Én eddig az Unclean Beasttel és Regulussal játszogattam, de mindkettõ iszonyatosan tetszett. Holnap talán lesz idõm végre kipróbálni még 1-2-t, nagyon remélem, hogy azokban se fogok csalódni. Nagyon jól el vannak találva a skillek, ötletes mindegyik és hasznosak is, tök nehéz eldönteni, hogy melyiket hagyja ki az ember. És nagyon jól lehet összekombózni tárgyakat talentekkel. Van ebben potenciál, na... :)
Ok akkor kimásolom a dvd-képbõl ez nekem is eszembe jutott csak láma voltam en könyvárat kerestem pio üzijét meg nem olvastam :S De kösszi a tippet magyarul mégis csak jobb :) Hõsök meg sztem elegen vannak és nagyon mások nehéz lenne balancot csinálni 8-nál többel és idõvel tuti lesz még jopár.. Kicsit Sedna log ki ahogy látom õ lett picit gyengus de nekem akkor is õ a kedvencem :)
én imádom a dota-át, de öszintén szolva sosem leszek komoly játékos, nekem kicsit tul bonyolult az itemek miatt :D de ez épp annyira van leegyszerüsítva amennyire kell, de a hösök skill rendszere meg jobban kidolgozott :)
én is remélem, h nem tünik el a süllyesztõben, mert meg szeretném venni
egyedül annak örülnék, ha még 2-3 hõst beleraknának a játkba, dota-ba is az tetszik h rengeteg fajta hõs van, itt is lehetne még picit bõvíteni a listát
Igen szerintem is iszonyat jo játék minden hõst megnéztem hát tök más mind állati hangulatos az egész. Tényleg azon áll vagy bukik hogy mennyire lesz népszerû de szerintem meglesz a bázisa mégha nem is ilyen wow magasságokban de lesz kivel tolni.. Van benne még pár hiányosság de sztem a bolti verzio már erõsen más (jobb) lesz.. A magyar nyelv is benne van sajnos nekem nem sikerült betenni. Pályák is igen jok végre ugy érzem erre vártam :)
"Ennek ellenére a karcsú promóció, a mostoha mûfaj és a warezt leszedõ->mûfajt meg nem értõ->10 perc után uninstalláló->minden fórumon azt szénné fikázó arcok hatására valószínûleg a Battleforge-hoz hasonlóan ez a játék se fog felkerülni semmilyen eladási toplistára." /Pio/
Szívembõl szótá... Ez egy nagyon jól sikerült alkotás, a maga hiányosságaival együtt, amit késõbb 100% pótolni fognak... Nagyon remélem, h. nem kerül a süllyesztõbe, folyamatosan nézem a honlapján a statisztikákat, h. kb. mennyien játszanak vele, ha gyarapodásnak indul akkor minden bizonnyal megveszem, rég vártam egy ilyen típusú játékra és nem is számítottam rá, h. lesz ilyen.. nagyon meglepett és nagyon örülök neki, de csak azért, h. amerikai hoston 200-as pinggel játsszak nem fogom megvenni, hacsak nem kezd nõni a népszerûsége és elég nagyra duzzad a scene. Szurkolok neki.
Kéne újabb riliz mert nekem sokszor nincs vége amikor nyertem, ellenséges hõs egyhelyben fut ütni nem lehet stv bugok vannak bõven.
Sztem igen jo lett 1 orát toltam még csak de sztem igen sok okosság van benne.. Tesztelem tovább a vétel is esélyes. A leirásod igen jo.. nekem tök uj a mûfaj csak passogok de ettõl függetlenül vagy épp ezért igen tetszik..
hát, nem bántásból de tényleg, de tény ami tény igaza van!
egyébként azt még megpróbálhatod esetleg, hogy ha annyira még mûködik az egered annyira (az enyémbõl kiindúlva, nálam az egérgörgõt megnyomva egyben a középsõ gomb is, ha nálad nem így van akkor tárgytalan), szóval próbáld meg megnyomni a középsõ gombot, és akkor azzal lehet mozgatni a térképet, lehet hogyha megnyomod, és közben nyomod a 'W'-t akkor bezoomol. De ezt én még nem próbáltam
Azt nem tudja esetleg valaki, hogy lehet-e ki-be zoomolni egérgörgõ nélkül? Az enyém sajnos eltört és így csak egy fix kameraállásból látom a játékot...
Írtam egy leírást egy másik fórumra, bemásolom ide is:
" Úgy döntöttem csinálok egy kis leírást a játékról lévén a mostanában amúgy is mostoha RTS mûfaj egy képviselõje ráadásul nem a megszokott formulával dolgozik, így a népszerûsége közel esik a nullához. Továbbá a játékban nincs tutorial... :) A leírás alapján pedig mindenki maga döntse el, hogy érdekli-e a dolog avagy nem.
A játék "mûfaját tekintve" a warcraft 3-ig kell visszamennünk, illetve pontosabban annak a multijához és a szinte korlátlan szabadságot biztosító pályaszerkesztõjéhez. Mivel az tette lehetõvé, hogy a kellõ fantáziával és kreativitással rendelkezõ mapkészítõk eszméletlen dolgokat hozzanak össze. Volt ott paintball meccstõl kezdve az autóversenyen és "hot potato" játékon át az életszimulátorokig minden. Sõt, két mûfaj ki is nõtte magát a battle.netrõl és önálló "mûfajként" él tovább. Persze egyiket se kizárólagosan a war3-as mapkészítõk találták ki, más játékok ötleteit használták fel, de kétségtelen, hogy a war3 tette népszerûvé õket.
Az egyiket mindenki ismeri, aki szokott flashjátékokkal játszani. Ez pedig az úgynevezett Tower Defense, vagy röviden TD. Ennek a játékmenete igen egyszerû, van egy elõre definiált útvonal, amin ellenségek egyre erõsebb (egyre több életerõvel/gyorsabb sebességgel rendelkezõ) hullámai próbálnak végigmasírozni. Ezt megakadályozandó az út mentén tornyokat építhetünk és fejlesztgethetünk az ellenségek megölésébõl származó pénzmag segítségével. Ha bizonyos számú ellen végig megy az úton, akkor vesztettünk.
A másik mûfajt pedig talán elsõként a Demigod próbálja kiemelni a battle.net legsötétebb bugyraiból. Ennek a mûfajnak egyelõre nincs saját neve. Gyökerei a Starcraft fanmade mapjaiig vezethetõ vissza, ám a mûfaj mindenképp a war3-ban csúcsosodott ki a Defense of the Ancients nevû fanmade pályában (röviden DotA). Olyannyira, hogy a dolognak külön wikije van, Basshunter csinált egy tüctüczenét is hozzá illetve egy majdnem 14 milliós nézettségû klipet. A dologból rendszeresen bajnokságokat tartanak, az összes magára valamit is adó e-sport brigádnak (MYM, SK Gaming, satöbbi...) van saját hivatalos DotA csapata. A lényeg a lényeg, hogy erre a "gépszíjra" kaptak rá Stardockék, amikor dota-klón készítésére adták a fejüket. Mirõl is szólnak ezek a játékok? Adott egy általában szimmetrikus pálya a két szélén 1-1 bázissal melyek 1-1 csapat (legyen X és Y csapat) alá tartoznak. Mindkét oldalon találhatóak általában a bázis közelében spawnpontok, ahonnan bizonyos idõközönként megadott lények spawnolnak és elindulnak egy elõre szkriptelt útvonalon az ellen bázisa felé. Több út is vezethet az ellen bázisára, de egy megadott spawnponton spawnoló lények mindig könyörtelenül ugyan azt az utat követik és ha ellenségbe ütköznek harcolnak, amúgy menetelnek elõre. A pályán ezenkívül õrtornyok vannak szanaszét, X csapat térfelén X tornyai, Y-én Y tornyai. Így ebben a szituációban az egyensúly tökéletes. Szimmetrikus pálya, két egyforma bázis, mindkét oldalon pont ugyan úgy elszórva tornyok, mindkét térfélen ugyan annyi spawnpont, amelyekbõl ugyan olyan idõközönként kijönnek ugyan azt a szkriptelt útvonalat követõ mobok, akik a pálya közepén értelemszerûen összefutnak és megölik egymást. Itt jönnek a képbe a játékosok, akik 1-1 demigodot irányíthatnak. A demigodok feladata az mérleg egyensúlyának kibillentésével bizonyos feladat elérése, ami lehet: - az ellen bázisának likvidálása - az ellen néhány kisebb bázisának likvidálása - bizonyos stratégiai pontok megtartása X ideig - az ellen X számú demigodjának likvidálása stb...
Viszont most jön a csavar: bár az egész eddig egy RTSre emlékeztet és a kezelés is az RTSekéhez hasonlít a legjobban, a demigodunkat mégis inkább az RPGkbõl megszokott módon kell kezelnünk. Kezdéskor ugyanis még ott a tojáshéj a fenekünkön, semmit nem érünk egymagunkban, az ellenséges mobok legkisebb csapata is könnyûszerrel elbánik velünk, ezért ilyenkor potyáznunk kell, a saját szkriptelt csapatainknak kell besegítenünk a harcban, hogy így erõsörjünk. Mit is jelent az erõsödés? Elõször is tapasztalati pontokat gyûjthetünk, melyek segítségével szinteket lépünk, aminek hatására erõsödik élet- és varázserõnk, illetve kapunk egy pontot, amit eloszthatunk a skilljeink között. Vannak passzív skillek, amik fixen adnak valamilyen képességet, esetleg növelnek valamilyen statot, illetve aktív skillek, melyeket a varázserõnkbõl tudunk elsütni, lehet castolási ideje és cooldownja is. Ezeket a skilleket több lépcsõben fejleszthetjük egy jól átlátható skillfán. Másodszor pedig pénzt gyûjtünk, amit sok mindenre fel lehet használni. Egyrészt tárgyakat vásárolhatunk belõle, amik adnak valamilyen passzív bónuszt (például egy pajzs armort ad, stb) és lehet valamilyen aktív, useoláskor elsülõ képessége is (ezeken mindig cooldown van). Összesen 3 useolható itemünk lehet egyszerre és ide tartoznak a healing/mana potionök is, szóval érdemes csínján bánni az ilyen itemekkel. Másrészt a pénzbõl fejleszthetünk a bázisunkon is jópár dolgot, úgymint tornyaink védõereje, lõtávja, támadó lényeink fegyvere, páncélja, új lényeket rendelhetünk a támadó lényeink csapatába, satöbbi... Harmadrészt ebbõl a pénzbõl vásárolhatják meg a Generalok (alapvetõen két demigod típus van: general és assassin) a lények idézéséhez szükséges idolokat. Saját demigodunkon kívül csak akkor van lehetõségünk más lényt irányítani, ha generallal vagyunk. Õk tudnak idézni közel/távolharci és gyógyító egységeket. Ezekbõl többféle létezik, minél erõsebbek annál drágábbak az idézéshez szükséges idolok. Az assassin típusú demigodok nem tudnak idézni, cserébe valamivel erõsebbek hadvezér társaiknál. Ha esetleg meghalsz (fõleg rutintalan játékosoknál a játék elején nagyon sûrûn elõfordulhat, mert azért eléggé halandóak a demigodok, vigyázni kell velük) akkor néhány másodperc múlva a bázisotokon éledsz újjá. A terepen ezen kívül van néhány stratégiai pont. Ezek egyike egy gyógyító kristály, ami gyógyítja a közelben álló játékosokat. Az összes többi stratégiai pontot egyszerre egy csapat uralhatja egy azt jelképezõ zászló "elfoglalásával". Ezek adhatnak mozgási sebesség bónuszt a közelben állóknak, támadóerõ bónuszt, satöbbi, esetleg elérhetõvé tehetnek egy shopot, amiben ritkább, erõsebb itemek vásárolhatóak, vagy akár új portált állíthatnak az adott csapat sorába, ahonnan ugyan úgy spawnolni fognak a lények.
Nagy vonalakban errõl szól a játék.
Hogy ez a recept mûködik-e? Single módban, gép ellen egészen biztos, hogy nem. Nagyjából fél óra alatt megunható és utána a singlet csak új taktikák, kombók kipróbálására fogod használni. Multiban viszont annál inkább! Elég csak a dota példátlan sikerét tekinteni. Vitán felül a világ legnépszerûbb fanmade, hivatalosan nem támogatott, ingyenes játékmodjáról van szó. Magam is több napos LANokat játszottam végig dotához hasonló war3 mapok (The Great Strategy, Land of Legends 2, Aeon of Six Gods, satöbbi...). Hogy a Demigodnál is mûködni fog? Nos, ezt majd az idõ eldönti. Elvileg minden esélye meglenne rá, hisz nagyon hasonló a dotához és - szerintem - pont ott változtatott a recepten, ahol rá is fért. Ennek ellenére a karcsú promóció, a mostoha mûfaj és a warezt leszedõ->mûfajt meg nem értõ->10 perc után uninstalláló->minden fórumon azt szénné fikázó arcok hatására valószínûleg a Battleforge-hoz hasonlóan ez a játék se fog felkerülni semmilyen eladási toplistára. "
Szerintem is kb ugy lvl10nörül már bejön az a zsé hogy megtudd veni azokat amik kellenek, csak van egy kis gondom eltûnt a Bin mappából szinte mindenem, ha valaki feltudná tölteni csak a Bint naon megköszönném.(Remélem hogy csak a Bin-böl tûntek el a cuccok.)
elírtam: ...ami olyan lvl 10 körül jön össze...
"már" nem kell :D
Kipróbáltam mindegyik hõst és bevallom meglepett, hogy nincsenek nagy balance problémák. Ez nagyon ritka manapság, úgyhogy egy nagy piros pont a fejlesztõknek (talán egy kicsit gyengébbnek éreztem Sedna-t és Lord Erebust).
Grafikával szintúgy nincs gond, habár láttunk már szebbet is. Hangok is rendben, a játékmenet egy kicsit lassú szerintem, de hozzá lehet szokni. A tárgyak talán túl jók, de a borsos áruk ellensúlyozza ezt. (pl. egy korona ami mana regenerációt ad, manát és még a spellek mana költségét is csökkenti ára 6,5k gold ami olyan lvl 10 körül azért már összejön). A tornyok kellõen erõsek, bár lehetne kevesebb is. :D Demigod-okból pedig több, bár amik vannak azok eléggé különböznek egymástól, ez jó pont.
Összeségében jó játéknak néz ki, ha jól tudom kövi WCG-n már lesz ez is.
Ja és tippem szerint a változások listája:
Engine # Death: Please give an option to "disable sepia filter during death". # Key binds: Please give the ability to rebind the keys that are usually reserved for the camera, among these being ASWD which totally ruins the common QWER for skills and ASDF for items which is widely used within dota for example. # Heals Are Negative damage: This makes for some wierd stuff for example sedna heals for 10% more when the enemy team got the 10% more damage to enemies flag, This is also an issue during score screen when healing pulls your overall damage down, and as such you get less favor. # Unit doesn't perform command: Sometimes (mostly directly after using a warp) the demigod refuses to use any ability you order him to use, he will be in this state till you order him to move after which you can use his abilities again.
Network # Better Connectivity still needed. # Multiplayer lobby screen sometimes fail to update. # Multiplayer lobby screen fails to kick people that left the game. # Timeouts in lobby need to be fixed # Must be possible to rejoin a the same matchlobby after you left/timed out # Fix so you don't have to restart demigod between each game
Gameplay # Stuns: They are still overpowered and due to their mechanic of removing all control of a players demigod, they probably always will be.But perhaps deny a new stun to be applied to an already stunned target so that at least you get a chance to do something in between. # Slowing effects: Balance slows, preferably by reducing all slow effects by 50%, or implementing a bigger flora of anti slow items. # Teleport: All kinds of teleports are quite overpowered as it is, a team cant even dare try retaking a flag since at any time during this they may have 3 rooks instantly appear out of nowhere. # Allied Demigods Portraits: In upper right corner or something, which shows their Health/mana and perhaps debuff icons, These icons should also be targetable by your skill so that you can easily cast heal on the right demigod during a fight without having to rotate your camera around the enemy rook. # Demigod Portrait: Make it targetable for spells in the same way, one should be able to heal or shield oneself by picking the portrait as target. # Random Demigod Option: An option to not select a specific demigod in multiplayer lobby but rather pick random. # Observer Slots: It existed in early beta I believe, would be nice if you could get it again.
# Trebuchet Upgrade in Citadel: The Trebs still hurt you and your allies
Items # Thorns: The items using this function are never used, mainly because they don't provide an efficient effect. # Anti Slow Items: Add Anti-slow items to the normal shops. # 1% Chances: If item/ability effects are so strong they can only occur once in 100 times they don't belong in the game, Also it makes the items boring since the effect never occurs. Get rid of all 1% and remake them to 10% minimum, can always scale the effect to retain balance. However, currently all the 1% items effects aren't even too good. IE: The 1% chance for 300 damage absorb shield. That basically reduces damage by 3 per hit. Suggestion would instead be to have 100% chances but have them on cooldowns, for example on hit you gain a shield with 300hp but you cant get another shield from the same item for 2 minutes. # Items which are underpowered: Totem of Revelation(although its good for its price of 50g),Heavens Wrath, Blade of the Serpent, # Items which are overpowered: Staff of Renewal, Cloak of the Night, Wyrmskin Gloves, Furious Blade,
Demigods # Rooks Health: HP dropped a tad, as it is now he is invulnerable. I'd suggest the +500 at start is fine, but he should end at +500 as well, not +2000. # Torchbearers Shatter: is a bit too good(up to 2.9k damage in combo, more than Rooks boulder + slam), the function of it makes the game damn fun to play though, more skills like it please. See link for detail: http://forums.demigodthegame.com/343246 # Regulus Snipe: Still would like to see it as a target ground and it hits whatever it runs into first. We've all clamored for this since beta1! # Oak is terrible at low levels: until level 8 or 9. More starting armor would help, but he needs more than that. # Erebus needs some buffs: He's currently the worst, with Oak the Second worst. More starting move speed would help, as well as a buff to mistform(The manacost should be 125MPS at all levels, not start at 75, so it isn't just used for perma-immortality. But damage should be increased by 25 across all levels, or it should do 33% more damage to demigods) and give the life leach aura earlier(4/7/10 instead of 0/0/10). Also his Night Walkers seem unable to attack a moving target, which is a major problem. # Torch Bearers Deep Freeze: Its 220% cooldown function seems to be acting weird, if you have a cooldown at 10 sec and get hit, it turns to 22 sec for 7 secs, but after those 7 secs when down to 15secs and the buff is removed, your real cooldown is back to 3 secs where it would have been had you not gotten deep freezed. shouldnt the real cooldown really be 15/2.2=6,8 secs? See link for detail: http://forums.demigodthegame.com/343333 # Unclean Beast: He probably needs a slight nerf in damage if nothing else.
Azt nem tudom mennyivel, de korábbi, torrenten szóltam is, de itt nem, mivel blur55nek nem ment a másik ezért szerintem neki teljesen mind1 a verziókülönbség.
Írta, hogy nála ez nem oldja meg, ami elvileg logikus is, mert a lua szkriptfájl vonatkozik a dokumentumok mappára függetlenül attól, hogy maga a játék (és vele együtt a lua fájl) hol található. Örülj neki, hogy Nálad ilyen egyszerûen sikerült megoldani :)
Na van egy ötletem. Az a probléma, hogy a júzernevedben van ékezetes betû.
Két megoldási ötlet jut az eszembe.
1. EZT JAVASLOM csinálj egy külön felhasználót (esetleg ha már van megfelelõ akkor használd azt) úgy, hogy ne legyen a nevében se ékezet se szóköz és az alól indítsd a játékot.
2. A játék mappáján belüli bin mappában a GameDataPath.lua fájlt nyisd meg szövegszerkesztõvel és az alábbi két sort töröld ki belõle majd mentsd el. Mivel ez mindenképp ki fog hatni a játék mûködésére (lehet, hogy valami észrevehetetlen apróságban de lehet, hogy valami komolyabb dologban, ezt nem tudom megbecsülni) ezért egyrészt mindenképp biztonsági mentsd a fájlt elõtte másrészt tényleg csak akkor csináld, ha a másik út tuti járhatatlan vagy kipróbáltad és nem mûködik.
Nekem is volt ez a problémám. Csak annyi a baja, hogy az ékezetes mappádat nem tudja kezelni (jelen esetben Gábor). Másold ki onnan mondjuk C:/Demigod mappába és el fog indulni...
pontosan így van bemásolva...
Esetleg megpróbáltad úgy, hogy a dvd tartalmát a "C:\Users\Gábor\Documents\My Games\Gas Powered Games\Demigod" mappába másolod?
egész nap próbálom elindítani de nem mûködik. és egy ilyen hibaüzenetet kapok, hogy:
Failed to setup initial search path.
Program : C:\Users\Gábor\Documents\My Games\Gas Powered Games\Demigod\bin\Demigod.exe Cmd line arguments :
Callstack: unavailable.
Last 100 lines of log...
A full record of the log is stored in the Demigodlog.txt file
info: Full Log file: C:\Users\Gábor\Documents\My Games\Gas Powered Games\Demigod\\DemigodLog info: DEMIGOD VERSION MAIN.1.00.0091 warning: Can't open lua file "C:\Users\Gကbor\Documents\My Games\Gas Powered Games\Demigod\bin\RetailDataPath.lua"
ezzel mit kell kezdenem? kapott ilyet más is?
- fav :((
Jó játék ez csak egy kicsit szokni kell,meg hát inkább multiban kéne játszani vele.Ami kicsit bántja a csõröm hogy viszonylag kevés pálya van és demigodból is lehetne még +3-4 féle oldalanként.Talán majd patch-ben vagy dlc-ben kapunk még.Eddig úgy tûnik hogy vétel lesz belõle.Akik a single rész miatt fanyalognak meg nem igazán értem,a fejlesztõk már az elejétõl kezdve hangsúlyozták hogy ez multis játék lesz.
Akkor oké, csak nem én vok a hüe :D Mostmár legalább tudom, hogy ha nem jön több egység, akkor vagy nyertem, vagy elhullottam :D
Ja és én is belefutottam a bugba. Pont akkor bugosodott be, amikor megnyertük volna, gyakorlatilag mintha annyi történt volna, hogy nem jött fel a gyõzelem képernyõ, hanem ment tovább a játék, de a respawn leállt és a bázist se lehetett támadni tovább. Épp a bázisunkon a boltban nézegettem az itemeket. A sejtésem az, hogy akkor jön be a bug, amikor épp meg van nyitva valamelyik bolt valamelyik panele nyeréskor, de ez csak egy tipp.
Az egységek azok egy elõre kijelölt útvonalon haladnak az ellenség bázisa felé. Ez az út nem mindig a legrövidebb, van, amikor cikcakkos, de a lényeg, hogy a pálya szimmetrikus és az ellen útvonala is ugyan az. Ahogy néztem a tündibündi tud teremteni egységeket meg még talán más demigod is. Bár szerintem azokat nem külön irányítod, csak annyi, hogy mindig a közeledben maradnak. Amúgy kipróbáltam az íjász csókát is, az se kispályás és megfelelõ fejlesztésekkel lõtávon kívülrõl le tudja szedni a tornyokat :)
Jaja, még az ellen portálját is befoglaltam, de abból sem jött ki semmi :D Na mind1 majd nekiugrok mégegyszer... Nekem sosem lesznek irányítható egységeim a hõsömön kívül? Mert ezek szaladtak minden fele, csak arra nem amerre kellett volna!
Talán valami bug lehetett? Nekem a leghosszabb meccsem olyan 25 perces lehetett, de ott nem jelentkezett ilyesmi. Elvileg a bázisod környékén van 1-2 portál, amibõl fixen jönnek a lények bizonyos idõközönként és el lehet foglalni Portal Flageket 1-2 helyen és akkor az ottlévõ portálból is a Ti lényeitek fognak jönni. Ezen kívül a bázison lehet fejleszteni, hogy többféle lény jöjjön (utolsó elõtti fejlesztés asszem). Az elsõt érdemes kitolni amint elérhetõ, mert akkor hílerek fognak jönni.
Na én is mint full zöldfülû kezdtem neki. (kb 5 éve semmivel sem játszottam cod-on kívül, dotával meg többiekkel pláne :D) Tök jól haladtam, lassan foglalgattam a zászlókat, meg fejlesztgettem a hõsömet, henteltem az ellent. Amikor elértünk az ellen váráig és elkezdtük gyalázni megszünt a reinf. Elfogytak vagy mi a szösz? Így a hõsömmel kóboroltam a pályán majd fél óra elteltével kiléptem.
Egyet értek nagyon ott van a szeren, eszembe juttatja azokat a régi szép idõket, amikor egész 3-4 napos LANokat végig LOL-oztunk vagy The Great Strategyztünk. Akkoriban a TGS volt a legnépszerûbb, a dota még sehol se volt. Mostanra sajnos a dota kiszorította az összes többi hasonló mapot (legalábbis úgy tudom, legalább 2 éve nem jártam battleneten).
Én a démonkutyával mentem végig elõször. Azzal nagyjából 10es szint körül a 18ezres karddal kényelmesen beszedek egy magányos tornyot. Ha több torony van együtt, akkor esetleg elcsattan egy HP pia. Nem stratégiaként kell ezt játszani, hanem inkább RPGként. Potizás, jó itemek megvásárlása, taktikázás, megfelelõ skillfejlesztgetés. Meg kell szokni ezt, mert aki nem játszott war3-ban dotát, lolt, battleshipet vagy the great strategyt annak ez egy teljesen új stílusú játék.
10-es szintû is voltam már a skirmishben de a tornyok ugyanugy leszedtek pedig elég sok dolgok fejlesztettem.embereim meg ugyanugy szart sem érnek a tornyok közelében mert hiba indulunk meg én + kb 8-10 ember pik pak elintézi az egész bagást a torony. Mindegy ez nem az én game-em már mondtam már nincs is a gépemen.
az itt a legnagyobb gond, h. nem érzitek a lényeget... aki sosem dotázott, vagy lolozott, az nehezen fog ráérezni erre a játékra... iszonyat jó pedig... ez nem olyan szokványos stratégia mint a red alert pl. itt van egy fõ embered, aki kap pénzt, szinteknek megfelelõen képességeket, a pénzbõl ruhákat vehetsz ami erõsebbé tesz és hiába mész neki egyedül a tornyoknak, elfogysz hamar... meg kell várni míg jön egy reinf, ha nincs ott más "hõs" akkor az ellenfél reinforcementjét gyorsan megmaszírozni és utánna mehetsz toronynak úgy, h. nem téged kezdenek el lõni egybõl így addig vígan ütheted, vannak a pályán elszórva kis zászlók, azokat elfoglalva van élettöltõ kristály amihez ha gond van visszaszaladsz és maxra gyógyít.. fokozatosan kell elõre törni... Nekem nagyon tetszik, ha tört játékkal nem lehet neten tolni, akkor valószínû meg is veszem
Bõdületesen csalódtama gémben. A graffal meg a hangokkal nem is lenne baj, de iszonyat skirmis játékmenete van:( Hiába multis, akkor is. Muzltiba én ezt haláklra unnám. Bukta gém:(
Ez pontosan így van, a pályák elején fokozottan érvényes a "lassan járj tovább érsz" elv, mert ha sokszor meghalsz, azzal csak a többiek pénzét gyarapítod és Neked lesz kevesebb idõd XPzni. Aztán ha fentvagy lev 6-8-on és van már 1-2 használható itemed akkor be lehet vállalni 1-2 üldözést, kényesebb szituációt. De az elején a legfontosabb, hogy mindig legyél a tûzhöz közel, hogy gyûljön az XP és a pénz, de ne túl közel, nehogy megégesd magad.
Fontos még, hogy a demigododnak megfelelõen játssz, mert van, amelyik tömegek irtására ideális, van amelyik kifejezetten ellenséges demigodok likvidálására jó, van, amelyik akkor igazán erõs, ha a minionokkal együtt közlekedsz.
Nagyon hasonló a The Great Strategy nevû war3 maphoz az egész, de akár az eléggé közismert DOTA nevû szintén war3 maphoz is lehetne hasonlítani.
na ez az hogy átvettem egy külön mappába de nem megy - dvd-rõl is megpróbáltam elindítani de úgy se megy
nem kell egybõl berohanni az ellenfél bázisára, ez nem errõl szól, nem nyerheted meg egy pillanat alatt. öld az özönlõ ellenfeleket, óvatosan a többi demigoddal az elejébén, gyûjts pénzt, fejleszd a karaktert szintenként, a bázist, vegyél cuccokat a kezdõn lévõ shopban karakternek megfelelõen, aztán már mehetsz a pálya felén túl.
Nekem speciel tetszik a játék. Bár kétségtelen, hogy a játék az igazi arcát multiba mutatja meg. Egy 3vs3 fergeteges lehet, hús-vér emberek ellen játszva. Amúgy a játék tartalmaz magyar nyelvi fájlokat is, de fogalmam nincs, hogy lehetne elõcsalogatni.
Mivel május közepén jelenik meg, várhatunk egy feliratos verzióra.
A fenébe megint egy játék, amit meg kell venni ahhoz, hogy élvezni tudjad, tisztára pofátlanság... :D
De még ha magyarul lenne talán könyebb lenne. Mert pl a Skirmish pályán 1 vs 1 nél elkezdek elõre nyomulni egyedül a fõ emberemmel mert mást nem lehet kijelölni azt irtom a népet elérek ilyen toronyhoz ami lõ engem ezerrel meghalok.Kezdem megint a kiindulási pontnál megint eljutok oszlopig megint megöl.És ez így megy a végtelenségig nemtudom hogy kell egységeket csinálni vagy lehet-e egyátalán szal kurva nehéz egyedül a fõ emberrel.
Na akkor ebbõl Stormrise eset lesz:((( pedig úgy vártam mindkét játékot :(
Továbbra is csak azt látom, hogy Sacrifice, ami nem lenne rossz ötlet, sõt! De ott megoldották a szoló kampányt, itt összekalapálták ezt a 6-8 pályát és rotálva ismételheted a végtelenségig. Baromi nagy kár érte...
mivel egy multiplayer játék alapjaira épül, fura lenne benne bármi más. cs-t sem játszunk single playerben.:)
Bakker :((( Már csalódás nekem is látalanban, ha nioncs solo.
Jaja.Single player rész ami történettel rendelkezik az nuku.Szal számomra felejtõs. Toltam most egy Tournamentet nyertünk a gépi társakkal.De nem egy nagy szám.Többre számítottam.