Ja, most sok lett az ellen nagyon...chillinbõl kiraktak elég sok guildet meg ki is léptek jó sokan...a MAhtisuritosok is elmentek és most majd raidelni járnak le ide..köcsög oroszok is szabadon garázdálkodnak:))...mindegy legalább hamarabb találunk harcot:))
Legyél akkor Alfar..azok jó picik...meg jól lehet lopakodni velük:)). Egyelõre az exile várba még bemehetünk...Alfarral csak akkor lenne gond ha csak npc városban lehetnénk..mert akkor piros lennél...
lehet h adni kellene neki még egy esélyt? Nem tudom. Az a baj h emberként már kipróbáltam és hát izé, szóval nem volt az igazi. Nem tudom nem tudom, de kéne vmi mmo amivel lehet játszani
az a "baj" én is élvezem a játékot.. sok hiányossága van, lehentne több és tartalmasabb pve tartalom, de ennke ellenére tetszik.. hátránya, hogy egyedûl itt nagyon megnezehezedik az élet, de ha van kivel bóklászni és van az embernek egy jó adag türelem, vagy el bírja viselni, hogy igen itt meg lehet dögleni és van nálunk ügyesebb is, annak nem lesz ez gond.. ami nekem inkább gond mostanság, az a magia, tegnap elmentem egyedûl pvpzni, összefutottam egy alfarral gyakorlatilag nem sokáig éltem, mert 50ket lõtt belém, én meg nyilaztam bele 20kat:-) Mivel messzirõl kiszurtuk egymást, így gyakorlatilag nem tudtam elég közel sem kerülni hozzá..:-) Lovon hiába menekülte volna, akkor már mind1 volt:-)
igen ez a baj h jön egy ilyen játék és utána már nincs kedve másféléhez az embernek. Aztán ott áll játék nélkül azt a végén rá kell jönnie h bakker végén még RL kell vmi elfoglaltságot találnom:)
Igen, van elég sok olyan dolog amit nem gondoltak át..remélhetõleg ezek változnak majd hamarosan...állítólag ráfeküdtek az egyéni és kis csapatos questekre/mobokra/játékélményre és hamarosan ezt is javítják..majd meglátjuk....mivel hamarosan akarnak amerikai szervereket is indítani ez egy olyan dolog amit addigra meg kell oldaniuk.
Egyénileg azért lehet fejlõdni..én a karimat szinte teljesen szólóban húztam arra a szintre ahol most van (ami az igazat megvallva nem egy komoly szint, de azért kezd versenyképes lenni).
Az benne van a pakliban, hogy sokszor megölnek...a kill6death rátám valahol olyan 40/150en áll...szal azért ez mutatja, hogy inkább halok mint ölök, de ez azért van mert hétköznap csak olyan 10 után vagyok online és sokszpr belefutok ellenséges csapatokba akik szépen le is vernek legtöbbször.
Nam akarok ilyen fanboy lenni, mert elõször ki sem akartam a darkfallt próbálni, meg húztam a számat sok dologért, de azért ez nem egy rossz játék. Nem hiszem, hogy vissza tudnék menni vmilyen szint alapút játszani ahol vagy instanceolt pvp van vagy pedig pvp zóna.
Mortalt mi is várjuk, reméljük nagyságrendekkel profibban és jobban átgondoltan csinálják meg azt a játékot...de óvatos becslés szerint is leghamarabb július-augusztus vége lesz mire kijön...remélem nem fogunk benne csalódni.
Ha valaki esetleg bejut a mortal bétába az írhatna azért ide vagy a mortal forumba elsõ benyomásokról stb...csak, hogy kb. képbe legyünk, hogy mit várhatunk tõle....nmert fórumon meg IRCen nagyon szépnek tûnik, de hát melyik MMo az amelyik nem tûnik überfaszának a devek kleírása meg a trailerek alapján?
amugy nekem is az bajom ami Torzinak. Azt hittem h valóban sandbox, meg full szabadság, meg a gamerek alakítják ki a világot meg teremtik meg maguknak ami kell de: - lényegében mitha Q3-aznék csak itt gyakrabban megölnek - nincs gazdaság - nincs választási lehetõség, harcolsz vagy harcolsz - egyénileg fejlõdni nagyon nehéz - kevés és szar küldetések
Az a bosszantó h megint valami ami akár jó is lehetett volna, ha többi idõt és energiát szánnak rá, vagy legalább végiggondolják mi kell egy ilyen játékhoz. Szóval most várom a Mortal-t Csa kaddig mivel játszak? Visszanéztem EQ2be de valahogy a klikk és öl játék már nem fekszik. Pedig szép meg minden, de az AoC és DF után már olyan mintha lehoznám a padlásról a gumimacimat.
Szóval nem tudom mit játszak addig... :/
Nem pvps lehetõség van elég..meg lesz hamarosan még több...mindenkit sok szeretettel várunk a mini guildünkbe:))..gyertek, próbáljátok ki...nem olyan gáz.
Craftereink már elég jó szinteken állnak, szal cuccokkal nem lesz gond...pvpbõl most van több is mint elég...sajna a létszám leolvadt olyan 4-5 aktív emberre, de komolyabb változásokat tervezgetünk mostanában az összetartás terén..tehát lesznek szép közös programok.
A lényeg annyi, hogy a kezdõ zónát célszerû minél hamarabb elhagyni mert sok a ganker arrafelé.
Úgyhogy gyerünk csak szépen a shopba és vegyen mindenki darkfallt, hogy jól szétrúghassuk a sok ellen seggét:))
Tehat a nyar folyaman inditjak az US servert, es kesobbre terveznek meg ujabb servereket. Az amugy is ritka lakossagnak, akik foleg amerikaiak, pont ez hianyzik :D
azzal sem játszom sokat :( de DF-be sem megyek vissza egy darabig az is biztos :(
Kár hogy ilyen drága a játék ha olcsóbb lenne kipróbálnám.jelenleg nekem ennyit nem ér meg (40euró) pedig a videó alapján jó lehet a pvp!
Hát részemrõl ennyi. Letelt az 1 hónap, de nem jutottam dülõre a játékkal. Ha valakit érdekel akkor ócsóért eladó az accountom. Sorry
Akkor ez nyilván máshogy lehetett, amikor én játszottam, mert akkor nem volt olyan, hogy Chillbourne-tõl egy sprintnyi távolságban ne legyen valahol teli iron ore. Mondom, volt 6-8 bejáratott hely, ahol mindig ugyanott, mindig ugyanolyan elrendezésben, mindig pont ugyanazokat tudtad kitermelni. Nem volt, hogy pl. kõ helyére iron spawnolt, vagy bármmi ilyesmi, tök statikus volt az egész.
Engem nem emlékszem, hogy lecsaptak volna gyûjtögetés közben, pedig meglehetõsen sok ércet kitermeltem. De attól, hogy idõnként körbenézel, sûrûn hazahordod a cuccot, meg fél staminánál leállsz, szerintem nem lesz érdekes a gyûjtögetés maga, az ugyanis abból áll, hogy megütöd a sziklát százszor, darabja 10 vagy 20 mp, már fene se tudja. Van akinek ez nem unalmas, nekem egészen biztosan az, semmifajta skill, játékos ügyesség nem kell hozzá, semmi szórakoztató nincs benne. Szerintem persze.
Az is elég lenne, hogy azok a node-k, amikbõl régóta nem termelt ki senki, azok valahogy jobban csillognának, vagy fassetudja, és ha azokból termelsz ki, akkor nagyobb eséllyel kapsz jobb cuccokat (ékkövet, steedgrasst, ötszörös nyersanyagot, satöbbi). Ekkor tényleg megérné összevissza járkálni a térképen, nem pedig a "fogom a csákányt, megnézem, hogy az ismerõs helyekek melyikében van elég anyag, és kopácsolok, amíg leszáll a nap" lenne a módi.
A gyûjtögetésrõl: Nem igaz, hogy nincs mászkálásra kényszerítve a játékos. A közeli node-ok kb 1 órán belül kiürülnek, de van amikor 10 perc alatt. Ezért gyûjteni csak mindentõl távol lehet, legalább is olyan távol, hogy már nem tudsz visszafutni.
A karakteredet nem tudod otthagyni, és hagy szedje, fõleg, ha egyedül vagy. Minden 1-2 ütés után körül kell nézned, mert különben megölnek. Ha többen vagytok, akkor lehet pihizni, és nem kell körbenézni, mert 3 ember már körbe lát. (úgy kell állni a cucc köré)
Persze ki lehetne találni még sok mindent, de alapvetõen így sem unalmas. Persze ha valakit nem zavar, hogy 10/8 megölik és elveszik a cuccát, amit gyûjtött, akkor uncsi. Odaállsz, elkezded, aztán néha megnézed mi van. Ha megöltek, fogsz egy új csákányt, és kezded elõröl. Egyszer csak megúszod :)
Ostrom. Ezek indultak az ostromra ahol csatlakoztak a többiekhez, a mögöttük állók ( a képen nem látszik) maradtak védeni a hamletet. Az egész csatában kb. 2-300 játékos vett részt összesen.
Playing Darkfall DIRECTLY EQUALS losing gear, losing resources, losing cities
Darkfall = losing
therefore
Darkfall players = losers
It's simple logic folks.
Az alfarok a legkisebbek, ezert az o hitboxuk a legkisebb a jatekban... ellenben a mahirimek a legnagyobbak, es igy az o hitboxuk alegnagyobb a jatekban. Most bevezettek azt, hogy a kisebb karakternek "rovidebb a karja" igy fegyverekkel sem tud messzebb csapkodni mint a nala nagyobbak.
"mintha izgalmasabb lenne a bányászás az EVE-ben?! ha jól tudom azzal játszottál :) "
Asszem csak a tutorialban bányásztam eve-ben, ott is baromi unalmas :p (jó meg párszor 1.0-ban éjszakára odaraktam egy haulert, reggelre feltöltötte, de ez még akkor volt, mikor núb voltam :p) Ott kereskedtem fõleg, és az jó is volt. Szóló tevékenység, de nem grind, jé, ilyen is van :p És ha a bányászás nem is, de pl. a salvaging az szintén resource gyûjtögetés volt, és nekem tetszett. Exploration (archeology, hacking skillekkel) is. Wormhole-okból már sajnos kimaradtam :/
Ninja: " (ahogy én látom) te azokat a dolgokat kritizálod a Darkfall-ban, amik valamilyen szinten ennek a játéknak az alap pillérei és erõsségei"
Hát, nem tudom. Szerintem erõssége pölö a skill alapú, kicsit (nagyon? :p) fps-es pvp. Az izgalmas, tét (loot) alapú pvp. A "szabad" megtámadhatósága bárkinek. A lopakodás. Építhetõ falvak, városok, hajók. Élõ politika. Sok skill (íjászat, satöbbi). Ezeket teljesen elismerem erõsségének, ilyen más játékban nincs (jó EVE-ben is van néhány ezekbõl). Ezeket egyáltalán nem kívántam kritizálni, úgy jó, ahogy van.
ja a local banking meg a karavánok, boltok vendorok sztem is kellenének a játékba....sõt sztem hamarosan a local bank be is fog kerülni mert úgy néz ki, hogy a devek figyelnek a játékosok véleményére és több post született már ezzel kapcsolatban és elég sok a támogatója...köztük én is:))
karavánok, kíséret stb pedig iszonyú jó kis dolog lenne...gondolom lenne rabló rendesen...meg fasza kis pvp is.
én mindig az swgs gazdasági modellt hozom fel minden játékban mert az sztem nagyon jól meg volt csinálva...itt már annak is örülnék, ha sima vendort tudnék piacra letenni és ott árulni a dolgokat...trade csatit kivenném..sõt a global race csatit is...lenne public meg guild chat azt kész.
igazából az sem ártana, ha a beszédbuborékok bekerülnének...sokkal faszább feelingje van úgy dumálni vkivel.
"Arrol van szo hogy sokan olyasmiket kerestek a jatekban amiket olyan jatekokban szoktak meg mint a wow, war, esatobbi" + "Ez egy rétegjáték (ugyanúgy, mint az eve, azt se játszák sokan), de ezt lehetett tudni az elejétõl kezdve, "
Most jön az, hogy "az, hogy a játék nem azt adja, amit elvártál, nem a játék hibája". De, igen, mert pont azokat vártam a játékban, amik rajta vannak a fejlesztõi oldalon. Nem nekem voltak irreális elvárásaim, hanem belehazudott egy öblöset az Aventurine a játékosok pofájába a játék reklámozásakor, ennyi.
Na de mondom, van idejük még javítani (ha akarják), a Darkfall tényleg kuriózum, és én kicsit sem félek attól, hogy tönkremenne vagy bármi, hiszen mint a mellékelt ábra is mutatja, stabil rajongói bázissal rendelkezik :p Nem lebeszélni akarok senkit, egy hónapot mindenképp megér már csak a szemléletváltás miatt is.
Én általában egyedül bányászom....kiszedek 3 nodeot aztán vissza a faluba olvasztani meg kopácsolni. mostanában kevésszer vertek le...hála istennek sikerült már lovast is elkergetnem.
Az viszont igaz, hogy csoportban jobb meg hatékonyabb csak én esténként vagyok online akkor meg inkább mindenki harcol...amit tökéletesen meg is értek.
Még egy kis grind van hátra és akkor végre eléri a karim nagyjából azokat a szinteket amiket én jónak vélek aztán irány a harc...ha lesz még vki online 10-11 után:))
Ne sarkítsuk le a grafikára :) Azért az más. Szerintem nem akar meggyõzni, csak (ahogy én látom) te azokat a dolgokat kritizálod a Darkfall-ban, amik valamilyen szinten ennek a játéknak az alap pillérei és erõsségei.
No, fasza lett az új peccs...csak azt a rengeteg iron ingotot sajnálom amit belenyomtam az armorcraftingba:))...látom növelték a fejlõdés gyorsaságát...valszeg visszarakták a régi sebességet:))
Az íjász változásról tudtuk, hogy jön...sztem jó is így...tetszik a melee skill fejlõdésének gyorsítása is...kíváncsi leszek a range updatekre fegyóknál...remélem polearmot nem növelték még jobban...
Ritkan jarok el egyedul banyaszni... fa meg bokor van sok, azok solozhatok, de banyaszni nem erdemes "node-onkent", ha mar megyek akkor sokat kell kiszedni. Ehhez pedig csapat kell. En nagyon elvezem a kozos banyaszgatasokat is, fel ora alatt osszekapirgalunk jo par szaz/ezer oret, addig ventrin! beszelgetunk, hulyulunk :p Ezerszer inkabb ez mint az alt tab bongeszgetes soloban :)
DAOC után ez a második oylan játék ahol pvp-ben izgalom kerít a hatalmába. És egy jó küzdelem, mégha bukom is kárpótól minden hiányosságért ami nincs a játékban.
Nekem nagyon tetszik ez a nem WoW szerû másfajta MMO.
Volt hogy ötünket elvert három ember volt, hogy máskor mi vertünk el kétszer annyit.
"Az ilyesmit nem feltetlenul a fejlesztonek kell alad tennie"
Persze, de azért én jobb szeretném :p Elvégre a grafikát sem kellene a fejlesztõknek alánk raknia, akár el is képzelhetjük, mi történik, ha szövegesen kiírják a képernyõre. Végülis a MUD-ok is így mûködtek.
"Ez az alt tabolos negyedoras gyujtogetes is vicces, mert leginkabb a bindstoneodnal tersz magadhoz meztelenul ilyenkor"
Akkor meg nézheted, hogy csapkodja a követ a karakter, ennél unalmasabb dolog a világon nincs. Legalább alt-tabozhatnál, de még asse. A városban lévõ node-k meg nyilván kiürülnek, de tudjuk, hogy volt ez, Chillbourne környékén is volt 6-8 bejáratott hely egy sprintnyire a várostól. Annál messzebbre sose kellett menni, ha gatheringet akartál csinálni, mert az ottani kõbõl is csont ugyanaz esik, mint a világ másik végén lévõbõl. EVE-ben legalább a jobb aszteroidákat lerakták lowsecbe meg 0.0-ba. Nyilván lehet, hogy ez megváltozott, mióta én játszottam, pölö több lett az ember, vagy levitték a node-okban a ríszórszot 25-re az 50-bõl, vagy bármi.
És még egyszer mondom, most nem a játék mint egész ellen beszélek, csak az az érzésem, hogy te meg akarsz gyõzni arról, hogy ez a játék a pvp-n kívül is tud érdekes lenni, miközben szerintem meg (egyelõre) nem.
Számomra pl. nem jelent semmit, hogy hány ember hagyja abba, ha nekem tetszik, akkor kb. leszarom (bár még nem láttam, szal lehet, hogy szar :). Ez egy rétegjáték (ugyanúgy, mint az eve, azt se játszák sokan), de ezt lehetett tudni az elejétõl kezdve, úgyhogy ezen nem kell csodálkozni, hogy az emberek nagy részének nem jön be. De a most futó lvl/grind/setitem mmok között ez egy kuriózum.
* Clan Mines/Quarries/Groves/etc now start out at 25% capacity and their regrowth rate has been increased
Hoppa... vege a server restartok utani "saskajarasnak". A clan nodeok az ossz kapacitasuk negyeden allnak majd, vagyis 500 db akarmi... viszont gyorsabban toltodik majd fel.
Senki sem allitotta hogy aki abbahagyta az bena meg ilyenek. Arrol van szo hogy sokan olyasmiket kerestek a jatekban amiket olyan jatekokban szoktak meg mint a wow, war, esatobbi... aztan eltuntek mint szurke szamar abban a bizonyos kodben mert nem tudtak solozni, mert minden masodik ember megolte oket es nem hagytak bekeben setalgatni, mert nem ket nap alatt ertek el a 100as skilleket.
Nem az zavar, ha harc közben ventrin kell lennem. Az, hogy mivel ebben a játékban kb. csak a PVP harc, ami érdekes, ezért folyamatosan ventrin kell(ene) lennem (hiszen grindelni lehet más játékokban sokkal érdekesebben is). Hogy nincs más, csak ez, az nekem kevés (vagy sok... :p). Persze attól még vannak emberek, akik ezt szeretik, nem ez a gond. Csak ha 30 játékosból 25 eddig abbahagyta, akkor ne állítsuk már, hogy a játék tökéletes, az emberek a bénák :p A Darkfall egy kurva jó alap, és megnézem, mi lesz belõle egy év múlva (má' csak tíz hónap). Nem a játékot cseszegetem, az ellen szóltam eredetileg, hogy nem biztos, hogy mindenki azért hagyta abba, mert béna/nem tudja, hogy kell játszani, stb, hanem mert nem teljesítette az elvárásaikat.
Az ilyesmit nem feltetlenul a fejlesztonek kell alad tennie... mar most is van olyan clan/alliance ami free trading hubot csinalt a sajat hamletjebol, es csak gathering es crafting skillekbol elnek meg, mert ezt elvezik, de persze elhizsem hogy sokkal egyszerubb lenne ha wow mintara AHba dobnad a cuccaidat vagy mitn L2ben afk shopok tengere lepne el a vilagot... de ez nem az a jatek. A varosok melletti resource nodokban kb a restartok/maintenancek utani fel oraban talalsz meg barmit is... utana el KELL menned hogy keress masik helyet, vagy nem talalsz semmit sem. Ez az alt tabolos negyedoras gyujtogetes is vicces, mert leginkabb a bindstoneodnal tersz magadhoz meztelenul ilyenkor.
Pölö ha lenne local banking, meg player irányította shopok, akkor az ilyen félkerberek, mint én, tudnának mit csinálni akkor is, ha épp nem ölnek le más játékosokat. Kereskedõk... karavánok... rablók, zsoldosok... Felvásárolni a nyersanyagokat a kisebb helyeken, és vinni a nagyvárosba, a busás haszon reményében, a fegyvereket, vérteket meg vissza a frontvonalra... De szép is lett volna :p
De játék indítása elõtt folyamatosan ment a fight az "universal banking" és a "local banking" hívei közt, és hát végülis universal lett.
A gatheringet is szerintem lehetne sokkal érdekesebbé tenni, ha sokkal több, sokkal kisebb node lenne, amik eltûnnek, ha ki vannak ürülve, és bespawnolnak, ha megint van bennük anyag. Ilyenek lehetnének mondjuk a fákon az ágak, a köveken a fémércek, meg a bokrokon a virágok, vagy fasse tudja. Jah és ezeken látszódhatna is, hogy mit nyersz ki belõlük, így a felfedezõ, "végigjárom a vidéket, és csak a steedgrasst meg az ékköveket gyûjtöm össze" karakter is életképes lenne (valamint nyilván lehetne vadászni is az ilyen emberekre), valamint mozgásra lennének kényszerítve a gathererek is (ami tán kényelmetlenségnek tûnik, de csak érdekesebb, mint benyomni a gahering skillt, oszt alt-tabolni negyedórára). Most azért vicces, hogy a várostól egy méterre levõ bokorból ugyanannyi eséllyel esik steedgrass, mint a világvégén lévõbõl, nincs meg a "higher risk, higher reward".
Tudnám mi a tökömér írom ezeket, Aventurine nem hiszem, hogy pont ezt a fórumot olvasgatja :p
Exploration? :o Herbaliston es rajtam kivul nem is nagyon tudok olyan bolondrol aki korbeuszta/jarta a vilagot, minden szigetet es hegyet... es megerte. Craftolas? Sosem vartam sokat az ilyesmitol, osszekalapalom, szep, hasznalom. Nekem ennyi pont eleg belole. Kereskedelem... ez a resze viszont pont hogy nem mukodne ezzel a jelenlegi universal banking dologgal. Amig nem vezetik be a local banking valamilyen formajat addig megfelel a klanon beluli csere-bere vagy a trade channeles "Cuccot vennek irj ram" verzio.
Ventri pedig kozos programok alatt elegge alap dolog, azon kivul pedig eleg hasznos a tarsasag megismeresere, meg ilyesmik.
"Csak azt tudnam mit varsz egy mmotol, ha mar az emberek kozti kommunikacio is faj neked. "
Kár, hogy még mindig nem tudod, mit várok el egy mmo-tól, pedig pont elégszer írtam le :/ Te is nagyon jól tudod, hogy nem a kommunikáció úgy en bloc fáj, hanem a folyamatos, kötelezõ ventrizés. Nyilván lehet, hogy én nem illettem a társaságba.
Szerintem az az én bajom, hogy EVE mélységet vártam el a játéktól, kereskedelem, craftolás, exploration szinten is, és hát lássuk be, ilyen legfeljebb egy pár év múlva ha lesz. A pvp rész, fõleg a lopakodás faktorral, tényleg baromi jó.
epp azt probaltam irni, hogy ez a dolog jatektol fuggetlen, es pont ezert szamit olyan sokat egy mmo-nal, hogy kikkel jatszol: ha baratokkal, akkor tulajdonkeppen nem is kell hogy a jatek 100%-osan jo legyen hiszen sokkal konnyebben elnez az ember dolgokat, mert a hangsuly azon van hogy kikkel csinalod azt, amit.
Ha valaki nem erzi jol magat egy tarsasagban akkor nem oda valo es pont. Nem tudom mit kell ezen ennyit cifrazni, de annak abszolut semmi ertelme hogy egy "klan reszekent" teljesen egyedul probaljon ervenyesulni az ember egy ilyen jatekban... majd amikor nem megy, szepen megmagyarazza hogy valojaban a jatek szar, ami esetenkent meg igaz is... de messze nem ilyen formaban.
Az "utoleres" leginkabb a varazslatoknal nehezkes mert Lesser Magic 50 kell a Greater Magichez, es Greater Magic 50 az Elemental Magic kulonbozo agaihoz. Alap spellek meg vannak Lesser Magic 75nel is peldaul. Tehat ha valaki jo varazslo szeretne lenni akkor legalabb 50 LM, 50GM es a valasztott elementalis magiabol is legalabb 50 hogy jo legyen. A skillek fejlodese 25 pontonkent eleg erosen belassul :p Aki ezeket afk macrozta lehet egy ket nap/het alatt elerte a 100at, de en peldaul nem hasznalok ilyesmit es a Lesser Magic 75 is csak kb egy hete lett meg :D
Hatoo, pont ez az hogy utoljara 50-nel ereztem hogy ugy igazan erosebb lettem :D pedig mar lassan 90 az ijaszat ;p Bar ez sem teljesen igaz, akkoriban meg csak rank20as ijakat hasznaltam, most meg rank 30-40 korulieket amiket Finder craftol es neha erosebbek mint a rank50es mob dropok :o
sztem epp azt mondja, hogy az emberek kozotti kommunikacio nem olyan mint kellene - bar ennek semmi koze ehhez a jatekhoz, azt leszamitva, hogy itt, mint irtak lejjebb: egyedul nem sokra mesz, s feltetelezem, hogy a ts/ventrillo hasznalata sokkal fontosabb, mint mashol. nekem is volt olyan AOC-ben, hogy felmentem ventrire, es a 4 emberbol 2-nek kb minden mondataba bele volt fuzve valami izes magyar szo, a 3. kiabalt, a 4. meg ontotta a theorycraftos faszsagokat. Pedig mig nem mentem fel ventrire, tok jo volt:-)
Amugy ez a masik ok amiert sokan feladjak a jatekot, azt hiszik mert skill 25on vannak es nem 100on, az ut pedig exploit es hasonlok nelkul honapokig tarthat, maris haszontalanak. Pedig nem sok kulonbseget erzek az ijaszkodasomban sem miota 50 felett jarok benne o.o
A magicet mar nem igazan lehet hova lassitani xD, de aki egyszer eljut GM50-ig az eleg szepeket tud varazsolni, es utana mar annyira nem is szamit hogy hol jar az elementalis magiaban.
A skill cap gyelõre szerintem mindegy. Lehet hogy van is, csak nem tudni. A dev-ek errõl semmi infot nem adtak még ki. Jelenleg szerintem senkinek nincs annyi skillje, aminél érdemes lenne meghúzni a vonalat. Egyébként is annyira lassan nõnek a skillek, hogy akinek tényleg van ideje, kedve mindent felhúzni annak legyen meg. Hiába ismered az összes mágiát, manád akkor is csak 2-300 lesz, és azzal meg vagy lõve. Hiába van minden fegyver skilled 100-on, egyszerre csak egy fegyvert tudsz fogni, és a staminád behatárolja, mennyit tudsz harcolni. Szóval a skill capnak csak amolyan "dögöljön meg a szomszéd lova is" értelme van. Igazi értelme nem lenne, kivéve, ha nagyon alacsonyan húzzák meg a határt, de akkor meg a magas szintû casterek ki lesznek lõve.
local bank mellé kéne még skill cap és craft revamp is.