Elõszr azt hittem azért van, mert ütközik az alaplapi hangkártyával, cska a legújabb telepítésnél le lett tiltva és megint elõjött... mind1, egyszer majd hangkártyacsere lesz :D
Aha, akkor nem azért van, mert hibás a hangkártyám... Ja, ehhez már normális drivert se igen lehet letölteni.
Gyakorlatilag a kx-project féle volt a legjobb, amit használtam vele.
Mindent a maga idejében! Meg lehet oldani minden játéknál a moddolhatóságot, de felmerülhetnek egyéb körülmények, amik ezt nem teszik lehetõvé. (nem megengedhetõ pl. licensz problémák miatt)
aha...SB Live 5.1, régi ugyan, de még jó... Csak pár új játék b**zaxik vele... Nem is ez a legfontosabb. Egy kérdésre nem kaptam választ: könnyen modolható lesz a játék? Amúgy nagyon király, szerintem nagyon hangulatos, ha lesz majd hozzá még jó pár pálya, akkor még élvezetesebb lesz. Aztán ha még erre a kis hang problémára is fordítotok idõt, akkor tuti sarokba vágom rbr-t :D
Ha az a sorozat SB Live amire gondolok meg nem Audigy), mar jonehany eves, azzal alapbol problemak vannak mostansag:( Mar eleg regi.
Alaplapi hangkartya? A program OpenAL-t hasznal, a mellekelt DLL viszonylag regi (bar mukodik):) Probald ezzel, talan segit: OpenAL32.zip (nem biztos, nekem a regivel is mukodott:P)
Az hogy ki hogy navigál az tényleg navigátorfüggõ... Valaki a számmal a kanyar erõsségét kívánja érzékeltetni, valaki pedig, hogy hanyadik fokozatban kell venni...
A hangokról nem tudok véleményt mondani, mert nekem valahogy vagy nincs hang, vagy ha van, akkor búg hörög recseg... volt amikor a tempó növekedésével hangosodot a búgás...120nál már üvöltött... erre van valami fix? Mert eléggé zavaró, hogy folyton lesnem kell a rpm-et...
Valamit még akartam mondani, de elfelejtettem... ... .. nah mindegy majd eszembe jut!
Én kívülrõl tolom, de inkább lehetne a mostani 75%-a és élénkebb színekkel körbekerített, mert a pályán most a sötét színek dominálnak, így a hudon lévõ szürke alap elvész.
Háááát... szerintem az egy kanyargós pályán elég zavaró lehet... arról nem is beszélve, hogy pl VFTS-nél az 1-s nagyon hosszú... 4-s, 5-s kanyar, plusz visszafordító is azzal megy! :)
Akkor azért van,hogy néhol a kettes kurvagyors,néhol meg lassú Nekem személy szerint az jön be,ha ,megmondják hanyasban fordulhatok be:)
Hali! Letöltöttem game-t, nagyon örültem, amikor láttam, hogy letölthetõ már egy verzió, mert tûkön ülve vártam és úgy érzem ne feleslegesen! Autó kicsit csökkentve a kormányszöget ill G25öt belõve nagyon jól viselkedik, a graf állat! Kérdés: könnyen modolható lesz? Ugyanis láttam, hogy valami hasonló az autó file-ja, mint a Racer-é... csak ot az ini file... valami nagy Tecso parkoló zsír lenne, ökörködni egy jót... Vagy bükk vazze, havas pálya, széria lada áááááááh... na ezért kérdezem a modlhatóságot! :D
Nem beszélve arról, hogy a Th2Go nem kedveli a nagyobb felbontásokat (speciel 3096 a vége szélességben és 768 magasságban...)
Azaz 3 17 colos tft már elég neki és olyan combos vidkaresz sem kell ehhez a felbontáshoz. (1920*1080-ban kb 300K-val kevesebb képpontot kell csak számolnia.)
Lehet hogy már volt ez a kérdés,de lesz multi majd?
valahol lkáttam asszem RF be olyan modot, hgoy akárhova állÍthattad a kamerát... úgy mintha cask ülést állÍtanád elõre, hátre-le-fel csak itt jobbra-allra is leehtett
Nehany ajanlott plusz kamera nezet;) A majd allithato pilota fizika melle;)))
Nemkell triple! ha van alapon egy 22 es moncsid, akkor amellé kell két darab 19 es elforgatva.Amit meg meghajthatsz 2 darab raeon 48xx el vagy 38xx el... Csak a lényeg, hogy legyen mellé jó proci meg jó lap... Ahogy számolja az ember....2 darab 3870 es az most 40 rongy... Ahoz kell egy 20 rongyos gigabyte márkájú AMD lap ami támogatja rendesen a CF et, abba kel egy ocsó, de jó proci ami kihajtja a 2 videokarit és kész. könnyebb, mint 60-70 ért tripplehead2Go-t venjni, majd még jócokért 2 darab kissebb moncsit.
brutaldt: A strech-elt nézet nagyon jó ötlet! Nekem 22"-os a monitorom, viszont 4:3-as, így ez nagyon jól jönne. A pattogást meg köszi:)
A 3 monitoron gondolkodtam, de eleg sok penz (bar a monitorok mar sokkal olcsobbak), foleg egy atomeromu ami meghajtja es Matrox TripleHead (amit irrealis aron adnak:/). Vagyis marad az 1 monitor - egyelore:)
Engine bírja, és csak egy autó van. Ezt az egyet még lodolni sem érdemes, mert nem kerül távolabb a kamerától szinte sosem. Nem akartunk normálmappal szórakázni, inkább polyból van rendesen kidolgozva. A realtime törésmodell miatt amúgy is újra kell számolni a kasztni normáljait ahol törik, az meg textúrából csak bonyolítaná a helyzetet. Törésmodell és a pályaépítés kihasználja a második, vagy 3dik magot a cpuban, ha van olyanod.
Tévedés, mozog ott az emberfeje is, csak kicsit merev lett... (volt már lazább is) Ha kigyorsítasz, vagy fékezel akkor is van mozgása. Tibber állított rajta, de majd mondom neki, hogy talán mégse kellene ilyen kimerevített nyakkal vezetni, még megsérül a driver nyaka... :)
Regebben voltak kiserletek, trukkok, hogyan lehetne jobba tenni a nezetet (torzitott, skalazott stb.), de nem az igazi:) De ha van mar FOV allitas, akkor az valamit segit. Bar az is csaloka... Igazabol 3 monitor kell;)
Hamarosan jön az 1.1es béta, amiben rendesen beállítható a kontroller. Ezt a pattogós dolgot majd átgondoljuk. Változtatni éppen lehet rajta.
A cockpit nézetre nem egyszerû a megoldás, mert "keskeny" hozzá egy monitor, hogy olyan lát-teret adjon vissza, mint az ember szeme, ráadásul két szeme...
Lehet próbálkozunk majd egy strechelt nézettel, ahol is a filmekhez hasonlóan fekete lesz a kép teteje és alja, és szélesedik a látómezõ. Eddig nem láttam még hasonló próbálkozást... ,de nagy moncsin ez is jó lehet. Nekem itt 24"os van, ezen nem lenne olyan gázos a dolog.
Nagy nehezen sikerült elindítanom, nem tetszett neki a 3 éves videokártyadriver, frissítés megoldotta.
A pálya és a környezet nagyot fog ütni ha ilyen lesz a véglegesben, ez már azért elég szép. Az autó alapvetõen jól viselkedik, ami nem tetszik az a kormányzás, a legkisebb mozdulatra is nagyot fordul, nehéz így vezetni..., nyilván lesz majd erre a véglegesben valami beállítási lehetõség, legalábbis remélem. És ami nagyon nem tetszik, cockpitbõl nagyon "kamerás" az egész. Onboard videókon valóban így látszik az út, de élõben egy kicsit "szélesebben" látható. Valamint nagyon pattog az egész, világos hogy a szar magyar utakon pattog egy kemény futómû, de az emberi test ezt sokkal jobban tompítja a szemnek, mint amit itt látni. Nem sokkal kellene visszább venni, de egy kicsivel mindenképpen. Jahh, és nagyon halk! :)
Hú..így kívülrõl nézve elég "darabos" a fizika ! Jól láttam, hogy a kerekek itt sem lógnak meg ha a levegõben van az autó ?
Biztos szebb lenne, de nekem valahogy ez már az a szint aminél több már nem kell ! :DDDD Az üveg kellõen tükrözõdik (mégha kamu is ..), minden 3D, shine map csodálatos nekem ez abszolut a csúcs ...Minek ennél jobb ??? :DDDDD
Én arra gondoltam, hogy nincs idõ 3x ismételni egy egyenes végén, hogy mi következik... :) vagy például nem 150 bal 2, rajta bal 3, levágod, hanem 150 bal 22 tõ... :))
Szokás, páros kérdése... nincs kõbe vésett történet. Általában a derékszög az 5.-s, és az 1-s az enyhe... de van aki csont fordítva csinálja... aztán a WRC-nél megint más... ott jóval tömörebben fogalmaznak, mert jóval kevesebb az idõ... :)
Az az overlay kijelzes raer, csak a veglegesben lehessen majd kikapcsolni;)
A grafikai reszletekrol eddig nem volt szo, gondoltam meg az engine "keszul", raer kesobb, es nem is biztos hogy lesz/lehet benne Lada;)
De ha cockpit, akkor az valoban fontos, mint megjelenites! Nem mintha a muszerfalat bamulnam, de az osszkepbe sokat szamit!
Legyen minnel realisztikusabb (texturak, arnyekok, kopasok, koszolodas), es minnel tobb apro 3D-s megoldas! Bar feleslegesnek tunik a 3D-s kapcsolo, muszerkeret stb. az autoba, de megis sokat szamit. A program osszes face szamahoz nem fog sokat hozzaadni, igy is felmillio polygon a kornyezet, es fut "rendesen":)))
Pl. - iRacing: minimalis shader, semmi extra csicsa, de onarnyekokban profi! Van valamennyi 3D, de megis kicsit rajzfilmes. - LFS: regebbi engine, de latvanyosan osszerakva, rengeteg cockpit allitassal, kisebb-nagyobb 3D-s megoldasokkal. - netKarPro: friss engine, de semmi felesleges csicsa. Onarnyek nincs, de a reszletes texturak es a sok 3D miatt megis eleg jo, olyan ipari, oltan "igazis":) - rFactor: viszonylag friss engine, amit kell tudja, de a "komolyabb" dolgok elmaradna: onarnyek, rendes tukrozodes. bar ennel erosen MOD orientalt a dolog, de altalaban elmondhato, hogy egyszerubb texturak, keves 3D, ezis olyan rajzfilmes;)
Ha vallasztani kell, hogy melyik stilus, akkor talan netKarPro:) De ra lehet nezni a CRC-re is (igaz mar nincs fent, nem emlekszem pontosan), de ott volt minden mint a karacsonyfan;)
A játékban a navigálás hogy lesz megoldva?Mert én ebbõl a "25 jobb 4"-bõl nem értek semmit.
Nekem nem fontos, hogy milyen kormanyod van:) Mivel nalam G25 es jol mukodik, nalad XYZ es nem jol mukodik:) Igy a keszitok, rakereshetnek az XYZ "nevu" kormanyodra, hogy esetleg kesobb javitsak a problemat;)
"Persze tudom, a játékos más szemszögbõl látja a dolgokat, mint a fejlesztõk." A játékos nem türelmetlen, csak gondolta, jelzi, ha már itt van ez a fórum és a fejlesztõk ezt kérték. És soroljátok nyugodtan hátra; tényleg nem akkora kérdés, csak majd a véglegesbõl talán érdemes lesz kigyomlálni.
Ha jól értem, az ilyen apróságok mint mûszerfal nem annyira zavarják a nagyérdemût, ezért sem fikázta senki. Például az RBR-ben is ótvar volt, mégsem amiatt szeretik annyian. Bocs, hogy már megint ezt a progit hozom fel példának, de nagyjából Ti is ide pozícionáljátok a progit, ahogy elfigyeltem. És ez jó! :-) Szóval szerintem inkább a fizika a fontosabb, mint például a mûszerfal valós kinézete. Azt viszont a második verzió helyre tette, legalábbis az én ízlésemnek jobban passzol ez az új. Bár majd biztos kiderül, hogy itt már butítottatok valamit. :-)
Hetfon tudok beszelni ismerossel, tobek kozott Ok szervezik a Magyar Historic Rally-t, igy majd lehet kooperalni ha kell valami foto vagy barmilyen muszaki adat. Elvileg/talan lehetne menni rally-ra is, teszre (autoban persze:P), de ez meg nem biztos. Ha mas nem is, lehet menni fotozni, adatokat gyujteni;) De errol majd hetfon:)
A kijelzõ ronda fekete sebességi-fokozat kijelzõje, nem ilyen lesz. Köv. bétában javítjuk. (most is akartuk, csak elmaradt...)
Mivel ez egy béta, és még elõfordulhatnak más megoldások is a játékba, esetleg nem csak rally lesz, így egyenlõre ezek a dolgok kijelzésre kerülnek. Ha az tényleg fontos, a display-t el lehet majd tüntetni egy gombbal, meg a menüben lesz rá egy beállítás.
Mivel tesztelés is folyik ezért jó, ha a játékos látja, hogy éppen mennyivel ment, ezért azt most még biztos, hogy nem fogjuk kiszedni belõle, ha késõbb azt tennénk. RBR-ben is ki volt írva, szerintem itt sem probléma. Az alap játékfelépítést nagyon nem szeretnénk reformálni, mert azt többen nem díjazzák, mint ahányan igen.
Egyenlõre koncentráljunk fontosabb dolgokra. Például furcsállom, hogy a mûszerfal purintánságára senki nem tért ki igazán (vagy egyáltalán), pedig azon mindenképp szeretnék változtatni, csak kellenének hozzá jó képek. Úgyhogy akinek van, az passzolhatna párat! Jó nagy képek legyenek, amin jól látszik minden, mert ilyen kis bisz-basz képeket találtam csak, amivel nem megyek semmire.
Erre írtam, hogy nekem sem állandóan reszket. Csak ennél az egy proginál. Windóz betölt, kormány "bekapcsol", egyéb autós játék betölt, menübe belép, semmi. Amint a pályára kerülök, reszket, mûködik, visszajelez, stb. Ennél nem így van. A vibrások meg szerintem úgy mûködnek, hogy rezgetnek, amikor kell. Ezt az FFB-s is tudja, ha jól tudom, szóval nem lehet köztük különbség.
En csak a realitas miatt irtam a valtokijelzest:) Ha az igazi autoban is van kijelzo, akkor termeszetesen kell, fix megoldassal, a modellen. Ha nincs, akkor nem kell, de legyen ilyen overlay lehetoseg annak, akinek szuksege van ra (szereti latni, nem tartja fejben, szek. valtoja van, kivulrol tolja stb.).
Aha... Trabant... Tessék informálódni! Elõször ez legyen a korlátoknak megfelelõen minél tökéletesebb... majd utána jöhet a "modern" autó...
Nekem normal FFB-s komanyom van (G25), ami a jatek inditasanal "bekapcsol", aztan az auto indulasaig "csendben" van, meg sem mozdul. Ezert kerdeztem, hogy FFB-s vagy vibralos kormanyod van. Azokat nem ismerem, es ha az van, akkor lehet, hogy azok alapbol rezegnek ha kell ha nem:)
Hát én sem a sebességmérõ miatt sírok itt. :-) Egyébként tök így van, elszámolod magad, megforogsz, stb. Olyankor kell. És akkor hasznos, ha rápillantasz és rögtön látod, mi újság. Persze akinek H-kulisszás váltója van és úgy is használja, annak biztos tök mindegy. Mindenesetre szerintem a döntõ többségnek szekvenciális megoldása van.
A km/h kijelzõ is felesleges! Pont pszichológiai okokból nincs a versenyautókban... érzésre kell menni, nem óra alapján! :)) Szerintem a mûszerfalon a fordulatszámláló bõven elég... mint a valóságban...
No, lényegtelen, hogy vibrás, vagy "rendes" FFB-s a kormány, mivel szükségtelen a rezgés. És teljesen mindegy, hogy a kormány a pályán már mit tud, mert nem ott van vele "bajom". Az RBR-ben is meg lehetett oldani, hogy csak a visszaszámlálás kezdetekor teszi rá az erõt, szerintem itt is meg lehet. Ha Téged nem zavar, akkor tök jó. A fokozatot szeretem látni, mivel nem szoktam számolni, hol tartok és néha hasznos tudni azért. Szerintem. Nekem.
Meg az utcai autoban, az utcan haladva sem nezegeted, hogy hjova kapcsoltal, mennyivel mesz, foleg nem a rally palyan:)
Milyen kormanyod van?! Normalis FFB-s vagy csak rezgo kormany? Ha csak rezgo, akkor az valszeg valoban gaz - de amugyis:( Ha nem, akkor biztos javitani fogjak.