Hali all. Leszedtem a beta-t, müxik is nagyon szépen :) Grat a készÍtõknek...
Ahogy Hezi is monnya olyan sebesség érzet van benne ami pl: egy Colinba sose volt.. Eleinte azthittem, hogy már majdnem 300 al teperek XDDD De nagyon jó....Fék kicsit hamar fog, de viselhetõ.. Meg nemtom, VFTS-hez nem nagyon értek, de mintha túlságosan is lomha lenne....
Nah, megyek is játszanái:)
X2 4400+, ati 3850-el 1280x1024-ben minden effektet bekapcsolva 30 fps körül mozgott, de nem érzõdött semmiféle akadozás. A kormány furcsán viselkedett. DFP 360 fokra állítva, a játékban nem akart megállni középállásban, mindig valamelyik oldalra húzott, sõt, még a maximumon is túl akart tekerni. A sebességérzet nagyon ott van, 120-nál már halálfélelmem volt
Nekem tetszik a játék és E8400-al + 4850-es atival jól megy 1680x105ben minden effekttel. Remélem a kormány mozgása javítva lesz, mert az egy kicsit gyorsan pörög, ja meg legyen aktív mutatókkal ellátott mûszerfal. Fizika nem rossz szerintem, mnndjuk még csak billerrel próbáltam, grafika is jó szerintem habár ennél a játéknál szerintem nem az lesz a lényeg. Csak így tovább.....
Az az ...! Nekem is van listám, tervem , de olyan sok, hogy inkább neki se állok semminek ! :DDDD
Én abszolút kiállok a project mellet, amennyiben megfelelõ mennyiségû moddingoláshoz szükséges eszközöket bocsájtotok a rendelkezésemre :D
Eszembe jutott hogy elsõre a Russim vagy mi a fene nevû autós játékra hasonlít ez a P-Rally. Mindekettõnek hasonló fizikája van, csak a Russim 30 FPS-l fut, igaz tudom más megjelenítõ motor lehet :)
Jól látod a dolgokat! Kb ez a helyzet... Nyílván egy ilyen karier mód pl. nem az elsõ megvalósítandó tervek egyike, hanem a sokadik.
Eddig szep es jo, otletek vannak es lesznek is dogivel, de eloszor talan meg kellene alapozni a dolgokat;)
Mi lenne a cel? Mert ha csak a jelenlegi tartalmat nezzuk (esetleg hozza meg 1 auto, plusz 1-2 palya), funkciok beepitese, jatekmenetfejlesztes, fizika hangolas, hangok, periferiak stb., mar azis tobb ezer munkaora;) Lehet, hogy nagyon raertek es csak hobby, de erosen ketlem;)))
Vagyis a jelenlegi felhasznaloknak, otleteloknek eloszor inkabb a program felhasznalasat, celjat kellene kitatalni, azon otletelni, hogy valami bevetelforras is legyen;) Mert senkisem gondolhatja komolyan, hogy hobby-szinten, munka/tanulas mellett, napi 1-2 oraban jatekot lehet fejleszteni:)
engem kidob a következõ üzivel: could not compile "Cshaders/background/particle_bb.glsl" meg még alá sokat mi a gond?:(
el vagy tévedve. nem NFS gagyira gondoltam,hanem karrier módra amit brutaldt leírt,amatõr rallytól a csúcsig. szimulátornak ott az RBR,abba csak wrc-k vannak. azt a játékot úgyse lehetne leverni. tehát amit az RBR nem érint,azt kéne megcélozni. karrierépítés,és nem tele fullos autókkal a játék :)
Motoszkál a fejemben régóta egy ilyen Karier mód, amiben hasonlóan a leírtakhoz indul egy emberke pályafutása. Amatõr rallykon vesz részt, majd szerez magának szponzorokat. Remélhetõle ezt Onlineban sikerül megcsinálni, és akár valódi szponzorok is lehetnek a dologban.
Szóval sok jó ötlet van ami, ha meg van rendesen csinálva tuti siker lehetne, de ez még eléggé odébb van.
Én azt mondom, hogy a tervezett Trabi ( by Kõvári ) és a VFTS egyelõre bõven elég! Inkább ezeket kéne a maximumra járatni... plusz valódi pálya szakaszokat, és valami dinamikus, "okos" navigátort tenni alá...
Ez a vásárolgatás, meg tuning... hát... Egyetlen igazán jó rally szimulátor nincs a piacon, nagyon üres terep, a szimulátor rajongók tábora pedig egyre nagyobb... Nézd meg az iRacing sikerét, pedig az nem olcsó!
jó játék,ígéretesnek tûnik! miféle autókat tesztek bele még? szerintem ha tehetitek,ne imprezákat,meg WRC-ket tegyetek majdan bele,hanem egyszerûbb kocsikat,talán úgy életszerûbb. mittudomén lehetne az elején pénzért venni kocsit,fejlesztgetni stb,alkatrészeket adni-venni,motort tuningolni. úgy tuti siker lenne...
1680x1050-s felbontásban... igazából én sem értem, hogy miért ilyen drasztikus az esés... lehet, hogy nálam van valami gáz. Egyébként azóta kipróbáltam 64 bites Vistán... ott sokkal jobban megy...
A Tibber progmatból államvizsgázik januárban, de programozik vagy 8-10 éve. Én mint grafikus hobbiból tolom. 2D 12 éve, 3D 7 éve. Dolgoztam légáramlástani modelleken, NURBS geometriákon, és azok hálózásán. (CFD, Meshing) Amolyan CAD-es felületen.
Amit a játékfejlesztésrõl tudunk, azt autodidakta módon sajátítottuk el.
A menü most csak azért van, hogy legyen. :) Szóval ennek semmi köze ahhoz, amilyen majd lesz egyszer.
Ovális pályának meg a rallyhoz nincs feltétlen köze, legalábbis így elsõre nem ez volt a szándék... De ilyen prológszerû pályát lehet majd késõbb.
Hát én emlékszem még a CRC2005re, de azért ott nem volt ennyi fa, meg azok nem voltak darabonként 300-400 polygonosak... ;) Plusz ott még sík fafal volt. Ez már egy más technológia.
Skybox? Az lejárt lemez... Az égbolt és a nap dinamikus, ahogyan a 3D-s felhõk is azok. Nincs az égbolton textúra, csak amibõl a felhõ részecskéi állnak az használ. Palást textúra is lejárt. Azért nem látsz semmit a távolban, mert a pálya elhelyezkedése és a sûrû erdõ miatt nem láthatsz semmilyen messzi dombot, vagy egyebet.
Persze FOVot lehet majd betesszük, hogy lehessen állítgatni, ez megoldható.
Most végig nyomtam az egész pályát szúrós szemmel és abszolút pozitívan értékelem ezt a verziót. Észrevettema csendben mozgó fákat. Láttam a kocsi finom törését (pontosabban deformálódását :) ) a fotómû szépem mozog, a MotorMAX-ra/CRC-re emlékeztet.
Lehet hülyén fog hangzani de én szeretném leliszenszelni a motort/enginet :D. Elsõsorban azért hogy modder szemszögbõl megnézzem a lehetõségeit :D másodszor meg sajt :D
7-8 FPS :D de játszhatóan ment, csak MAX CRASH volt :D
Ebben a játékban remek lehetõségek vannak, ám egy komolyabb menüre is szükség lesz a továbbiakban.A pálya elõszõr lehetne valami ovális is :D ami kicsi de belátható és jól mutat. kb Annyi fa van mint a CRC2005 adta pályákon, ám hiányolom a skyboxot és a palást textúrát, zenét, menübõl az egérke használatát. A kocsit tekintve abszolút optimista vagyok, viszont az össz. látványt még gatyába kell rázni :).
Kamera témához elég lenne a FOV-t állíthatóra venni azt jóvan :) (aka LFS).
jaaaaj!nehogy félre érts!én teljesen tisztában vagyok fele,hogy elég ratyi már ez a kari (sõt:konfig) és örvendek vala, hogy vannak akik kiadnak olyan játékot, ami még élvezhetõen fut! A hozzászólásommal csak azt akartam jelezni, hogy kis konfiggal is be lehet próbálni, mert nem hálátlan a progi! Úgyhogy piros pont Nektek
Sajnos a 6600GT a minimálkonfig amit megadtunk, ha a readme-t elolvastad... Mennek gyengébb kártyákon is, de igazán még ha effekt nincs is rajta 1280 a minimum, amin már normálisan látszanak a dolgok, meg nincs feltétlen szükség élsimításra.
Egy 8800GT már kapható 20ezerért, és azon lehet ebben a felbontásban fullon játszani. Mivel ez egy béta, és nem mostanában lesz belõle teljes játék, mindenkinek számolnia kell azzal, hogy nem lehet a végtelenségig lefelé is megfelelni. Még fél év, és alsó kategóriába kerül a 8800as széria is...
De ne csak azt írtd le, hogy nem nyerõ, hanem azt is, hogy milyennek kellene lennie! :)
én sajna nem ültem még VFTS-ben, de a belsõnézetben a kamera pontosan ott van, ahol a driver feje lenne... A látószöget lehet még variálni, de az torzulást eredményezhet. LFSben is lehet állítani ezt az értéket, de minél jobban kinyújtod annál furább a centertõl szélebbre esõ dolgok torzultsága.
Sajnos a monitornak ez a hátránya, nem tud helyettesíteni egy szemet. Tegyél be egy kamerát a driver ülésére fejmagasságban, és ahhoz hasonlítsd azt amit egy játékban be lehet állítani. A WIDE moncsik kicsit többet mutatnak a szélességük miatt. 2 monitorral, vagy 3-mal, már megoldható amit szeretnél...
Az alvázzal és a felfüggesztéssel mi a gond? Még nincsenek az autó mûködésére hatással az ütközések.
akkor nincs esély, hogy betegyek HDR-t ezen a konfigon:( Ja, el is felejtettem, hogy árnyékok bekapcsolása esetén textúra hibák jelentkeznek (gépháztetõ fehér,mûszerek szürkék) De a lényeg, hogy még így is szép és élvezetes!A "kerék"-nézet bár használhatatlan, de odab*sz:))) És hatalmas piros pont a remekül üzemelõ Alt+TAB-ért! Nemtom, ez Nekem valahogy nagyon fontos:)
Athlon 64 3200+ / 6600GT 128Mb / 2GRam és egy 12 centis kéken világító venti! Ezen a konfion extrák nélkül (HDR,Shadow,Reflection) 1024ben hasít! -Tudom,hogy gyík, de ez van!Majd kipróbálom kék venti nélkül!szerintem az fogja vissza a rendszert-
Nem kizárt, bár ez ugye B osztályos verda, ami ma már hivatalosan be van tiltva, ha jól tudom. :P
Hát shadow mapping az nem egy "olcsó" effekt, de cserébe teljes árnyékot ad, azaz mindenrõl mindenre megy árnyék. Ez egy modern eljárás. A HDR szintén.
Nem tudom milyen felbontásban tolod, de azon a kártyán azért mennie kellene ennek rendesen... 1280ban próbáltad?
Ha van kedved msnen dumálni a fizikáról, akkor felveszlek, ha megadod a címed.
Nálam E8400@3600MHZ + 4870-n árnyék és hdr nélkül 60fps stabilan. Abban a pillanatban, hogy az árnyékot bekapcsolom szó szerint megfelezi az fps-t, és diavetítés lesz... :S
A6-s kategóriából tudok neked infókat adni, az csak egy picivel gyengébb mint a VFTS.
Hang és fizika terén valami ilyesmi szeretnék visszakapni tõletek:
Nem modolok, csak a kerdesre valaszolva, hogysan mutattam egyet. Sot, szandekosan kicsinyitettem le, nehogy gond legyen belole;) Azert megiscsak beta, nem arra van, hogy az emberek szetpiszkaljak:P
Nem csinaltam meg visszafele, de ahogy kibontottam ugyanugy vissza is tudnam tenni:)
Ez inkabb csak erdekesseg nem hiba;) A fileok kozott talaltam olyat, hogy bolya. Gondolom ez az utmenti terelõbója lenne es nem a hangyáknak a bolya?:)))
Ha eszrevetted volna, ez egy abszolut BETA verzio, talan az elso verzio ami igy fut. Annak hogy kiprobalhatod, orulnod kellene. Az eszreveteleket nem kellene osszekeverni a kritikaval...
Hmmm... Annyit hozzátennék hogy nincs sok effekt bár a terep nek a színe tetszik, de nem szép, rendben van árnyék, hdr stb... de ezekkel is könnyen kéne futnia, mert hdr oké nagyon meghúzza a videokarit, de akkor is nemtom normálisan kifejezni de a szépségéhez képest nagy az igény, sztem túlságosan is nagy, mellette akármennyire is tolja az orrát nem kéne kb 5km/h sebességre lelassulni de mind1 ez egy béta majd javulni fog...
"Én csak pár érdekességet találtam :D a gépemen négyszer szebb gamék fullon háromszor annyi FPS el futnak mint ez minimumon, optimalizáció szerintem 0"
Szeretem a kritikákat, de azért ez a szöveg megér egy elemzést... :)
Mitõl lehet egy játék négyszer szebb? Fejtsd ki, mi nem tetszik benne, hiszen ezt kértük is, persze nem muszáj eleget tenni.
A mondat második fele azonban ne haragudj érte, de a hozzánemértésedet feltételezi... A grafikai engine a játéknak már kétszer is magasan nyert a házifejlesztésû projektek speedtesztjén. A lehetõségekhez mérten optimalizált.
Az alapprobléma, amiért neked ez a játék lassabb, mint egy "négyszerszebb fullon", az azért van, mert azokban a játékokban igyekeztek mellõzni az erdei látványt, azaz egyáltalán nincs, vagy csak kevés növény van a pályán.
Komoly feladat a videokártyának ennyi réteget kirajzolnia, ami a gamexban szerepel! Ennek is köszönhetõ, hogy az effektek még rátesznek egy lapáttal, mert azoknál sem mindegy, hogy mirõl kell árnyékot vetni, vagy tükrözõdést számolni, vagy éppen a HDR-t, ami nem mellesleg motion_blur-ral együtt mûködik. Szóval, ha most ledobnám neked a növényzetet a pályáról, és egy prérin menne a játék, akkor sokkal gyorsabb lenne, mint most, de nekünk nem ez volt a cél. Mindennek tükrében a "négyszer szebb fullon, háromszor gyorsabb" játék bizton állítom neked, hogy nem létezik! Az a Scifi kategória...
A fizikai beállítása a vftsnek most éppen ilyen. Akartunk evvel is foglalkozni még mielõtt kiadjuk, de nem maradt rá most idõ. Az updateben megpróbálunk egy olyan beállítást összehozni, ami jobban hasonlít az eredetire. Nagyon sok beállítási lehetõség van, és minden apróság hatással van mindenre, ezért egészen szélsõséges eredmények is kijöhetnek.
"fõleg mikor kanyarban nyomtam a gázt és majdnem megált az autó annyira lelassult." Ha túlkormányzol egy orrtolós járgányt, akkor mit vársz? :)
Ha vannak e téren tényleg hozzáértõ emberek, azok tanácsát szívesen vesszük a fizika beállítása terén! Sajnos nekünk nem volt még szerencsénk beülni egy VFTSbe... :)
Én csak pár érdekességet találtam :D a gépemen négyszer szebb gamék fullon háromszor annyi FPS el futnak mint ez minimumon, optimalizáció szerintem 0, mellette a fizika elég érdekes volt fõleg az autóra nézve, lehet csak nálam de nem tudom hogy nekem kanyarban füstölt a hátsó gumi de az orrát tolta és nem a farát ki, meg akkor néztem mikor állandóan alul kormányzott volt az egész, és fõleg mikor kanyarban nyomtam a gázt és majdnem megált az autó annyira lelassult.
valami kurvára nem stimm.azért köszi a segítséget(asszem megint leszerepelt a vista)
A játék is jó lesz... csak így tovább...
Egyébként mi a terv? Mindig dobtok frissítést nekünk, és mi leszünk a béta teszterek? :)
2. Újraindítás, Vista csökkentett módban indít, majd driver sweeper futtat, és minden maradék ATI fájl és könyvtár eltávolít.
3. Megint újraindítás, majd ATI driver telepít. Ha megvan akkor felajánlja, hogy indítsd újra a rendszert, megteszed, majd felrakod a CCC-t és mindennek mûködni kell...
feltettem, frissitettem(nem talált), leszedettem vele a vga driverét, ujrainditás, csökkentett mod, ahol nem tudtam a drivert telepiteni. visszaléptem normálba, ahol pedig akárhogy telepitem, a sikeres telepités után ugyanugy a régi marad...kibaszott vista