A lángszórót hol találom sgm 2.2-ben? Olvastam olyat a neten,hogy a yanov állomástól délre,egy sátorban. Az a sátrat meg is találtam,de abban nem volt :( hawai-nál és bagoly-nál is van hozzá nafta,de a fegyvert még csak nem is láttam sehol,a neten sem találok róla különösebb infót.
Höhh, összefutottam egy akkora debella vadállat szörnyel, mint egy ork. Le se szart, mikor lõttem rá, de mikor észre vett, akkor négykézláb szaladgált úgy hogy a lába nem mozgott. Beleküldtem 26 golyót SVD-bõl, aztán még 5-600 at Cyclone-ból. Utána murdelt meg, de nem az volt a legdurvább szörny szal nem tudtam meg róla semmit. Mi akar lenni az a szörny???
Hát idõjárást módosító mod csak a MYSTERY mod volt fent, de azt egy egyben letöröltem. Mármint a Gamedata mappát és úgy raktam újra a SGM 2.2. Lehet hogy ez okozza a problémát?
Nnna valamit elrontok a grafikai beállításnál,mert vagy el se indul(feladatkezelõben kell leállítani a folyamatot),vagy kifagy :( Mi a max. beállítás 1920x1080-nál? Mert a sima DX9-es javított is kifagy :( Atmosfear-t normálban tettem föl!
Tegnap este letöltögettem,és most tettem föl az egészet! Köszönöm a segítséget! Megyek kipróbálom! :)
Na úgy döntöttem felrakom megint a COP-ot! Felteszem hozzá a magyarítást,kipróbálom így is! :) A #7193-as hsz-ben lévõ lista és sorrend még mindig jó?
nem fogja megtalálni attól tartok mert az az engine belsõ elérési útvonala amire hivatkozik, max úgy tudná ha kibontaná a teljes játék adatfájljait egy extractorral. Én arra lennék kíváncsi hogy nem használtál AtmosFeart ezelõtt véletlen vagy olyan modot ami módosította az idõjárást?
Az idõjárással van valami baja,de közelebbit így hibajelentésbõl nem tudok mondani Vagyis hát,az utolsó sor szerint az egyik(éppen betöltendõ) idõjárási effektnek nincs neve Ha megkeresed a fájlt(D:\prog_repository\sources\trunk\xrEngine\Environment.cpp) és megnyitod notepad++-al,utána letekersz a 357. sorig,akkor ott megnézheted mivel is van pontosan baja.
v1.02: - Apróbb pontosítások a feladatokban. - Néhány újabb szöveg javítás (by LeoDelux) - Quest header javítva a "Magánnyomozás" questben. - auto-mentés neve a mutánsok támadásánál javítva - Fegyver nevek átírva az igazi nevekre.
Hát igen... Mikor anno én is sokat hallottam,hogy STALKER így STALKER úgy... aztán mondtam magamba: "Megnézem már ezt a STALKER-t,ha annyira mondják..." Hát szerintem a SoC elsõ pályája már meg is fogott :) Azonnal átjött az "atmoszféra" :) Tényleg nagyon bele tudja magát élni az ember! Egy teljesen más világ. Veszélyes,sejtelmes,érdekes,misztikus,fantasztikus, kreatív,és elragadó!
Sziasztok! Még új vagyok a Zónában, csak pár hónapja kezdtem bele a játékba. Lehet, hogy fordítva vagyok bekötve, de én a CoP-al kezdtem, utána jött a Clear Sky, most SoC-al játszom, és ez tetszik a legjobban.
Mondjuk pár dolgot belecsempésznék az utóbbi két részbõl...
Hihetetlen atmoszférája van a játéknak!
A Jupiter üzem felé ballagtam, és megláttam, hogy egy vérszopó, és egy kiméra is arra felé halad.Szorosan egymás mellett mentek.Úgy nézett ki, mintha valaki a kutyáját sétáltatná... Gyorsan elõvettem az RPG-t...., de volt szívem rájuk lõni. (Olyan "idilli" volt.) Nos....., ekkor szippantott be a Zóna.
v1.01: - Néhány még hiányzó task feladat mondat pótlása magyarra (by LeoDelux) - String hiba az egyik párbeszédben (Cordon - fõparancsnok), nem magyarításból fakadó hiba hanem a mod fejlesztõi hibáztak a "\gamedata\configs\gameplay\dialogs_escape.xml" -ben. Javítva lett.
v1.0: - A maradék szövegek fordítása megtörtént (by LeoDelux), amennyire lehetett õket fordítani. Így már (elvileg) 100%-ban magyar szöveggel játszható a mod. - Bagoly (Owl) által árult rejtekhelyek helyszínszövegeinek pótlása. - Fõ küldetésszál: Dr. Makovetsky párbeszédének korrigálása. - Néhány egyéb apró javítás.
Egyéb, nem a magyarítással kapcsolatos javítások: - a P90 és M249 egyik hiányzó animációja által okozott CTD-k javítása.
Még mindig lehetnek késõbb frissítések, szóval figyeljétek a fórumot néha addig is. A hibákat ha találtok továbbra is várom ide vagy az email címemre. Köszi, jó játékot mindenkinek.
ÚJ MAGYARÍTÁS VERZIÓ! v0.95.1
Changelog: v0.95.1: Tremor (Reszketeg) quest line hiányzó szövegeinek javítása, korrigálása.
Mármint angolosításból csinálom aminek egy része google-translated és azt nem lehet magyarra fordítani értelmesen sajna mert keszekuszák az eredeti mondatok.
Ellenben ha lenne itt valaki aki perfect oroszból és van kedve segíteni összeszedem neki a lefordítandó mondatokat :)
Sigerous Mod 2.2 magyarítás közeleg, ha érdekel valakit (igaz nem mindenhol lesz magyar mert a google translation miatt pár helyen egyszerûen nem lehet lefordítani a szöveget de jobb lesz a semminél) :)
helo az aknákhoz ha lassan közelitesz felszedi igy apránként utat tudtsz csinálni magadnak.
Köszi, sok felesleges mászkálástól kiméltél meg :)
Nem tudom mennyit haladtál benne inkább leírom az egészet: Szóval ha a Machine Yard-ra bejutottál az aknakeresõvel és kipucoltad a banditáktól majd átkutattad a 6 military-s holttestet az épületeknél akkor el kell menni a Pumping Stationre beszélni a szerelõvel aki adja a detektort. Ez kell hozzá mindenképp mert nélküle nem lehet megtalálni a cuccot. Ha megvan ez is akkor ha ránézel a térképre, legfelül és pont középen van egy kisiklott vonat, oda kell menni (A Clear Sky introja is itt játszódott), pár bandita õrzi a helyet meg jó pár akna, a cargo fent van a vagonban amibe be lehet menni.
Ha megvan felveszed, el kell vinni egy ügynöknek, majd kapod a küldit hogy menj Zatonba. Az átjáró ugyanott van ahol az elõbb a cuccot találtad, csak még feljebb kell menni, a gond annyi hogy 4 sor akna akadályozza az átjutást, a nagy sziklákon viszont át lehet ugrálni ügyesen (elõbb a jobboldalon majd át a bal oldali nagyra)
Az azért gyenge kifejezés,hogy "szerepet vállalt" :D Õ az adminja az oldalnak és a fórumnak is,valamint minden fejlesztési csoportban benne van. #7199: Hát igen... minõ furcsa egybeesés lehet :)
OL és priboy story a SOC-hoz készült modok, ahogy a lost alpha is a socra épül. Én OL-t nem használtam, mert a priboyba benne van minden szinte és a priboy az egész sztorit átírja. Igazából azért vicces, mert ha jól emlékszem az egész sztorija igen hasonló a COP-os sztorira, csak az a különbség hogy a priboy sztori még a CS elõtt jött ki. Furcsa nem??? :D
Nem tudpok róla hogy Dezó lenne a fõfejlesztõ, csak hogy nagy szerepet vállalt a modban. Am vannak páran, oroszok, lengyelek, ukránok és magyarok is. De tény hogy szép munka így mellékesbe :)
Most is az SGM 2.2-vel nyomom. Éppen a katonák elásott cuccát kéne megkeresnem, de nincs kedvem átszaladgálni az egész swampon... Valaki spoilerben írja már le hol van :)
Hmm... az Oblivion Lost-ról sem hallottam Az sgm modot végigvittem,az tetszett nagyon! Tudom,hogy hülye kérdés de, érdemes letöltenem? Mármint az OL-t. Változtat a történeten? Vagy marad minden mission,csak modolva?
Oblivion Lost modot is magyar(ok?) csinálta, Kanyhalos. Dezodornak pedig a Priboi Story-t köszönhettük még, mindkettõ mod legenda a mai napig STALKER-es körökben
Ez a Lost Alpha nagyon jól néz ki! Nem is hallotam róla eddig. Úgyis vissza akartam térni a zónába Alig várom már! Hé azt tudtátok,hogy Magyar a fõfejlesztõje? "dezodor" És van még 2 Magyar srác a csapatban: tzupi,és kailniris Hát ez igen! Büszke vagyok rájuk!
New artefacts mod 3.0 beta modot ki lehet venni úgy hogy a mentésed nem sérül és nem is kell új játékot kezdeni. \S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs\mod_parameters\ mappa tartalmát másold ki. (Ez tartalmazza a SGM2.2-ben elért statisztikádat.) gamedata mappa törlése Újra telepíted a lépéseidet az artefacts mod nélkül. mod_parameters\ mappa tartalmát vissza a helyére.
Játék folytatható és a relikviák eredeti állapotukban mûködnek.
Nagyszerû! Csak abban az esetben kell, ha Agropom-ban a helikoptere nyomva fagy a játék. Viszont úgy néz ki, hogy az New artefacts mod 3.0 beta nem jól mûködik. Nincs semmiféle új relikvia és még az alap jókat is elkurja pl. aranyhal +5 kg, Bubble egyfolytában éhséget csinál. :) Megnézem, hogy kitudom-e szendi úgy hogy a mentésem nem sérti.
A log fájl ír valamit? Win 7 esetén itt van: C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\logs\xray_xyz.log Megnyitod és a legvégén FATAL ERROR utáni rész kellene, ha van.
Egy olyan telepítési sorrendet próbálj már ki amiben nincs benne a monsters addon. Mint utólag rájöttem túl sok bugot és fagyást okoz az SGM 2.2-ben.
helo! a 2.2 sgm cordon küldetések után nem tudok a következõ pályára menni mert kiugrik állandóan hibaüzenet nélkül!mind a két telepítést kiprobáltam s mind a kettönél kiugrik mikor betölti a következõ pálya ikonját.valami ötlet?
A monsters addon-t szerintem de rakjátok fel! Nálam betette a kaput! Mikor készültem átmenni Pripyatba az alagutat úgy tele tette szörnyekkel, hogy holtan kezdtem a küldetést. Mire betöltött meghaltam. És nem tudok mit csinálni.
:D Na nekem a Cs volt meg elõször, aztán a SOC-ot meg a COP-ot kombóba vettem meg valami potom árért steamen. Nem bántam meg sose, annak ellenére, hogy már törtbe is rommá játszottam :)
Hmm... Errõl a Lost Alpháról nem sok infóm van. Majd utánna is nézek. Rengeteg lehetõség van ebben a Zónában. Nem is értem, hogy nem tudtak annyi erõt meríteni a lelkes modderekbõl, hogy a Stalker2 elkészítsék. Csak úgy véletlenül vettem elõ a CoP-ot. Ráraktam egy modot és szó szerint pezseg a rajongók újításaitól a játék. De gondolom a valódi okokra mint egy játékos nem fogunk rálátni. Kevés játékott vettem eddig (3), de a stalker megérdemelte a pénzét. Még a bug sem zavart! Azóta szeretem mióta az elsõ képek megjelentek a játékról. Gecc az egy Lada! :D
Ja alpha squad az! Am egy hülyeség :) Az lost alphát, még tudom hogy nagyon régen kezdték el csinálni, még a priboi story után. Akkor az a soc-ra lesz kiegészítõ, vagy megcsinálják már saját játékként? Errõl lehet tudni valamit? Am azért is van ennek nagy jelentõsége, mert ugye a stalker kettõt sztornózták, így nem lesz a közel jövõben új zónás story. Am a volt GSC-ek is kretének. Ahelyett hogy felvennék a kapcsolatot a lost alpha készítõivel és csinálnának egy multis, nagy stalkert, amibõl a modderek is szarrá szednék magukat, meg lenne egy profi mag is a témában. Én tuti elindulnék egy ilyen szálon...
Nálam is még befejezésre vár az a küldetés, nem találtam meg. A benzines kannákkal mit lehet kezdeni? Azt ne mondjátok, hogy lehet kocsit vezetni! Lada Niva for ever! :-)
mármint a kordonban, amit a kereskedõnek kell vinni.
vki tudna térképet adni hogy sgm 2.2 ben hol van az az "unique artifact?" azt olvastam hogy valahol a híd mellett egy erõsen radioaktív területen, de én neme találtam egyiknél se semmit.
:) Összességében azért látom, hogy bejön az SGM. Ez a szaladgálás elfog maradni. Hamarosan jön Zaton és ott majd garantálom, hogy lefog esni az állad, annyira változatosak lettek a küldetések! Szerintem is jól eltalálták a lopakodós taktikázást. És igen jó kis csúzlikat lehet találni amikkel élvezet lesz a kivitelezés :) Ntex-nek igaza van, az Alpha Squad-ról. IGEN BRUTÁL cuccokban vannak. Miután bekapcsoltam és 2 km-rõl kaptam egy fejlövést... nos most így második nekifutásra még nem mertem bekapcsolni :D Majd, ha egy picit táposabb lettem.
Hamarosan Zatonba érkezel, és kösd fel a gatyát Stalker! :D
A kitöréssel kapcsolatos észrevételünkre annyi fejlemény van, hogy a Add_Fix_SGM_2_2 foltozással került bele a játékba olyan elem ami hivatkozik az atmosfear fájljaira. Valami hasonlót bogoztam ki GSC fórumról.
Szaladgálásra sztem nincs megoldás, ez mindenkinek kínja, de fogd fel úgy hogy addig is barangolsz :) Én valahogy mindig találok újdonságot a játékban a mászkálások során :D
CS-hez nem nagyon csináltak nagyobb modokat, amit érdemes rajta kipróbálni az az OGSM v1.7 vagy nem tudom melyik a legfrissebb (GSC fórumon vannak linkek hozzá) vagy a frakcióharcokra kihegyezett modot: "The Faction Wars".
Lost Alpha még mindig készül, úgy volt hogy most májusban kijön de kitolták a dátumot valamikor 2012 második felére... Az eddigi legnagyobb szabású mod, gondolom tökéletesre akarják csinálni, érthetõ :)
Am az SGM menüben nem Lost Alpha van hanem Alpha Squad, és valóban az egy 3-6 fõbõl álló osztag amit random spawnol (idõben és helyben is) a zónába a játék és egybõl a te keresésedre indulnak, elõbb utóbb össze fogsz velük találkozni valahol (nem tudom az új területeken is portyáznak vagy nem), készülj kemény harcra, mert egy kilométerrõl kilõnek 2 találattal, elég tápos cuccaik vannak...
Hát nem lehet rá rakni hangtompítót, szal felejtõs a P90 :) Mondjuk király volt, mert este érkeztem meg Swampba és az elsõ poszton ugye banditák voltak. De nem láttak el 2 méterre se. Én meg elkezdtem lámpa nélkül a sötétbõl leszedegetni õket egy hangtompítós MP 7-essel. Aminek semmi hangja nincsen. Csak forgolódtak, azt se tudták mi van. Úgy éreztem magam mint a predátor XD. Am nagyon hangulatos a játék, tetszik hogy a hangtompító figyelembe van véve, mert ha hangoskodok, egybõl tudják merre vagyok. Na de jöjjön a negatív kritika, amire lehet hogy vannak megoldások. Ugye van az a küldi mikor este meg kell támadni cordonban a garázst, vagy nem is tudom hogy hívták azt a socba meg a cs-be. A lényeg hogy hozzám vágnak egy maszkot, "ami különleges, mert bele van építve egy éjjellátó". Mondom de zsír, már az elején látni fogok! Hát nem láttam... Szar se volt benne... Na de mind1, ez a kisebbik baj. De az hogy a modderek, úgy próbálnak 1 hetes játék idõt összehozni, hogy végigharcolom magam a cordonon, visszaküldenek a kezdõpontra, hogy beszéljek meg valamit, aztán megint a kordon vége. Aztán végig harcolom magam a fél swampon és utána megint vissza kell menni a cordon elejére, ahonnan megint elküldenek a swampba, hogy hozzál valami szart és vidd neki vissza a kezdõpontra. Hát most itt járok de a tököm már nagyon tele van a rohangálással, rendesen elbassza az egész játék hangulatát. Olyan feelingem van, mint a Far Cry 2-be, hogy utazok-utazok, fél perc harc, aztán megint utazok-utazok, megint fél perc harc. Basszus ha kilóméter hiányom van, kimegyek és futok a valóságban, semmi kedvem nincs maratont csinálni 50 kilónyi cuccal a zónába virtuálisan... Ja igen, arról nem is beszélve, hogy végig küzdöttem magam a cordonon, mindenhol stalkerek meresztik a seggüket, nyugodtan lehet mindenfele járni, erre visszajövök a swampból és mi fogad? Még az egeret meg se fogtam, de már le is karatézott néhány snork. Mondom WTF???? Újratöltöm, mondom, gyorsan elszaladok, ugy nem tudnak rámugrani, nem fog kibaszni velem a játék. Hát futok át a sorompón nyomomban néhány nyáladzó snorkkal akik éppen kung fu rugásokkal akarnak kinyírni, mint egy kibaszott Bruce lííí és szemben velem ott áll 3 bandita és nyomják belém kollektívan az olmot. Hát mire sikerült innen kimásznom, eltelt pár próbálkozásba, de mondom ez van itt nem voltak stalkerek, miután átmentem a swampba. De hogy a pálya többi részén is csak mutánsok és banditák fogadtak!? Úgy kellett átsprintelni... Mégis mennyire reális ez, hogy alig léptem le 1 napja, még ott verték a hátam, hogy "milyen király vagyok", mert miattam ujra a stalkerek az urak a cordonon és arra jövök vissza, hogy mindenhol mutánsok, zombik, meg banditák??? Nonszensz... Remélem valahogy ki lehet hagyni ezeket a szaladgálásokat, de én senkit nem találtam, akinek teleport funkciója lenne... Meddig kell még így szaladgálni? Am még hiányolom a mellék küldiket, késõbb gondolom az eredeti COP-os pályákon lesznek olyanok is?! Am ezeket leszámítva igen hangulatos és jó mod. Megint olyan feelingem van, mint anno a Priboy Story-nál. Azt se tudtam letenni.... Kár hogy a CS-hez nem csináltak ilyen szintû modokat. Vagy csak én nem tudok róla?! Azt nem tudjátok, hogy a SOC-hoz elkészült-e végülis a lost alpha mod? Mert anno még nagyon csinálták, de már nem követtem forumon õket, hogy mi lett a végük. Ja és még egy utolsó a lost alphaból. Itt bekapcsoltam a lost alpha modot, ami elvileg az lenne, hogy véletlen szerûen megtámadnak speckó egységek, amik csak az én zacskómra pályáznak. Na még senkivel nem taliztam, ez mûködik?
Szerintem ez érdekelne. Pl. engem idegesített, hogy az iránytû osztása eltakarta a nyilat, hogy merre is van az arra. gamedata/textures/ui/ui_actor_hint_wnd zipet kicsomagolod ide: gamedata/textures/ui
Akkor ilyen lesz:
Találtam hasonló jelzéseket a P90-nel kapcsolatban, de semmi használható megoldás. De gondolom már rég nem használod a pityut. :)
Hát kerestem, de a fájlban nem volt fatal error-os rész. Lehet felülírta azóta az új játék...
A log fájlban kukkancs már bele. Win 7 esetén itt van: C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\logs\xray_xyz.log Megnyitod és a legvégén FATAL ERROR utáni rész kellene, ha van.
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "c:\games\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\bin\xrCore.dll" at 001B:0058E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
User Message: ---------------------------------------- Expression : anm Function : attachable_hud_item::anim_play File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp Line : 325 Description : model [wpn_p90_hud] has no motion alias defined [anm_bore]
Azaz! :)
arra a tabletta cuccra gondolsz ami úgy mûködött hogy bevetted mikor jött a kitörés, összeestél és a kitörés után magadhoz tértél élve a puszta közepén?