"In the WW2 the US-Propaganda has show the Japanese as animal Beasts, not as Humans. So it was easy to kill Mass of their Womans and Childrens with Firebombing. All the big Japanese Citys they have devastet with giantic Areabombing by Firestorm. The Japanese was without Bunkers, so it was a greater Massaker still. The Final was the A-Bombing on two last big Citys where was undestroyet still, Hiroshima and Nagasaki. A Weapon of Masdestruction against Womans and Childrens and old Peoples.This was a Holocaust too."
Interplanetary Revolution - Soviet Propaganda "is a 1924 Soviet Propaganda Animated Short about a valiant comrade bringing the ideals of the revolution to Mars. Fantastic communist propaganda...mars propaganda soviet 1924 revolution"
Szándékosan csak másoltam; leginkább azt a filmet linkeltem volna, ahol a japán ellenséget nekrofiloknak mutatják, de de ez sem semmi, amikor bemutatják a japán rassz sajátjait. NC.
Children knew an element of fright at this time as well. They were told they must stay away from the German soldiers because “They eat children.”
“One dusk evening my mother was working at the hospital as a volunteer nurse. Grandfather was supposed to watch me, but I left the house and went ‘exploring’ down by the wharf. I saw a couple of ships anchored there, each having the big black German cross on the side. I hid in the bushes to watch. I wanted to see what kind of people ‘ate children.’ I hadn’t seen a German up close before. I watched as they loaded the boats. ‘Why, they look like regular people,’ I said to myself. Suddenly, right beside me I saw a pair of shiny black boots. I looked up slowly and gasped. It was a German officer!! ‘Oh, he’s going to eat me,’ I thought. My heart was pounding wildly. If I could only disappear into the air or something.
“The German officer was very tall and blond with the most startling blue eyes I had ever seen. They were kind eyes; they were smiling too. He leaned over and patted me on the head. Gently he said in Swedish, ‘run along home, little girl. You shouldn’t be out here so late.’ I bolted up and took off running as fast as my legs could carry me, never looking back, till I reached the house.”
Ez egy a számtalan legendából...többek között a gázkamrák legendája is az elsõ VH.-ban kapott népszerûséget aztán a másodikban. Hasonló propaganda volt még az emberi zsírból történõ szappanfõzés is.
azt soha nem értettem, hogy a csontra lesoványodott zsidóból hogy fõznek szappant.
Úristen... Akkor már inkább piál a föld. :) Mellesleg a régi szovjet himnusz szerintem szép. Néztek már rám furán mikor azt fütyörésztem... Sajnos a rendszerük nem volt az..
Na hát igen. Nem egy csúnya zene az biztos csakhát az ember óhatatlanúl össze köti a rendszerrel. Egyébként pont a minap néztem youtobe-n a Bundeswher díszzászlóaljának egy ünnepi felvonulását. Hát mintha 65 évet visszarepültem volna az idõben. 2.vh-s katonaindulókra masíroztak a srácok:)
Nem fogyasztói szimmel. Nekem ne akarja senki felülrõl megmondani, hogy mit tehetek és mit nem. Ne monjda meg nekem, hogy mi a jó és mi a rossz. Nem azt értem ezalatt, hogy nem kelllenek törvények, de az hogy nem hagytak rendesen élni és kussolni kellett, ha nem tetszett valami azért az nem túl jó. Viszont a diktatúrák elõnye a jobb általános közbiztonság. Ez azért hiányzik itthon bár érdekes külfödön mégis megoldaható...
külföldön sincs megoldva. akármit mondanak neked. olyan helyeken lehet azt mondani, hogy éjjel is kimehetsz az utcáa, ahol viszonylag kevés a "vendég".
egyébként meg, most már beszélhetsz, de csak bizonyos kereteken belül.
szóval mondhatjuk, most is kuss van, csak többet engedhetsz meg magadnak.
ó, le vagy maradva. japánban soha nem volt közbiztonság, ugyanis a maffia optt robbant, és gyilkol, ahol akar, semmit nem tudnak tenni ellene. svédországot ellepték a kaffermajmok, meg az arabok, hétköznapos lett az a hír, hogy ezt-azt megerõszakolták, õt meg õt kirabolták, és felgyújtották... kanadáról csak annyit tudok, hogy a magyar cigányok már ott is jártak, nem is szeretnek bennünket. a másik kettõrõl még nem olvastam, nem hinném, hogy jobb lenne a helyzet.
Svédországban mindennaposak hogy a bevándorolt muszlimok nõket erõszakolnak meg....Svájcban élt egy ismerõsöm a bevándorlókkal nagyon kell vigyázni elmondása szerint,a lényeg hogy ott is vannak bûncselekmények de nem engedik az országon kivülre az ilyes híreket mert rontaná az ország megítélését.Japán az okés,de hát õk a fegyelmükrõl híres népcsoport...Dániában is sok a bevándorló...Kanada is úgy szintén célpont...
Hát a spanyolomon van még mit csiszolni:) A google fordító szerint:
Mexikóiak! A diktaturák háborúba sodródtak. Egy szabad nép mely aggódik az eddigi makulátlan történelme iránt, csak egyet tehet: bátran elfogadja a tényeket és hadat üzen. A fegyvereink: az eszmény, a jog és a szabadság szeretet. Mexikó a szabadságért!
„Nem lehet elméletileg eldönteni, hogy egy bizonyos propaganda jobb-e, mint a másik, hanem az a jó, amely eléri a kívánt eredményeket, és az a rossz, amely nem vezet a kívánt eredményekhez. Nem számít, ha ez utóbbi intelligens propaganda, mivel a feladata nem az, hogy intelligens, hanem az, hogy sikeres legyen… A propaganda azzal mutatja meg, hogy jó, ha bizonyos idõszakon belül meg tudja nyerni a népet, és izzó lelkesedést tud benne kelteni egy eszme iránt.”
Egyébként érdekes hogy a "demokratikus" államok és cégek által alkalmazott propagandát nem sokan emlegetik fel. Ha meg mégis azt nem nagyon érti senki se hogy az meg miért propaganda?
Úgy látszik tényleg érdemes volt átnevezni a propagandát "public realation"-re, mert így ugyanazt, amit ma a sztereotípiák által propagandistának titulált és közmegvetés tárgyát képezõ államok régen csináltak, ma a demokratikus államok és a hatalmat kézben tartó privát csoportok (cégek és más csoportok) úgy alkalmazhatják, hogy a tömeg még örül is neki.
Ezért írtam azt egyszer hogy annyi a "lényegi" különbség a mai és a 40 évvel ezelõtti világ között hogy ma lehet kapni kokakólát.
teljesen egyetértek. a hosszú kísérletezgetés alatt rájöttek, hogy adni kell a népnek, látszólagos jólétben tartani, szabadságban, viszont el kell szigetelni más országoktól. (persze, utazhatsz bárhová, de honnét tudod, hogy pl portugáliában mi történt tegnap? hogy élnek az emberek? ja, hogy tegnap forradalom volt? az újság azt írta, hogy egyszerû zavargások. ki is írja az újságot...?)
Sztem nem. Utcán megyek látom akár már a 20. meki vagy kóla reklámot, mégsem kívánom meg egyiket sem. Nem vásárolok a mekiben és kólát se veszek máshol.
Abban az értelemben ahogy te tekintesz a propagandára, valóban, a propaganda nem hat az emberre: csak azért mert meglátsz egy kokakóla reklámot, még nem fogsz hirtelen átalakulni és onnan kezdve kizárólag kokakólát inni. De valamilyen hatással mégis van rád, és ez a lényeg jelen esetben.
Az hogy rád is hatással van a propaganda, az abból is látszik hogy pont mekis és kokakólás példával jöttél elõ. Miért? Tudom, most azt gondolod hogy ez badarság, akár elõjöhettél volna más példával is. De nem jöttél, és ez a lényeg. Ez is bizonyítja hogy a meki és a kokakóla kampánya sikeres, mert sikeresen elhintették a társadalomban azt hogy õk vezetõ márkának számítanak, amirõl mindenki beszél, amit mindenki számon tart, még a propaganda ellenes és antiglobalista és multi ellenes emberek is. Szimbólummá váltak, életünk meghatározó részévé. Pl. én is rendszeresen hozom fel példaként a kokakólát, mikor azt írom hogy a 40 évvel ezelõtti és a mostani éltünk között az az alapvetõ különbség hogy ma lehet kapni kokakólát. A kokakólával jövök elõ én is, mert az egy szimbólum, ha tetszik, ha nem. (Mondjuk rendesen kiírni nem vagyok hajlandó a termék nevét, de ez az egészen nem sokat változtat.)
Az pedig már nem a te dolgod, hogy a propaganda portfólióját úgy állítsd össze, hogy az a kívánt hatást érje el, ezért nem is kell azt tudnod pontosan, hogy az összes hír, reklám, oktatás, és az összes többi téged érõ információ összességében milyen hatást fejt ki rád. Ezt elég ha a "szakemberek" tudják. (Persze ha olyan beállítottságú vagy, akkor magad is foglalkozni fogsz a kérdéssel.) Egy dologban biztos lehetsz: azt hogy mit gondolsz magadról hogy ki vagy, és milyen világban élsz, azt a téged érõ információhalmaz minden egyes darabja (minden egyes bit-je) meghatározza. A jelenlegi világképed teljesen más lenne, ha a propaganda más lenne. (Meg az enyém is más lenne.)
Azért hívtam a kokakóla marketingjét propagandának, mert ami kicsiben marketing, az az egész rendszert nézve a konzumidiótaságra épülõ társadalomirányítási rendszer propagandája. Ezért használom a propaganda szót, mert valójában többre célzok a mondandómmal mint amit ilyen röviden le lehet írni.
Ha azt el tudod képzelni hogy a kokakóla tudatosan ad pont olyan reklámokat amilyeneket, és ezzel jól mérhetõ gazdasági eredményeket ér el, akkor ha ezt a gondolatot továbbvisszük, akkor érdekelne hogy hol mond csõdöt a fantáziád? Tehát egy cég még képes arra hogy különféle módszerekkel igényt teremtsen a termékeire és így megnövekedett profitot zsebeljen be. Két cégrõl ugyanezt el tudod-e képzelni? 1000 cégrõl? Egy politikai pártról el tudod-e ezt képzelni? És 100 politikai pártról? Ha a dolog kicsiben bizonyíthatóan mûködik és bizonyíthatóan alkalmazzák, akkor mi akadályoz meg abban hogy el tudd képzelni hogy a dolog nagyban is mûködik? (Arról nem is beszélve hogy ráadásul ezek a manipulációs technikák nagyban jobban mûködnek mint kicsiben...)
nem feltétlenül. elég, ha a hétköznapi szóbeszédben bent marad, és megszokott dolog lesz. esetünkben egy olyan üdítõnek csúfolt katyvasz, ami szépen leszedi a vízkövet a perem alól.
Szerintem az "EMPIRE OF THE CITY - Ring of Power" filmben felvázolt hatalmi piramis teljesen korrekt. Ebben a struktúrában az állam, melynek feladata más szervezetekkel együtt az emberi erõforrás feletti ellenõrzés megvalósítása, alárendeltje a cégeknek, amely cégeknek a természeti erõforrások (pl. energiahordozók) feletti ellenõrzés megvalósítása a feladata. A cégek pedig alárendeltjei a bankoknak, akik egy speciális erõforrás felett rendelkeznek amit pénznek hívunk. De a bankok felett a piramis még tovább folytatódik.