Sok mindentõl függ, hogy az árnyék mikor és hol mennyire éles.
Arra természetesen ez az árnyékmegjelenítés még nemképes, hogy hol mosottabb, hol élesebb legyen az árnyék.
Ha az autó árnyékát kell a valóságban vizsgálni, akkor az ilyen napsütésben ami be van állítva eléggé éles, kb ahogy most be van állítva.
A fák árnyéka lehet kissé élesebb, de más oka is van ennek a beállításnak.
Ha kissebb felbontást használunk az árnyékhoz, arra nincs elég hatékony smooth (mosás) arra, hogy a levetített pixeles árnyékot eléggé árnyaljuk, hogy az ne látszódjon. Ezek a mosások sok számítást igényelnek, és a végeredmény sokkal lassabb lenne, mint a mostani.
Próbálkoztunk a GTA4ben látható szemcsés árnyékkal, de azzal is ez a helyzet. Sok számítást igényel.
Jelenleg 3 mélységû árnyék van számolva a pályán a kamerától távolodva.
Remélem érthetõ volt, hogy technikailag ez a legideálisabb megoldás a sebességet és a látványt is figyelembe véve.