Szekvenciális modban használd a váltót egyelõre... :) A 360fok nálam egész jó, csak ne nézd közben az autó kormányát, mert elszédülsz! :D
A fékezést én úgy alkalmazom, hogy nem használom, csak, ha nagyon nagyon muszáj! :D Visszaváltás, had forogjon! :D Csak a cipõm orrával pöckölgetem a féket egy picit...
Igen, külön konfigurálható minden fokozathoz... már a mostani is jó lenne, csak nem kezeli. Ezenkívül az N fokozat az az alap, az nem konfigurálható! Tehát a mostani állás szerint azt nem lehetne beállítani.
A fizikához visszatérve az 1-s fokozat nagyon jó, afelett elfogy az erõ! :)
Gondolom terveztek murvás szakaszokat is... azt is jó lenne majd ízlelgetni! :)
Nalam is azok miatt van lehuzva (rF, iR, LFS, netKar, VGP, GPL, NR):DD 900 fok, 100%, a Spring/Damper-t 25/25-re raktam, kicsit kemeny lett:) Aztan a kormanyt 450%-re, de a nem linearis miatt ugy sem volt az igazi.
Meg allitgatni kell az FFB-t, a kormany sem az igazi igy, a fek is tul erzekeny, de eddig jonak tunik!
Ja es a valtot is erdekesen kezeli (H-Pattern): beteszem 1-esbe, valt, de amig ki nem veszem onnan uresbe, addig nem mukodik a gazpedal, csak horog a motor, es ha kiteszem uresbe, akkor 1-esben marad es mar megy is:).
Igen, a kormányzási "csítek" állíthatóak lesznek, hogy G25-höz meg másik kormányhoz is jó legyen. A G25 váltója milyen elven mûködik, digitális, azaz mikrokapcsolók a sebességi fokozatok, vagy más elven? Azt be lehet állítani, hogy minden sebességi fokozatnak saját gombja legyen.
Ha van lehetõségetek akkor szerezzetek be infókat, hogy pl eredetiben mekkorát tudnak fordítani a kormányon... aztán ahhoz kell belõni a dolgokat... a lényeg, hogy az ilyen sebességfüggõ kormányzás és egyéb "csítek" kikapcsolhatók legyenek! :D
A G25 váltójára meg jó lenne belõni az eredeti fokozatokat... egyes jobbra fent, és a többi...
Igazából szinte folyamatosan rugdossák a gázpedált, tehát nem baj az, ha harap... jobb az "életveszélyes" beállítás! :D Egy vfts-ben soha nincs egy szabad pillanatod! :D Szinte a gázpedállal vezetik... a kormány pedig soha nem arra áll amerre menni akarnak! :D
Jobb lenne úgy tesztelni, ha a fékre nem reagálna ilyen érzékenyen, mert így nem lehet kiautózni a maxot belõle, mert felúszik az eleje...
Persze, már korábban is gondoltunk rá, a nemlineárisat is csak azért lõttük be, hogy ilyen -90->+90 fokos kormányoknál is lehessen finoman kanyarodni (legalábbis az elsõ néhány fokban, aztán utána persze gáz :)). Ezt is hamarosan belehegesztjük, csak a programozó gondolkozik a problémák megoldásain. Mi spring-effektet használunk FFB-nél, de nem kamu effektet, az erõ elvileg a megfelelõ irányba húzza a kereket.
Koszi! Nekem azok mindig le vannak huzva:) Altalaban azokat a szimek nem hasznaljak, vagy csak a kamu efekteket toljak rajta:) Most jo, mukodik (Logitech G25)!
Akkor jól sejtettem, mire gondolsz. Sokféle bállítást próbáltunk már, ez amit publikussá tettünk, egy nagyon orrtolós "vfts" lett. Az összes eddigi beállítással sokkal csúszósabb volt, lehet, hogy némely beállításnál túlságosan is. Más beállításoknál általában még négyben is megcsúszik erõs kanyarokban, leginkább csak fullgáz mellett, de akkor életveszélyes. Majd teszünk fel különbözõ beállításokat is, remélem, lesz kedved tesztelgetni azokat is. A motor lassan pörög fel, valószínûleg túl nagy tehetetlenséget adtam be a lendkeréknek, majd csiszolok belõle. Huh, én még soha nem mértem, asszem ilyen 5 perc körül lehetett.
A hirtelen gázadásra, vagy nagy vissza váltásra nem "reagál". Illetve nem eléggé...
Tehát 5.-ben érkezel egy kb 3-as baloshoz... visszaváltok 4-be, majd 3-ba, ilyenkor, ha túl gyors a visszaváltás, vagyis hirtelen ugrik fel a fordulat, akkor ki kéne törnie a seggének... egy full gázadásnál fordulaton 3.-ban amikor a kormány el is van fordítva szintén ficeregni kéne a seggének...
Az út egyenletlenségeknél jó, hogy eldobja az autót, de ebbõl jóval több kéne! :)
Ezenkívül a vfts motorja jóval harapósabb, tehát amikor gázt adsz, a fordulat szinte azonnal az egekben... persze ez csak úgy kb 3500 felett...
A hangokat nem mondom, gondolom azzal foglalkoztatok a legkevesebbet... :)
Egyébként nagyon ígéretes a fizikája... csiszolni kell...
Ja, hiányosságok sajnos még vannak, de volt bõr a képünkön, hogy feltettük :). A mutatók beépítése az elsõ változások között lesz. Ha jól tudom, az FFB Force FeedBack-at jelent. Van FFB támogatás (automatikus), de eddig sajna még csak 2 db Logitech-es kormányon tudtuk tesztelni, azokon mûködött. Igyekszünk kijavítani minél több hibát, köszi a segítséget, és írjatok még!
Szükségünk lenne msnen egy vállalkozószellemû Atikártya tulajdonosra tesztelni.
Adjon msn címet.
Amilyen autos gamekkel eddig toltam:
NFS-ek,Toca sorozat,Grid,Colin McRae sorozat,Ford Racing-ek. Ennyi ezek mind mind piék írányitásilag ehhez képest.
Ezekben a játékokban ugye nyomom a gázt és ha elengeden nyomom a fékezés gombot (nem a kéziféket) akkor lassúlok és tudok kanyarodni frankon. Na ebben a pannoniában ilyen nincs :(
Komoly lehet a problemamegoldo-kepesseged, ha meglatsz valamit, nem olyan mint ahogy szeretned, megijedsz, es NEM csinalsz semmit:) Remelem, ha epp' nincs elotted az ennivalo, azert korbenezel, es nem halsz ehen?:)
akinek ATI kártyája, nem megy neki és ráér az elkövetkezendõ 1-2 órában, az vegyen fel msn-re, hogy tudja tesztelni amit küldünk javítást. de az még jobb lenne ha 2 különbozõ ATI kártyás lenne thx msn címem az adatlapomon
ÉN még egy fogatlan R9600-l le fogom tesztelni csak pár pörc
web: problémát csak holnap tudják orvosolni ATI: törik már rajta a fejüket
Nekem is ugyan az a hiba ati 9550el
Regisztráltként kapásból féreg vírust jelez az avast... errõl tudsz valamit?