"Én csak pár érdekességet találtam :D a gépemen négyszer szebb gamék fullon háromszor annyi FPS el futnak mint ez minimumon, optimalizáció szerintem 0"
Szeretem a kritikákat, de azért ez a szöveg megér egy elemzést... :)
Mitõl lehet egy játék négyszer szebb? Fejtsd ki, mi nem tetszik benne, hiszen ezt kértük is, persze nem muszáj eleget tenni.
A mondat második fele azonban ne haragudj érte, de a hozzánemértésedet feltételezi...
A grafikai engine a játéknak már kétszer is magasan nyert a házifejlesztésû projektek speedtesztjén. A lehetõségekhez mérten optimalizált.
Az alapprobléma, amiért neked ez a játék lassabb, mint egy "négyszerszebb fullon", az azért van, mert azokban a játékokban igyekeztek mellõzni az erdei látványt, azaz egyáltalán nincs, vagy csak kevés növény van a pályán.
Komoly feladat a videokártyának ennyi réteget kirajzolnia, ami a gamexban szerepel! Ennek is köszönhetõ, hogy az effektek még rátesznek egy lapáttal, mert azoknál sem mindegy, hogy mirõl kell árnyékot vetni, vagy tükrözõdést számolni, vagy éppen a HDR-t, ami nem mellesleg motion_blur-ral együtt mûködik.
Szóval, ha most ledobnám neked a növényzetet a pályáról, és egy prérin menne a játék, akkor sokkal gyorsabb lenne, mint most, de nekünk nem ez volt a cél.
Mindennek tükrében a "négyszer szebb fullon, háromszor gyorsabb" játék bizton állítom neked, hogy nem létezik! Az a Scifi kategória...
A fizikai beállítása a vftsnek most éppen ilyen.
Akartunk evvel is foglalkozni még mielõtt kiadjuk, de nem maradt rá most idõ.
Az updateben megpróbálunk egy olyan beállítást összehozni, ami jobban hasonlít az eredetire.
Nagyon sok beállítási lehetõség van, és minden apróság hatással van mindenre, ezért egészen szélsõséges eredmények is kijöhetnek.
"fõleg mikor kanyarban nyomtam a gázt és majdnem megált az autó annyira lelassult."
Ha túlkormányzol egy orrtolós járgányt, akkor mit vársz? :)
Ha vannak e téren tényleg hozzáértõ emberek, azok tanácsát szívesen vesszük a fizika beállítása terén! Sajnos nekünk nem volt még szerencsénk beülni egy VFTSbe... :)