"ha gyorsabban mész, tudd, hogy azzal nagyobb kockázatot vállalsz..." más kárára? hogy lehet ilyet leírni, már bocsánat.
az ember pedig abból általánosít, amit lát, hall, tapasztal. tényleg van jópár normális, akinek nemcsak tanították a kreszt, hanem valami rémlik is neki belõle, de tudni kell. ha csak kalapácsod van, mindent szögnek nézel. ilyen az ember, ha egy brutális motor van alattad, akkor nem 50-90-nel akarsz közlekedni, hanem érezni akarod a lovakat a lábaid között. és egy idõ után elszáll az agy, még ezt is lehet, még ez is belefér, eztán egy idõ után csak szép emlék marad a kreszvizsga.
mi az, hogy a motoros balesetek legtöbbjét az autósok okozzák? igen szerencsétlen autós belenéz a tükörbe, sehol senki, akkor index, elõzök, és hipp-hopp felrobban mellettem a visszapillantó tükröm. aztán úgy megijedek, hogy moccanni sem merek, na most ki veszélyeztet-kit, mert csak egy csíkot láttam mellettem elhúzni. Fostam, is, hogy ennek, most vége, de hála istennek a következõ pár kilóméteren nem találtam motorroncsot. igén, még én aggódtam, hogy kinyírtam valakit. és az nem 110-es tempó volt, inkább a két-háromszorosa. elhiszem, hogy kamionosban, autósban, motorosban, biciklistában is van köcsög, aki tojik a szabályokra és fakultatíve kezelik a kreszt. ezek taplók, akikért nem kár, de könyörgöm, abba gondoljon bele, hogy a szembe jövõ autóban talán egy család van, vagy csak egy fél-család kisgyerekkel, akik szeretnének hazaérni anyukához, meg a kistesóhoz.
én spec. nem attól tartok, hogy balesetet okozok, hanem attól, hogy egy ilyen tapír keresztülhúzhat mindent egy másodperc alatt.
és végezetül szerintem nem kell párhuzamot vonni autó és motor között, súly-lóerõ-tömeg-tapadás-kormányozhatóság-stabilitás mind köszönõviszonyban sincsenek egymással. almát az almához, körtét a körtéhez tessék hasonlítani.
a speedesek, meg menjenek körpályára, vagy a hungaroringre száguldozni, ne a szuper minõségû magyar utakra. egy, gödör, egy kõdarab és már száll a moci 250-nel, mint a viadukt.
akinek nem inge nem veszi magára...
(egy autós-robogós-biciklista-gyalogos két kisgyerekes családapa, akit majdnem sírbatett a kétéves fiával együtt egy ilyen állat.)
Pofon egyszerû: aki egyszer is kockára teszi más életét (bárhogy az utakon), azt élete végéig el kell tiltani bárminemû közlekedési eszköz használatától. Na jó, lábbuszt használhat, azzal csak nem fog gyorsulni. :)
Naa mondjuk a tipikus "lassan hajtók"-tól a falra tudok mászni. Amikor városban 40-nel döcög...Fel tudnék robbani. Sz.tem érdemes lenne egy minimális sebességhatárt is bevezetni. Elvégre ha kicsit gyorsulna a közlekedés úgy overall minden, akkor lehet h kevesebb tetvészkedõt kéne megelõzni. Amúgy okés, hogy be kell tartani a kreszt. De sz.tem inkább dinamikussan a forgalommal "együtt" kell közlekedni. Az se jó ha mindenki agyba fõbe elõz az ember, de az se ha ténylegessen visszafogja a sort, és ezzel másokat késztet elõzésre. A másik dolog a biciklisek. Na azokat tiltanám ki a közutakról. Mind egy szálig. Nem is értem, hogy engedhették, hogy az útra hajtasnak ilyen "akadályok". Sz.tem felettéb balesetveszélyes egy átlag 80-100km/h forgalomba egy max 30-40km/h biciklist beengedni. Akik legalább az út 1/3-át elfoglalják (mivel annyival kijebb kell menned, hogy biztonságossan leelõzd), nagyságrendekkel lassabban közlekednek mint az átlag forgalom, ezért ha beérek egy biciklist egybõl azt nézem, már messzirõl, hogy mikor tudnám kikerülni. Aztán ha pont akkor jön szembe valaki, nem mindig van hely, inkább nem kockáztatok, és akkor jön a satu fék. Városon kívülrõl van szó persze. 90-100 ról, 30-40re ! Aztán örülök, hogy nem csaptam el a biciklist, és belém se jött senki a (nem a hirtelen fék, mert nem kell mindig eszeveszettül fékezni) hirtelen sebesség csökkenés miatt... Amikor odaérek mögéjük, és elkezdenek tekerni(!) pont akkor amikor a közelbe érek, hát azon tudok kiakadni a legjobban. Ugyanis ilyenkor a tekeréstõl kicsit ide-oda himbálózik a biciklis, így mégnagyobb útszakaszt foglal el. Arról ne is beszéljünk, amikor egymás mellett mennek... Na ez már nagyon off volt bocsánat.
Jujjujjujjujjj... Veszélyes vizekre tévedtük aszem... Súlyadó... Jajajjj... Na ez pont az, amivel nem értek egyet. Miért szedik a súlyadót? Hogy állambácsi szépen abból toldozza-foldozza a magyar utakat. Nem hülyeség a neve. Súlyadó-nehezebb verda, jobban károsítja az utat, fizessen többet. Egy 200 Kg-os motor után miért kéne egy autó értékû súlyadót befizetnem? Ez nagyon-nagy hülyeség, mindenki tudja, ez ellen rendeztek felvonulást is, meg minden ilyen finomság.
A KRESZ nem fakultatív. Attól, hogy seperc alatt el tudod érni az 50-et ugyan úgy annyival kell menned. Ha nem tetszik, add vissza a jogsid. Valahogy nem szeretem, ha valaki más hibájából halnak meg. A vétkest valahogy sosem tudom sajnálni. És igen, volt már, hogy villogtak mögöttem. Öt perc után már dudált is, meg indexelt a szalagkorlát felé. Majd megunja... ...és igen, volt, hogy én is gyorsabban mentem a megengedettnél, nincs olyan, aki nem tett volna így. Nem is ezzel van a baj. Ha gyorsabban mész, tudd, hogy azzal nagyobb kockázatot vállalsz. És eközben is mindössze egy ember életét van jogod kockáztatni: a sajátodat. A súlyadó helyett lehet súly/lóerõ adót kellene bevezetni (persze összsúllyal súlyozva), lehet akkor nem tudnák fasznagyobbításra használni a motorokat az önbizalomhiányosok. Akinek meg ez a szenvedélye, az úgy is elõteremti rá a pénzt. És lássuk be, nem is velük van a baj. Õk mindíg így közlekednek, biztonságosan. Csak ez egy elenyészõ része az egésznek. Ezt kellene valahogy megváltoztatni, kezdve a KRESZ oktatással. De ez messzire vezet...
Basszus, ezt gyalog, futva nem tudnám megcsinálni :-S :-D
"Már vagy 20-30 éve így vezet, úgyhogy nem nevezném pusztán szerencsének egy mindennap elõforduló eseményt..." Az a baj, hogy az ilyentõl én félek :( Rendben van, hogy õ tud vezetni, de minden veszélyhelyzetre (fõleg járdán!!! jajj) nem lehet felkészülni. Ott inkább már szerencse kérdése ez.
Motort én is csak garázsban és parkolóban tartom, mert féltem (még ha egy kis 50-es robogó is). Pont munkahelyem elõl már loptak el egy agyonláncolt valamilyen speed motort, így igazad van, félteni kell szegény acélparipákat. Más kérdés, hogy itt mindent lopnak. Akár kell, akár nem, akár jó, akár nem. De ez már kissé off kezd lenni :-/ :)
Ebben teljes mértékben egyet értek! Miért nem én írtam le ezt?! :P Budapesten csak annyi gond van a motorokkal, hogy baromira közkedvelt a tolvajok körében, és alig van egy két hely, ahol ott meri hagyni az ember, mégha ki is van láncolva 5 centi átmérõs acéllal... Mondjuk ha otthon garázs van az embernek és munkahelyén meg õrzött parkoló, vagy iskolában van belsõ parkoló, akkor teljesen jó, de mondjuk rokonokhoz, ismerõsökhöz járni vele hát eléggé kockázatos... Én Bp. belvárosában lakom, itt nem lehet kinthagyni a motort... aki megpróbálkozott vele, annak már nincsen motorja valamilyen oknál fogva :)
"távoli rokonom is van ilyen... ha dugó van, járdán megy 50-el azt szevasz... autoval... és nem ütött el még senkit... tud vezetni, de nem szívesen ülök be a kocsijába" Ujjujujjj... ez még nem az, hogy tud vezetni, inkább csak qva nagy mázlija van, hogy nem ölt még meg senkit.
Eddig nem szerettem a motorokat, most sem rajongok értük, de nemrég vettem egy robogót, mert már nem érte meg mással közlekedni (bringáztam, BKV buszok pécéztek ki, kocsival megyek, a sok kretén pesti köcsög autós szarakodik, robogót vettem, eddig mindenki normális volt, persze ehhez normális hozzáállás is kell:). Motorosból mostanában rengeteget látok, aki városban (Pest) 70-80-al megy. Látszólag viszonylag biztonságban. Mostanában nem emlékszem, hogy motoros miatt lett volna gondom, sokkal veszélyesebbek azok az autósok, akiknek ugyan hipp-hopp eléri az autójuk az 50-70-es sebességet, de fék az már nincs. Inkább ezektõl félek, ilyen már kétszer törte össze az autóm. Egyszerûen nem fogják fel az emberek, hogy nem csak felgyorsítani kell tudni, hanem megállni is. Egy 1 tonnás autót négy virsli nem fog megállítani, az csúszik. Motorosoknál mintha a lassítás is jobban menne. Amióta robogóval járok (azaz már nem, mert most megfagynék vagy kicsúsznék), az autósok úgy vettem észre, figyelmesek. Más tészta, hogy én is igyekszem betartani azt a nyamvadt KRESZ-t (robogón is van index, lehet vele sorolni is, nem csak bevágni és cikázni), még úgy is, hogy az autóm V6 192 LE, tehát akár állatkodni is lehetne vele, mégsem teszem. Furcsálom, hogy senki nem írt még ide azokról, akik nem a gyorshajtás miatt okoznak veszélyhezted. Ez az, ami rettenetes. Index nélkül bevág, fékezésre késztet valakit, akibe adott esetbe hátulról belerohannak. Aki bevágott, az meg csak elhúz (röhögõ harmadik esete). Persze a rendõrök az ilyeneket már nem veszik ki a sorból, egyszerûbb egy motorost vagy egy szabályosan közlekedõt. Miért nem figyelnek arra, akinek nem ég a bal elsõ lámpája? Ahogy kikukucskál elõzéshez, sötétben semmi sem látsz belõle szembõl. Kicsit kijjebb lóg, nem tudsz lehúzódni, és vége. Ezekkel nincs baj? Ezt mindenki elfogadja? Áhhh, túl sok mindenki hibás itthon (nem, nem szabálysértõ, hanem !!!hibás!!! mivel a legtöbbjük tud is róla, csak leszarja), amíg a közlekedési morálunk ki nem alakul (változni nem tud, mert nincs), addig szinte fölösleges ezeken morogni. Hiszen mint mindig, a vétlen fogja a rövidebbet húzni. Na most jót morogtam, egyébként nem tudom mit akartam írni :-)
A videon lathato rendorok helyeben en csak siman kilottem volna aloluk motort mint a szart. Najo szolidaritasbol a mentoknek beszoltam volna. :-)
Ha nekem is olyan motorom lenne, mint a videoban van, akkor én sem 50-el mennék azthiszem... Persze nem is hajtanék 200 fölött az tuti... talán egyszer kipróbálnám autópályán ha tök üres az a szakasz és végig egyenes...
Nem lehet egyoldalúan vizsgálni a dolgot... mint írtátok többen is, autósban is van bõven õrült vezetõ... távoli rokonom is van ilyen... ha dugó van, járdán megy 50-el azt szevasz... autoval... és nem ütött el még senkit... tud vezetni, de nem szívesen ülök be a kocsijába :) amúgy a kocsija is tört már össze elõzés miatt, mert a megelõzött kocsi nem figyelt és õ is elõzni akart... van ilyen... persze semmilyen személyi sérülés nem történt, csak kicsit meggyûrõdtek az autók.
Ezt sohasem fogom megerteni: "De komolyan, sokszor olyan mercit, meg bmw-t elõztem, hogy én szégyelltem el magamat." Ha elozni tudsz es szabad is elozd meg, ha nem nem. De mindek szegyelni magad ???? Az egyik forumozo irta, hogy rahuztak a motoros haverjara az autot. Gondolom az autos meg nem akarta szegyelni magat, vagy mi ??
Azért az autósok közt arányaiban sokkal kevesebb a vadállat mint a motorosok közt. A legritkább esetben vesz valaki speed motort, hogy szabályosan közlekedjen vele. Még meg sem vette a gépet, már azon gondolkodik, hogy hány másodperc alatt éri el a 200-at. Egyértelmû, hogy egy ilyen motorral sokkal többször lépik át jelentõsen a sebességhatárokat, mint autóval, egyszerûen arra van. Egy ilyen motor tömeg/lóerõ aránya sokkal jobb, mint bármelyik utcai autóé, a kezelése pedig nehezebb, ergo sokkal veszélyesebb. Más lenne a helyzet, ha 1-2 milláért ferrárikat vehetne minden hülyegyerek, azok is száguldoznának, de egyenlõre a motorosok azok akik versenypályának nézik az utat.
Na most tedd a szívedre a kezed. 110-el mentünk. Te még soha nem mentél ennyivel, véletetlenül sem. Ugye? Autóval is bármikor megy az ember ennyivel, észre sem veszi. " ha megengedettel mész egy útszakaszon, nem nagyon kéne elõzésre számítanod" --- Mi? 90-él letolnak a mögötted jövôk, és anyáznak, hogy miért csinálsz ekkora sort. Most az autósokról beszélek. Ez így van, te is tudod, úgyhogy a 110-en nem igazán kéne kiakadnod.
Igen ez tényleg jó dolog! És ez tényleg nincs meg az autósokban. (azon kívül h én is lehúzódok.) Viszont az amikor egy faszkalap motoros frontálissan nekimegy egy szabályossan szembõl jövõ Xy típusú autónak, olyan sebeséggel, hogy majdnem kettévágta az autó, amiben egy egész család halt meg... Ez itt Veszprém megyében történt jópár éve, a motoros ha jól emlékszem kanyarban elõzött, és a valamelyik fa tetjén végezte. Szal az ilyen esetek után, azt mondom, inkább tiltsák be a picsába. Hogy mért? Mert akkor legalább annak a pár embernek az élete megmenekülne, amit 1-2 ilyen õrült elvenne a májerkedésével! Amúgymeg az autósok között messze nem ekkora az arány! Én rendszeressen szoktam közlekedni, a 8-as fõúton Herend - Veszprém - Székesfehérvár - néha pest útvonalon. 160-nal mindenki ott tudok hagyni! De komolyan, sokszor olyan mercit, meg bmw-t elõztem, hogy én szégyelltem el magamat. Nagynéha elõfordult, hogy jött 1-1 tuning autó, vagy bmw-s aki nem sajnálta nyomni, és otthagyott szépen. Amúgy a 130-140-es tempót szépen lehet tartani. Namost én ezt megteszem, egy négysávos autóúton, belátható egyenes szakaszon. Ezzel szemben egy speedes ( legalábbis a többség!) ezt falukon keresztül alsóbbrendû utakon is simán megcsinálja. Autópályán meg a határ jóval 200 fölött van.
Az tény, hogy nem szabad álltalánosítani. Viszont ennek is, mint minden elõítéletnek megvan az oka! Mivel ha a speedesek nagyrésze tényleg csak 100-110-zel közlekedne, és kivárna az ifa mögött, akkor nem ez a kép alakult volna ki róluk. Persze, az autósok se különbek, de most pont a motorosokról szól a cikk. Másrészt meg nemsok autós próbál éles kanyart 150-180-nal bevenni... Én állt.ban lehúzódok kicsit ha egy speedes elõz. Addig nem zavarnak amíg nem szembe jönnek velem. Amúgy egyik munkatársamnak is van egy 600cm3 GSXR-je. 4 sávos fõúton úgy tépett el mellettem, hogy idõm nem volt észrevenni, hogy egyálltalán közeledik :) Aztán észrevette, hogy én vagyok az, 140-nél mellém állt, köszöntünk, aztán tûz! Már a közelben se volt. Viszont durván 2 havonta hal meg egy motoros haverja. Nem vicc. Az elmúlt évben durván minden 2. hónapban temetésre járt. Rengeteg sok balesetet látott és mesélt már. Nehéz elhinni, hogy nekik mégis megéri a kockázat. Elvégre ki akar horror filmbe illõ módon megdögleni?:S Annyit nem ér a száguldás. Amúgy meg leszarom. Száguldozzanak, elõzgessenek, de addig, amíg ésszel csinálják. Amíg csak olyan elõzésbe mennek bele, amit belétnak, és tudják 100%ig, hogy van hely bõven. Csak itt szokott lenni a gond. A huszon pár éves mûmájer köcsög azt hiszi, hogy attól lesz menõ, hogy vagizik 5-600cm3-es motorjával...Persze ugyanez vonatkozik az autósokra is! Egy gond van ezzel, hogy nemcsak a saját életét, hanem másokét is veszélyezteti. Ez a lényeg. Valójában egy halálos autó balesetet okozó autsó, vagy motoros nem más mint gyilkos. Mivel tudatában kellett, hogy legyen, hogy na még bõven meg tudom elõzni az ifát, vagy na épphogy de menni fog, vagy huh vissza 3 padlógáz aztán majd megy ez mert huh 200lóerõs....És tudatában volt annak is ha kanyar elõtt / domb elõtt elõz, bármelyik pillanatban jöhetnek vele szembe, amikor aztán nincs menekvés. Teljessen logikus. Simán megérdemlik a gyilkosoknak járó büntetést! Ráadásul elmevizsgálatra is küldeném az ilyen autóst / motorost. Hogy vajon melyik agyféltekével szûrte le, hogy ha "most" kezd elõzni, 300méterrel a kanyar elõtt, akkor tuti nem fog szembe jönni senki sem? Vagy szándékossan veszélyeztetni akarta mások és saját életét? Annyi ilyet látok nap, mint nap!
Én is motoros vagyok,és nagyon nem jó ha általánosít az ember. Vannak ezek a magukat profi motorosnak képzelõ suhancok akik felelõtlenül száguldoznak az országban,õket mélységeslítélem!!!! És igen bizony a motorosok között van egyfajta kötelék amit egy autós sosem fog megérteni. Pl ez a "szembe jövök, intek a másiknak dolog" alap! meg ha meglátok egy út szélén dekkoló motorost megkérdezem tõle segíthetek e autósból nemigazán láttam efféle dolgokat. Aútóval is szoktam közlekedni,fõleg télen, a matrica kint van az auton. Ha látom hogy jön mögöttem egy motoros és tudna menni indexelek és lehúzódom erre õ megelõz és visszavillog nekem. Szal igen ez az ami elég jó érzés!
Elég sok 90-nel közlekedõ autóst látok. De nyilván nem eleget, de még mindíg többet, mint szabályos motorost. Arányaiban. A szándékos szivatást én is utálom, már fogalmazódik bennem egy levél a helyi busztársaságnak, mert az elmúlt idõben csak szabálytalanul elõztek a járatos buszok (én bringázom). De miért ne általánosítsak? "110-el mentünk" Ugye olyan területrõl beszélünk még mindgí, ahol 90 van? Mert azért ha megengedettel mész egy útszakaszon, nem nagyon kéne elõzésre számítanod - természetesen a szándékos balesetokozás más, remélem, meg is kapta a méltó éveit az illetõ. Motorral úton többféleképpen szoktam találkozni. Ha áll a lámpánál, akkor bõgeti. Ha megy, akkor nagyon, autóból csak egy durranás és már megy is át a narancssárgán, nekem meg csöng a fülem percekig. Bár jobban meggondolva tényleg láttam már normálisan közlekedõ motorost...azt hiszem...egyszer.
Mert olyan videókkal nincs tele a net ahol 200-al repeszt az autós mi?? Írd be a youtube-ra hogy "top speed" aztán számold meg hány autós van rajta. Egyébként az egészhez csak annyit írnék, hogy itt nálunk azért vannak felkapva a motoros balesetek mert az autósra már fel sem figyelünk. Ha frontálisan ütközik két autó és meghalnak 3-an az már nem hír!!! Legfeljebb egy napig. De ha 2 motoros ütközik na azon lehet csámcsogni. Talán tavaj volt egy eset ahol a huszonéves srác megkapta az Audi A6-ost és még aznap délután elszállt a város(falu) közepén 140-nél. Neki a házfalnak. 5-en ültek a kocsiban 4 meghalt az 5-ik "megúszta" nyaktörésel. 2 napig sem beszéltek róla. Ja de persze rendes gyerek volt, meg óvatos vezetõ. Az a véleményem, hogy az autósok sem jobbak mint motorosok, csak a motoros egy szaros koccanásos balesetben is meghalhat míg az autósnak legalább 50-el kell ehhez menni.
Ja ne altalanositsatok mert en is motoros vagyok vazze csak a chopperes fajtabol aki lassan megy...
És te hány 90-el közlekedõ autóst? Én imádom a motorokat, de nem azért, mert 8 alatt vagyok 200-on. Szabadság, tudod? Nem lehet semmihez hasonlítani. Nem egyszer láttam olyan faszkalap autóst, aki ráhúzta a kormányt az õt elõzõ motorosra, csak mert nem tetszett neki, hogy gyorsabban haladunk nála. Pedig hidd el, ha 200-al megyek el mellette, akkor ideje sincs megmozdítani a kormányt. De nem, 110-el mentünk, eredménye egy totálkáros motor, egy deréktól lebénult ember. Köszönöm ennek az autósnak is, hogy általánosított. Úgyhogy ti ne tegyétek.
Sz*rik a szabályokra, de ha baleset éri, és elveszi pl. mindkét lábát (jobb esetben), ott fog majd sipákolni, és sajnáltatja magát a TVben. Ráadásul gyáva, mivel nem képes kiállni, és megmutatni magát. Névtelenül bármi könnyû, ez szimpla gerinctelenség. Aki pedig annyira vagesz, hogy képes más életét veszélyeztetni, az megérdemli, hogy mihamarabb megdögöljön egymagában.
szeretném megkérni azokat, akik általánosítanak, hogy azért mégse tegyék. nem minden motoros merõ gyökér. van amelyik ugyanúgy araszol az ifa mögött. és nem azért lõ ki, hirtelen mert öngyilkos akar lenni, hanem mert õ fél méterrel magasabban ül, jobban lát és ha van alatta egy 600cm3 moci, akkor megteheti hogy 5 sec alatt elõz ifát. a legtöbben nem azért vesznek motort, mert 200-al rendõrt akarnak szívatni, hanem mert szeretik, hogy addig amig nyeregben vannak nem kell a világ bajaival foglalkozni, nem károg senki bele hogyan vezetnek és úgy összességében megnyugtató. autózni is tök megnyugtató, ha nem pesten teszi az ember. mint ahogy teherautó sofõrbõl is van állat, meg emberbarát. az állat bebújik mögéd kamionnal, jó nagy rakománnyal és majd lesodor az útról amikor véletlenül rá mersz lépni a fékre. hajt 95-el és leelõz amikor teheti, aztán visszalassít 85-re mert kíméli a motort.. az emberbarát pedig tudja hogy a gép 80-at bír 5 tonna rakománnyal, szépen indexel jobbra ha elõzhetsz, vagy eléd indexel, ha nem biztonságos. és amikor felvillantod neki az elakadásjelzõt, hogy köszi akkor õ is (a nem román rendszámú távolsági kamionok nagyja ilyen:) ). motorosból is megvan ez a két fajta és sajnos csak az õrültebbekrõl szólnak a cikkek, meg a hírek, mert a normálisokkal nincs gond. a normálisok amikor elhajtanak egymás mellett az úton, még intenek is egymásnak. két tök ismeretlen találkozik, de ott van alatta a motor és az a másik is tudja milyen jó is motorozni. :) respect
"A motoros balesetek legtöbbjét még mindig az autósok okozzák akik nemfigyelnek oda a kétkerekûekre. "
jaj jaj jajj... hát persze. én bírom a kettõ és négykerekûeket is, de ezt elég meredek így állítani, hogy a "legtöbbjét" persze csak magánvélemény.
Azok a buntetesek.... Rohejes... Persze hogy nem erdekli oket, engem sem allitana meg....
Tényleg ne tessék álltalánosítani. Arányaiban ugyan ennyi a gyökér autós is, csak autóban nehezebb meghalni. A statisztika meg azért statisztika hogy azt hozzunk ki belõle amit mi akarunk. A motoros balesetek legtöbbjét még mindig az autósok okozzák akik nemfigyelnek oda a kétkerekûekre.
Azé a rendõrszivatós az jo volt :D
Roger6, ne vedd magadra, de én igen is általánosítok. Aki nekem legutóbb ilyet mondott, azt nem sokkal késõbb elkapták. Gyorshajtás+pia. És õszintén: hány 90-nel közlekdõ motorost láttál? Én is sokat, de most lakott területen kívül kérdezem.
az elsõ videó nagyon kemény, mikor odamutat a zsaruknak :D
én egy másikat láttam vhol, ahol vagy 400 m-en egykeréken fogócskázott az ürge az autópályán a zsarukkal.
szerk.: most látom ez is benne van ebben a részletben, nade mind1. :)
És az a legnagyobb baj, hogy ezek alapján ítéled meg az összeset. Nem mindenki ilyen gyökér ám, hogy 220-al egykerekezik át a piros lámpán városon belül. Nem szabad általánosítanod, nagy hiba lenne...