emlékszem mikor elõször végig tudtam menni a pályán jogsiba úgy hogy nem estem ki magamtól ,tök tetszett milyen jól végigmentem aztán megláttam ,hogy még a bronz jogsihoz is le kell még faragnom több mint 2 percet. na ez volt ám a szép de sikerült. sokan alábecsülik a granturismo nehézségi szintjét de õket azért megnézném egy szuperlicensz jogsisorozat alatt. vagy egy 60 körös versenyen mikor már kopottabb a gumi és le kellene cserélni úgy ,hogy elsõ helyre gyere vissza a bokszkiállás után.
ilyen hülyeségeket én alaból nem játszok, mármint hogy valamit adott idõre meg feltételek mellett autózzak ki, a fun amiatt autózok, a saját korlátaimat akarom áttörni és fejleszteni és egyre jobb lenni, nem pedig azt amit a gép rak elém...
a granturismo4 ben szuper licenc jogsiban eszméletlen nehéz ,ha egyszer is elhagyod a pályát buktad a kört ,ha egyszer is nekicsapódsz korlátnak fának stb. buktad a kört ,ha egyszer is elhagyod az aszfaltot mind a négy kerékkel buktad a kört ,olyan szûk idõintervallum van megadva ,hogy a legkisebb hiba sem fér bele mert nincs meg a jogsi ,végig tépni kell mint az állat hibázni egyszer sem lehet mert nincs meg a jogsi. Még a bronz-ra is nagyon nehéz megcsinálni.
Egyik kedvenc pályám a Nordschleife, nagyából tudom kívülrõl, sokat mentem rajta Forzában, rfactorban. Azért nem annyira nehéz, akinek van hozzá érzéke és ismeri az simán végigteker rajta, mint minden máson:), csak gyakorlás kérdése.
volt olyan hogy olyan tempóval ment a merci hogy már kezdte elveszíteni a tapadását szinte már-már alákapott a levegõ 250km/ó körül. nagyon komoly a pálya is még a graffitik is ott vannak az aszfalton és a valósággal milliméterre megegyezik a pálya. eladtad a ps2-õt miért? vettél ps3 at? megvan a gt5 prologue? most akarok venni.
egy két helyen pattogott a gép az úton,fõleg féktávon volt izgi.próbáld ki a bmw m3 csl-t ezen a pályán ,egy kis tunningot adj neki.nehéz a kocsit beállítani,de a végén a legjobb autó lesz a gt4 -ben(saját vélemény).sajnos idõt ,és lóerõt nem tudok mondani,mert a ps2 már ment a háztól azóta.több hét volt a legjobb idõt ,és beállítást megtalálni ezen a pályán.
EZEKET NEKED AJÁNLOM TUDOD MI EZ? GT4 JOGSI NÜRBURGRING EZ AZ AMIRÕL RÉGEBBEN TE IS BESZÉLTÉL. AZÉRT AKI EZT A JOGSIT MEG TUDJA CSINÁLNI AZ TUD VALAMIT. EZEKET A KÉPEKET MÉG AKKOR FÉNYKÉPEZTEM KI A JÁTÉKBÓL MIKOR MEGCSINÁLTAM A JOGSIT EZ A KÖR VOLT AMIKOR SIKERÜLT TELJESÍTENEM A JOGSIT HATALMAS KIHÍVÁS VOLT ,DE LEGALÁBB TE TUDOD MIRÕL BESZÉLEK. SZERINTEM VAGY HÚSSZOR PRÓBÁLTAM MIRE SIKERÜLT ,VOLT OLYAN HOGY AZ UTOLSÓ PÁR MÉTEREN CSÚSZTAM KI.
ezeket én mentettem ki a granturismo4-bõl. real time.
folyt köv. india ,oroszok ,és egyéb kelet európai országok ahol alacsony az életszínvonal ,ez lemaradt. a statisztikát gondolhatod hogy nem én csináltam én is csak elolvastam. 500millióra becsülik a granturismo példányok számát a világon ebben minden benne van a másolt is és a legális letöltések is. ebbõl következtettek arra hogy aki valamilyen formában beszerezte pénzt adott érte az ezt a game-t jónak is tartja. kamugép??? aki mondja kis barátom. arcade??? kihívnálak szívesen egy kis arcados gt versenyre hiszen azt mindenki el tudja vezetni. kíváncsi lennék mikor esnél kelnél vele ezzel a könnyen irányítható arcade játékkal.
granturismo eladási statisztikákat nézd át, granturismo1 ,granturismo2 ,granturismo3 ,granturismo concept car ,granturismo4 prologue ,granturismo4, granturismo HD ,granturismo5 prologue ,csak a legálisan eladott granturismo példányok és legálisan letöltött granturismo HD, darabszáma több mint 120millió darab. a felmérések szerint ennek legalább a négyszerese amit a másolt verziók tesznek ki a legfertõzöttebb kina , közel 1,5 milliárdos lakosával, ezt követi észak és dél kórea ,
"A hivatalos felmérések szerint 500.000.000.ember tartja a világon a legjobbnak a granturismot, a forzát kb 1.200.000.ember. ehhez nem fûznék semmit."
500M embert összesen nem találsz a földön aki tudná hogy van egy ilyen játék nemhogy még próbálta volna. Akkora kamugép vagy mint az állat.
Én nem akarok beleugatni de a forza2 fizikája három mérfölddel jobb bármelyik GT-nél. GT = gyönyörû látvány, mindenki el tudja vezetni és ennyi. Ennél picit többet tulajdonítani neki már erõs túlzás.
bízzunk benne ,hogy az lesz! de szeretnék látni xbox360-on is egy hasonló kaliberû játékot, a forza3 grafikailag nagyon ígéretes példánynak tûnik de a az elõzetes videók alapján az irányítás és a fizika még mindig nagyon sutának látszik ,jó lenne ha végre egy normális fizikát és irányítást kapna. akkor xbox360-on is lenne egy húzó autós game a grafikával eddig sem volt gond kivéve a béna visszajátszásokat mintha nem is ugyanazt a játékot néznénk vissza. remélem kijavítják az irányítási hibákat és a rossz fizikát bár sajnos fogadni is mernék rá hogy ugyanúgy elszúrják az irányítást is és a fizikát is mint a forza 1-2 nél.
GT az a játék lesz ami a legjobban szimulálja, értendõ ezalatt a legjobb vezetési és fizikai modellezést, mind az utcai kocsik, sport kocsik, protoypusokig továbbá a legjobb WRC, Nascar, és egyben F1 szimulátor is.
íróm úgy hogyha ilyen finnyás vagy hogy forma1-es Ferrarikkal versenyezhetsz tök mindegy hogy nem massa neve lesz ott hanem a tiéd mivel nem f1 címszó alatt fut de attól még az autó f1-es ,és biztos lesz a gt5-ben olyan pálya ami az f1-es naptárban is szerepel ,az hogy más eltérõ pályák vannak mint az f1-es naptárban és nincs más autó csak ferrari ,csak egy dolog aki szereti a forma1-et az értékelni fogja ,nem úgy mint a codemasters-es kotványt. így megfelel?
jó akkor lesz benne forma 1-es autó ami legalább oké! és sok Ferrari ellen versenyezhetsz így jó. az tök mindegy ,hogy az ellenfél mercedes vagy Toyota úgyis az AI határozza meg a versenyt nem az ellenfél f1-es autójának a márkája.
valószínû igazad van de lesz benne minõségi forma 1 és ez a lényeg, most ,hogy kinek a nevét írja ki a Ferrari mellé tök mindegy lényeg ,hogy magas minõségû forma1 is lesz benne.
forma 1 biztos ,hogy lesz benne csak kérdés ,hogy milyen címszó alatt. Azt ,hogy most kié az f1 joga nem tudom pár évig a sony-é volt de nekem nem tetszett a sony-s forma 1.
láttam olyan videót ,hogy a gt5 ben nem rally szekció lesz mint eddig hanem a rally szekciót a wrc váltja le, állítólag lesz benne külön nascar szekció , külön forma 1, stb videón láttam. tehát olyan lesz mintha vennél egy játékot amiben legalább 4-5 önálló játék van gt minõségben.
igazad van a sega rally valami ki..szott jó lett nagyon szép grafika élvezetes irányítás de ez multi platform megvan ps3-ra is nem xbox360 exkluzív. a flatout is jópofa de inkább csak unalomûzésre sokáig nem köt le. a midnight club ökörködni jó de nem köt le a gép elé.
a Richard Burns Rally-ra inkább nem mondok semmit véleményem szerint ez a legalja a rally-nak a rally megcsúfolása sok ismerõsöm szerint is. A rally sport challenge gyönyörû az elsõ része is ha jobban rámentek volna az irányításra és a fizikára igen komoly game lehetett volna , a rally sport 2 nek már jobb lett az irányítása azt végig is vittem nagyon jó élvezetes játék nem mondom ,hogy hibátlan de a grafika ott van , és az irányítás is jó kezelhetõ megszokható ,akkoriban nagyon tetszett ,szivesen látnák harmadik részt xbox360 on. a project gotham racing minden része megvan de nagyon nem tetszik se a megvalósítás se a játék , a race pro szintén nem az én világom. a wrc rally nagyon komoly lett a 4.5. része már már granturismo határait súrolta remélem lesz 6.ik ps3-ra ha van eszük folytatják minden részét végigvittem a wrc-nek kormányal is brutálisan jó.
Azért ez tulzás hogy a legjobb, Richard Burns Rally szimulációban verhetetlen, de nem volt rossz a WRC párszor játszottam vele, de nem szim. Microsoft Rallisport Challenge is jó játék volt, kár hogy nem lesz 360ra 3. rész.
Nagyon örülnék neki ha a forza 3 ,nagyon nagy ellenfele lenne a granturismo 5-nek ,mert ez azt jelentené ,hogy xbox360-ra is lesz egy jó autós game.
A forzára szükség van! ez ösztönzi a granturismot ,hogy mindig jobb legyen ,minden más autós játéknál. A wrc szériát szivesen látnám újra ps3-on ,a legjobb rally szimulátor volt amit valaha csináltak.
reklámzabálók éjszakája jut eszembe az ilyen szintû baromságról :D
"A granturismo az egyetlen game amit az autógyártók komolyan vesznek." :DDD
Látom nagyon nehéz megérteni. A granturismo az egyetlen game amit az autógyártók komolyan vesznek. A granturismo egy hatalmas reklám egy-egy autógyártónak, de ha összezúzott autókkal vonszolod magad a pályán az annyira már nem jó reklám. Nehogy bárki is azt higgye ,hogy nem tudják megcsinálni naaaaaa!!!!! a világ legprofibb programozói készítik a gt-ét ,most úgy néz ki benne lesz a törés de ha benne lesz senkinek ne legyen kétsége az a legprofibb lesz. Megmondták minden egyes alkatrészt szkennelni fognak elõreláthatólag fél év. Soha egyetlen játékhoz sem adtak még tesztelni olyan drága és ritkaság számba menõ autókat mint a gt-hez amiket adtak. Látom nem olvastad el a linkeket és nem nézted meg a videókat. A Granturismo-ban mindig is volt sérülés az elsõ részben is, csak nem a karosszérián látható hanem az autó futómüvében stb.
kérdezd már meg a codemasters-t, EA-t h nekik miért engedik a gyártok a törést? esetleg a turn10-t, bizarre-t ... akit akarsz ;)
szegény japánokkal meg mindenki ki akar cseszni és CSAK EZÉRT nincs törés a GT-ben :D (vszeg azért, mert igy se lesz soha kész, a törés az még +5 év lenne nekik)
ha az autóversenyben a törés lenne a fontos,akkor mi lenne az f1-ben?gt sorozat pont nem errõl szól.kicsúszás nélkül teljesíteni egy gyors kört egy bmw m3 csl-el a nürburgringen (kb 7 perc)segítségek nélkül.nem egy könnyû feladat 7 percig figyelni,pontosan fékezni,pontosan vezetni.ehhez kell a tudás,nem a kocsi összetöréséhez.
Kifogások csak, a GT semmit sem mer fejlõdni, ezért nincs törés benne még most sem, hanem a tehetetlen testek pattognak le a falról és egymásról, de hát riõl drájving szimjulétõr, mert a Kazunori Yamauchi mondta!
Tökéletes törési fizika nincs mert nincs két egyforma törés ugyanazon autón sem.
Az meg csak nekem furcsa hogy míg a Forza esetében a gyártók belementek a törésmodellbe addig a GT esetében meg húzzák a szájukat?
A valóságot megszégyenítõ grafika, a fizika halál pontos lemodellezése, az autók fotorealisztikus megjelenése..., igen, ez a Gran Turismo 5 lesz, illetve már az is Prologue formájában, de minden tökéletesség ellenére a karcolhatatlan, sérthetetlen jármûvek rettenetes módon arcul köpik a realitást. Mit tehet a Polyphony Digital az akaratos autógyártók tartózkodása ellen? Tovább gyõzködi õket és, hogy milyen sikerrel tette mindezt, odabent kiderül.
Kazunori Yamauchi Törésmodell alapból nem lesz a játékban, mivel az autógyártók még mindig rossz szemmel nézik, ha atomjaira zúzzuk a terméküket az aszfalton, de a jövõben egy frissített fizikai motorral elérhetõvé válik majd egy letölthetõ csomag, ami tartalmazhatja a sérülés modellezést. Kazunori Yaumachi, a GT széria igazgatója nem akar tökéletlen sérülés rendszert kiadni a kezei közül, így inkább akkor teszi elérhetõvé ezt, amikor már tökéletes lesz. E miatt tart olyan sokáig a modellezési fázis, hisz szó szerint minden alkatrészt pontosan kel lemodellezni és külön kell hozzá adni az autóhoz. A játék, hála az igen vonzó, ám idõigényes elképzeléseknek, csak 2008 végén fog megjelenni.
Kazunori Yamauchi nemrégiben elárulta, hogy most már tényleg nem kell sokat várniuk a játékosoknak arra, hogy a törésmodell végre helyet kapjon a Gran Turismo-ban - mondta egy interjújában.
"Nagyon, nagyon be szeretnénk vezetni a jármûvek törését. Rengeteget tárgyaltunk a gyártókkal, és bár elsõre nem tetszett nekik az ötlet, most már lassacskán beleegyeznek. Még mindig vannak néhányan, akiket meg kell gyõznünk, de sikerülni fog. Számítani lehet tehát a törés bevezetésére a közeljövõben: nagyon-nagyon hamar."
Korrektül egyenlõre a Forza Motorsport 1-et és a Gt4-et lehet összehasonlítani. Azt meg az 576 anno döntetlenre hozta ki, egyedül tartalmilag érezte picikét többnek a Gt4-et martin.
A Forza2-t a Gt5Prologue-al marhaság összehasonlítani mert az egyik csak egy ízelítõ a végleges játékból a másik meg az új gép indulására készült el voltaképpen.
Ténylegesen majd a Forza3-at lehet a GT5-el összehasonlítani majd.
A két gépet meg szintén értelmetlen hasonlítgatni. Kinek ez jön be kinek amaz.
ezen a videón mit nézzek? vagy már F1 sim is lett???? a pálya nyomvonala jó, ahogy a Forzában is ugyan ilyen jó a Suzuka pl. itt egy másik ilyen video pl tõlem:)
Mondjuk ugy nézki a GT5-is törni fog, de biztos info szerintem csak az E3-on lesz:
"Kazunori Yamauchi érdekes infómorzsát szórt el állítólag az idõtlen idõk óta készülõ Gran Turismo 5-tel kapcsolatban: egy mini-interjúban, amit az Audi R8 GT5-ben való szerepeltetésével kapcsolatban adott azt mondta, a game éjszakai versenyeket és változó idõjárási körülményeket is kínál majd a játékosoknak.
Az idõjárás oldaláról konkrétan az esõt nevezte meg, valamint azt is kimondta, hogy a kocsik végre törni fognak. Konkrét megjelenési dátum továbbra sincs, a jósok kristálygömbje 2009 végét, 2010 elejét mutatja. Talán az E3 után többet tudunk majd..."
Meg azért ezt a videot is éremes megnézni ha már arról van szó melyik utánozza legjobban a valóságot.
500 millió ember????
Ehhez én sem fûznék hozzá semmit. Ja, de mégis : LOL
Pedig elhiheted ,hogy így van ha ügyes vagy találsz róla hivatalos hírt a neten ,de ha lesz idõm beszkennelem az errõl szóló hivatalos cikket. Hogy más játékban miért törhetnek az autók? a válasz pofon egyszerû,: mert egyedül a granturismot veszik komolyan a gyártók ,egyedül ezt jegyzi és ismeri el minden autógyártó ,és már a gt1 idejében megtiszteltetés volt egy gyárnak ha bekerült a gt-szimulátorába. ajánlom ,,,,,,,figyelmedbe az igy készült a granturismo 4,,,,http://stipistop.com/igy-keszult-a-gran-turismo-4/ és soha többet nem fogod megkérdõjelezni a szimulátort ,sajnos ez nem az egész bemutató mivel az a gt4 prologue-ra került fel akinek megvan meg tudja nézni. És ez van! a többi autósjátékot nagyívben leszarják az autógyártók egyetlen egyet ismernek el az pedig a granturismo. A hivatalos felmérések szerint 500.000.000.ember tartja a világon a legjobbnak a granturismot, a forzát kb 1.200.000.ember. ehhez nem fûznék semmit.
A GT nem teljes árú! Letölthetõ játék árában van. Tényleg olyan, mintha egy prealfa demót hasonlítana az ember a másikhoz. Más kérdés, hogy így is felveszi a versenyt.
Ezt a csatát nem lehet megnyerni. Folyattam már a nyálam a Forza autóállománya láttán, de nekem a GT életérzés többet jelent. Aki PS-en akar szimulátort tolni, annak ott van/lesz az Enthusia, de az igazi szimulátorok elkerülik a konzolt és pont. Az alábbi videó meg poénnak jó, de egy demót nem éri meg összehasonlítani egy végleges játékkal még akkor se, ha mind a kettõ teljes árú produktum. Megint csak oda lyukadtunk ki, hogy bármelyik konzollal is "ver az Isten" a másikét akkor is irígyled.
Õk azt mondják hogy nem járultak hozzá a gyártók ( én ezt nem hiszem el ), csak akkor a GTn kívül miért van törés szinte minden autós játékban?
Forza sem tökéletes, néhol túlzásban van véve a csúszkálás, de nem vettem észre hogy olyan nagy probléma lenne. 300 autó fizikáját belõni normálisra lehetetlen, valami sutaság mindig marad, mert egy alapon nyugszik minden egyes autó fizikája, ez egyszerûen vicc hogy bárki el is hiszi hogy akár a GT akár a Forza valós vezetési modellel bír. Emberi képtelenség minden tipusu autóra belõne maximálisan a fizikát, egy Forma 1, WRC, WTCC vagy bármi más versenysorozatot feldolgozó játékban ezt meg lehet tenni mert szinte ugyan azok az autók és van belõle 10 különbözõ modell minimális eltérésekkel.