Nyugodtan próbáld ki, engem le tudott kötni hosszú órákra a STALKER után is... már vagy 80 órát beleraktam és még sehol nem vagyok. Tartalomban egyértelmûen odaveri a STALKER-t :) Annyi felfedezni való van benne hogy hihetetlen.
Húha, ettõl a kommenttõl most elbizonytalanodtam. Ugyanis a STALKER az nekem gyakorlatilag a kedvenc játékom. De én még terveztem kipróbálni a Fallout 3-at is, mert mindenki annyira dicséri. De félek attól hogy nem fog tetszeni, így sok STALKER-ezés után.
Én is kipróbáltam a Fallout 3-at... (GOTY verzió). A végére érve csak néztem magam elé... Ennyi volt(?!), elpazarolt idõ... Aztán gyorsan beraktam a CoP-t. Hülyén hangzik, de azt éreztem, hogy végre megint otthon vagyok. S.T.A.L.K.E.R. vagyok, és nem sikerült "elkurvulnom". (Nem állt szándékomban Téged megbántani!!!!)
Ilyen nálam is elõfordult már nem csak Stalkerben, ma pl. Fallout 3-ban is találkoztam ezzel a jelenséggel, valami (általában halott npc vagy leejtett tárgy) bebugol és elkezd össze vissza pattogni mint egy gumilabda a falak között, és mocskosul leterheli a processzort, emiatt be is szaggat a játék ott. Nálam ez egy játékból ki és visszalépéssel megoldódott.
üdv megint találtam valami hibát yanov-ban és szerintem emiatt nem tudott betöltõdni (nem léptem ki a játékból, és egyszer csak úgy megjelent a vasút állomásban .. kiléptem az egészbõl, és már nem tud betöltõdni sehogy).. levideóztam: http://youtu.be/z2oi5daOAaU valaki meg tudná mondani, hogy mi ez vagy hogy miért van? és hogy okozhatja e ez h nem tudok eljutni yanov-ba? elõre is kösz
Teljes mértékben igazad van, én is félek, hogy rossz kezekbe kerül! "Más a kultúra" , és ez a lényeg!!! Én sem fogalmazhattam volna meg jobban.
Ezt nem értem... engem felküldött géppityuval is Csak az zavart,hogy sosincs vége az áradatnak :) Már legalább 5 nagy hullámot lenyomtam és még mindig jöttek és jöttek. Aztán kinyiffant mindenki körülöttem,amikor jött 2-3 chimera egy irányítóval, plusz az apró(mellesleg abból is vagy 10).
Jól van, közben Google a barátod és angol tudás fuck yeah alapon rákerestem és elég egyértelmû választ kaptam. csak a Nimble-tõl rendelhetõ Lynx tipusú SVD-t fogaja el. Azért köszi :D
Szasztok! Valaki csinálta az sgm 2.2-be a Noah-s szörnyírtós küldit? Ahol mindenképpen "sniperrel" kell odamenni. Na én már vagy 5 sniperrel mentem oda,de még mindig nincs olyan opció a válaszok között, hogy "oké menj lövöldözni", hanem hogy még keresek. Milyen fegyver kell oda?
log fájl nélkül sajna esélytelen így segíteni, talán ha be tudnád másolni a log fájl végét (vagy crashnél ide nyomj egy CTRL+V -t miután feljött a BugTrap)
üdv a scop-ben egy olyan gondom van, hogy se régi játék betöltésével, se utazással nem tudok eljutni yanov-ba, mert leáll xrengine 1.6 crash-el az egész, pedig korábban már jártam ott. a log fileban csak egy hiba volt (amennyire tudom), hogy a registryben nincs név. (csak a complete mod van rajta) new game és reinstall nem segít.. mi lehet a hiba? elõre is thnx
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne, hogy megoldható-e az, hogy a SOC-hoz készült weapon skin-t átrakom a call of Pripyat-ba?Egy szpecnaz ak-74u-ról lenne szó.Nem akarom leváltani az eredetit, hanem lényegében egy új fegyvert szeretnék a játékba rakni.Elõre is köszönöm a választ..
És még lenne egy kérdés cordonba valami halot katonát kéne megtalálnom vagy a faluba egy táviráyitos c4-st valaki valamejik holétéröl tud infot hol találom meg?
SGM 2.2 probálgatom, Meg tudná mondani valaki mér van az ha meg halok utána a mentet játék be töltése íszonyuan lassú, legalábbis az az idõ még be nem dobja a töltés jelzõ ablakot? kb 3-4 perc. hamaráb betölt ha kilépek a játékbol és ujra inditom az egészet. hiába probálgatom a 3gb ram támogatást. valami ötlet valakinek?
Ja igen és köszi a linket mostmár más szinbe látom a víllágot este :)
Na ja, a bethtol nagyon feltek a fallout rajongok, volt nagy felzúdulás amikor a klasszikus falloutbol belsõnezetes akcióprogramot csináltak, de a vegere sztem mindenki megnyugodott. Szóval sztem a stalker is mehetne hozzajuk...
Ne feledd hogy csináltak egy Fallout 3-at is amivel épp most játszok (nem értem én sem miért halogattam eddig a játszását) és az alapján én biztos nem félnék ha a Bethesdahoz kerülne. Mert hogy az a játék is képes volt engem beszippantani még a STALKER-ek után is ahogy illik. Igaz van egy két hiba benne meg hiányosság de arra vannak a modok hogy pótolják a hiányosságokat, összességében teljesen jó az a játék is. Én is kíváncsi lennék mit tudnának kihozni belõle, gondolok itt egy Skyrimhez vagy Fallout-hoz hasonló nagy nyitott világú RPG elemekkel tûzdelt kemény survival FPS-re, tele küldetésekkel és bejárható helyszínekkel. Mindig is egy ilyenre vártam, a Call of Pripyat már megközelítette ezt de még mindig lenne benne rengeteg lehetõség sztem.
AZ a bethesda aki prey 2 t csinál Tommy, gömb, indiánok, dark ones stb nélkül??? Szerintem de nem akarok demagóg vagy ilyesmi lenni de ezt a játékot az ukránoknak kell megcsinálni, szerintem ilyet amcsi cég nem tud csinálni, a metro 2033 amerikai elemzését hallgattam amit ha jól emléxem olyan mondattal kezdtek hogy "olyansmi hangulat amivel amerikai játékokban nem találkoztunk". Ha amerikai játék lenne nem lenne jó szerintem. Más a kúltúra. Ha a Survariumból megszedik magukat majd Õk elkészítik a folytatást.
Üdv! Ha lenne rá mód valaki segítene a warez részlegben feltett kérdésemre? Azért írom be ide, mert az a téma amint látom eléggé elhalt. Elõre is köszönöm!
Igen ez egy nagyon érdekes probléma, mert amikor leges legelõször játszottam a clear sky-al akkor én is beálltam a stalkerekhez és olyan gyönyör volt elfoglalni a banditáktól a szemétdombot, szépen körbe vettük õket és bevettük a bázist. Majd mikor elkezdem elölrõl a játékot egyáltalán nem akart ez ugyan úgy lenni ezerszer elkezdtem újra újra, és újra de nekem is ez volt mint neked egyik fasz sem jött oda foglalni, de most héten SIKERÜLT megint elfoglalni, el sem akarta hinni, látom jön egy csapat pont a raktárépülethez mondom megvárom õket és bevált.
A területfoglalósdi csak a Swamps-nál számít a fõsztori részének mert ugye amíg nem veszik át az uralmat a Clear Skyosok a területen nem nyílik meg az átjáró Cordonra, az összes többi helyen csak mellékes szórakozásnak van jelen a klánháborúsdi. Szóval nem számít ha visszafoglalják semmit sem, a fõsztori ugyanúgy megy tovább.
Talán még a fallout. Én is imádom a Stalker játékokat már az elsõ résztõl követem végig. De sajnos mindig is volt neki negatívuma pl: sok a bug, ugye ezt a különbözõ módok már javítják de még így is én pl: a Clear Sky-t egyszerûen nem voltam hajlandó végig vinni mikor stalker frakcióhoz csatlakoztam és át kellet venni a szemétdomb fölötti uralmat a fosztogatóktól az hogy elkellet foglalni egy területet és megtartani ott csúnya bugok volta. Elfoglaltam megtartottam és sehol senki nem jött erõsítés ként. Volt úgy hogy sorjában kitisztítottam az ellenõrzõ pontokat a fosztogatók táboráig, el is foglaltam de akkor sem jött senki, ahogy elmentem onnan már ismét a banditáké lett a tábor. Pedig a complete módal játszottam. Így aztán abba is hagytam. Ha esetleg tudna valaki egy olyan módot mondani a Clear Sky hoz amiben az ilyen hibákat kijavították és leírja a telepítési folyamatát akkor megköszönés neki.
S.T.A.L.K.E.R VOLT-VAN-LESZ!!! Nincs még egy játék, aminek ilyen atmoszférája van.
Rémlik vmi hír pár héttel ezelõttrõl hogy a bethesda vette meg a stalker jogokat...
Mintha mégis lenne remény a Stalker 2-re. Érdekes hírek és képek röppentek fel ezen a lengyel oldalon.: Stalker PL
Az a lényeg,hogy minden sorban egyszer menj át! Tehát kezd a bal szélsõ sorral,utána második,harmadik,és így tovább. Amikor az utolsón is átmész akkor már nem oda vissza vezet az út újra,hanem az o... upsz most majdnem leírtam a lényeget :)
Lehet, hogy mindig az újabban elõtûnõ szikrákon kell átmenni? Próbáld ki úgy is.
Köszönöm a választ.Az az igazság hogy már ezt is megpróbáltam, de csak egyszer volt olyan hogy egyszerre két fény jelent meg, akkor is átmentem mindkettõn...Egyébként általában csak egy jön elõ...Na mindegy majd még arra nézek :)köszi
Szépen sorban végig kell menned az oszlopok között, át kell menned az összes felbukkanó fényjelenségen, aztán oda kerülsz. Elindulsz, fényjelenség, teleport, megint mész, megkeresed a fényjelenséget, átmész, teleport, stb.
Sziasztok!valaki esetleg tudja hogyan kell bejutni a szellõztetõ épületbe?A föld alatti járatokat már felderítettem, de mindig visszateleportál egy adott helyre, mielõtt a kupola alá érnék...egy idõ után valami fura fényjelenség jelenik meg, itt-ott vagy amott.Igazából csak látni, nem sebez, nem érzékeli a megbütykölt detektor sem.Már mindent kipróbáltam, de csaknem akar beengedni...
Szevasztok a s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat misery mod -al szeretnék játszani már leszedtem a modot meg a patch 2 fájlt és az alapjáték is fent van. Csak nem tudom a telepítés menetét hogy kel e még patch hozzá, ha kell hányas meg ilyenek. Nagyon megköszönném hogy ha valaki tudna ebben segíteni.
Sziasztok. SGM 2.2 probálgatom idáig gond nélkül megy. Az lenne a kérdésem valaki nem e tudja mit hol kelene ahoz át írni hogy ne zöld legyen az éjellátó vagy legalább kicsivel jobb legyen mivel tiszta hangyaháborus?
Ja bocsánat!Itt a fájl amit felül kell íratni!
gamedata > configs > ui > ui_custom_msgs.xml
letöltöttem a játékhoz a complete mod-ot és mûködik de ha valaki úgy beszél velem ,hogy nem kell kiválasztanom ,hogy mit mondjak nos az a szöveg bal oldalt nem jelenik meg pedig be van állítva ,hogy mutasson minden feliratott
kifagy new game után(steames COP-ra telepítettem).
Hát belekukkantottam, fõleg az augusztusi hozzászólásokba, de egyelõre nagyon félkésznek értékelik ezt a modot, pl davideverett irt ilyesmit. Õ az aki fõleg az SGM-et teszi elérhetõvé a nem orosz népek számára, tehát a véleménye nem hülyeség.
Ajánlom a figyelmetekbe ezt az igazán "retro" atmoszférát idézõ módot! Degtratyev Story ) new location: Marshes (CHN) Cordon (CHN) Landfill (CHN) Agroprom (CHN) Dungeons agricultural industry (ERs) Dark Valley (CHN) Bar (PM) Amber (CHN) Military Warehouses (CHN) Ryzhy Forest (CHN) Limansk (CHN) Hospital (CHN) Radar (PM) Chernobyl (CHN) Dead City (build 1935) Generators (build 1935) + Call of Pripyat location It is planned to add the "Wild territory" Populated with all locations except Limansky, Rufus Woods, Radar.
2) The new story tells about the events before Degtyarev entered Call of Pripyat Currently in vogue is present about 10 story quests (in beta 4) and 5 side. In the story of how describes Degtyarev looking for strange reasons survivor mercenary named Scar.
3) a new weapon: Saiga 12 shotgun ak47 fn_scar
4) The new side quests
5) The news of the death of stalkers
De akinek nincs kedve 800 oldalt végigolvasni, azok kedvéért a fájl neve.. :)
Ok, meg van oldva!Szóval az a kínja hogy a magyarítás felülír egy fájlt, ami kell a modnak.Tehát a mod, majd a magyarítás telepítése után a mod mappájából külön újra be kell másolni a kérdéses fájlt a megfelelõ helyre.Ezután hibátlanul mûködik, magyarítással együtt
(A belinkelt fórumon leírják hogy pontosan melyik az a fájl)
Pontosabban nem a magyarítással van gond, hanem hogy a modhoz magyarítást használtál, pedig az csak az alapjátékhoz készült. Szerinted van ahhoz a modhoz magyarítás?
Na megvan mi a baj.Nem az átírt értékekkel van baja hanem a magyarítással.Leteszteltem a játékot anélkül, és nem fagyott ki.tehát akkor meg kell találnom ezt a magyarítás javítást, de hol?
Na találtam itt valamit.Úgy tûnik nem csak én tapasztaltam ilyet:
Eastwood lentebb leírja hogyan kell telepíteni, de azt a magyarítás javítást nem értem
Meg kéne nézni hogy a mod tisztán, anélkül hogy átirkálnád okoz-e elszállást. Ha érintetlenül nem száll el, akkor nem tetszik neki valamelyik új érték.
Köszönöm, ezt már megoldottam.A S.M.R.T.E.R modot töltöttem le, és a kialakult Gamedata/config/weapons-ban húztam fel a fegyverek sebzését.A játékban is mûködik, a probléma az hogy néha kidob a játék és valami X-Rayel van a gond.Egyébként érdekesség hogy mindig a tûzharcoknál dob ki, legalábbis eddig úgy volt.
Van igen, adj linket valamelyik modra ami nagyobb sebzést garantál, meg egy mentésedet, ha úgy alakul kipróbálok egyet...
Na de ennyire nem vagyok ám hülye!Természetesen elolvastam mindegyik mod leírását, ahol jóval nagyobb sebzést garantált a 20%-nál.A másik az hogy mindegyiknél a gamedata mappát kell csak a játék könyvtárába menteni, ezen pedig egyszerûen nincs mit nem érteni.Az fsgame.ltx-et módosítottam, ez volt az elsõ.Az említett instrukciókat szintén kipróbáltam, kb 10 m-rõl, és hála a nyomjelzõs lövedéknek, és a kifröccsenõ vérnek, szinte biztos hogy a rövid sorozat mindegyik lövedéke talált.:)
Egyébként ezeket mind módosítatlan játékhoz töltöttem le, egyenként és nem egyszerre próbáltam ki õket.1.6.02-es patch van fent, de egyik modhoz sem írták hányas verzióhoz készült.
Ha egyik sem hoz javulást akkor valószínû csak te bénázol el valamit.
De a stalker játékokban pont az a jó hogy kicsit realisztikus. Látványban is. Szimpla fps-nél lõsz valamerre amerre kb. az ellenfél van és az már halott is. Itt kicsit célozni is kell, nincs mese :) Megfelelõ fegyvert választani, lõszer típust változtatni (páncéltörõ!). Állatokhoz nem ember ellen kifejlesztett fegyver kell, hanem pl sörétes.
Egy modnál el kell olvasni mihez is van. Lehet olyat töltöttél le amit pont nehezíti a játékot :) Fontos a pontos verzió egyezés, tehát pontosan azzal a verzióval garantált a játék futása amire a modot készítették. Nagyobb modokkal (Sigerous Mod stb) és kisebbekkel is összeakadhat. Továbbá az sem mindegy mikor lép életbe a mod, lehet új játékot kell hozzá indítani, az is lehet, hogy csak új fegyver felvétele esetén sebez csak nagyobbat, esetleg újonnan felvett töltény esetén... stb, tehát el kell olvasni szépen az adott mod infóit, ha nem segít akkor hozzászólásait és ha van fórumát. Az is lehet hogy mondjuk leszedtél egy modot ami mondjuk +20% sebzést ad, ami mûködik is, csak épp észre sem veszed, mert te +200% sebzést szeretnél. Ha olyan fegyvert használsz aminek nagy a szórása, azaz kevésbé pontos, akkor hiába a megnövelt sebzés ha nem találod el az ellenfelet.
Ha anélkül telepítgetted a modokat hogy a felrakottakat elõbb leszedted volna, akkor a jóisten sem rak már ott rendet, célszerûbb egy tiszta könyvtárú reinstall...
Írják minden modnál, de hogy bármi mod mûködjön az összes stalkerben át kell írni ezt:
Change the $game_data$ line in fsgame.ltx to look like below: $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
Kár hogy a Pripyat-hoz már elvileg nem jó a Smart Mod Manager, azzal egész egyszerûen lehet modokat telepíteni.
Emlékeim szerint a CoP (alap) valami egészen bûnronda, a Clear Sky nagyon szép volt, most az eredeti SoC-al nyomulok és az is nagyon szép, bármilyen nyomorult 2D-ben szépnek látszó de 3D-ben ocsmány textúra pakk nélkül. Ráadásul deferred túró motor ide vagy oda, SMAA-val még élsimításom is van full dynamic lighting-nál...
Üdv!Köszönöm a választ.Nos megpróbáltam letölteni több modot is ami javítja a fegyverek sebzését és miegyebet, de sajnos vagy nem hoz semmi javulást vagy kidob miatta a játék.Esetleg tipp?
A csomagolt fájlban lévõ gamedata-t csak be kell másolni a játék fõ könyvtárába.
találtam magyarosítást de hiába írják le ,hogy mit kell tenni ,hogy feltelepítsem de nekem ez kínaiul van nem értem egyszerûen nem tudják részletesen elmondani ,hogy erre katincsak mert hiába mondja ,hogy csináld ezt ha nem is csináltál ilyet vagy nem is tudod ,hogy kell tehát valaki segítsen nekem ha kérhetem
tud valaki 1.6.02 verzióhoz magyarosítás-t küldeni ?
Gamedata mappa akkor "születik" ha valami modot raksz fel az alap játékra. Valószínüleg nem a sima gyári játékot írtad át anno, hanem valami módosítottat. Ez lehet az oka annak is hogy a fegyverek gyengébbek voltak (sose tapasztaltam, hogy gyengék lennének a fegyverek). Biztos valami nehezítõ modot raktál fel. Az alapjátékban nem tudom hol tudod módosítani a fegyvereket, de majd egy hozzá jobban értõ ember itt biztos leírja.
Sziasztok!Most kezdtem el a játékot és azt kell mondjam, nagyon tetszik!A játék azonban tartalmazza az elõzõ két rész hibáját is vagyis hogy túl kicsi a fegyverek sebzése.Az elõzõ két résznél a gamedata/config/weapons fájlban írtam át minden fegyver sebzését, azonbqan a Call of Pripyat-ban nincs ilyen mappa.valaki tudna segíteni hogyan tehetném realisztikusabbá a játékot?
Akkor nincs mese, telepítem az egészet. Látom, hogy Te csináltad a "magyarítást", köszönet érte!
Sziasztok! SGM2.2 mod-ból külön csak a "guns" modoz tudnám használni?
Akkor ez csak bemelegítés volt :) Nem baj, most fegyókból legalább fel lettem nyomva kicsit :)
Én már a tizenvalahanyadik alpha csapattal végeztem :D Mindig ilyen cuccok vannak náluk,vagy még jobbak is! Pl. ilyen:
Nem tudom mikor van vége de ha jól emlékszem a 2.1-ben volt egy limit,amit ha elértem(vezetõk PDA-ja), akkor nem jött több. De itt úgy látom jönnek folyamatosan :) Ráadásul van egy mission amikor kimondottan az a feladat,hogy végezz velük. Na utána már speciális alpha csapat jön,azok vannak vagy 12-en :) RPG-vel szoktam megküldeni õket messzirõl,utána jöhet közelrõl az RPK ;)
Lenne olyan kérdésem SGM 2.2-vel kapcsolatban, hogy ha el tettem láb alól az alpha squadot, akkor õket helyettesíti valaki? Respawnolnak? Csak mert éppen a Skvadoskról mentem volna a vérszopókat elgázosítani, amikor azt vettem észre, hogy a csõ baloldalán lévõ síkon a nagy szikla mellett, ami a fensík közepén van egy viszonylag nyílt terepen, ott várakozik guggolásban 6-8 stalker.Elfogott egy rossz érzés, hogy ekkora csoportban nem szoktak guggoló harci pózban mászkálni se banditák, se stalkerek. Be is bújtam a csõ kezdeténél lévõ betonpillér mögé, elõvettem az SVD-t és megnéztem magamnak ezeket közelebbrõl is. Mikor láttam, hogy igen durván kommandós cuccban vannak és igen komoly fegyvereik vannak, amiket azelõtt nem is láttam, mentettem egyet és megelõzõ csapást mértem rájuk. Fejlövés mind1iknek, mikor láttam az üzenetet, hogy alpha squad members wounded, akkor már tudtam, hogy õk, azok. Módszeresen, egyenként leszedegettem õket, fejes, fejes után. Kb 10-12 lövés után már halottak voltak. Meglepõen könnyen is végeztem a bandával, ezért is kérdezem, hogy õk mindig meg fognak találni váratlanul? Am hogy milyen csemegék voltak náluk, egy kép: