO 2 akkor nem nekem való azért... Az agyatlanságot nem igen bírom, viszont kikacsolódni akarok egy fps-el, amivel ha van akár 20 percem, akkor is oda tudjak ülni játszani, leengedni a gõzt. Az Arma 1-2-3 ezért nem az én játékom, ha jól vettem ki akkor a RO2 ezekre hajaz, a több percig lopakodni és utána 1 et mellé lövök, majd egy villanással meghaltam játék nem tetszene, valószinû:D. A Codok Hitregje akkor még a Bf3 nál is rosszabb? Hitbox és Hitreg közt mi a különbség? Laikusként azt gondoltam, ha jó, akkor ahova célkereszt néz oda lõsz-azt számolja találatnak a játék, akkor jó, ha nem akkor nem.
Hitbox-al nincs baj, hitreg viszont elég fos, késik. Fedezék mögött meg lehet halni stb. Ha jó neted van és nagyon icipici pingû szerverre mész akkor akár elhanyagolható mértékû is lehet. Még így is jobb azért mint az MW3. Codokat hamar meg lehet unni, csak mész azt lõsz. BF-be azért rengeteg lehetõség van. RO meg nagyon elvetemült kategória, rém lassú játékmenet, odafigyelés ezerrel, stb. Ez persze egyáltalán nem baj, ha bejön az ilyen komolyabb "szimulátor" dolog akkor nagyon fasza. Anno az elsõ részével játszottam, bejött. Csak ez tényleg az a kategória, hogy egyedül fos, haverokkal meg istenkirály. (szerintem legalábbis) Fedezgetni kell egymást, minden sarokra figyelni, hogy nem jönnek-e onnan esetleg, stb stb.
"valami olyan kéne, amiben lehetõleg legkevesebb cheater, legtöbb player minden napszakban, legjobb multi móka van a lehetõ legkevesebb buggal, legjobb közösséggel, multis játékélménnyel" Te egy olyan játékkal akarsz játszani, ami még nem készült el, sõt, nem is fog soha :DD
Beleástam magam a témába kicsit, megnézegettem csomó fórumot, meg összehasonlító videót, már csak pár kérdésem maradt. Panaszkodókat látok a Battlefield ben a net kódra, meg hogy hitreg nem az igazi netes játéknál. Ez mit is jelent igazán? Nem oda lõsz(nem azt számolja a játék) ahová mutat a célkereszt? Ez a ballisztika miatt van, mert pl. nagy távolságon ejt egy lövedék, akkor nekem nagyon PRO dolognak tûnik, ezt tetszene, ha viszont BUGOS, akkor meg pont értelmét veszti mint lövöldözõs játék, multiplayerben, teljesen, onnantól nem lehet vele játszani érdemben. El tudja valaki magyarázni, hogy mi a helyzet itt jelen esetben? Red Orchestra 2 is bejött amúgy a képbe most már, RO2, MW3, és BF3 közül valami olyan kéne, amiben lehetõleg legkevesebb cheater, legtöbb player minden napszakban, legjobb multi móka van a lehetõ legkevesebb buggal, legjobb közösséggel, multis játékélménnyel. A Net kód és a hitbox dolog ezért igen érdekelne, hogy most akkor ezzel mi is van???
A RO2-õt támogatja a VAC és a PB is.Ott még csalóval nem találkoztam. Azt hallottam hogy valaki találkozott de én nem.
CS:GO-ban vannak csalók bõven, CoD-ban is, MW3-ban fõleg, Red Orchestra 2-ben kevesebb, de ott meg még inkább a csapatjátékon múlik a gyõzelem. Nem jobb a VAC semmivel, egyébként BC2 volt steamen.
Aha, errõl a Valve Anti Cheat rõl jókat hallani. Azt látom hogy Steamen játszák a Cod-okat, Battlefieldet viszont nem láttam ott, akkor ez azt jelenti, hogy ott alap hogy a VAC be is van állítva, tehát a Mw3 ban meg úgy az összes Cod ban kevesebb a cheater/jobban büntetik õket mint BF ben?
Red Orchestra 2-rõl van valakinek tapasztalat? Azt is láttam steamen, esetleg a Counter Strike GO?..
Ha kevés csalót akarsz akkor vársz egy kicsit,mivel a jónép át fog költözni a BF4-be.
Mindent ki lehet játszani. De Valve-nál lényegesen kevesebb a cheater- ahogy észrevettem.
Ha cheaterek nélkül akarsz bármit is játszani (legyen szó FPS-rõl, RPG-rõl, MMO-ról bármirõl), akkor irány a single player... Mindenhol baromi sok csaló van. Kiküszöbölhetõ azzal, hogy normálisabb szerverekre jársz, ahol van aktív admin és kirakja õket.
Köszönöm szépen a választ, ami még érdekelne, a community hol normálisabb, ha lehet ilyet egyáltalán meghatározni, fõleg a cheaterek elkerülése lenne a cél, nincs kedvem folyamatosan olyanok ellen játszani, ahol átlát néhány player a falon, meg mindig fejbe lõ automatán, elég sok sirámot lehet hallani mindkét játékban a csalók miatt. Ha eredetivel játszik az ember, hivatalos szervereken, ott meg van oldva mindkét játéknál a cheaterek kint tartása? Melyik játékban van megoldva jobban? Punkbuster, Valve Anti Cheat etc. ezek a dolgok jól teszik a dolgukat? Ez lenne akkor a legnagyobb lényegi tényezõ, hogy lehetõleg tiszta játék adott legyen, a vereséggel nincs bajom, tudom kezelni, csak tényleg azért az már idegesítõ, mikor azt érzed esélyed nincs, inhumán reflexel fejest ugrálás közben osztó emberek miatt, ami azért nekem gyanús... Szóval cheater ügyben melyik jobb-játszhatóbb?
Akkor válaszd a BF-et, ha a pörgõs, egyedül is jól játszható darálás helyett jobban tetszik a lassabb, taktikusabb játék. Ha fontos a csapatmunka, és fõleg, ha tetszik, hogy jármûvek is vannak a csatában. Mindkettõ teljesen jó játék, más jellegû elményt adnak.
Ha a BF-et választod, a 64568-as hozzászólás ellenkezõjét próbáld csinálni és minden ok lesz