Az az overlay kijelzes raer, csak a veglegesben lehessen majd kikapcsolni;)
A grafikai reszletekrol eddig nem volt szo, gondoltam meg az engine "keszul", raer kesobb, es nem is biztos hogy lesz/lehet benne Lada;)
De ha cockpit, akkor az valoban fontos, mint megjelenites! Nem mintha a muszerfalat bamulnam, de az osszkepbe sokat szamit!
Legyen minnel realisztikusabb (texturak, arnyekok, kopasok, koszolodas), es minnel tobb apro 3D-s megoldas! Bar feleslegesnek tunik a 3D-s kapcsolo, muszerkeret stb. az autoba, de megis sokat szamit. A program osszes face szamahoz nem fog sokat hozzaadni, igy is felmillio polygon a kornyezet, es fut "rendesen":)))
Pl.
- iRacing: minimalis shader, semmi extra csicsa, de onarnyekokban profi! Van valamennyi 3D, de megis kicsit rajzfilmes.
- LFS: regebbi engine, de latvanyosan osszerakva, rengeteg cockpit allitassal, kisebb-nagyobb 3D-s megoldasokkal.
- netKarPro: friss engine, de semmi felesleges csicsa. Onarnyek nincs, de a reszletes texturak es a sok 3D miatt megis eleg jo, olyan ipari, oltan "igazis":)
- rFactor: viszonylag friss engine, amit kell tudja, de a "komolyabb" dolgok elmaradna: onarnyek, rendes tukrozodes. bar ennel erosen MOD orientalt a dolog, de altalaban elmondhato, hogy egyszerubb texturak, keves 3D, ezis olyan rajzfilmes;)
Ha vallasztani kell, hogy melyik stilus, akkor talan netKarPro:) De ra lehet nezni a CRC-re is (igaz mar nincs fent, nem emlekszem pontosan), de ott volt minden mint a karacsonyfan;)