amugy az noramils dolog hogy severt nem lehet lerombolni soha ... ott mindig jonek a patkanyok ? vagy van ra valami trukk ?
Aki esetleg twitterezik annak jelezném, hogy ITT tesznek fel 1-1 kvízkérdést bizonyos idõközönként és eredeti játékot lehet vele nyerni.
Trading postot az út mentén építhetsz azokra a helyekre, ahol szamarak vannak. Ez is egy újítás, nehéz õket kiépíteni, de ha sikerül és figyelsz is rájuk, akkor nagyon jó pénzeket hoznak folyamatosan :) Épületet rombolni nem lehet, azt mondják, hogy ez nem hiányosság, hanem szándékos, mivel itt folyamatosan drágulnak az épületek és az elsõ néhány darab még nagyon olcsó és így lehetne úgy terjeszkedni például tornyokkal multiban, hogy megépítesz kettõt egymás elé aztán a hátsót lebontod és elõrébb újra felhúzod. Nekem ez elég furcsán hangzik, de sokan jelezték, hogy ez egy jogos megkötés, szóval nem vitatkozok vele. :)
szupi , igy mar sikerült, trading postto miert nem lehet épiteni ? vagy azt csak market köré lehet ? lehet épületet rombolni ?
Nekem pont az tetszik, hogy nem akarták csakazértis teljesen átalakítani az egész játékot, hanem a legtöbb játékelemhez ragaszkodtak és csak ott nyúltak hozzá, ahol érdemes volt és az újítások mind hasznosak és nem érzem rajtuk azt, hogy "na ez is csak azért került bele, hogy legyen valami".
Fõbb újítások:
- két újfajta zászló - temetõbõl támasztható hõsök - lordrendszer - partyrendszer - sokkal több fejlesztés - guild nélküli hõsök a várban maradnak 10 napig mielõtt elmennének - a hadjárat során szerezhetõ artifactok - kétszintû hõsrendszer (guildek-->templomok)
Igazából már a legelsõ játékról szóló elõadáson (youtube-on meg lehet találni valahol :) ) is leszögezte az orosz producer (Alexey Kozyrev), hogy tisztelettel állnak az elsõ részhez és csak ott változtatnak a játékmeneten, ahol érdemesnek érzik, szóval erre is lehetett számítani igazából.
Elõször is verd szét az út közelében az összes szörnytermelõ helyet, másodszor pedig odacsalhatod a hõsöket például egy exploration flaggel vagy tehetsz protection flaget a kikötõben levõ semleges épületre is akár aztán tegyél egy nagyobb flaget a karavánra és átállnak rá. Harmadszor pedig a templomban kifejleszthetõ heal spellel a karavánt is tudod gyógyítani, ha rosszul állna a szénája.
tanácsot szeretnék kérni.. hogy megértsem mit is kell csinalni.... Szóval 2. novice pálya védjek megy egy karavánt , de ahogy megjeleneik rögtön meghal, mert szétverik... A hösnek hiaba adok pénzdijat hogy védje mert nem ér oda , na most olyat nem lehet hogy védjenek egy ut részt , csak buildinget lehet... Mit tehetk épitsek tornyokat oda ? vagy hogy tudom azt megoldani hogy ott járörözenek a herok ?
koszi
Hat, nekem az eletembol kimaradt anno a Majesty 1, iden nyaron probaltam ki :) Tegnap megneztem a 2-t is, de valahogy a rancfelvarrason kivul (grafika) nekem nem tunt fel eddig semmi szignifikans különbseg. Ami persze nem biztos hogy rossz dolog Igaz, 4. palyan jarok meg csak... partikat majd csak késõbb lehet alapitani?
Azt a pályát kezdjed azonnal a wizard guilddel, úgy nem lesz olyan vészes.
Amúgy én elsõsorban azért vettem meg, hogy támogassam a "mûfaj" esetleges feléledését, ha csak azt nézem, hogy az elsõ résszel mennyit játszottam ennyi pénzt simán rászántam volna a dologra akkor is, ha valami gagyit kapunk, de ez szerencsére koránt sem igaz. Aztán most kíváncsian várom, hogy mi lesz a hozzáállás, jönnek-e a patchek, kapunk-e új pályákat/pályaszerkesztõt, esetleg nálunk is pénzéhesek lesznek, mint a ruszki kiadó és jön az ingame shop vagy úgy, ahog van lesz*rják az egészet és ettõl függ, hogy a következõ alkalommal, amikor támogatni lehet õket (mondjuk egy kiegészítõ alkalmával) akkor hogyan döntök :)
Ja, azt írják közben, hogy a hiányzó free playt a legjobban úgy lehet pótolni, hogy elindítasz egy multi pályát egyedül. Nincsenek kötöttségek, küldetések, mint a kampányban csak játszhatsz kedved szerint ameddig kedved van :) A játékos nélküli királyság pedig nem fog csinálni semmit.
Azzal az egy demo pályával is jól elvoltam eddig, úgyhogy nálam is áll az egy pályát többször végigjátszani dolog :)
Ettõl függetlenül a skirmish tényleg nagyon jó lenne, fõleg azért mert belekukkantottam az editorba a demoban, és van benne potenciál, tetszett. Na meg remélem nem véletlenül van/lesz benne a szerkesztõ, hanem pont emiatt.
Nálam is vásárlás lesz de nem ebben a hóban csak a következõben.
Egyébként ez már a demó után eldöntött volt számomra.
A vicces az, hogy az elsõ 4 pálya öröm bódogság, de az 5. pálya amikor a nekromanta elkezdi átkozni a várost minden nap és csak egy 2. szintû wizard guidel lehet kivédeni miközben medvék, farkasok és csontik rohamoznak az elejétõl fogva az pofátlanul genya....
Azért vannak kisebb nagyobb hiányosságai, kényelmetlenségei a játéknak, de a hangulat maga az szerintem simán hozza az elsõ részét a többi pedig pótolható. Kiderül majd, hogy mi a fejlesztõ/kiadó hozzáállása ehhez, de már írták, hogy hamarosan jön az elsõ patch (igaz arról nem írtak semmit, hogy mi lesz benne, de gondolom fõleg hibajavítás (mondjuk komoly hiba igazából nincs a játékban, inkább hiányzik 1-2 az elsõ részbõl és más RTSekbõl megszokott funkció)). A legnagyobb hiányosság a "skirmish" mód, tehát hogy elõre megadott feltételek alapján játszhatsz csak úgy (elsõ részben free play néven futott), ezt lenne szerintem a legfontosabb kompenzálniuk. Utaltak is már egy pályaszerkesztõre, ami tökéletesen kárpótolna ezért a módért, de hivatalosan még nem hagyták jóvá, hogy valóban lesz-e ilyen.
Én mondjuk az elsõ részben is szerettem minden pályán újra és újra átmenni különbözõ taktikákkal és saját magammal szemben támasztott elvárásokkal (most nem építek kovácsot, most nem használok íjászt, satöbbi...), de annak, aki minden pályát csak egyszer akar látni a free play hiánya miatt hamar véget érhet a játék. Mondjuk pont azért, mert nem random pályákon játszunk a küldetések sokkal változatosabbak, mint az elsõ részben.
Tegnap kipróbáltam öcsémmel lanban. A játék tetszik nekünk. Elsõ nekifutásra hamar elbuktam (öcsém nem, õ majesty fan), de másodjára jobban ment. Remélem a single sem lesz nehéz. (Nem vagyok HC játékos.)
A tegnapi eseményeknek hála elõrébb hozták nagyjából 13 órával a "worldwide" megjelenést, amit megünnepelendõ készített Soloriens egy háttérképet a borítóval, szóval aki már megunta az elõzõ általa készítettet az lecserélheti az újra, amit a blogon megtaláltok.
Bár kismillió helyen próbáltam errõl infót szerezni, de sajnos nem sikerült. EBBEN A BLOGBEJEGYZÉSBEN írtam le a találgatásaimat, de persze semmi sem biztos belõle.
Lordok kiválasztásánál jól nézzétek át mert ugyan olyan szintû hõsök között is nagy különbségek vannak tulajdonságokban pl. stamina, strenght. Ezek késõbb megmutatkoznak életerõben manna mennyiségben, én már elcsesztem...
Ezt mondjuk nem az EA adja ki, hanem a Paradox Interactive. Õk nagyjából az utolsó cég, akik mernek egyedi játékokat kiadni és elõszeretettel karolják fel nóném fejlesztõk jó ötleteit (amik aztán persze nem mindig sülnek el jól). Ráadásul szinte kizárólag igazi keményvonalas stratégiai játékokkal foglalkoznak (Heart of Iron sorozat, Victoria, Crusader Kings, Elven Legacy és most Majesty), szóval aki szereti ezt a mûfajt egészen biztos, hogy hallott már róluk.
a warez jó. Onnantól kezdve hogy az EA fejes kisfiacskája és az õ haverjai is lewarezolják, és apucinak húzgálva van a haja hogy ilyen játékot akarunk apuuuuuu.
Leginkább az elsõ részhez :D Komolyra fordítva tényleg elég egyedi az egész játékmenet, #63-ban nagyjából leírtam, hogy ez mit is takar.
Ez nagyon ott van ez a game. aki mást mond az téved. Tetszik a lord rendszer is. Igaz hogy a lordjaim nagyrészt nem csináltak semmit...
Lenne 1 kérdésem, mégpedig az elfekkel kapcsolatban:Itt már nem jelent plusz jövedelmet, ha építünk egy elf bungalót?
innentõl nekem is off a warez téma, de még annyit hogy ebben teljesen igazad van, kritizálni akkor lehet ha valaki fizetett érte, amíg valaki nem fizet addig egy rohadt szava se lehet hogy mi jó/nem jó, max annyi hogy nem veszi meg, ott a pont :)
ez a warezosok a közellenség eléggé ódivatú felfogás, ezer+1 felmérés bebizonyította már, hogy a warez miatt nem fogy kevesebb játék, sõt, ha jó a játék akkor inkább reklám neki, ha meg nem az akkor úgyis mindegy...
természetesen ezrek fogják az országban lewarezolni, és ebbõl kábé egy tucat vásárolja majd meg a játékot. nem akarok egyébként én sem errõl vitatkozni.
Nekem ráér (dolgozom egy hajón)), az elsõ rész is megvan csak a dobozó volt kezelhetetlenül nagy,..volt még pár hasonló (pl. Civ3). Én csak azért írtam, mert emlékszem amikor a Richard Burns Rally kijött wrz-ben, akkor még nem volt kapható, többen letöltöttük, és ennek ellenére a megjelenés napján megvettük 10enezerért. Sztem itt is hasonló a helyzet, aki méltányolja a játék különleges mivoltát, az megveszi mindenképpen.
Ja, mehet nyugodtan a warez, azért homokba nem dugtam a fejem, attól még, mert nálam az elsõ rész iránti rajongás elég nagy volt ahhoz, hogy elõrendeljem a másodikat tisztában vagyok vele, hogy ez egy pécés játék, ahol az "eladások" 90%a torrentoldalakon, rapidshare-en és payftpken történik. :)
Én csak arra céloztam, hogy a szokásos parttalan vita arról, hogy jó/nemjó a warez ne induljon el, annak sok értelme nem lenne.
Az egyetlen dolog, amit kissé inkorrektnek szoktam érezni az az, amikor egy warezos szid egy játékot hivatalos fórumokon, a többi szerintem nem gáz.
Hint: ha holnapig elõrendelsz akkor megkapod ajándékba az elsõ részt ;-)
elõbb-utóbb amúgy is feltörték volna, és ez sajnos nem az a játék hogy sorok állnának a piacra dobás napján a boltok elõtt. Itt igazából az a réteg lesz a meghatározóbb sztem, aki annak ellenére megveszi hogy letöltötte. Rajongók közül is többen letöltik sztem, ez még nem zárja ki hogy nem veszik meg késõbb. Sajnos ez van.
Ja, mert a warez az egyetlen hely, ahol információt lehet szerezni a megjelenõ játékokról. :) Ráadásul ebben az esetben kaptunk egy demót is néhány napja, szóval még az se igazán állja meg a helyét, hogy a warez ahhoz kell, hogy kipróbáljam, hogy megy-e a gépemen és a hasonló ilyenkor szokásos közhelyek. De azért kívánom, hogy legyen igazad! ;-)
Félre értés ne essék, én is töltök lefelé minden szirszart, csak nem álltatom magam.
Na warez téma részemrõl off, ha a warezosoknak kérdésük van a játékmenettel kapcsolatban arra szívesen válaszolok. :)
A warezosoknak és a Gamestopnak nem az. A készítõknek/kiadónak és azoknak, akik szeretnék, hogy legyen folytatás (amihez az kell, hogy a játékból sokat eladjanak) viszont az lehet... :)
Hát igen, ez várható volt, tekintve, hogy a Gamestop nevû üzlethálózat pofátlanul kitette a polcaira két nappal a hivatalos megjelenés elõtt némi plusszprofit reményében... :S
A teljes verzióban nem lesz encryptelve a resource.pak és ott majd gyakorlatilag bármit át lehet írni szerintem a pályákkal kapcsolatosan is. Szerintem ez amúgy csak a dizájntervezõ és a fejlesztõk a pályák egyéb paramétereit valamilyen szkriptnyelven írták meg mellé (játékvilágban ez leggyakrabban LUA nyelvet takar), szóval ez még csak fél siker a pályatervezéshez és nem is hiszem, hogy olyan dolgokat, mint nyerési feltételek át lehetne írni ebbõl az editorból.
Sikerült vele megnyitni a demo pályákat..., de tök üresek (csak a terep van a növényzettel), és nem találom hol lehetne átírni a 75 napot 375 napra :-)
Ebben a részben sajnos nem lehet folytatni a pályákat.
A party rendszerrõl nem tudom, hogy mit ír az INN vagy a fejlesztés tooltipje vagy hogy esetleg a hadjárat során lesz-e róla valami. A manualban ír róla pár mondatot, de nem írja le a részletes menetét az egésznek, bár annyira végül is nem összetett meg így legalább kaptam is egy ötletet, hogy mirõl írjak legközelebb a blogon (bár sok újat nem fogok tudni elmondani, itt már mindent leírtam). :)
Nem jól írtam teljesen a gondom. Az 1-nél emlékeztem folytatásra, de én a 2 demojában szeretném folytatni a 75 napos pályát, de azt nem lehet (vagy nem tudom, hogyan) :-( Az 1-ben tudom, hogy lehet, azt ismerem, bár a Northern Exp-t nem vittem végig.
És a help-t is itt hiányolom. Azt tudom, hogy a I-vel el lehet érni némi infót, de a party készítésrõl csak itt olvastam nyomokban. A defense zászló használata meddig érvényes amúgy? Reteszem pl. egy épületre amit nagyon támadnak, akkor meddig tart rajta?
Én várom már a teljes játékot, egy olyan nyugisabb pályát fõleg, mint amit a béta teszterünk mutatott be a youtube-on. Szeretnék nyugodtan építkezni, mindent kifejleszteni, minden egységet kipróbálni....
Pio, a Majesty képre tedd rá a Pio-t is :D
Én nem állítottam semmit a minõségre vonatkozóan, csak annyit írtam, hogy a készítõk célja a jó MP játékélmény, tehát arra balanszolják az egységeket, de lesz a játékban SP tartalom is (összesen 22 pályányi). Ettõl függetlenül simán lehet, hogy a multi csapnivaló lesz az SP meg két óra alatt letudható, de akkor leverem a pénzem rajtuk. :D Mondjuk a demóban egyetlen pálya volt és azt is már vagy 10-20-szor végigvittem különbözõ taktikákat tesztelgetve és különbözõ egyéni kihívásokat kitalálva (torony nélkül, halott hõs nélkül, satöbbi...), szóval én biztos el leszek vele... :)
Itt is, mint minden játéknál van egy réteg, akik szerint csapnivalóan szánalmas az egész játék, de azért úgy néz ki, hogy a többség többé-kevésbé elégedett. Persze tökéletes játék nincs, mindenki, még a legelégedettebbek is tudnak sorolni hiányosságokat, furcsaságokat, de úgy nagy általánosságban a többség szerint méltó a folytatás az elõdhöz a demó alapján.
Az oroszoknál már meg is jelent és õk alapból utálnak minden játékot, ami valami nyugati játék folytatása (az orosz sajtóban nem is nagyon láttam 65% fölötti értékelést a játékról, a nyugati sajtó rendre 80-90% közé értékeli), mégis a hivatalos fórumon (tehát nem valami fanblogon) a szavazás alapján 53,71% meg van elégedve a játékkal, 26,86% szerint elmegy, de többet várt volna, 11,43% mestermûnek tartja és csak 8% mondja azt, hogy úgy sz*r az egész, ahogy van.
Ha pedig tényleg kapunk valami editor féleséget, akkor a tartalom mennyiségével se lesz gond, mert nagyon sok fan van. Még meg se jelent a játék, de már van kék elf mod, meg vörösszoknyás krypta papnõ mod... :) De majd írok a moddolásról is egy bejegyzést valamikor, addig is akinek még fent van a demó az csináljon neki egy parancsikont, majd jobbgomb->tulajdonságok és a Cél: mezõ végére írjátok be, hogy -editor ;-)
Agamemnon: amikor a fórumon valaki Majestynek szólított, mert azt hitte, hogy az a nickem akkor úgy döntöttem, hogy inkább leszedem :) Ez van, amikor az avatar meg a név megjelenítési helye megegyezik...
"Multiplayer: elvileg az egész fejlesztés során a multiplayerre optimalizálás kapta a hangsúlyt, szóval a fejlesztõk elsõdleges célja egy jó MP játék elkészítése. E mellett persze van singleplayer tartalom, hogy a warezosoknak is legyen mivel játszani :D"
te mekkora hurráoptimista vagy ha ez igy menne ahogy mondod , akkor ezek a fejlesztõk vérprofik. Ezt viszont nem hinném, érdemes megnéznem a demót a nagy elvárásaimmal?.
"Elit" hõs alatt gondolom a templomok lakóit érted. Õk erõsebb hõsök a többinél, illetve meglévõ hõseidet is átfejlesztheted templomlakóvá, így a szintjük megmarad. Illetve a templomokban lehet kifejleszteni néhány igazán hatásos varázslatot. A demóban elérhetõ Agrela templomban például a feltámasztást.
Tornyok: ennyi lesz a véglegesben is, nem az a "beépítkezünk védekezni" típusú játék. Templomból lesz még négy (Dauros, Krolm, Ferbus, Helia) a végleges játékban a jelenleg elérhetõ épületeken kívül.
Multiplayer: elvileg az egész fejlesztés során a multiplayerre optimalizálás kapta a hangsúlyt, szóval a fejlesztõk elsõdleges célja egy jó MP játék elkészítése. E mellett persze van singleplayer tartalom, hogy a warezosoknak is legyen mivel játszani :D Bannerban van link a magyar blogra, ott írtam "Némi tisztázni való" címen a single- és a multiplayer tartalomról is 1-1 cikket.
Nem lehet közvetlenül kontrollálni, hogy melyik hõs milyen flagre menjen. Mindegyiknek van egy egyéni "viselkedése" és aszerint fog reagálni. A ranger azonnal rácuppan a felderítõ zászlóra a pénzéhes rogue mindegyiket megnézi, a hardos nekimegy az attack/defend flageknek, satöbbi. A party vezetõje (akit elsõnek választasz ki a party létrehozásakor) viszont befolyásolja az egész party viselkedését.
Explore/attack flageknél egyértelmû, a küldetés elvégzése után az abban résztvevõk között szétosztódik a pénz.
Protection flagnél is valami hasonló történik, de itt a protection flag idõtartama alatt bizonyos idõközönként kiosztódik a zászlóra tett pénz egy része a védelemben részt vevõ hõsöknél.
Mindhárom zászló esetén tehát a beléjük fektetett pénz a hõseidhez vándorol akik aztán jó eséllyel valamelyik épületedben fogják elkölteni és az adószedõid hazahozzák.
Van egy negyedik zászló is, a fear flag, ezzel azt érhetjük el, hogy egy bizonyos hely közelébe ne menjenek a hõseink. Az ebbe fektetett pénz sajnos végleg elveszik.
Azt nem lehet valahogy kontrollálni, hogy pontosan melyik party menjen adott flagre? Pl. ha van 3 általános ogre/medve elleni party, plusz egy lair-ek elleni "bontóbrigád" (3 törp+cleric), akkor ez utóbbi menjen, ne a másik 3. De mivel ott van a rugó, persze hogy azok indulnak elõbb.
Másik kérdésem, hogy a flagekre rakott jutalmat pontosan hogyan kapom vissza? Tehát a hõsök leverik/felfedezik adott mobot/helyet, elrakják az aranyat, aztán majd mikor vásárolnak fegyvert/potit, ez visszavándorol hozzám? Most végigvittem tornyok nélkül, elég durva flageket osztogatva (ogre 600, medve 1100 stb), és valami irgalmatlan összeg volt a hõsöknél, az inventory persze tele és maxon (lvl 3/3). A defend és fear flagnél ez hogy néz ki?
A két "elit" hõs jó valamire? Mert kipróbáltam mindkettõt, gyakorlatilag semmi hasznuk nem volt.
Tornyokból csak a demoban van ennyi, vagy kapunk majd többet ill. további fejlesztéseket?
Multiplayert mennyire veszik komolyan a fejlesztõk?
Én már nem emlékszem, mert jópár éve játszottam vele utoljára (és még több éve játszottam végig utoljára), de igazából a Northern Expansiont nem sok ember tudja cheat nélkül végigjátszani, az sajnos ilyen, kicsit elragadtatták magukat a készítõk.
Lehet folytatni a pályát, miután megcsináltad, a végén a statisztikáknál alul az egyik gomb ezt szolgálja. Minden egységhez, épülethez, satöbbihez el tudsz érni helpet, ha kijelölöd és a portréja mellett jobb felül a kérdõjelre kattintasz. A játék manualját pedig letöltheted INNEN. Partyt az elsõ részben nem lehet csinálni.
Ha az utóbbi két kérdésed nem az elsõ, hanem a második részre vonatkoztak, akkor: - helpet ugyan úgy éred el, de van már gyorsbillentyû is hozzá: i - partyt úgy csinálsz, hogy felépítesz egy Inn-t, felfejleszted második szintûre (második szintû palota kell hozzá) majd kifejleszted benne a partykészítést. Mivel többen is kérdezték már szerintem ma írok a partyrendszerrõl valami részletesebbet a blogra, de csak estefelé, mert addig nem leszek otthon.
Javítson ki valaki, ha tévednék, de a Majesty 1-ben nem úgy volt, hogy tovább lehetett játszani a játékot a küldetés teljesítése után? - mert nekem így dereng. Illetve az is érdekelne, hogy a játékban hol van a help, és hogy hogyan lehet party-t csinálni a hõsök körében? (Gondolom ilyen partival könnyebb lett volna végigvinni a demót, bár így is sikerült).
Tudna valaki segíteni? Megpróbáltam kijátszani a folytatás megjelenésig a M1+kieget, de a northern küldiknél egy átok pálya meggátol benne, mégpedig az, amelyiknél 30 napom van a barlangok elpusztításához. Próbálkoztam már vele vagy ezerszer, de ha túl hamar kezdem legyakni , úgy a kiáramló rengeteg monszta porig rombol mindent, ha fölfejlõdök, akkor meg nincs elég idõm.
kösz, nem is gondoltam arra, hogy a barlangjaikat szétszedjem... hõseim már elég ütõsek lettek, mindegyik 15 fölött és nem tudtak velem mit kezdeni az ogrék sem, de aztán jöttek a bearmanek és bedaráltak csúnyán :c na nembaj, legalább kitart a demó a teljesig nálam :D
A wizard, a rogue és az elf azért jók a késõbbiekben, mert nagyon jól stun alatt tudják tartani az ellenfeleket. Így a medvék simán kiszedhetõek tornyok nélkül, de a kampányban biztos lesznek még durvább ellenfelek ahol még hasznosabb lesz ez a lehetõség. A party rendszernek az is egy nagy elõnye, hogy rá tudod kényszeríteni a vezetõ habitusát a tagokra. A rogue péládul nagyon hamar ráugrik az attack flagekre, a ranger az exploration flagekre, a warrior pedig spontán megtámadja az ellenségeket. Ezt ki lehet használni és ha csinálsz egy partyt, amit egy rogue vezet akkor az szinte azonnal mozdulni fog az attack flagjeidre.
Szerintem a roguet nem érdemes kihagyni, mert ahogy írtam a tier3-as képességükkel nagyon jól tudnak stunolni, attack flag orientált csapatokat lehet velük létrehozni és a felélesztésük is baromi olcsó.
Wizzard-ot használ valaki? Én mostmár a guildjüket sem szoktam megépíteni, túl könnyen meghalnak :D
Amúgy 2 wari, 2 healer-t szoktam mindenképpen, illetve 1-1 archer, rouge, meg törp. A végén, ha meg úgy van kedvem, akkor rámegyek a templomra, ha meg éppen nem úgy jön ki a lépés, akkor a blacksmith-nél veszem meg a fejlesztéseket.
Rouge-okat sem szoktam túleröltetni, ha az elején sikerül életbenmaradniuk, akkor megmaradnak, de ha nem, akkor késõbb már nem képesek felvenni a lépést a többiekkel, így nem foglalkozok velük. Egyedül az adóbeszedés miatt építem meg õket :D
A healerek valóban egy kicsit lustábbak a támadás szempontjából, de mindenkit healelnek maguk körül, amerre járnak, így hasznosnak tartom õket.
Elfem még sosem volt, azok miben jók?
Aki elõbb futna bele abba a hírbe, hogy ma kijött az igazi demó és az elõzõ nem az volt, minthogy felnézne a blogra annak jelezném itt is, hogy a hír kamu, pont ugyan azt a demót kaptuk meg most, mint néhány nappal ezelõtt.
Tényleg nehéz amíg ki nem talál az ember egy taktikát, amivel utána bármikor könnyedén megoldhatja a pályát. Minden taktika kulcseleme többé-kevésbé az, hogy a bal lenti négy ogrebarlangot minél elõbb ki kell szedni. Amúgy ITT VAN egy videó végigjátszás, ha gondolod nézz bele :)
hát ez a demó pálya valami eszméletlen nehéz lett, vagy csak én vagyok szar :D
Ha megnyitod a partyalapító ablakot akkor minden hõs értesül arról, hogy partyt szeretnél csinálni. Amelyik érdeklõdik a dolog iránt az jobb oldalon a hõslistán kivilágosodik és elindul a kocsma felé. A már beérkezett hõsöket láthatod felül és jobbklikkel teheted õket alulra, ahol a végleges partyt kell kialakítanod. Ha az alul levõ emberekbõl partyt akarsz csinálni akkor kell a pipára nyomni és onnantól õk a csapat vezetõje (csillaggal van megjelölve) utasításai alapján fognak tevékenykedni és segítik egymást. Egy partyban legfeljebb 4 hõs lehet, de akár kevesebb is és akár hány partyd lehet. Valahogy fel is lehet oszlatni partyt és a vezetõt is meg lehet változtatni, de ezek egyikét se csináltam még szóval nem tudom sajnos megmondani, hogy hogyan.
Háát kipróbáltam a demot... hang, zene: Tetszett, hogy visszaköszönt jó pár hang az elsõ részbõl, ez mindenképp pozitívum, a zene pedig ha nem is múlja felül, de legalább olyan jó mint az elsõ rész fülbemászó muzsikája volt. grafika: A terep és az épületek rendben vannak, de a hõsök kinézete nekem nem igazén nyerte el tetszésemet, valahogy olyan jellegtelennek tûnnek nekem, a M.1 karakteres, egyedi, megnyerõ külsejû hõseivel szemben, különösen az általam nagyon kedvelt varázsló lett elcseszve. játékélmény: Az egész demo játszása közben úgy mosolyogtam, mint egy jóllakott kisóvodás, nagyon ott van a M.1 hangulat a második részben is, élvezet volt minden perc. Egy negatívum azért akad, elég idegesítõ, mikor össze meg vissza csépelik az adott guildomat, a lakói pedig bent pöffeszkednek. Összegezve szerintem méltó folytatást kapunk kézhez hamarosan. Ja és még kérdezném, a partizással kapcsolatban van pár dolog ami nem világos, többek között az, hogy, a csapat tagokat a bal felsõ sarokban lévõ hõsök arcképei jelentik, vagy...? És több kisebb csapatot össze lehet hozni, vagy csak egyet lehet folyamatosan bõvíteni?
...meg is néztem, valóban így van, elég egy guildben fejleszteni.
Õszintén szólva nem, de elég határozottan írta a fórumon egy bétateszter én pedig hiszek neki :) De elég gyorsan kitesztelhetõ, meg is nézem mindjárt...