kár hogy nincs egyetlen normális és átfogó magyar nyelvû fallout-os oldal sem... mi ezen fogunk változtatni! ehhez azonban további szerkesztõkre, és segítõkre volna szükség
ha úgy érzed hogy tudnál bármiben segíteni, hogy létrehozzuk Magyarország legnagyobb és legjobb Fallout-os oldalát, akkor keress fel bennünket bátran!!
pontosan errõl beszélek én is...számomra is a morrowind az etalon, mert annak még volt hangulata, az oblivion is ahogy a fallout3 is egy majomketrec:D Szép látványos részletes, de elkapkodták, nincs még meg a technikai színvonal h kidolgozzanak mindent, és megcsinálják az egyedi hangulatot, egyszerûen szét kellett volna szedni a fallout3at pl kisebb de egyedi térképekre, ahová már lehetett volna pakolni mindent, vagy oblivion esetében kicsit jobban odafigyelni a tervezésnél....habár meg kell hagyni az oblivion helyenként kibaszott szép, de amikor megjelent még nem volt hardware hozzá most meg már nem a legszebb... ja és sztem azér lehetett volna egy kis felkiáltójel a küldetést adó emberek feje fölött....
én végigvittem a morrowindet kétszer, az oblivion-t 1x, a fallout3-at is egyszer... hát így utólag a morrowind volt jó, ott még volt fantázia a pályákban... bár az is inkább mint újdonság hatott rám...
amúgy unalmasak sajnos, sajnos a fallout3-is, valahogy totál sivár, és nem azért mert poszt-apokaliptikus :) nulla hangulat, mûanyagvilág... futószalagon gyártott pályarészek...
az igaz h a játék abbahagyhatatlan de nagyon sokat elvesznek az említett dolgok...mindazonáltam a f1-2-t legutoljára 2 éve nyomtam ismét végig...ez a részt nem tudom hányszor fogom...
messzemenõkig nincs igazad, mondom ezt többb mint 300 órával a hátam mögött és játszottam az 1-2-vel is, sõt anno pc-n a Monkey Island2-vel, DIG-gel
amúgy h, valami semlegeset is mondjak a játékról(ne csak rosszat) a grafika helyenként nagyon szép helyenként nagyon ronda, de maga játéktérnek semmi hangulata sincsen, el van cseszve, viszont rengeteg remek ötlet és küldetés van benne ami igazán örvendetes, mindazonáltal felesleges a szintrendszer korlátai miatt...a nagy szabadság ára az unalom.
Romee a statokról annyit, h VAC-ban 10x akkora százalékkal találsz célba, eleve ott kezdõdik h a stat(perk és skill)rendszer lebutítása mellett fps-t csináltak a játékból...
Prince23 olyan dolgokra vágysz mint az igényesség minden téren, ami pedig nem illik bele a képletbe a Bethesdáéknál, azaz anyagilag nem kifizetõdõ...gondolj csak bele, mi akik a fallout1-et is megéltük, magasabb elvárásokkal rendelkezünk mint az átlag nép...pár év múlva a jelenlegi generáció is csak sírni fog az újabb rókabõrökön, elképzelhetõ h lesz aki 10 év múlva próbálja ki a fallout2-t és rájön h mekkora egy game, és h az akkora már elavult grafika mögött mekkora hangulat bújik meg:D áh hihetetlen nagy játék volt, de sajnos be kell h ismerjem h én legalább azt a szintet megütõ játékra várok, lehet h még vagy 20 évet...(köv dungeon keeper hol van?:D)
a pitt remélem nem olyan lesz mint ez
Igen, a kedves cikkíró kicsit belezavarodott. A legutóbbi hír az volt a 2. és 3. DLC-vel kapcsolatban, hogy csúsznak egy hónapot, gondolom ez ragadt meg benne és adta hozzá a márciusi dátumhoz. Csakhogy a Pitt februárban jelent volna meg, a márciusi dátum már a halasztott idõpont.
Inkább RPG. Lõttem már muksót 5 méterrõl és elég szépen mellélõtt hála a statoknak :D
ez most RPG, vagy FPS ? képek alapján inkább az utobbi.
hm, akkor én ezt meg sem nézem
Én azt nagyon bánom, hogy az oblivion kezeleõfelülete megmaradt... arra gondolok, amikor egy karakterrel beszélünk, és olyan idiótán rákonctrála kamera, h az már fáj...miért nem tudták filmszerûen megcsinálni? pl, ME
pehely a fallout 3 is értelmetlen mészárlás volt valahol...fallout 2 lebutítva csillogó villogó köntösben...a kor igényeihez igazítva.
mindenkitõl elnézést de nem bírom szó nélkül hagyni, h a grafikát itt ajnározzák: a kopár dc tényleg kopár volt de a kristályosan csillogó hófödte alaszka tökugyanaz csak más színekkel:) meg a játék is szánalmas legalábbis a fallout 1 és 2 után...pedig mennyi mindent belezsúfoltak, mennyire jó játék lett volna ha nem feledkeznek meg arról h ez a játék rpg és h ez a játék egy poszt apokaliptikus VILÁGban játszódik nem pedig egy majomketrecben ahol átsétálsz(jó lassan) a 2 város közötti kemény 3 kmen...nembaj majd 10 év múlva...
Végig az volt az érzésem mintha átkerültem volna a Fallout 3 alfaverzióba harcrendszer tesztelésre... Jójó nincs sok beszéd tehát a %os képességek 1/5öde alapból használhatatlan, rendben, semmi gond. A stealth szinte SOSE mûködik normálisan (cserébe a kínai páncélban a szimuláció után egy az egyben láthatatlan vagy), energiafegyver nincs, a többi fegyver packból se választhatsz szabadon mert pl a sniperhez SOSE lesz elég a lõszer amit kapsz (24et tarthatsz magadnál lol) a hp automaták miatt a gyógyító skilleknek se veszed hasznát, repair, science, lockpick stb szintén feleslegesek... És még akkor nem említettem az ellenfelek és társak inteligenciáját, mindkettõ csapnivaló annak ellenére hogy a cikkírónak az ellenfeleké annyira nem volt zavaró. A dolgot még csak tetézi az a kergetõzés amit a végén a kínai admirálissal kell folytatni akinek annyi hpja van mint 3 super-mutant behemothnak együtt, ráadásul csak te meg egy szerencsétlen beosztottad lövitek a nehézfegyverzetû csapattársak hozzá se érnek... Az egyetlen dolog amit mellette tudok felhozni az hogy utána fun láthatatlanul felderíteni a többi érdekességet a pályán, de az alapjátékkal összehasonlítva, bugosabb, unalmasabb, humor benne sehol, értelmetlen mészárlás az egész.
Ejj, fogalmazni nem sikerült. A végénél elfelejtem a mondat elejét... :) Gauss rifle-t szerintem sok Fallout kedvelõ sírta vissza, és most örülhet. Kár, hogy bugos, VATSban nem sebez rendesen, VATSon kívül pedig nagy távolságban gyakran keresztülmegy a lövedék a célbavett ellenségen, legyen bármilyen pontos is a célzás.
Épp az elsõ újrajátszás (mert számomra F3 volt annyira élvezetes game) legelején érkezett az Anchorage, lvl12-en gondoltam megpróbálom: mit veszthetek? A "szimulációs" hangulatot szerintem jól visszaadja, mivel gyakorlatilag nincs tét, nincs kihívás, és lvl 12-n megerõltetés nélkül toltam végig. A meglepi akkor jött, amikor ezután lvl12-n besétálhattam a fegyverszobába, és átvehettem egy adag olyan tápos cuccot, amivel azután a játék többi része lett gyerekjték. A folyamatos stealth képesség, vagy a khm, bugos, khm, örökéletû azonnal viselhetõ power armor nagy mértékben hozzájárul, hogy ne vehesse komolyan az ember attól a ponttól továbbiakban komolyan a játékot. Ez van, remélem a Pitt komolyabb lesz.
Én már "ledaráltam". :) Hát szerintem nem lett egy nagy durranás... Tudom, hogy ízlések és pofonok meg ilyesmi, de az ember egy CRPG -tõl csak nem egy 100% -ban hentelõs kiegészítõt vár! Arról nem is beszélve, hogy a 18. szintû karakteremmel a kínaiak a szó szoros értelmében szinte megkarcolni is alig tudtak. Dögunalom volt ballagni elõre, VATS -ba belépni, fejet szétlõni, ballagni tovább. Ennyi a DLC... Viszont ha végigjátszod pár új fegyver megjelenik a játékban ami viszont remek. Konkrétan a Gauss Rifle nagyon jó fegyver mert egy lövéssel iszonyatosan nagyot sebez így nem pocsékolja a lõszert.
valaki segitsen hogyan tolthetek le errol az oldalrol
DownLoadable Content avagy letölthetõ tartalom... azzal együtt tényleg nem részletes így a cikk :S
A DLC betûszó mit jelent ? Azt hittem egy betûszót elõször rendesen kiírunk majd zárójalbe beirjuk a rövidítést utalva arra, hogy ezután ezt használjuk. Így
nemrég, több mint másfél hónapja.
Nem értem miért kell hülyeséget írni. The Pit márciusban lesz elérhetõ: The Pit trailer
ritka gagyi lett.
Örvendetes ez a cikk,, de írna valaki aki már ledarálta? És ez a magyarral nehézkes... Konkrétabban ? :) Step by step
Valaki világosítson fel, hogyan lehet ezt a letölthetõ tartalmat megszerezni mondjuk... legális úton itthon Magyarországon, mert a gyári magyarított változat megvan, de a "remek" LIVE-nak köszönhetõen UK címet fogad el amikor fizetni akarok pl.