Jaj de várom mááááár, jajj de várom máááár a következõ bétáááát! Eddig jól hangoznak az update-k. Most viszont megyek vissza tanulni, csak benéztem! :)
A holnapi talalkozom jovohetre csuszott, vagyis lenne ido megbeszelni, de ha belefer, erdekelne hogy van-e valami tervezett elozetes koncepcio, hogy tudjak majd mit "meselni"?:) Pl.:
- Elsosorban csak rally, foleg Magyar szakaszokkal, A-bol B-be stb.? - Vagy hasonlo koncepcio mint az LFS, jo fizikai-, szimulacios alapokkal, mindenfele "terepes lehetoseggel" (rally, dirt, cross, buggy, oval stb.)?
A gumihomersekletet es a velejaro nyomasvaltozast is szamolja?:) A kerekbelapulast (gumideformalodast) dinamikusan szamolja, vagy fix, az aktualis nyomastol fugg? A deformalodas oldaliranyu is, vagy "csak" fuggoleges?
LFS-ben nincs "igazi AI" csak végigmegy a pályán... ha közelítesz pl. egy UF1000 felé F1-es kocsival nem húzódik félre, ha mellémész ráhúzod nem húzódik félre csak nekikoccansz:) Ezért csak netes játék.
Fizika alapján bármilyen 4kerekû szimulációja lehetséges, de azért itt sok más dolog is szerepet játszik. A rallyhoz úgy fejlesztettük a fizikát, hogy nem spóroltunk nagyon annak gépigényével, mivel egy autóról van szó. Ez azt jelenti, hogy 32 autót ez a fizika csak erõsebb, még nem igazán létezõ procikon lehetne csak csont nélkül futtatni. Illetve ez ügyben maga az online kapcsolat is speciális, hiszen a bonyolultabb fizika több számítással, adatmennyiséggel jár adott idõn belül. Ezzel számolni kell! Fontos még megjegyeznem, hogy egy többautós játékban ki kell fejleszteni az M.I.-t is, ami külön feladat, és persze az is cpuidõt igényel.
Nem ismerem, hogy az LFS mennyire dolgozta ki... Annyi bizonyos, hogy látványra deformálódik ahogy kell és hatással van a keréknyomás, illetve az érintkezõ felület nagysága is befolyásoló tényezõ.
Nagy nyomású kerék gördülési ellenállása kicsi, de kisebb tapadású, a kis nyomású laposabb kerék pedig nagyobb gördülési ellenállással jár, viszont jobb tapadást biztosít.
Egyébként a rallyban is lehet és lesz is multiplayer. Igaz, hogy nem egy idõben vannak a pályán a verdák, de azt online bajnokságszerûen vezetni, versenyeket szervezni, videóösszefoglalókat csinálni a futamok végérõl, azt lehet.
Ksözönöm a választ, remélem a honlapon mindig fennt lesz majd az aktuális update tartalma :) Ez a kerékfizika mennyire lesz hasonló az LFS-hez, illetve mennyire dolgoztátok ki? Remélem a késõbbiekben nem csak rally lesz, mert a multiplayer opció elég fontos a mai játékokban, ami rallyban nem igazán kivitelezhetõ...
Sziasztok! Kipróbáltam a játékot, és nagyon tetszik, várom a folytatást! Sok sikert!
"Az új modellben kerékbelapulás fizikailag, és grafikailag is mûködik!"
Ez az,amire a lfs-es gyerkõcök annyira büszkék voltak eddig,hogy nincs semmi másban sem,hát most van;) Remélem ezen a héten már kipróbálhatom(hd4830,e5200,2giga ram)
Elõször is. A sok információt, kérést, kritikát figyelembe vettük, és ennek megfelelõen változtattunk jó néhány dolgon.
Igyekeztünk a kompatibilitási problémákat megoldani, hogy lehetõleg minden gépen fusson, ami az alapkritériumoknak megfelel. A menü és a beállítási lehetõségek nagy mértékben bõvültek, mind a kormány kalibrálás területén, mind a grafikai megjelenítésben. A játék high detail módban is gyorsabb lett, de találtunk megoldást a kiskártyával rendelkezõk részére is, és a grafikát jelentõsen egyszerûsíthetõvé tettük. Remélhetõleg így minden DX9 támogatású kártyán játszható sebességre lesz majd képes.
A pálya grafikája és a vfts is változott, bõvült.
Az autó fizikája jelentõs beállítási változáson ment át. Az új vfts sokkal jobban hasonlítani fog viselkedésében egy igazihoz.
A gumimodell teljes változáson ment át, mert az eddig használt pacejka féle modellt lecseréltük egy teljesen sajátra, ami számunkra átlátható, és tetszés szerint kalibrálható is. Ez is sokat segített azon, hogy a vfts-t be tudjuk állítani úgy, hogy azzal valóban lehessen "csapatni". A gumimodellünk immár figyelembe veszi a keréknyomást, és az általa okozott gördülési ellenállás mértékét.
Az új modellben kerékbelapulás fizikailag, és grafikailag is mûködik!
Az 1.1rõl még el kell mondanom, hogy az már az új weboldalunkról, a www.dimensiontechnics.com-ról lehet majd letölteni. A weboldalt igyekszünk kicsit szebbé és jobbá varázsolni, mint amilyen a korábbi volt. Készülünk indítani egy kis versenyt a játékosok között, akik beküldhetik az eredményeket, a replay felvételekkel együtt. A replay file mindenkinél a játék gyökérmappájában van temp.rec néven. Ezt majd átnevezzük replay.rec-re...
Errõl tudni kell, hogy fizikai paramétereket tárol, és ha visszajátszuk, az reszimulálja a teljes szakaszt, amit felvettünk. (A reszimuláció azt jelenti, hogy a gép pontosan úgy vezeti le Ez a mód még tesztelés alatt van, és nem 100%, hogy minden gépen jól játsza le a másik gépen felvett replay-t. Ez még tesztelés alatt, de ha nem lesz vele gond, akkor a versenyre úgy lehet majd benevezni, hogy mellékelni kell a replay fájl-t is. Ezeket a nevezéseket bárki letöltheti, és saját gépén megnézheti majd.
(Ezt a szórakozás mellett alapos tesztelésnek is szánjuk, mert fontos, hogy jól mûködjön minden gépen amin fut a játék!)
Az árnyék ábrázolása nem ilyen egyszerû. Sok mindentõl függ, hogy az árnyék mikor és hol mennyire éles. Arra természetesen ez az árnyékmegjelenítés még nemképes, hogy hol mosottabb, hol élesebb legyen az árnyék. Ha az autó árnyékát kell a valóságban vizsgálni, akkor az ilyen napsütésben ami be van állítva eléggé éles, kb ahogy most be van állítva. A fák árnyéka lehet kissé élesebb, de más oka is van ennek a beállításnak.
Ha kissebb felbontást használunk az árnyékhoz, arra nincs elég hatékony smooth (mosás) arra, hogy a levetített pixeles árnyékot eléggé árnyaljuk, hogy az ne látszódjon. Ezek a mosások sok számítást igényelnek, és a végeredmény sokkal lassabb lenne, mint a mostani.
Próbálkoztunk a GTA4ben látható szemcsés árnyékkal, de azzal is ez a helyzet. Sok számítást igényel.
Jelenleg 3 mélységû árnyék van számolva a pályán a kamerától távolodva.
Remélem érthetõ volt, hogy technikailag ez a legideálisabb megoldás a sebességet és a látványt is figyelembe véve.
Következõ patch-be betehetnétek egy butított tesco parkolót h kiélhessem csapathatnékom a bigával... :D Várom már a következõ frissítést nah meg, hogy végre hazamehessek innen az albiból és végre nyomathassam a játékot... Erre még várni kell ugyan egy pár napot lehet addig kinyúlok a várakozásba :D
Köszönöm a normális választ! Elég ritka mostanság..
Olvass kicsit vissza. Vagy nézd meg a banner alatti linkeket. Természetesen egy béta már letölthetõ és hamarosan érkezik egy újabb, ismétlem NEM TELJES(!) csak egy kipróbálható ELÕZETES.
Amíg nem túl nagy plusz munka, addig próbálunk lefele is kompatibilitást biztosítani, de a DX9 támogatás mindenképp az alap, az alatt semmi!
Az 1.1 sokkal gyorsabb lesz, mint elõdje, mert pár dolgot sikerült optimalizálni, illetve lesz lehetõség egy erõs grafikai butításra a nagyon lassú kártyákhoz, mint az Ati 9600 széria. (ami a megadott min.konfig alatt van jóval...)
a pályatapadást-fizikát nem lehet vhogy átírni? csak úgy próbaképpen gondoltam :PP
kipróbáltam én is a bétát, nagyon tetszik, alig várom hogy murván is próbálhassam a lada-t :DD...a kormányzás nálam se túl jó, túlságosan érzékeny ahogy aesir is írta, de amúgy fasza és igéretes!! GRAT!
Egyelore, ideiglenesen jo lesz;) De a keszitoknek nem nagyon tetszett (valami), igy biztos valtoztatni kell rajta es/vagy masik kell. Addig akkor ez lesz;)
Most latom csak, hogy Hazigazda lettem;) Akkor hirtelen a teendok;)
- Varok bannereket, 780x150 pixeles meretben, megszavazzuk, kivallasszuk, kiteszem - Linkekre is szukseg lesz: weboldalak, letoltesek, szponzorok, bajnoksag, egyeb. Persze, ezekbol egyelore nem sok van, de majd lesz;)
nekem akarok semmit, nem értettem, hogy miért mondod h ne ragozzam, én nem láttam h elõttem már mondták, hogy valoszinüleg a vessz véletlen maradt el, azt hittem te sem érted de akk fejezzük be, mert a rallyé a téma itt
Egy hatalmas smile kíséretében próbáltam arra célozni, hogy a nyelvtani hiba ellenére teljesen érthetõ a szövegkörnyezetbõl, hogy mi a lényeg, ezért értelmetlen ragozni a dolgot, erre Te ego kérdést csinálsz belõle. Írd le, hogy mit szeretnél hallani tõlem, hogy helyre álljon a lelki békéd.
Vagy legalább olyan hang-, ill. videófelvétel ami elég jó ahhoz, hogy kivágható legyen belõle. Kellene egy legalább 20seces fix-RPM-es hangrészlet a motorról lehetõleg 3000 feletti fordulaton. Persze, ha több fordulatról van, az mégjobb!
Meg egy alapjárati hang.
Aki tud az legyen szíves segítsen!!
THX!
(ide is)
Na ja, elnézést kívánok... :)
Elmaradt a vesszõ!
De a szövegkörnyezet, azaz a válasz a kérdésre mégis egyértelmû. ;)
Meg volt a rovid megbeszeles PRally es MNASZ/Rally/HistoricRallye "ugyben":) Az ismeros nyitott, minden erdekli. December kozepen kicserelodott a "teljes" MNASZ vezetoseg (Ferjancz az elen:D), de ami fontosabb, a muszaki foguru egy fiatalabb csoka, akivel - allitolag - lehet egyezkedni. Ebben a honapban meg szervezkednek, helyezkednek, dijaznak, de utana a szemelyes talalkozo is belefer.
Jovohet kedden ismet "munkamegbeszeles - bableves mellett a ForSale-ben:DDDD
Vagyis jovohet keddig kellene nekem egy jelenlegi, tervezett koncepcio, hogy tudjak pontosabb infokat is mondani nekik:) Termeszetesen, mar most jeleztem, hogy egyelore egyoldalu lesz a dolog, vagyis Ok adnak: info, fenykep, adat, telemetria, muszkaileiras, homogenizacio stb.
Ja, es Budapestiek vagytok?:) Az esetleges talalkozo miatt, es ha el kell menni fotozni, adatot gyujteni stb.
Nem az a lenyeg, hogy melyiket tamogatja, hanem az, hogy az SB Live sajnos mar eleg regi, mas programokkal is vannak gondok. Az hogy Audigy 1,2, XFI stb., az mar mindegy, a lenyeg hogy frissebb kartya legyen, ami normalisabban hasznalja az ujabb DirectSound-ot, az OpenAL-t stb. A Live nem tudom milyen regi, de akkor meg talan DirectX5 volt;DDDDD
Akkor azt mondjátok h Audigy-t támogatja? ABból van asszem többfajta is, emlyiket konkrétan? vag mindegyiket, ami audigy? Most vagy 2x végig jó volt a hang, mentem is oda vissza oda vissza, annyira jó... Fõleg amikor nem adja ki és borul :D F3-as nézetbe figyeltem, h még a rugó is él meg minden. belsõ nézetbõl nyomom, nagyon király. Nem tudok mit mondani, csak azt, h k**rva jó!!! :D És igen az autó egy picit túl erõsnek tûnik, de ez még "csak" béta, de felülmúlta a képzeletemet. További sok sikereket!